NEC 2011-2012
Moderator: mods
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Re: NEC 2011-2012
Jammer dat hij zo weinig te zien was in de Goffert.
Hoe verassend.. :)Feyenoord gaat praten met Goossens
Het moet raar lopen wil John Goossens volgend seizoen niet het shirt van Feyenoord dragen. De Rotterdammers zijn concreet geïnteresseerd en gaan op korte termijn met de middenvelder om de tafel zitten.
Dat heeft technisch directeur Martin van Geel aan NEC laten weten, meldt het Algemeen Dagblad. De Nijmegenaren hoeven geen toestemming te verlenen, daar Goossens in het bezit is van een aflopend contract. Hij kan daardoor transfervrij op zoek naar een nieuwe club.
Even leek NEC alsnog een transfersom op te strijken, maar een winterse overstap naar Swansea City ketste deze week af. De 23-jarige Goossens verklaarde de stap naar de Premier League momenteel te groot te vinden. NEC liep daardoor een bedrag van zo'n 500.000 euro mis.
Goossens speelde tot dusver 66 wedstrijden op het hoogste niveau, hij scoorde dertien keer. De aanvallende middenvelder is een product uit de jeugdopleiding van Ajax.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Die jongen si ook altijd maar geblesseerd.
Goossens loopt hamstringblessure op
Geplaatst op: 09-01-12 om: 12:44 door:
NEC, in het bijzonder John Goossens, is het trainingskamp vanmorgen slecht begonnen. De middenvelder liep op de eerste training een hamstringblessure op. Het is nog de vraag of hij in Spanje blijft. Dat meldt redacteur Lex Lammers van De Gelderlander via Twitter.
-
Inderdaad te vaak geblesseerd, maar wel iemand met een voorzet à-la-Van 't Schip en een prachtige harde vrije trap. Ik kan me voorstellen dat Feyenoord hem wil hebben (en de onderhandelingen al in oktober is begonnen?)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ramona
Als het nu niet goed komt, BanJovi...
:)
© Gelderlander 2012, op dit artikel rust copyright.

Spannende maanden Erwin Stadhouders bij NEC
maandag 09 januari 2012 | 15:15
MIJAS – Erwin Stadhouders wacht een spannende tijd. De Ossenaar maakt dit seizoen deel uit van de eerste selectie van NEC, maar heeft nog niet het vereiste niveau van de eredivisie.
Stadhouders (19) is na vijf jaar opleiding bij NEC doorgestroomd naar de hoofdmacht. Hij heeft een eenjarig contract, waarin hij de leiding van zijn kwaliteiten moet overtuigen. In een gesprek met trainer Alex Pastoor is hem voor de jaarwisseling verteld waaraan hij nog moet werken. ,,Alle facetten van het voetbalspel moeten beter”, verklaart hij.
Stadhouders krijgt bij NEC vooral veel tips van zijn Brabantse provinciegenoot Rens van Eijden. Maar ook de tips van John Goossens en Ryan Koolwijk zijn goud waard. ,,Ik weet niet waar mijn plafond ligt”, zegt Stadhouders. ,,Ik ga er alles aan doen om NEC te overtuigen.”
Stef Nijland sluit weer aan bij NEC
maandag 09 januari 2012 | 12:33 | Laatst bijgewerkt op: maandag 09 januari 2012 | 15:03
Archieffoto Stef Nijland
MIJAS – Stef Nijland is terug in de selectie van NEC. De voorbije weken trainde de huurling van PSV afgezonderd van de Nijmeegse selectie. Hij ondervond te veel hinder van een hielblessure. Nijland (23) voerde de intensiteit van zijn individuele trainingen vorige week flink op.
Daardoor kon hij maandagochtend bij de start van het trainingskamp van NEC in Mijas al een deel van de groepstraining meedoen. Nijland gaat ervan uit dat hij deze week volledig fit wordt, zodat hij vol kan aanzetten voor de tweede helft van het voetbalseizoen.
Zeefuik aast op revanche
maandag 09 januari 2012 | 08:54 | Laatst bijgewerkt op: maandag 09 januari 2012 | 08:56
Género Zeefuik.
foto Joep Leenen
MIJAS – Género Zeefuik aast op revanche. De spits wil de ban breken en in de tweede seizoenshelft met doelpunten belangrijk zijn voor NEC
Zeefuik (21) heeft dit seizoen nog niet gescoord voor de Nijmeegse club. Dat vreet ook aan de huurling van PSV. ,,Ik wil de eerste helft van het seizoen achter me laten liggen”, zegt hij. ,,Ik heb er geen verklaring voor. Ik baal er alleen maar van.”
Zeefuik tankt nu nieuwe energie op het trainingskamp van NEC in Mijas. ,,Ik geloof in mijn kwaliteiten. De beloning komt vanzelf.”
- Ramona
Oh, en de blessure van Goossens schijnt ook mee te vallen... 

