PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Natuurlijk. En PSV is bereid grof geld neer te leggen voor verklaarde supertalenten. Vijf miljoen voor Wijnaldum bijvoorbeeld...
Zouden ze nog voor Martins Indi komen? Uit de Spits van vandaag:
Zouden ze nog voor Martins Indi komen? Uit de Spits van vandaag:
Ik zie het wel gebeuren nu PSV geld heeft. Of ze hem krijgen is een tweede, want Van Geel is een keiharde onderhandelaar.Zo wil Koeman vandaag graag duidelijkheid krijgen van Martins Indi. De verdediger heeft geen trek meer in de linksbackpositie, omdat het centrum zijn voorkeur geniet. Hij heeft zijn zinnen op een transfer gezet, maar er heeft nog geen enkele club concrete interesse getoond.
Klopt, PSV betaalt veel hogere salarissen, maar die zogenaamde supertalenten van de kakkies (ik heb ze eerlijk gezegd nog nooit ene fluit zien presteren...) dachten 1,5 of 2 jaar terug ook serieus dat ze een sportieve stap omhoog deden bij PSV dan wel Twente.
Wijnaldum riep in een interview "we spelen dit seizoen met PSV mee om de landstitel, dat heb ik nog nooit in mijn carrière meegemaakt." Leroy Fer prees het feit dat hij Europees voetbal kon spelen, want zijn cluppie Twente was actief in de EL. Dan denk ik (en niet alleen ik, ook ontzettend veel van die f supporters) "JA LUL, JE HEBT ZELF EEN 10000000000% kans gemist in de laatste minuut van de returnwedstrijd tegen AA Gent. Werk je die bal erin dan was dat feyemoord van je verzekerd geweest van nog 6 wedstrijdjes in de Europa League.
Wat een stel faalhazen. Ik zou zeggen hoe meer oud Feyenoorders naar PSV (& Twente) hoe beter, want hoe slechter ze vervolgens presteren...
Wijnaldum riep in een interview "we spelen dit seizoen met PSV mee om de landstitel, dat heb ik nog nooit in mijn carrière meegemaakt." Leroy Fer prees het feit dat hij Europees voetbal kon spelen, want zijn cluppie Twente was actief in de EL. Dan denk ik (en niet alleen ik, ook ontzettend veel van die f supporters) "JA LUL, JE HEBT ZELF EEN 10000000000% kans gemist in de laatste minuut van de returnwedstrijd tegen AA Gent. Werk je die bal erin dan was dat feyemoord van je verzekerd geweest van nog 6 wedstrijdjes in de Europa League.
Wat een stel faalhazen. Ik zou zeggen hoe meer oud Feyenoorders naar PSV (& Twente) hoe beter, want hoe slechter ze vervolgens presteren...
De een na de ander verlaat het gezonken schip:
Strootman verwacht PSV nog deze zomer te verlaten
08/07/2013 13:12
De kans is groot dat PSV deze transferperiode afscheid neemt van Kevin Strootman. De 23-jarige middenvelder laat weten dat zijn zaakwaarnemer met meerdere clubs in gesprek is.
'Er zijn verschillende clubs geïnteresseerd, maar pas wanneer zij een akkoord bereiken met PSV kom ik in beeld', reageert Strootman, die niet wil zeggen om welke clubs het gaat. 'Maar het is ook weer niet zo dat de topzes van de wereld achter mij aanzit. Er is ook belangstelling vanuit Rusland, maar dat is voor mij geen optie. Ik ga sowieso geen overhaaste beslissingen nemen over mijn toekomst.'
'Met het oog op het WK volgend jaar in Brazilië is de mening van bondscoach Louis van Gaal ook belangrijk', vervolgt de achttienvoudig Oranje-international. 'Het is erg jammer dat er zoveel spelers vertrokken zijn bij PSV. Ik had niet verwacht dat Dries Mertens en Erik Pieters de club zouden verlaten.'
