Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Jinne
Site Admin

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » ma apr 18, 2016 12:06 pm

Andriy Demchenko schreef:http://www.foxsports.nl/video/bekerfina ... ric-gudde/ --van geel weg volgens de geruchten.
Komt dan een helicopter ze ophalen? :666.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma apr 18, 2016 12:49 pm

Nee, daarvoor komt er een wagen met pek en veren en Gudde geven ze dan een maquette en een luchtkasteel van het nieuwe stadion.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma apr 18, 2016 12:52 pm

Cruijff schreef:Nee, daarvoor komt er een wagen met pek en veren en Gudde geven ze dan een maquette en een luchtkasteel van het nieuwe stadion.
Dat nieuwe stadion komt er wel, kan ook niet anders, maar in welk vat giet je het dat het officieel geen gemeentelijke subsidie is? De politiek is al lang om.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma apr 18, 2016 8:18 pm

Demosthenes schreef:
Cruijff schreef:Nee, daarvoor komt er een wagen met pek en veren en Gudde geven ze dan een maquette en een luchtkasteel van het nieuwe stadion.
Dat nieuwe stadion komt er wel, kan ook niet anders, maar in welk vat giet je het dat het officieel geen gemeentelijke subsidie is? De politiek is al lang om.
Dat heb ik ook gelezen Demo, maar jij als nog steeds (?) officiële inwoner van Rotterdam gaat dan toch de bühne op, gaat dan in samenwerking met Geenpeil enkele tienduizenden handtekeningen inzamelen voor een referendum zodat jij en je stadgenoten een bindend advies aan de gemeente gaan afgeven of er van jullie geld wel of niet zo'n luchtkasteel stadion mag worden gebouwd? :smile-ajax.gif:

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo apr 20, 2016 9:50 am

Dat KPN zijn hoofdkantoor verplaatst naar Rotterdam zint me niet. Zij zijn groen, de kleur van Rotterdam is groen, Feyenoord is op zoek naar een nieuwe shirtsponsor nu Opel stopt...... :1evil.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo apr 20, 2016 10:43 am

Ach het is toch niet erg als Feyenoord wat meer geld te besteden krijgt, beelzebub?

Daarmee verandert niet opeens het 'loser DNA' van de club.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo apr 20, 2016 11:14 am

beelzebub schreef:Dat KPN zijn hoofdkantoor verplaatst naar Rotterdam zint me niet. Zij zijn groen, de kleur van Rotterdam is groen, Feyenoord is op zoek naar een nieuwe shirtsponsor nu Opel stopt...... :1evil.gif:
De kleur van Feyenoord kan zo worden aangepast, als het maar geld oplevert.
Dat heb ik ook gelezen Demo, maar jij als nog steeds (?) officiële inwoner van Rotterdam gaat dan toch de bühne op, gaat dan in samenwerking met Geenpeil enkele tienduizenden handtekeningen inzamelen voor een referendum zodat jij en je stadgenoten een bindend advies aan de gemeente gaan afgeven of er van jullie geld wel of niet zo'n luchtkasteel stadion mag worden gebouwd? :smile-ajax.gif:
Ben nog steeds Rotterdammer, woon er al heel lang met veel plezier.

Nee, geen referendum, de gemiddelde Feyenoorder gebruikt één hersencel als hij 'denkt', dat risico neem ik niet, maar wel politieke partijen benaderen, dat heb ik al eerder gedaan. Dit keer is de stemming anders, want ook onder politici zitten Feyenoorders en die raken steeds gefrustreerder.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo apr 20, 2016 12:08 pm

Cruijff schreef:Ach het is toch niet erg als Feyenoord wat meer geld te besteden krijgt, beelzebub?

Daarmee verandert niet opeens het 'loser DNA' van de club.

Laat ik het er maar bij houden dat ik een andere baan ga zoeken als KPN Feyenoord gaat sponsoren. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do apr 21, 2016 3:17 pm

Feyenoordfan verrast vader met bezoek aan Ajax

http://www.parool.nl/kunst-en-media/fey ... ~a4286136/

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do apr 21, 2016 4:41 pm

Wat een lieve jongen, mooi om te zien.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » do apr 21, 2016 5:22 pm

brigade zuid schreef:Wat een lieve jongen, mooi om te zien.
Oprechter ga je het niet krijgen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

zeux

Bericht door zeux » zo apr 24, 2016 5:44 pm

Dat was mooi ingekopt na knappe voorzet Kuijt. Kramer voelt zich nu vast het mannetje. :smile-ajax.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 24, 2016 5:49 pm

Blijf er slecht tegen kunnen, een feestende kuip.

Historicus

Bericht door Historicus » zo apr 24, 2016 9:49 pm

Het is netjes, dacht ik zo, om toch even Feyenoord te feliciteren met de bekerwinst. (En hoe sterker de top-3 wordt, des te meer Ajax wellicht aan kan klampen bij de Europese top.)