Dus hij kan ook als kansloze verliezer figureren in het Gelredome later deze maand?
Deze vind ik dan wel weer geinig. :)
Het gaat hier over een amateur... :)
NEC dreigt topscorer Topklasse mis te lopen
Geplaatst op: 13-01-12 om: 09:37 door:
Danny van den Meiracker was vorige week op de proef bij NEC en bij de Eredivionist is men onder de indruk geraakt van de centrumspits, die momenteel nog op de loonlijst staat bij Topklasser Spakenburg. NEC deed een bod op de 22-jarige Van den Meiracker, maar diens werkgever stribbelt voor alsnog tegen.
''We hebben een realistisch bedrag geboden, maar zij willen een bepaalde transfersom die wij te hoog vinden'', vertelt Carlos Aalbers tegen Omroep Gelderland. ''Die jongen is ook erg teleurgesteld, want hij wil dolgraag naar NEC. Maar we hopen dat we er alsnog uit kunnen komen.''
Van den Meiracker, die dit seizoen in zeventien competitiewedstrijden vijftien maal trefzeker was, geeft in gesprek met het Algemeen Dagblad aan teleurgesteld te zijn in de houding van Spakenburgers. "Tot nu toe staat Spakenburg mijn droom in de weg.''
- Daily Blind
Amateurs op dat niveau hebben ook contracten en vaak nog betere dan in de Jupiler league. Groot gelijk dat ze geld willen hebben.banjavi schreef:Deze vind ik dan wel weer geinig. :)
NEC dreigt topscorer Topklasse mis te lopen
Geplaatst op: 13-01-12 om: 09:37 door:
Danny van den Meiracker was vorige week op de proef bij NEC en bij de Eredivionist is men onder de indruk geraakt van de centrumspits, die momenteel nog op de loonlijst staat bij Topklasser Spakenburg. NEC deed een bod op de 22-jarige Van den Meiracker, maar diens werkgever stribbelt voor alsnog tegen.
''We hebben een realistisch bedrag geboden, maar zij willen een bepaalde transfersom die wij te hoog vinden'', vertelt Carlos Aalbers tegen Omroep Gelderland. ''Die jongen is ook erg teleurgesteld, want hij wil dolgraag naar NEC. Maar we hopen dat we er alsnog uit kunnen komen.''
Van den Meiracker, die dit seizoen in zeventien competitiewedstrijden vijftien maal trefzeker was, geeft in gesprek met het Algemeen Dagblad aan teleurgesteld te zijn in de houding van Spakenburgers. "Tot nu toe staat Spakenburg mijn droom in de weg.''
- Ramona
Nick van der Velden: "Bewijzen dat we goed kunnen voetballen"
De A-selectie van N.E.C. is tot en met 14 januari op trainingskamp in Mijas. Omdat we graag horen hoe het de spelers en technische staf daar vergaat, bellen we deze week regelmatig met Mijas. Vandaag aan de beurt middenvelder Nick van der Velden: "Tijd om geschiedenis te schrijven met de jongens."
Na een makkelijke zege op Málaga B volgde donderdagmiddag een echte test voor N.E.C. De Zwitserse grootmacht FC Basel was de tegenstander, dat in de Champions League Manchester United wist uit te schakelen. Zover kwam het in Mijas niet. N.E.C. speelde zich verdienstelijk naar een doelpuntloos gelijkspel en maakte zelfs aanspraak op meer. Niet geheel verrassend is Nick van der Velden dan ook uitsproken positief over de wedstrijd. "Tegen Basel 0-0 spelen is een prima resultaat. Het was een wedstrijd met slechts een paar kansen, maar we stonden vooral heel goed in de organisatie en ik denk achteraf dat we redelijk goed hebben gespeeld. Zelf hadden we een bal op de paal, bij corners waren we behoorlijk sterk en volgens mij werd er ook nog een goal onterecht afgekeurd. En zij speelden toch met het echte basisteam, dat dus ook overwinterde in de Champions League. Dan is het vooral een leuke wedstrijd om te peilen hoe je als team ervoor staat. Nou, dat zit wel goed lijkt me."