Strootman werd in de zomer van 2011 - samen met Mertens - overgenomen van FC Utrecht. De afgelopen twee seizoenen speelde hij 62 competitiewedstrijden, waarin hij dertien keer scoorde. (Frans van den Nieuwenhof)
De kans is groot dat PSV deze transferperiode afscheid neemt van Kevin Strootman. De 23-jarige middenvelder laat weten dat zijn zaakwaarnemer met meerdere clubs in gesprek is.
'Er zijn verschillende clubs geïnteresseerd, maar pas wanneer zij een akkoord bereiken met PSV kom ik in beeld', reageert Strootman, die niet wil zeggen om welke clubs het gaat. 'Maar het is ook weer niet zo dat de topzes van de wereld achter mij aanzit. Er is ook belangstelling vanuit Rusland, maar dat is voor mij geen optie. Ik ga sowieso geen overhaaste beslissingen nemen over mijn toekomst.'
'Met het oog op het WK volgend jaar in Brazilië is de mening van bondscoach Louis van Gaal ook belangrijk', vervolgt de achttienvoudig Oranje-international. 'Het is erg jammer dat er zoveel spelers vertrokken zijn bij PSV. Ik had niet verwacht dat Dries Mertens en Erik Pieters de club zouden verlaten.'
Strootman werd in de zomer van 2011 - samen met Mertens - overgenomen van FC Utrecht. De afgelopen twee seizoenen speelde hij 62 competitiewedstrijden, waarin hij dertien keer scoorde. (Frans van den Nieuwenhof)
Blij met de punten ...
Rekik na medische keuring nieuwste aanwinst voor PSV
08/07/2013 13:37
PSV krijgt de rest van dit seizoen de beschikking over Karim Rekik. De achttienjarige verdediger komt op huurbasis over van Manchester City als hij maandagmiddag de medische keuring doorstaat.
Rekik staat sinds de zomer van 2011 onder contract bij City, dat hem overnam van Feyenoord. Afgelopen seizoen maakte het talent op 22 december zijn competitiedebuut namens The Citizens tijdens de 1-0 thuiszege op Reading. Bij PSV krijgt hij komende jaargang de kans om meer ervaring op te doen.
Na Jeffrey Bruma, Florian Jozefzoon en Adam Maher is Rekik de vierde aanwinst voor PSV, dat Stanislav Manolev, Abel Tamata en Jeroen Zoet zag terugkeren van een verhuurperiode. De Eindhovenaren raakten deze zomer echter ook al acht spelers kwijt. (Frans van den Nieuwenhof)
08/07/2013 13:37
PSV krijgt de rest van dit seizoen de beschikking over Karim Rekik. De achttienjarige verdediger komt op huurbasis over van Manchester City als hij maandagmiddag de medische keuring doorstaat.
Rekik staat sinds de zomer van 2011 onder contract bij City, dat hem overnam van Feyenoord. Afgelopen seizoen maakte het talent op 22 december zijn competitiedebuut namens The Citizens tijdens de 1-0 thuiszege op Reading. Bij PSV krijgt hij komende jaargang de kans om meer ervaring op te doen.
Na Jeffrey Bruma, Florian Jozefzoon en Adam Maher is Rekik de vierde aanwinst voor PSV, dat Stanislav Manolev, Abel Tamata en Jeroen Zoet zag terugkeren van een verhuurperiode. De Eindhovenaren raakten deze zomer echter ook al acht spelers kwijt. (Frans van den Nieuwenhof)
'Transfer van Altidore kan meer opbrengen dan transfer Maher'
Het vertrek van Jozy Altidore is wellicht een grote aderlating voor AZ, op financieel gebied is het vertrek van de Amerikaanse spits enorm goed nieuws. Altidore kan zelfs meer geld in het laatje brengen dan Adam Maher met zijn overgang naar PSV.