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo apr 24, 2016 10:01 pm

Om die laatste reden zou ik een deel van het Belgische competitiesysteem overnemen.

Aan het einde van het seizoen splits je de ranglijst in 3 delen en voor de landstitel spelen alleen nog de bovenste 6 clubs een volle competitie, 10 onderlinge wedstrijden dus. Uiteraard moet je dan niet, zoals ze in België doen, het aantal punten voorsprong halveren. Dat is onzin.

Dus laat in het seizoen geen slaappotten tegen Roda en Heracles waar 'we niet scherp waren, volgende week wel gaan vlammen' maar allemaal potjes op het scherpst van de snede. Op het einde van het seizoen draait het er echt om. Dan worden spelers snel beter.

En dan eindigt de competitie maar wat later. Belachelijk dat ze in Nederland al op 8 mei met het seizoen klaar zijn, niet alleen in Duitsland, in ongeveer elk land eindigen ze later. In Engeland is op 21 mei mei nog een FA Cup finale en zij gaan wél naar het EK.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo apr 24, 2016 10:03 pm

Voor het zogeheten 'topsportklimaat' is de bekerwinst voor Feyenoord geen goede impuls.

Van Bronckhorst, Kuijt, Van Beek, Elia, Kramer, Karsdorp. Zo ongeveer de hele zomer zullen ze worden overladen met schouderklopjes en het idee krijgen dat ze 'het best goed hebben gedaan.' Dat is natuurlijk gelul, ze hebben helemaal geen goed seizoen afgeleverd.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma apr 25, 2016 3:39 am

het blijft toch een beetje een troostprijs... ik vind het vooral een hele leuke prijs voor een subtopper, maar vind het geen prijs voor een topclub. Ik vind dat je als Ajax zijnde het ook niet te uitbundig moet vieren, vind het ook genant om een hele huldiging the houden, zeker als je geen kampioen bent geworden!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma apr 25, 2016 7:56 am

WP_LeGeNd schreef:het blijft toch een beetje een troostprijs... ik vind het vooral een hele leuke prijs voor een subtopper, maar vind het geen prijs voor een topclub. Ik vind dat je als Ajax zijnde het ook niet te uitbundig moet vieren, vind het ook genant om een hele huldiging the houden, zeker als je geen kampioen bent geworden!
Als er Ajax-supporters na zo'n seizoen in de Amstel zouden springen van blijdschap zou dat wel redelijk gênant zijn ja, maar voor Feyenoord is het te begrijpen. Dat is qua sportieve prestaties natuurlijk allang geen topclub meer maar gewoon niveau Utrecht/FC Twente/AZ.

Wat kan ik me toch ergeren aan Kuyt. Hoe hij daar weer stond met die stopwatch in blessuretijd, wat een zeldzame lul zeg.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Mano

Bericht door Mano » ma apr 25, 2016 7:59 am

WP_LeGeNd schreef:het blijft toch een beetje een troostprijs... ik vind het vooral een hele leuke prijs voor een subtopper, maar vind het geen prijs voor een topclub. Ik vind dat je als Ajax zijnde het ook niet te uitbundig moet vieren, vind het ook genant om een hele huldiging the houden, zeker als je geen kampioen bent geworden!

klopt dat is een prijsje die leuk is als je em d'r bij pakt.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Alexander

Bericht door Alexander » ma apr 25, 2016 9:26 am

Het is wel een beetje tragisch hoor, zo een huldiging. Is niet best wat daar gebeurd.

999

Bericht door 999 » ma apr 25, 2016 9:28 am

Ach, dit is toch leuk voor Feyenoord, de supporters, en de stad Rotterdam.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » ma apr 25, 2016 9:31 am

Ach, dit is toch leuk voor Feyenoord, de supporters, en de stad Rotterdam.
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma apr 25, 2016 9:38 am

999 schreef:Ach, dit is toch leuk voor Feyenoord, de supporters, en de stad Rotterdam.
Eerst maar eens afwachten of de boel daar eens heel blijft.
Whitey on the moon.

zeux

Bericht door zeux » ma apr 25, 2016 9:40 am

GangstaRiB schreef:
999 schreef:Ach, dit is toch leuk voor Feyenoord, de supporters, en de stad Rotterdam.
Staan Ajacieden niet op een parkeerplaats feest te vieren, omdat het Leidseplein structureel werd gesloopt bij huldigingen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

999

Bericht door 999 » ma apr 25, 2016 9:58 am

GangstaRiB schreef:
Ach, GangstaRiB gekken die zich niet normaal kunnen gedragen kom je ( vandaag de dag ) bijna op elk uur van de dag tegen.Niet dat ik dat goed keur hoor ..
Blij met de punten ...

Plaats reactie