Zelf begon Van der Velden in de basiself, maar hij speelde de eerste helft niet uit. Nog voor rust liet de geboren Amsterdammer zich vervangen door Navarone Foor. "Het was vooral dat ik uit voorzorg naar de kant ging. Ik kreeg wat last van mijn hamstring, maar dat was waarschijnlijk niet meer dan een verkramping. Ik wilde vooral geen risico nemen en heb me daarom laten wisselen."
Een gelijkspel tegen het eerste team van FC Basel is een resultaat om over naar huis te schrijven. "Zo'n wedstrijd tegen Basel geeft vertrouwen met het oog op de tweede seizoenshelft", vertelt Van der Velden. "We moeten ons nu vooral richten op de eerste wedstrijd. Het zou fijn zijn als we die gelijk winnen, zodat we met een goed gevoel verder kunnen. Extra mooi is dan natuurlijk dat het eerst tegen Vitesse is, lijkt me een mooie om winnend af te sluiten."
In die tweede seizoenshelft wacht N.E.C. de zware taak om de matige resultaten uit de eerste maanden te gaan verbeteren en zicht weer te mengen in de strijd om de play-offs. Van der Velden ziet genoeg mogelijkheden om hieraan te voldoen. "In de eerste seizoenshelft hebben we een aantal wedstrijden minder gespeeld en verloren, maar we stonden soms ook met lege handen terwijl we juist goed voor de dag kwamen. Dat zijn een paar onterechte nederlagen geweest waardoor we nu lager staan dan we eigenlijk horen. Ik denk dat we vier, vijf keer vaker hadden kunnen en misschien wel moeten winnen. Dan sta je gewoon dik in het linkerrijtje."
"De doelstelling blijft om aan het einde van het seizoen de play-offs te halen", vervolgt Van der Velden. "Alles is haalbaar zolang de competitie nog niet is afgelopen. We hebben tot nu toe onder ons doen gepresteerd en ik zie geen reden waarom we niet alsnog meerdere plekken kunnen stijgen. Het leeft ook enorm binnen de spelersgroep. Iedereen voelt die drang om beter te gaan presteren. Wat dat betreft is dit ook een goede week geweest. Ik krijg het gevoel dat iedereen nog scherper is, nog professioneler, dat er meer discipline is, meer acceptatie, iedereen kent nog beter zijn rol. We willen nu ook aan de supporters en de buitenwereld laten zien dat we het kunnen halen. Bewijzen dat we echt wel goed kunnen voetballen."
Niet alleen de voltallige selectie wil die stap gaan maken en meer laten zien dan in 2011, voor Van der Velden zelf geldt eigenlijk hetzelfde. Terugkijkend op zijn eerste maanden in Nijmeegse dienst is de van AZ overgekomen speler niet tevreden. "Ik wil de komende maanden nog bepalender zijn. Ik heb uiteraard alles gegeven, maar ik had voetballend meer moeten brengen. Ook hoop ik wat vaker te gaan scoren. Ik heb dit seizoen toch al een aantal mogelijkheden onbenut gelaten die er gewoon in horen te gaan."
Vooralsnog ziet er het er naar uit dat er vanuit de basisselectie niemand naar een andere club vertrekt. Van der Velden is alleen maar blij met die ontwikkeling. "Het is fijn om te weten waar je aan toe bent. Als je met dezelfde groep bij elkaar blijft, begint iedereen elkaar beter te kennen. Met vertrekkende of nieuwe jongens moet je altijd weer even wennen et cetera, maar dat hoeft voorlopig niet. En nu is het dan zaak om deze lijn door te trekken en er een goede tweede seizoenshelft van te maken. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken."
Die tweede seizoenshelft wordt begonnen met een uitwedstrijd bij Vitesse, zoals al eerder aangegeven door Van der Velden. De kaartverkoop liep al storm en de wedstrijd lijkt nog steeds volop te leven in Nijmegen. "Ik ben blij om te horen dat de wedstrijd tegen Vitesse nog steeds zo belangrijk is en dat vele supporters er graag bij willen zijn. Daar doe je het voor als voetballer. Echt top. Het is lang geleden dat N.E.C. daar heeft gewonnen, meer dan dertig jaar hoorde ik zelfs. Het wordt tijd dat we daar met de jongens geschiedenis gaan schrijven."
Door: Roel Klein
http://www.nec-nijmegen.nl/
IDD!
Oprollen die lui over De Waal!

