Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Maar hoe werkt dat dan?
Als je laatste staat, mag je dan nooit deelnemen aan de nacompetitie, ook al win je de Vierde Periodetitel?
Als je laatste staat, mag je dan nooit deelnemen aan de nacompetitie, ook al win je de Vierde Periodetitel?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
https://keukenkampioendivisie.nl/period ... -play-offs
Ik zie helemaal niets staan dat de nummer laatst niet mee mag doen aan die play-offs.
Dus lijkt mij: Periode 4 winnen en je hebt een kans.
Ik zie helemaal niets staan dat de nummer laatst niet mee mag doen aan die play-offs.
Dus lijkt mij: Periode 4 winnen en je hebt een kans.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat een absurde regel dat de nummer laatst nooit periode-playofs zou mogen spelen.
Hele idee van die periodetitels is een 'backdoor' kans. Dat zou ook voor de nummer laatst moeten gelden.
Hele idee van die periodetitels is een 'backdoor' kans. Dat zou ook voor de nummer laatst moeten gelden.
Ja, het is jammer dat we door die puntenstraf pas in 2027/2028 ons kunnen revancheren tegen Real Madrid.
-
Regel stamt nog uit de tijd dat ook de nr. laatst kon degraderen uit de eerste divisie, dan zou je in theorie degraderen en toch kunnen promoveren naar de eredivisie.
- Jinne
- Site Admin
Normaal word je ook niet meer laatste als je een periode wint.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Zo hee, de vierde spits die Van den Brom probeert blijkt opeens wel een goede voetballer die scoort.
-
en al twee wedstrijden nagenoeg dezelfde opstelling, lerend vermogen is toch aanwezig.
Willen? Ze zouden letterlijk alle resterende wedstrijden moeten winnen om van de laatste plaats af te komen. En hoewel Van den Brom na 68 verschillende opstellingen met ongekende prutsers als Hoogerwerf, Van Duivenbooden en Kreekels opeens bij toeval wel gewoon de talentvolle jongens erin heeft gezet - en dat zelfs twee wedstrijden op rij - heeft hij nog steeds last van zijn wisselverslaving. Tegen Emmen wilde hij het ook weer spannend maken door de beste spelers eruit te halen en de slechtste weer in te brengen. Vijf keer wisselen terwijl je basisteam zo goed als foutloos speelt, ik zal sommige coaches nooit begrijpen.
Huisman, Yegoian, Zarrouk en Koller zijn nog wel aardige talenten.
Huisman, Yegoian, Zarrouk en Koller zijn nog wel aardige talenten.
-
john Grabbelton
Maar heb toch wel weer met glimlach gekeken afgelopen maandag toen John het slim vond om Hoogewerf te brengen en de Duif. Echt iedereen in het stadion deelt het gevoel van: Oh god daar gaan we weer
Maar heb toch wel weer met glimlach gekeken afgelopen maandag toen John het slim vond om Hoogewerf te brengen en de Duif. Echt iedereen in het stadion deelt het gevoel van: Oh god daar gaan we weer

Is Hoogerwerf zo slecht? Was ooit een behoorlijk talent...
Nou, gezien het filmpje lijkt het me verstandig als Ajax hem meteen overneemt. Nu kan dat nog wel voor een miljoen of vijf, over een jaar staan de clubs natuurlijk voor hem in de rij. 

Reijntjes vertrekt. Heeft toch echt wel een prestatie van formaat geleverd.
Hoogerwerf stond in de basis, Yopi! En Vitesse won glorieus. Kan geen toeval zijn, Ajax moet hem meteen halen.
-
Zo enorm traag in alles, geen snelheid / geen explosiviteit en vooral geen gif.
Iedereen om heen doet mee aan de ren je rot show van Martin Brozius maar Dilon heeft de uitnodiging niet ontvangen lijkt het wel.
Heel benieuwd waar hij volgend jaar gaat spelen.
Poeder verpest het ook meteen. Ik had Yopi bijna zo ver dat hij td van Ajax zou gaan bellen.
-
Grieken van Vitesse naar Ajax pakt toch ook altijd goed uit?
Een legendarische eindsprint waarin toch nog de negentiende plek en de vierde periode worden veroverd, en vervolgens gepromoveerd wordt, zou wel uniek zijn in de geschiedenis.

Als je refereert aan Machlas. Op een bepaalde manier wel. Ik denk niet dat ik ooit iemand zo mooi en met gevoel voor theater heb zien falen. Dat was een kunst op zich.
Nil volentibus arduum
-
Een waarlijke Attische tragedie (yes, na zoveel jaar eindelijk baat bij 3 jaar onderwijs)!