PSV
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: PSV
PSV 3-0 achter bij rust tegen Bielefeld met de nodige basisspelers tegen in het elftal. Alleen jongens als Strootman en Maher spelen de 2e helft.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
Ja, tegenwoordig spelen de talenten waar we hier blij van worden allemaal in het 2e van hun elftal.Jabu schreef:Is die Arias dan zo'n groot talent?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Zoet, Rekik, Matavz, en Depay speelden ook nog niet. En Bruma komt er natuurlijk nog bij, dus dan kan Marcelo naar de bankJinne schreef:PSV 3-0 achter bij rust tegen Bielefeld met de nodige basisspelers tegen in het elftal. Alleen jongens als Strootman en Maher spelen de 2e helft.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Op het Sporting forum zijn ze boos om deze verkopen, temeer omdat ze van beide spelers slechts een deel van de rechten hebben. Arias was veruit de beste speler van Sporting B en van Schaars wordt niet zozeer zijn voetballend vermogen gemist, maar wel zijn professionaliteit.
Aldus een hoop google translate haha.
Aldus een hoop google translate haha.
De grote vraag is natuurlijk: is hij beter dan Fagner?generaal schreef:Ik ken hem in alle eerlijkheid niet, maar ik kan me niet voorstellen dat een selectiespeler van Sporting slechter is dan Manolev. In dat opzicht gaat PSV er dus hoe dan ook op vooruit.

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Hoe zou ik me voelen als ik in of in de gem. Eindhoven
zou wonen..
Nu Weer kopen en Kopen en straks weer aankloppen.
Zou toch netjes zijn als ze het geld terug zouden storten
of in ieder geval een groot gedeelte.
Voor Ajax alleen maar gunstig, extra inkomsten C.L en 4* achter elkaar
zou wonen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Volstrekt logisch, want die heeft zich nogal in de kijker gespeeld, afgelopen seizoen!Peter schreef:Matavz wordt genoemd bij Lazio. Schaduwlijstje.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Inmiddels alweer een half elftal gekocht.mattie schreef:Hoe zou ik me voelen als ik in of in de gem. Eindhoven
zou wonen..
15 mei 2011.
generaal schreef:Ik ken hem in alle eerlijkheid niet, maar ik kan me niet voorstellen dat een selectiespeler van Sporting slechter is dan Manolev. In dat opzicht gaat PSV er dus hoe dan ook op vooruit.
Selectiespeler? Hij wordt toch nooit opgesteld?
Maar als je er blij mee bent: gefeliciteerd!
Sporting B
. Bedankt.
Z'n wiki is wel wat voorbarig, it wasn't me
http://en.wikipedia.org/wiki/Santiago_Arias

Z'n wiki is wel wat voorbarig, it wasn't me

http://en.wikipedia.org/wiki/Santiago_Arias
Wie weet. Die jas past stukken beter dan vorig seizoen, toen PSV kampioen móest worden. Ik zie vooral een hele jonge ploeg, met gretige gasten die voetballend de oplossing zoeken. Minder Johann Vogel en Timmy Simons, meer voetbal. Ik verwacht ook meer sympathie van fans van andere clubs voor dit elftal dan voor dat van afgelopen seizoen.
Die Jorrit Hendrix is een voetballende verdediger, en dat geldt ook voor Jeffrey Bruma. Juist een fatsoenlijke opbouw van achteruit ontbrak de afgelopen jaren steevast. Stijn Schaars is geen wereldspeler, maar wel iemand die zich moeiteloos staande houdt in de Eredivisie. Misschien wordt hij een keer in de Arena of De Kuip zoek gespeeld, maar in de meeste andere stadions zal hij controleren en regisseren. Kuitenbijter Hiljemark is een prima concurrent voor hem. Maher wordt de spil van dit jonge PSV. Toivonen kan achter de spits spelen, en ik verwacht dat Cocu met een nummer tien speelt nu Schaars komt, en Strootman vertrekt. Depay en Bakkali zorgen voor magie op links, en Narsingh en Wijnaldum zullen knokken om een basisplaats op rechts. Mochten die allebei niet thuis (kunnen) geven, dan zal Jozefzoon een dienende rechtsbuiten zijn. Iemand die het overzicht bewaart, en lopende middenvelders inspeelt. Matavz is een ijskonijn dat goed bediend moet worden.. Dan komen de doelpunten vanzelf wel. En in Locadia zie ik een type Kluivert: groot, sterk, koel voor de goal, en toch ook een prima kaats in de benen.
Kortom: Ajax is komend seizoen de titelfavoriet, maar PSV is de grootste uitdager. De selectie bevat vooral pure voetballers, en nog maar twee echte malloten: Manolev en Marcelo. Als Marcelo nog gedumpt wordt, is Brands een betere TD dan Van Geel bij Ajax. Maar als hij op de tribune zit, en Derijck wordt verhuurd aan FC Utrecht, gaat hier ook al de vlag uit.
Die Jorrit Hendrix is een voetballende verdediger, en dat geldt ook voor Jeffrey Bruma. Juist een fatsoenlijke opbouw van achteruit ontbrak de afgelopen jaren steevast. Stijn Schaars is geen wereldspeler, maar wel iemand die zich moeiteloos staande houdt in de Eredivisie. Misschien wordt hij een keer in de Arena of De Kuip zoek gespeeld, maar in de meeste andere stadions zal hij controleren en regisseren. Kuitenbijter Hiljemark is een prima concurrent voor hem. Maher wordt de spil van dit jonge PSV. Toivonen kan achter de spits spelen, en ik verwacht dat Cocu met een nummer tien speelt nu Schaars komt, en Strootman vertrekt. Depay en Bakkali zorgen voor magie op links, en Narsingh en Wijnaldum zullen knokken om een basisplaats op rechts. Mochten die allebei niet thuis (kunnen) geven, dan zal Jozefzoon een dienende rechtsbuiten zijn. Iemand die het overzicht bewaart, en lopende middenvelders inspeelt. Matavz is een ijskonijn dat goed bediend moet worden.. Dan komen de doelpunten vanzelf wel. En in Locadia zie ik een type Kluivert: groot, sterk, koel voor de goal, en toch ook een prima kaats in de benen.
Kortom: Ajax is komend seizoen de titelfavoriet, maar PSV is de grootste uitdager. De selectie bevat vooral pure voetballers, en nog maar twee echte malloten: Manolev en Marcelo. Als Marcelo nog gedumpt wordt, is Brands een betere TD dan Van Geel bij Ajax. Maar als hij op de tribune zit, en Derijck wordt verhuurd aan FC Utrecht, gaat hier ook al de vlag uit.
- Ajaciedjuh
Zoals de selecties nu zijn, is feyenooit de grootste uitdager van Ajax.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Moest wel even een traantje wegpinken bij het romantische verhaal van generaal: magie op links, geweldenaar Bruma, Jozefzoon in combinatie met overzicht en Toivonen. Die laatste wil immers alleen maar weg... Maher speelt natuurlijk op '10', zeker met het oog op het WK.
Brands is nog lang niet klaar, met deze selectie minus Strootman en Toivonen word je 5e ofzo.
Brands is nog lang niet klaar, met deze selectie minus Strootman en Toivonen word je 5e ofzo.
- InnerHarbour
En koop er nog maar 1, 2, 3, 4, 5, 6.................generaal schreef:Schaars tekent voor drie jaar, en Arias komt ook.

YNWA