"Dit is voor ons een werelddeal. Als hij goed valt, overstijgt het nog de bedragen voor Adam Maher", vertelt algemeen directeur Toon Gerbrands aan De Telegraaf. Sunderland zou ongeveer tien miljoen euro betalen voor Altidore, die afgelopen seizoen 23 goals scoorde in de Eredivisie.
Villareal krijgt een deel van de transfersom, omdat het ook heeft bijgedragen aan de salarisbetaling van Altidore de afgelopen jaren. "Onze strategie is uitgekomen. Ongelooflijk, maar het gaat ook om ongelooflijke bedragen voor ons. Het is prachtig om te zien dat we Jozy, die op een dood spoor zat als spits, weer aan de praat hebben gekregen", aldus Gerbrands.
--> met 6.5 M ben je er als kopende club (c.q. externe financier) dus nog (lang) niet...
Het vertrek van Jozy Altidore is wellicht een grote aderlating voor AZ, op financieel gebied is het vertrek van de Amerikaanse spits enorm goed nieuws. Altidore kan zelfs meer geld in het laatje brengen dan Adam Maher met zijn overgang naar PSV.
"Dit is voor ons een werelddeal. Als hij goed valt, overstijgt het nog de bedragen voor Adam Maher", vertelt algemeen directeur Toon Gerbrands aan De Telegraaf. Sunderland zou ongeveer tien miljoen euro betalen voor Altidore, die afgelopen seizoen 23 goals scoorde in de Eredivisie.
Villareal krijgt een deel van de transfersom, omdat het ook heeft bijgedragen aan de salarisbetaling van Altidore de afgelopen jaren. "Onze strategie is uitgekomen. Ongelooflijk, maar het gaat ook om ongelooflijke bedragen voor ons. Het is prachtig om te zien dat we Jozy, die op een dood spoor zat als spits, weer aan de praat hebben gekregen", aldus Gerbrands.
--> met 6.5 M ben je er als kopende club (c.q. externe financier) dus nog (lang) niet...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vind het vreemd dat PSV kiest voor de huur van zo'n hele jonge verdediger. Rekik kan een goeie verdediger zijn/worden, maar in de situatie van PSV zou ik kiezen voor een aankoop. Ze gaan het nu toch niet proberen met Arias, Rekik, Bruma en Willems? Dat is zo groen als gras.
Geen zorgen: die aankopen komen echt nog wel. Wanneer Strootman ook nog verpatst wordt, gaan ze natuurlijk echt los.Peter schreef:Vind het vreemd dat PSV kiest voor de huur van zo'n hele jonge verdediger. Rekik kan een goeie verdediger zijn/worden, maar in de situatie van PSV zou ik kiezen voor een aankoop. Ze gaan het nu toch niet proberen met Arias, Rekik, Bruma en Willems? Dat is zo groen als gras.
Neem aan dat Schaars hem op zal volgen... Ik las dat Hiljemark 2e aanvoerder wordt.generaal schreef:Strootman moet natuurlijk koste wat het kost behouden worden. Wat volgend jaar kan hij waarschijnlijk voor minimaal hetzelfde bedrag nog worden verkocht.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zie PSV nog wel overstag gaan hoor. Kopen ze Schaars, Arias en hebben ze nog een dikke portemonnaie voor een extra linksbuiten.generaal schreef:Strootman moet natuurlijk koste wat het kost behouden worden. Wat volgend jaar kan hij waarschijnlijk voor minimaal hetzelfde bedrag nog worden verkocht.
Aan de andere kant zou PSV Toivonen kunnen houden als Strootman wordt verkocht, en Maher met Schaars daar achter laten spelen. Dan vertrekt die Zweed maar transfervrij.. Voor de Strootmanmiljoenen zou Brands een stukje ervaring binnen kunnen hengelen. Bruma zie ik eigenlijk nog wel afketsen.. Boulahrouz zou de Eredivisie met twee vingers in zijn neus moeiteloos aankunnen. Als tegenover het vertrek van Strootman de komst van Schaars, Arias, en (een type) Boulahrouz zou staan, ben ik er wel content mee. Maar liever zie ik dat PSV hem volgend jaar pas verkoopt.Peter schreef:Zie PSV nog wel overstag gaan hoor. Kopen ze Schaars, Arias en hebben ze nog een dikke portemonnaie voor een extra linksbuiten.generaal schreef:Strootman moet natuurlijk koste wat het kost behouden worden. Wat volgend jaar kan hij waarschijnlijk voor minimaal hetzelfde bedrag nog worden verkocht.
Strootman zou aanvallender kunnen spelen met Maher. Dan speel je gewoon zonder nummer tien. Toivonen zou dan worden verkocht. Schaars kan bovendien ook als linksback goed uit de voeten, dus ook die positie heb je dan meteen dubbel bezet.Yopi schreef:wimpey schreef:--> met 6.5 M ben je er als kopende club (c.q. externe financier) dus nog (lang) niet...
Natuurlijk niet.
@generaal: waar heb je Strootman, Schaars én Hiljemark voor nodig?
Zie ik ook niets in.
Toivonen verkocht? Ik begrijp dat hij Norwich en Sunderland heeft afgewezen omdat hij naar een club uit de top 4 van een grote competitie wil? Dat wordt dan nog een hele klus.
De kans dat Strootman blijft lijkt me niet groot.
Toivonen verkocht? Ik begrijp dat hij Norwich en Sunderland heeft afgewezen omdat hij naar een club uit de top 4 van een grote competitie wil? Dat wordt dan nog een hele klus.
De kans dat Strootman blijft lijkt me niet groot.
Ook een beetje traag.
PSV moet nog van de probleemgevallen zien af te komen: Tyton, Manolev, Marcelo, Zanka, Derijck, Wijnaldum, Toivonen. Voor díe jongens geld beuren, dat is de kunst.
Update: Bruma is door de keuring en sluit donderdag aan bij de selectie van PSV, schijnt Derksen gemeld te hebben.

PSV moet nog van de probleemgevallen zien af te komen: Tyton, Manolev, Marcelo, Zanka, Derijck, Wijnaldum, Toivonen. Voor díe jongens geld beuren, dat is de kunst.
Update: Bruma is door de keuring en sluit donderdag aan bij de selectie van PSV, schijnt Derksen gemeld te hebben.
Volgens Rik Elfrink (PSV-watcher ED) gaat PSV bij een vertrek van Toivonen en Strootman nog zes (!) nieuwe spelers halen.
Tien in totaal dus, na Maher, Jozefzoon, Bruma en Rekik.
Als ik Zoet was, wachtte ik even met bijtekenen.

Tien in totaal dus, na Maher, Jozefzoon, Bruma en Rekik.
Als ik Zoet was, wachtte ik even met bijtekenen.
Ze hebben behalve de spelers die jij noemt Tyton nog, en Zanka, Hiljemark, Marcelo, Wijnaldum, Matavz, Willems, Jozefzoon. Allemaal aankopen van Brands.
Ik denk trouwens dat ze Gomes halen. Dat schijnt Cocu graag te willen.
Als ze inderdaad tien spelers halen, nemen ze een groot risico. Dan krijg je de situatie van vorig seizoen: Dat het verwachtingspatroon wordt opgeschroefd en de achterban de titel eist. Het zou slimmer zijn om een paar goede spelers te halen en verder de jeugd de kans te geven onder het motto: we bouwen een team en dat kan even duren. Dan hoeft PSV niets en kan het alleen maar verrassen.
Ik denk trouwens dat ze Gomes halen. Dat schijnt Cocu graag te willen.
Als ze inderdaad tien spelers halen, nemen ze een groot risico. Dan krijg je de situatie van vorig seizoen: Dat het verwachtingspatroon wordt opgeschroefd en de achterban de titel eist. Het zou slimmer zijn om een paar goede spelers te halen en verder de jeugd de kans te geven onder het motto: we bouwen een team en dat kan even duren. Dan hoeft PSV niets en kan het alleen maar verrassen.