Komt dan een helicopter ze ophalen?Andriy Demchenko schreef:http://www.foxsports.nl/video/bekerfina ... ric-gudde/ --van geel weg volgens de geruchten.

Moderator: mods
Komt dan een helicopter ze ophalen?Andriy Demchenko schreef:http://www.foxsports.nl/video/bekerfina ... ric-gudde/ --van geel weg volgens de geruchten.
Dat nieuwe stadion komt er wel, kan ook niet anders, maar in welk vat giet je het dat het officieel geen gemeentelijke subsidie is? De politiek is al lang om.Cruijff schreef:Nee, daarvoor komt er een wagen met pek en veren en Gudde geven ze dan een maquette en een luchtkasteel van het nieuwe stadion.
Dat heb ik ook gelezen Demo, maar jij als nog steeds (?) officiële inwoner van Rotterdam gaat dan toch de bühne op, gaat dan in samenwerking met Geenpeil enkele tienduizenden handtekeningen inzamelen voor een referendum zodat jij en je stadgenoten een bindend advies aan de gemeente gaan afgeven of er van jullie geld wel of niet zo'n luchtkasteel stadion mag worden gebouwd?Demosthenes schreef:Dat nieuwe stadion komt er wel, kan ook niet anders, maar in welk vat giet je het dat het officieel geen gemeentelijke subsidie is? De politiek is al lang om.Cruijff schreef:Nee, daarvoor komt er een wagen met pek en veren en Gudde geven ze dan een maquette en een luchtkasteel van het nieuwe stadion.
De kleur van Feyenoord kan zo worden aangepast, als het maar geld oplevert.beelzebub schreef:Dat KPN zijn hoofdkantoor verplaatst naar Rotterdam zint me niet. Zij zijn groen, de kleur van Rotterdam is groen, Feyenoord is op zoek naar een nieuwe shirtsponsor nu Opel stopt......
Ben nog steeds Rotterdammer, woon er al heel lang met veel plezier.Dat heb ik ook gelezen Demo, maar jij als nog steeds (?) officiële inwoner van Rotterdam gaat dan toch de bühne op, gaat dan in samenwerking met Geenpeil enkele tienduizenden handtekeningen inzamelen voor een referendum zodat jij en je stadgenoten een bindend advies aan de gemeente gaan afgeven of er van jullie geld wel of niet zo'n luchtkasteel stadion mag worden gebouwd?
Cruijff schreef:Ach het is toch niet erg als Feyenoord wat meer geld te besteden krijgt, beelzebub?
Daarmee verandert niet opeens het 'loser DNA' van de club.
Oprechter ga je het niet krijgen.brigade zuid schreef:Wat een lieve jongen, mooi om te zien.
Als er Ajax-supporters na zo'n seizoen in de Amstel zouden springen van blijdschap zou dat wel redelijk gênant zijn ja, maar voor Feyenoord is het te begrijpen. Dat is qua sportieve prestaties natuurlijk allang geen topclub meer maar gewoon niveau Utrecht/FC Twente/AZ.WP_LeGeNd schreef:het blijft toch een beetje een troostprijs... ik vind het vooral een hele leuke prijs voor een subtopper, maar vind het geen prijs voor een topclub. Ik vind dat je als Ajax zijnde het ook niet te uitbundig moet vieren, vind het ook genant om een hele huldiging the houden, zeker als je geen kampioen bent geworden!
WP_LeGeNd schreef:het blijft toch een beetje een troostprijs... ik vind het vooral een hele leuke prijs voor een subtopper, maar vind het geen prijs voor een topclub. Ik vind dat je als Ajax zijnde het ook niet te uitbundig moet vieren, vind het ook genant om een hele huldiging the houden, zeker als je geen kampioen bent geworden!
Eerst maar eens afwachten of de boel daar eens heel blijft.999 schreef:Ach, dit is toch leuk voor Feyenoord, de supporters, en de stad Rotterdam.
Staan Ajacieden niet op een parkeerplaats feest te vieren, omdat het Leidseplein structureel werd gesloopt bij huldigingen?GangstaRiB schreef:Eerst maar eens afwachten of de boel daar eens heel blijft.999 schreef:Ach, dit is toch leuk voor Feyenoord, de supporters, en de stad Rotterdam.
Ach, GangstaRiB gekken die zich niet normaal kunnen gedragen kom je ( vandaag de dag ) bijna op elk uur van de dag tegen.Niet dat ik dat goed keur hoor ..GangstaRiB schreef:Eerst maar eens afwachten of de boel daar eens heel blijft.999 schreef:Ach, dit is toch leuk voor Feyenoord, de supporters, en de stad Rotterdam.