Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » zo feb 14, 2016 4:16 pm

Hangen daar nou poppen van Gudde en Van Geel aan t Maasgebouw? :hypocrite.gif: pech voor Menig, jammer, dat was nog wat extra zout in de wond geweest.

zeux

Bericht door zeux » zo feb 14, 2016 4:22 pm

En de volgende nederlaag. Gaat lekker.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo feb 14, 2016 4:22 pm

Zo, en dat is zeven! Een indrukwekkende serie. Kom maar door met die interviews met Van Bronckhorst en Kuijt. Ik schenk er even wat lekkers bij in.
Nil volentibus arduum

Alexander

Bericht door Alexander » zo feb 14, 2016 4:26 pm

Hahahaha

Sandro

Bericht door Sandro » zo feb 14, 2016 4:28 pm

Het zal vast een "zure" nederlaag zijn. En het was wel uit bij Heracles dus tja die kun je verliezen. Maar ze hebben wel gevochten tot de laatste seconde :smallgrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo feb 14, 2016 4:29 pm

Marillion schreef:Zo, en dat is zeven! Een indrukwekkende serie. Kom maar door met die interviews met Van Bronckhorst en Kuijt. Ik schenk er even wat lekkers bij in.
Kijk er ook naar uit, maar eerst even het feyenoord-netwerk
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo feb 14, 2016 4:36 pm

Als ik nu ook nog graag zie dat NEC ze vandaag op de ranglijst voorbij gaat dan vraag ik zeker iets te veel voor één dag?
Nil volentibus arduum

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo feb 14, 2016 4:49 pm

Alexander schreef:Hahahaha
Afbeelding

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo feb 14, 2016 4:52 pm

:smallgrin.gif:

De eerste mooie uitspraken zijn al binnen:
Van Bronckhorst: 'de cijfers liegen niet'

Giovanni van Bronckhorst zocht na afloop van de zevende nederlaag op rij bij Fox Sports naar woorden. 'De cijfers liegen niet. Natuurlijk is dit pijnlijk voor mij, en voor de spelers. Zeven nederlagen op rij kan en mag niet. De positie op de ranglijst? Belangrijkste is waar we aan het eind van het seizoen staan. Maar dan moeten we nu de weg omhoog wel heel snel vinden. We moeten nu echt punten gaan pakken.'

'De manier waarop we de doelpunten weggeven kan gewoon niet, dat heb ik de ploeg ook gezegd. Dat kan niet op dit niveau. Ondanks alles kregen we zelf ook voldoende kansen vanmiddag om de wedstrijd om te draaien. Het was een rare wedstrijd.'

Bron: FN
Ik ben erg gelukkig met het feit dat de woede zich voorlopig vooral op Gudde en Van Geel richt. Want van deze man kunnen we als trainer van Feyenoord nog veel plezier beleven.
Nil volentibus arduum

Wouter

Bericht door Wouter » zo feb 14, 2016 6:30 pm

Zouden ze Fredje al missen?

Dat Feyenoord een mindere selectie had dan PSV en Ajax was wel duidelijk, maar zo slecht als ze nu spelen is wel heel bizar. Op papier hebben ze toch een betere selectie dan vorig seizoen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo feb 14, 2016 6:47 pm

Demosthenes schreef: Kijk er ook naar uit, maar eerst even het feyenoord-netwerk
Heerlijk idd. Natuurlijk een hoop gekanker op fnoord zelf maar daarnaast wordt gesuggereerd dat de KNVB en Fox niet willen dat fnoord derde wordt omdat ze anders geen goede kijkcijfers halen met de play-offs. :smallgrin.gif:

Khraa

Bericht door Khraa » zo feb 14, 2016 10:02 pm

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML ... /343-6.php

Deze pagina vond ik wel grappig....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo feb 14, 2016 10:18 pm

Het Feyenoord-netwerk is wel leuk, zeker vorige week, maar wat ik vandaag las, heb ik al eerder gelezen, zeg twee weken gelden, drie weken geleden, vier weken, kan er, om een of andere reden, niet genoeg van krijgen. :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma feb 15, 2016 9:22 am

Aan wie lag het nu weer volgens Van Hanegem?

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma feb 15, 2016 9:51 am

De kromme is voor zijn doen best hard. Dit keer niet wijzen naar andere clubs, scheidsrechters etc. Hij eist niet het hoofd van Gio, maar ook weer wel. :ajaxsmiley.gif:
Column van van Hanegem
bron: AD

Ik moet het vandaag helaas wéér over Feyenoord hebben. Daar ontkom ik niet aan. Dat is vervelend, maar aan de andere kant ook logisch. Want qua naam is Feyenoord nog steeds een heel grote club. Aan de prestaties is dat momenteel alleen niet af te lezen. Als ik Feyenoord zie spelen, kan ik wel janken.

Het is heel droevig gesteld met mijn club. Daar moeten we niet omheen draaien. Ik word gek van al die goedpraters. Nu zijn er weer mensen die zeggen dat Feyenoord als het derde in de Eredivisie wordt en de beker wint, het toch goed gedaan heeft. Dat is dom geklets. Feyenoord heeft voor dit seizoen geïnvesteerd om eindelijk weer eens kampioen te worden en dan doe je het met zeven nederlagen op rij gewoon heel slecht.