NEC heeft zelf ook ingezien niet meer voor lul te willen lopen met zo'n schijtsponsor.
NEC vindt in Flynth nieuwe hoofdsponsor
NEC is erin geslaagd een nieuwe hoofdsponsor aan zich te vinden. De samenwerking met Flynth Adviseurs en Accountants bv wordt maandag officieel gemaakt, weet De Gelderlander.
Flynth is in Nijmegen de opvolger van Voorschotje.nl. Laatstgenoemde kwam de laatste maanden in opspraak omdat het zonder vergunning werkte. NEC was hiervan op de hoogte en besloot gebruik te maken van de optie om het contract na zes maanden te beëindigen.
NEC heeft met Flynth een grote vis aan de haak geslagen. Het bedrijf is de grootste aanbieder van grootste aanbieder van accountants- en adviseursdiensten voor het MKB (Midden en Klein Bedrijf) en de agrarische sector. Beide partijen zijn een samenwerking voor anderhalf jaar overeengekomen, met een optie op een extra seizoen.
Kashia doet helaas niet mee. Dat scheelt een hoop.Ramona schreef:Nick van der Velden: "Bewijzen dat we goed kunnen voetballen"
De A-selectie van ODW is tot en met 14 januari op trainingskamp in Mijas. Omdat we graag horen hoe het de spelers en technische staf daar vergaat, bellen we deze week regelmatig met Mijas. Vandaag aan de beurt middenvelder Nick van der Velden: "Tijd om geschiedenis te schrijven met de jongens."
Na een makkelijke zege op Málaga B volgde donderdagmiddag een echte test voor NEK. De Zwitserse grootmacht FC Basel was de tegenstander, dat in de Champions League Manchester United wist uit te schakelen. Zover kwam het in Mijas niet. Het tuig werd gespaard. Niet geheel verrassend is Nick van der Velden dan ook uitsproken positief over de wedstrijd. "Die fonduefanaten hadden er geen zin in. Het was een wedstrijd met slechts een paar kansen, maar desalniettemin waren die skiërs duidelijk de betere ploeg."
Zelf begon Van der Velden in de basiself, maar hij speelde de eerste helft niet uit. Nog voor rust liet de geboren Tokkiedorper zich vervangen door Navarone Foor. "Het was vooral dat ik uit voorzorg naar de kant ging. Ik kreeg wat last van mijn hamstring, maar dat was waarschijnlijk niet meer dan een verkramping. Ik wilde vooral geen risico nemen en heb me daarom laten wisselen."
Een gelijkspel tegen het eerste team van FC Basel is een resultaat om over naar huis te schrijven. "Weer niet gescoord", vertelt Van der Velden. "We moeten ons nu vooral richten op de eerste wedstrijd. Het zou fijn zijn als we die gelijk kansloos verliezen, zodat de weg richting Topklasse kan worden vervolgd. Extra mooi is dan natuurlijk dat het eerst tegen grote buur Vitesse is, lijkt me een mooie om verliezend af te sluiten."
In die tweede seizoenshelft wacht NEK de taak om de matige resultaten uit de eerste maanden te gaan verslechteren en zich weer te mengen in de strijd om degradatie. Van der Velden ziet genoeg mogelijkheden om hieraan te voldoen. "In de eerste seizoenshelft hebben we bijna alle wedstrijden beroerd gespeeld en verloren, en ook komende maanden zullen we steeds met lege handen staan na slecht voor de dag te zijn gekomen. Dan staan we waar we eigenlijk horen. Ik denk dat we vier, vijf keer vaker hadden moeten verliezen. Dan sta je gewoon dik onderaan."
"De doelstelling blijft om aan het einde van het seizoen de laatste plaats te halen", vervolgt Van der Velden. "Alles is haalbaar zolang de competitie nog niet is afgelopen. We hebben tot nu toe boven ons doen gepresteerd en ik zie geen reden waarom we niet alsnog meerdere plekken kunnen zakken. Het leeft ook enorm binnen de spelersgroep. Iedereen voelt die drang om slechter te gaan presteren. Wat dat betreft is dit ook een goede week geweest. Ik krijg het gevoel dat iedereen nog scherper is, nog amateuristischer, dat er meer discipline is, meer acceptatie, iedereen kent nog beter zijn clowneske rol. We willen nu ook aan de supporters en de buitenwereld laten zien dat we het kunnen halen. Die Topklasse dan."
Niet alleen de voltallige selectie wil die stap gaan maken en meer beroerd voetbal laten zien dan in 2011, voor Van der Velden zelf geldt eigenlijk hetzelfde. Terugkijkend op zijn eerste maanden in Nijmeegse dienst is de van AZ overgekomen speler niet tevreden. "Ik wil de komende maanden nog bepalender zijn. Ik heb uiteraard alles gegeven, maar ik had al prutsend meer moeten brengen. Ook hoop ik wat vaker eigen doelpunten te gaan scoren. Ik heb dit seizoen toch al een aantal mogelijkheden onbenut gelaten die er gewoon in horen te gaan."
Vooralsnog ziet er het er naar uit dat er vanuit de basisselectie niemand naar een andere club vertrekt. Van der Velden is alleen maar blij met die ontwikkeling. "Het is fijn om te weten waar je aan toe bent. Als je met dezelfde groep prutsers bij elkaar blijft, begint iedereen elkaar beter te kennen. Met vertrekkende of nieuwe jongens moet je altijd weer even wennen et cetera, maar dat hoeft voorlopig niet. En nu is het dan zaak om deze lijn door te trekken en er ook een beroerde tweede seizoenshelft van te maken. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken."
Die tweede seizoenshelft wordt begonnen met een uitwedstrijd bij Vitesse, zoals al eerder aangegeven door Van der Velden. De kaartverkoop liep al storm en de wedstrijd lijkt nog steeds volop te leven in Nijmegen. "Ik ben blij om te horen dat de wedstrijd tegen Vitesse nog steeds zo belangrijk is en dat vele supporters er graag verkleed als clown bij willen zitten. Daar doe je het voor als koekenbakker. Echt top. Het is lang geleden dat het tuig in de Gelderse hoofdstad heeft gewonnen, meer dan dertig jaar hoorde ik zelfs. Het wordt tijd dat we daar met de jongens geschiedenis gaan schrijven en nu een keertje met dubbele cijfers gaan verliezen."
Door: Roel Klein
http://www.tuigclub.nl/
IDD!
Oprollen die lui over De Waal!:VITESSEsjaal.gif:
EN TOCH GEET NEK ERAON!
Aardige vent trouwens, die Van der Velden.
- Ramona
Wil jij mijn post niet bezoedelen?!
Maare...
Is begreep dat die Bony ook niet speelt?
Ik denk dat Vitesse d'raan gaat. We'll see!

