Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

beelzebub

Re: Feyenoord

Bericht door beelzebub » ma feb 15, 2016 5:32 pm

brigade zuid schreef: Toch vond ik Vejinovic en Botteghin geen slechte aankopen. Kuyt halen kan ik van hun standpunt uit ook begrijpen, een jongen van de club, beetje vergelijkbaar met bij ons Heitinga, Winter etcetera. Kan goed of slecht uitpakken maar wel begrijpelijk dat ze er voor gingen.

Kuyt is echt geen jongen van de club. Voor dit seizoen heeft hij er maar 3 jaar gebald.

Dan mogen ze hem bij Utrecht (5 jaar), Liverpool (6 jaar) en Fener (3 jaar) ook een jongen van de club noemen. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 15, 2016 6:30 pm

Volgens mij heeft hij destijds bij Utrecht ook gezegd dat hij terug zou komen. Dus voorlopig is hij nog niet klaar.

Die aankopen zijn allemaal twijfelgevallen. Doen het aardig bij een subtopper waar de druk niet al te groot is. We kunnen er in Amsterdam over meepraten als het gaat om de hoeveelheid spelers die het dan niet waar kan maken.
En bij Feyenoord denken ze dan serieus dat je dan mee kunt doen om de titel. De enige reden dat ze tot de winterstop wel bij konden blijven is dat werkelijk alles goed viel en ze meerdere keren geluk hebben gehad met de arbitrage.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma feb 15, 2016 8:24 pm

brigade zuid schreef:Fnoord wint zondag weer en wordt kampioen en ik vind het vreselijk.
BZ had nog angsten, in jl. september...

Skampie

Bericht door Skampie » ma feb 15, 2016 8:58 pm

Marillion schreef:Volgens mij heeft hij destijds bij Utrecht ook gezegd dat hij terug zou komen. Dus voorlopig is hij nog niet klaar.

Die aankopen zijn allemaal twijfelgevallen. Doen het aardig bij een subtopper waar de druk niet al te groot is. We kunnen er in Amsterdam over meepraten als het gaat om de hoeveelheid spelers die het dan niet waar kan maken.
En bij Feyenoord denken ze dan serieus dat je dan mee kunt doen om de titel. De enige reden dat ze tot de winterstop wel bij konden blijven is dat werkelijk alles goed viel en ze meerdere keren geluk hebben gehad met de arbitrage.
Er zijn er hier op dit forum die denken dat ajax ook mee kan doen om de titel hoor... Dus veel verschil zie ik niet.. ?

LucaS

Bericht door LucaS » ma feb 15, 2016 9:00 pm

Ajax heeft het dan ook nog steeds volledig in eigen hand
I think I lost my fucking headache

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 15, 2016 10:02 pm

Precies, Ajax doet gewoon vanaf het begin tot het einde mee om de titel en heeft het in eigen hand. Feyenoord heeft inmiddels 19 punten minder. Het lijkt me niet zo moeilijk om daar het verschil tussen te zien.

Misschien kunnen ze zondag thuis tegen Roda JC weer eens een resultaat halen. De week daarop mogen ze op bezoek bij Utrecht. Kan ook zomaar weer mis gaan.
Nil volentibus arduum

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma feb 15, 2016 10:16 pm

Als Feyenoord in de eerste seizoenshelft wat minder geluk had gehad met de arbitrage, dan stonden ze nu gewoon 12e ofzo he?

Wel mooi dat van Geel het vertrouwen heeft uitgesproken in Gio. Van Geel zet daar de selectie neer en koopt zich helemaal suf bij subtop NL. Vervolgens blijken het allemaal miskopen en is de trainer de kop van jut? :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 16, 2016 3:33 pm

Dickie goes kakkies. :biggrin.gif:

Koppen koffie à la Hiddink, toen die Cocu's handje moest vasthouden. :smallgrin.gif:

Mano

Bericht door Mano » di feb 16, 2016 3:39 pm

Nieuwe Hype, de 'adviseur'

Hiddink, Advocaat, Cruijff, Ling....

roeptoeteren zonder verantwoordelijkheid....

doe mijn zo'n baan :biggthumpup.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 16, 2016 3:57 pm

Zonder vergoeding, nou dat wordt een unicum voor Dikkie Dik. :smallgrin.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 16, 2016 4:17 pm

InnerHarbour schreef:Zonder vergoeding, nou dat wordt een unicum voor Dikkie Dik. :smallgrin.gif:
Zal zich thuis vervelen en z'n vrouw de luxaflex injagen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 16, 2016 4:46 pm

:drecul.gif:
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » di feb 16, 2016 6:47 pm

Mano schreef:Nieuwe Hype, de 'adviseur'

Hiddink, Advocaat, Cruijff, Ling....

roeptoeteren zonder verantwoordelijkheid....

doe mijn zo'n baan :biggthumpup.gif:
Was Van Hanegem ooit niet zo nobel om zich aan te bieden om met Been een beetje vrijblijvend over voetbal te lullen?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Skampie

Bericht door Skampie » di feb 16, 2016 8:32 pm

Marillion schreef:Precies, Ajax doet gewoon vanaf het begin tot het einde mee om de titel en heeft het in eigen hand. Feyenoord heeft inmiddels 19 punten minder. Het lijkt me niet zo moeilijk om daar het verschil tussen te zien.

