PSV
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: PSV
Je vraagt je af of we Narsingh nog terug gaan zien. De aankoop van Jozefzoon lijkt al helemaal overbodig. En ze willen Park ook nog voor de rechtsbuiten. Tsja.wimpey schreef:Ik vind Bakkali een heerlijke speler. Doet Maher eigenlijk mee?Peter schreef:Errug druistig inderdaad.
Maher is overal, maar vooral nergens. Als je dan een zwakke broeder als Willems daar achter hebt, dan wordt het lastig. Sowieso is het verdedigend wel wat behelpen, hoor.
-
Het is 120 km/u voetbal zonder veel overleg. Ik vind Wijnaldum als een kip zonder kop spelen. Als je daar nou eens iemand met een beetje brains neerzet.Alexander schreef:Wel een leuke wedstrijd. Ik vind die Bakkali een lekker spelertje. Brenet ook prima als RB. Waarom moest daar weer een buitenlander voor gehaald worden?
Maher voorlopig onzichtbaar. Schaars is de zwakste bij PSV. En ik zou altijd met Locadia spelen in plaats van Matavz.
Whitey on the moon.
Matavz blijft een Doye. En Wijnaldum kijkt met aanvoerdersband ook niet over de bal heen. Bruma OK tot dusver: Zulte heeft geen niveau Schlaudraff, Petersen of Szalai in de ploeg.Alexander schreef: En ik zou altijd met Locadia spelen in plaats van Matavz.
Haha... Inderdaad! Wat een ei is dat. Best aan te gluren zo zonder de verongelijkte koppen van Strootman en Bommel. Ook de opperhuilie Dick wordt niet gemist...wimpey schreef:Aan die domme oorwurm-lookalike Willems, denk ik. Verder kom ik eigenlijk niet...Duke schreef:Mmm, aan wie moeten we nu een hekel hebben bij PSV?
-
Haha inderdaad. Die Bakkali zou zo een Ajax-voetballer kunnen zijn. Hij maakt liever een extra draai dan dat ie scoort.generaal schreef:Wat een kans voor Bakkali! Het lijkt wel alsof Ajax staat te voetballen zeg, met al die prima kansen die niet benut worden.
Whitey on the moon.
-
Dat is het nadeel van zulke jonge gasten.DelToro schreef:De bal naar elkaar overspelen als iemand anders vrij voor t doel staat zou ook wel helpen..
Whitey on the moon.
-
Spelen ze eindelijk tegen zure Zult, is Van Bommel net gestopt.Columbus schreef: Haha... Inderdaad! Wat een ei is dat. Best aan te gluren zo zonder de verongelijkte koppen van Strootman en Bommel. Ook de opperhuilie Dick wordt niet gemist...
Ik had mijn toto van 4 0 al bij rust moeten hebben. Zoals gezegd psv is kwalitatief veel beter dan zulte!
Oogt fris 120 km per uur voetbal dat wel. Psv gaat thuis grote uitslagen neerzetten dit jaar maar uit ook wel tegen puntverlies aanlopen in de competitie...
Het kijkt in ieder geval een stuk prettiger!
En ps ik vind bakkali echt gweldig!!
Oogt fris 120 km per uur voetbal dat wel. Psv gaat thuis grote uitslagen neerzetten dit jaar maar uit ook wel tegen puntverlies aanlopen in de competitie...
Het kijkt in ieder geval een stuk prettiger!
En ps ik vind bakkali echt gweldig!!
Is 1995 echt zolang geleden??
Tweede helft wordt denk ik een heel andere.Psv had de eerste helft zijn grote kansen.Maar ik ben wel benieuwd of dat 120 km/uur voetbal zijn tol gaat eisen in de tweede helft.Wat wel opvalt is dat de belgen grote moeite hebben met druk op de bal ...
Blij met de punten ...
-
Goh je kan wel zien dat Van Hintum kijk op het spelletje heeft. Wat een scherpe analyses! Genieten.
Whitey on the moon.
Lijkt me stug. Die Belgen houden geen bal vast joh. Effe koffiedik kijken: waar was dit Zulte vorig seizoen in de eredivisie geeindigd? Ik zeg onder Heerenveen en Utrecht...999 schreef:Tweede helft wordt denk ik een heel andere.
Ik vind het wel oprecht leuk om dit psv te zien. Het heeft niet al te veel om het lijf qua tactiek en rendement, maar ik zie leuke spelers die er zin in hebben. Wanneer je psv-fan bent, haal je je hart op na een jaar tegen een middenveld vol Angry Birds aan te hebben moeten kijken, lijkt me.
Voor Bakkali ga ik komend seizoen tijd vrij maken. Hoe lang loopt dat contract nog?