Moet de wedstrijd godver de godver via m'n iPhone volgen...

Maare...
Is begreep dat die Bony ook niet speelt?
Ik denk dat Vitesse d'raan gaat. We'll see!

Moet de wedstrijd godver de godver via m'n iPhone volgen...
Bron: TelegraafMan wil niet in Nijmegen zijn
NIJMEGEN - Een 34-jarige man uit Eindhoven heeft zondag in Nijmegen grote moeilijkheden gemaakt, omdat hij helemaal niet in die stad wilde zijn.
De Eindhovenaar was in de trein in slaap gevallen en kwam daardoor in Nijmegen terecht, terwijl hij eerder had willen uitstappen. Hij weigerde bij te betalen voor het deel van de reis dat hij per ongeluk had afgelegd. De politie hield hem uiteindelijk aan en nam hem mee naar het bureau. Toen hij later op de dag mocht vertrekken, eiste de man een maaltijd en een treinkaartje, omdat hij nog steeds vond dat de conducteur hem had moeten wekken en omdat hij, nu dat niet was gebeurd, op kosten was gejaagd.
Agenten zetten hem buiten de deur maar de man drong weer naar binnen door een deur te forceren. Aangezien niets hielp, werd hij opnieuw aangehouden en in de cel gezet. Zondagavond was hij pas zover gekalmeerd dat hij zonder problemen het politiebureau verliet.
Ik begrijp deze man volkomen. Eerst zo ongelukkig zijn dat je daar terecht komt en dan nog gestraft worden ook.
- Ramona
NEC uit de schulden door aandelenverkoop
woensdag 18 januari 2012 | 19:15 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 18 januari 2012 | 19:27
NIJMEGEN - NEC heeft voor het eerst sinds lange tijd een positief eigen vermogen. De club is uit de schulden gekomen door een deel van haar aandelen te verkopen. De sponsorgroep, die onder de vlag van ‘Goffert Spelers BV’ veel geld stak in de aankoop van de spelers, verwierf recent zo’n 20 procent van de aandelen van NEC.
De aandelen zijn betaald met de oude schuld van 3,9 miljoen euro die NEC nog bij de investeerders had. Omdat NEC het laatste half jaar ook goed boerde op de transfermarkt, heeft de club nu een positief eigen vermogen.
De Goffert Spelers Beheer BV krijgt als aandeelhouder ook zeggenschap binnen de club. De investeerders krijgen twee zetels in de Raad van Commissarissen van de NEC Holding BV en twee zetels in de zogenaamde Stichting Administratie Kantoor (STAK) van NEC.
Er is bijna een jaar onderhanld over de transactie. Een van de problemen was de waardebepaling van NEC. Aangezien 20 procent van de aandelen is verkocht voor een kleine 4 miljoen, wordt de waarde van de profclub nu ingeschat op 20 miljoen.
NEC heeft eerder aangegeven dat men uiteindelijk hooguit 49 procent van de aandelen wil verkopen. Er is dus nog 29 procent te koop. Er zijn in ieder geval plannen om supporters de kans te geven een klein aandeel van hun eigen club aan te schaffen. Daarover komt dit voorjaar duidelijkheid.
De clubleiding heeft al laten weten ook in gesprek te zijn met investeerders.
Bony zit in Afrika, maar gezien de andere spitsen die Vitesse nu in de selectie heeft vind ik dat niet zo'n groot probleem.Is begreep dat die Bony ook niet speelt?
Het grootste probleem is het ontbreken van Kashia. Die jongen speelt dit seizoen geweldig; is echt de aanvoerder van het team en leider van de verdediging. Ik vind hem zelfs de beste man bij Vitesse; samen met Kalas is hij het beste verdedigende duo dat ik in decennia heb gezien in het geelzwart. Zijn vervangers zijn duidelijk minder.
- Ramona
Mooi! Zou het dan eindelijk gaan lukken?