Misschien kunnen ze zondag thuis tegen Roda JC weer eens een resultaat halen. De week daarop mogen ze op bezoek bij Utrecht. Kan ook zomaar weer mis gaan.
Ja, das waar... Feyenoorders worden wat eerder uit hun droom gejolpen... Inderdaad een verschil... Je hebt gelijk

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di feb 16, 2016 9:41 pm

Ik weet niet of dit nu zo'n verstandige zet is.

Kijk, de kans dat het de komende periode minder slecht gaat is natuurlijk groot. Je blijft niet verliezen wanneer het gros van de tegenstanders op papier minder is. Daar komt dan onherroepelijk de vraag achteraan waar dat dan aan ligt. Als Advocaat de credits krijgt kan Van Bronckhorst wel inpakken want dan neemt niemand hem nog serieus. Het is toch een beetje alsof je onder curatele staat.

Aan de andere kant heeft het koffiedrinken van Hiddink bij Cocu geen negatieve invloed gehad. Al was die situatie natuurlijk een stuk minder dramatisch. Ik vraag me ook af of dat nu echt veel geholpen heeft.

Het echte probleem bij Feyenoord is overigens natuurlijk dat ze Lexie Immers hebben laten vertrekken naar Cardiff City. Die jongen was erg belangrijk in de kleedkamer. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di feb 16, 2016 11:59 pm

Van Bronckhorst

Afbeelding

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 17, 2016 9:28 am

Zware tijden voor Bor! :biggrin.gif:
‘Overal word ik aangesproken en uitgelachen vanwege Feyenoord’

In de jaren negentig was John de Wolf vaak een rots in de branding in de defensie van Feyenoord. De oud-mandekker vindt het beschamend dat de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst in de Eredivisie bezig is aan een waardeloze reeks en heeft kritiek op de Rotterdamse achterhoede.

De wijze waarop Sven van Beek zijn directe tegenstander Lars Veldwijk van PEC Zwolle zondag liet scoren, noemt De Wolf ‘dramatisch verdedigen’ en volgens de voormalig Feyenoorder is het tijd dat de mouwen worden opgestroopt en dat er mentaliteit wordt getoond. Hij ondervindt zelf ook hinder van de slechte prestaties van Feyenoord.

“Overal word ik aangesproken en uitgelachen om deze zeven nederlagen op rij. Pijnlijk”, vertelt De Wolf aan Voetbal Inside. “Ik heb er pijn in mijn buik van. Als je ziet hoe de tegengoals vallen... dat zijn lachertjes. Deze negatieve reeks zegt wel genoeg, dit is nog nooit in de historie gebeurd. Dat is eigenlijk te bizar voor woorden. Dit is geen elftal op het moment, het is slap.”
Laatst gewijzigd door wimpey op wo feb 17, 2016 10:36 am, 1 keer totaal gewijzigd.

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo feb 17, 2016 9:59 am

Waar tease je ons met een half artikel en geen bron? Nu kom ik nooit meer te weten wat er nooit i.... :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo feb 17, 2016 4:21 pm

Gelukkig is De Wolf de beroerdste niet en heeft hij direct video materiaal aangeboden waarop te zien is hoe je wél dient te verdedigen.
Nil volentibus arduum

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo feb 17, 2016 7:42 pm

Marillion schreef:Gelukkig is De Wolf de beroerdste niet en heeft hij direct video materiaal aangeboden waarop te zien is hoe je wél dient te verdedigen.
Wat een draaicirkel :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo feb 17, 2016 7:59 pm

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Skampie

Bericht door Skampie » wo feb 17, 2016 7:59 pm

In die tijd had Ajax ook nog een fijn elftal ja...

Langlang geleden

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo feb 17, 2016 10:16 pm

Demosthenes schreef:
Marillion schreef:Gelukkig is De Wolf de beroerdste niet en heeft hij direct video materiaal aangeboden waarop te zien is hoe je wél dient te verdedigen.
Wat een draaicirkel :ajaxsmiley.gif:
Mooi he? Echt, als er zulke beelden van mij zouden bestaan dan zou ik nooit meer een grote mond hebben over het falen van andere verdedigers. Maar het klinkt wel lekker populair natuurlijk. Mouwen opstropen en mentaliteit tonen.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do feb 18, 2016 7:09 am

Het is niet alleen dat hij het bos in gestuurd wordt maar dat op twee meter afstand lucht staan te dekken daarvoor al.
YNWA

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do feb 18, 2016 11:11 am

InnerHarbour schreef:Het is niet alleen dat hij het bos in gestuurd wordt maar dat op twee meter afstand lucht staan te dekken daarvoor al.
In de tijd dat De Wolf bij Feyenoord tegen Ajax speelde dekten hij en Fräser altijd lucht, want als zelfs Petterson zo bij je wegdraait hoe zou hij het dan doen tegen niveau-Messi?

Waren mooie wedstrijden. Voor de wedstrijd termen als "de beuk erin gooien" en dan tijdens de wedstrijd achter de feiten aanlopen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie