PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey

Re: PSV

Bericht door wimpey » do jul 25, 2013 7:59 pm

Thijs schreef:PSV wil het contract met Marcel Brands openbreken tot 2017.
:cheer.gif:

De eredivisie juicht mee. Doyen heeft ook z'n toestemming gegeven?! :hypocrite.gif:

gaizka

Bericht door gaizka » do jul 25, 2013 9:32 pm

WP_LeGeNd schreef:
Thijs schreef:PSV wil het contract met Marcel Brands openbreken tot 2017.
Slim, kan erg goed overgewaardeerde spelers voor veel geld verkopen, zo iemand moet je behouden voor je club!
Martin van Geel kon/kan dat ook, dan hadden wij hem ook moeten behouden. Op zich zou het best kunnen als je Brands of van Geel alleen verantwoordelijk maakt voor het verkoopbeleid, aankoopbeleid is zeker in het geval van Brands iets minder.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jul 25, 2013 9:59 pm

Hoezo? Datgene wat hij heeft verkocht heeft hij dan toch ook gekocht?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jul 25, 2013 10:15 pm

http://www.ed.nl/sport/voetbal/psv/tech ... ory_header

Haha, dit is toch niet te geloven? :biggrin.gif:

Zoals ik al zei: typisch PSV. Het nieuws moet zo gunstig mogelijk gebracht worden. Want nu staat Brands er weer goed op, is hij weer de tovenaar. Dus nu wordt de contractverlenging gemeld.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 25, 2013 10:22 pm

Zo maar iets dat ik me afvraag. Zitten de clubs waar PSV aan heeft verkocht toevallig ook in dat Doyen netwerk? De bedragen vond ik in een paar gevallen opvallend. Nu kun je daar gewoon een keer geluk mee hebben natuurlijk. Maar het zou me ook niet verbazen als ze daar wat hulp hebben gehad.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do jul 25, 2013 11:08 pm

Ook mijn vraag, Marillion. Eerder al gesteld in deze topic.
Yopi schreef:Misschien heeft PSV 'hulp' gekregen bij het verkopen? PSV heeft meer binnengehaald dan je gemeten naar de kwaliteit van de spelers zou verwachten. :confused.gif: Denk maar de situatie toen met Kezman, voor wie geen club zich meldde. Tot Ome Roman opeens ruimhartig de portemonnee trok.
Brands is natuurlijk een prima stroman. Is niet in de positie om bezwaar te maken tegen wat dan ook na zijn geblunder.

generaal

Bericht door generaal » do jul 25, 2013 11:46 pm

Helemaal niet zo gek gedacht, Marillion..

Lens, Mertens, en Strootman zijn allen voor behoorlijke bedragen verkocht. Napoli, AS Roma, en Dynamo Kiev zijn nou niet direct de meest transparante clubs. Maar zo'n louche netwerk brengt ook voordelen met zich mee. Dat zagen we aan Lemic, en dat zien we nu weer. Vooral sportief zal PSV ervan profiteren, maar ook financieel legt dit de club geen windeieren.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » vr jul 26, 2013 8:57 am

Ach, iedereen weet dat uiteindelijk het de Psv fans niets uitmaakt hoe het succes betaald wordt, zolang er maar succes is. Psv supporters hebben wat dat betreft een lange traditie van wanstaltige hypocritie natuurlijk.

Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat ook het befaamde legioen, in ieder geval een groot deel ervan ook openlijk sprak over 'oliesjeiks en schimmige oostblok miljardairs' zolang het maar succes oplevert.

Wat betreft Ajax heb ik nog altijd het idee dat meer dan bij andere clubs in ieder geval, het een groot deel van de supporters wel degelijk uitmaakt hoe een succes wordt behaald. Wellicht toch nog een restje romantiek en nostalgie uit een lang verleden.

Maar goed, een paar jaar geen succes, en het percentage fans dat het niets uitmaakt hoe, stijgt bij Ajax dan natuurlijk ook dramatisch.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

gaizka

Bericht door gaizka » vr jul 26, 2013 9:02 am

banjavi schreef:Hoezo? Datgene wat hij heeft verkocht heeft hij dan toch ook gekocht?
Hij was natuurlijk veel te laat met het kopen van Strootman en moest daardoor de hoofdprijs betalen, hetzelfde gaat nu misschien met Toornstra gebeuren. De scouting speelt hier natuurlijk ook een rol in.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jul 26, 2013 9:33 am

generaal schreef:Maar zo'n louche netwerk brengt ook voordelen met zich mee. Dat zagen we aan Lemic, en dat zien we nu weer. Vooral sportief zal PSV ervan profiteren, maar ook financieel legt dit de club geen windeieren.
Dat viel wel mee. Het begon goed, met Alex. Die overigens, bezwoer Van Raaij destijds, economisch eigendom was van PSV. :hypocrite.gif: In de tijd daarna kreeg PSV voornamelijk Fagnertjes toegeschoven. De bepalende spelers kwamen juist níet via dat netwerk. Cocu, Van Bommel, de Koreanen, enz.

Investeringsmaatschappijen willen hun spelers in de etalage zetten. Als speler A naar een grote competitie kan, sturen ze hem echt niet naar PSV. Dat is het probleem: Nederlandse clubs staan bepaald niet bovenaan de pikorde.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 26, 2013 9:52 am

generaal schreef: Dat zagen we aan Lemic, en dat zien we nu weer. Vooral sportief zal PSV ervan profiteren, maar ook financieel legt dit de club geen windeieren.
Wishful thinking. Na Alex kwamen Alcides en Ferreira, die konden er geen kloten van.

Je zit vast aan een package-deal, waarbij je maar moet hopen dat een percentage spelers binnen dat package zal renderen. Tevens weet je dat Doyen z'n betere spelers bij bijv. Porto onderbrengt (CL, meer exposure). Wat overblijft komt bij o.a. psv terecht...

Veel plezier ermee. Ik hoef dit soort praktijken bij mijn club niet te zien.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jul 26, 2013 10:05 am

Great minds think alike, Wimpey. :neutral.gif:

Sanders beweert trouwens dat Brands twee maanden geleden al zijn contract heeft verlengd. Toen durfden ze dat blijkbaar niet naar buiten te brengen. :smallgrin.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 28, 2013 8:08 am

VI

Ji-Sung Park (32) op weg terug naar psv.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

gaizka

Bericht door gaizka » zo jul 28, 2013 8:41 am

Vond ik altijd een goede speler, hield zich ook bij Man Utd goed staande. Geen slechte aankoop denk ik.

wimpey

Bericht door wimpey » zo jul 28, 2013 8:56 am

Ajaciedjuh schreef: Ji-Sung Park (32) op weg terug naar psv.
Prima team player, lijkt me een goede zet.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo jul 28, 2013 8:59 am

Ajaciedjuh schreef:VI

Ji-Sung Park (32) op weg terug naar psv.
Wow, dat is een fantastische zet, hij kan nog makkelijk 2 jaar mee!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jul 28, 2013 9:28 am

En koop er nog maar 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
YNWA

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo jul 28, 2013 10:04 am

Hoe deed ie het bij QPR? En waar moet ie spelen op middenveld?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

zeux

Bericht door zeux » zo jul 28, 2013 10:17 am

Speler in zijn nadagen, maar ik verwacht dat Park zo'n speler is die goed op zichzelf heeft gelet en de stamina heeft om behoorlijk lang op hoog niveau door te gaan. Wel dapper van psv om nog een keer het 'van bommel'-scenario te volgen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo jul 28, 2013 10:19 am

Hij had een contract voor nog een jaar, maar mag transfervrij weg bij QPR. Over het algemeen geen teken dat het er heel goed ging.
Queens Park Rangers midfielder Ji-Sung Park is set to retire from football at the end of next season.

The 32-year-old has struggled since signing from Manchester United in a £2m deal last summer and is ready to call an end to his career even if QPR avoid relegation from the Premier League.

The South Korean, who signed a two-year contract at Loftus Road, has failed to find the fitness and form that saw him win a Champions League medal and four Premier League titles at Old Trafford.

His father Sung-jong Park said: "Nobody knows the future; maybe he could play one more year with a new team after next season. But I think [Ji-Sung] has made his mind up to retire. He thinks he's played enough.

"He's never had times like this with PSV Eindhoven or Manchester United. My son has had difficult times at QPR this season; it was a new experience to him.

"Ji-sung said it's difficult to keep his feel for the game as his playing time is inconsistent, but he doesn't have any hard feelings."
http://www1.skysports.com/football/news/11095/8599008/

Dit bericht dateert van maart.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

zeux

Bericht door zeux » zo jul 28, 2013 10:32 am

Ik dacht, ik kijk even op een qpr-forum wat de mening over Park is, maar de eerste fora die ik open zijn een ratjetoe. Eén lange lijst en een spelertopic bestaat er niet lijkt het wel. Wat heerlijk overzichtelijk is AT dan!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » zo jul 28, 2013 10:36 am

@Duke: ah fijn. Toch over the hill dus. Had ik niet verwacht.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jul 28, 2013 10:44 am

Apart. Nog niet zo lang geleden draaide hij moeiteloos mee bij Man United...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jul 28, 2013 10:52 am

Veel gekwakkeld bij QPR. Erg, erg matig als 'ie er wel bij was. Lijkt me dus geen versterking, al is dit van een heel ander niveau.

elliquido

Bericht door elliquido » zo jul 28, 2013 11:28 am

nu johan vogel en gomez nog
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Plaats reactie