Tuurlijk niet.
- Ramona
Gabór Babos maakt zich op voor vijfhonderdste duel als prof
Gabor Babos in duel met Twentenaar Luuk de Jong.
foto ANP
NIJMEGEN - Gabór Babos maakt zich op voor zijn vijfhonderdste competitiewedstrijd als profkeeper. De derby tegen Vitesse, zondag om 12.30 uur in Arnhem, is voor de keeper het decor van zijn jubileum.
,,Het is een prachtige wedstrijd voor zo’n record”, zegt de doelman.
Babos brak op zeventienjarige leeftijd door bij Soproni LC in zijn Hongaarse geboorteplaats Sopron. Via MTK Boedapest, NAC en Feyenoord belandde hij in 2005 bij NEC. Hij reikte, buiten zijn huidige 499 competitieduels, ook nog tot 27 interlands voor Hongarije.
En de doelman is nog niet klaar. Babos hoopt op een nieuw contract bij NEC, de club waar hij de laatste jaren mee is vergroeid. De onderhandelingen daartoe moeten nog worden opgestart. Hoe dan ook wil hij nog langer in het betaalde voetbal actief blijven. ,,Ik ben fit”, verduidelijkt hij.
Lees het complete interview met Gabór Babos in de Gelderlander van vrijdag 20 januari.
Wordt motm...

En verliest desondanks met 3-0! 

- Ramona
Ik denk 1-2!

- Ramona
Ga je ook in het roze zondag, Wouter? 

- Ramona
Vitesse haakt met roze shirt in op homo-spreekkoren
donderdag 19 januari 2012 | 15:41 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 19 januari 2012 | 16:19
Jonathan Reis in het 'Yes! yes!-shirt'.
foto Vitesse
ARNHEM - Vitesse haakt met een speciaal T-shirt voor de supporters in op de homo-spreekkoren die de voetbalclub uit Arnhem steevast om de oren krijgt. Het shirt is lichtroze, met een zilveren opschrift 'yes! yes!'. De tekst verwijst naar het spreekkoor: 'Het zijn de homo's, yes yes. Het zijn de homo's van Vites'.
Supporters van tegenstanders scanderen dat bij wedstrijden met grote regelmaat.
Het is toeval dat het 'cultshirt' nu wordt gepresenteerd, vlak voor de Gelderse derby, zondagmiddag. "Het heeft niets met de wedstrijd tegen NEC te maken", zegt een woordvoerster van Vitesse. "We willen gewoon een scheldnaam cultiveren en daar op een grappige manier de aandacht op vestigen."
Tja, dat krijg je als je vrouwen bij een voetbalclub laat werken. Die gaan rare dingen doen.