Het is ook onzin om te stellen dat je te weinig kwaliteit hebt. Hoezo? Kuyt was jarenlang een belangrijke international, Kongolo zit bij het Nederlands elftal, Van Beek en Karsdorp zaten er tegenaan, Vermeer, Elia en Toornstra speelden in Oranje, Vilhena is aanvoerder van Jong Oranje, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat is dan toch geen slechte selectie?

Ik vraag me echt af wat ze bij Feyenoord aan het doen zijn. Je hoort steeds dat ze stappen aan het maken zijn. Dat zijn dan wel heel kleine stapjes of misschien wel stappen achteruit. Ik zie in elk geval geen speler beter worden. Dat moeten ze bij Feyenoord onder ogen zien en niet steeds drogredenen verzinnen.

Ik denk dat het wel goed uitkwam dat het de hele week over de beledigingen aan het adres van Kenneth Vermeer ging en niet over het voetbal zelf. Opvallend was trouwens dat het tegen PEC leek of Vermeer er zelf het minste last van had.

Ik vind Van Bronckhorst een aardige jongen, maar ook hij moet ophouden met al die excuses. Ik hoorde hem na de wedstrijd tegen PEC zeggen dat Feyenoord kansen heeft gehad. Dat klopt wel, maar hij vergeet te vermelden dat de tegenstander er nog veel meer had. Het had bij de rust makkelijk al 4-0 of 4-1 voor PEC kunnen staan. Ik speelde vroeger in Rotterdam wel eens stiekem mee met een café-elftal of bij de taxichauffeurs, Stibekavo heette die bedrijvencompetitie, dat weten de oudere lezers nog wel. Nou, het niveau van Feyenoord komt daar bij in de buurt.

Je ziet dat er totaal geen vertrouwen is bij de spelers. Maar dan nog moet je als Feyenoord in staat zijn af en toe een wedstrijdje te winnen. Je speelt niet tegen Manchester City of Bayern München, maar tegen middelmatige elftallen.

Het is eigenlijk te gek dat ik me er zelf op betrapte dat ik Feyenoord wel een goede kans gaf tegen PEC, omdat bij die ploeg veel jongens er niet bij waren. Maar zelfs tegen een veredeld B-elftal lukte het niet. Uit acht wedstrijden één puntje halen, is voor een club als Feyenoord niet normaal. Als dat over twintig jaar ter sprake komt, denken ze dat er een foutje in de statistieken staat.

De spelers hebben nu vooral houvast nodig. Speel daarom simpel. Nu doet iedereen maar wat. Een soort ren-je-rot door elkaar. Wees als trainer duidelijk. Waarom had Botteghin tegen PEC niet de opdracht om die lange spits op zijn huid te zitten en zijn nek om te draaien? Nu stonden Botteghin en Van Beek naast elkaar en liep die gozer steeds vrij. Wat moet zo'n El Ahmadi bij het doel van de tegenstander doen? Hij scoort gemiddeld één keer per jaar en heeft daar dus niets te zoeken. Hij hoort de sleutel te zijn tussen de achterhoede en de voorste linie. Dat soort simpele dingen.

Voor mij hoeft een trainer nooit te worden ontslagen, dus nu ook Van Bronckhorst niet. Je schiet er meestal niets mee op. Maar aan de andere kant, veel langer kan dit niet zo doorgaan met Feyenoord. Eens ben je uitgepraat.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma feb 15, 2016 9:53 am

Jezus, wat een slecht verhaal weer zeg. Waarom geven ze die man toch een podium? Vooral z'n opsomming van goede spelers :headbang.gif:

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma feb 15, 2016 10:37 am

Ik wist trouwens niet dat de ene helft van het DJ duo W&W bestaat uit Willem van Hanegem junior. :neutral.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma feb 15, 2016 10:52 am

Rutten en Verbeek zijn om minder weggestuurd.... dat is zo lekker consistent. Nu moet Gio wel bijna blijven zitten, anders dan wordt het wanbeleid wel erg zichtbaar.
De aanhang en media zien nog steeds een topclub, iedereen daarbuiten ziet dat niet. Je ziet het gewoon misgaan.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 15, 2016 11:11 am

Ook de supporters zijn er klaar mee hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 15, 2016 11:17 am

Nog niet zo heel lang geleden moesten we regelmatig horen dat Rutten wel spijt zou hebben gehad dat hij niet is doorgegaan. Want er stond nu zo'n goede groep dat ze wel even mee gingen doen om de titel. Nou, ik denk dat Rutten niet zo ontevreden is over zijn beslissing destijds. En dat hij het ook gewoon heel aardig heeft gedaan.

Ze zijn gewoon weer in een oude valkuil gestapt. Zodra er een paar centen beschikbaar kwamen hebben ze die uitgegeven aan allerlei twijfelgevallen uit de middenmoot. En die zaten gisteren grotendeels naast elkaar op de bank. Met een beetje geluk hebben ze ook allemaal een salaris wat ze elders niet krijgen dus die jongens blijven lekker zitten. Tel uit je winst.
Nil volentibus arduum

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma feb 15, 2016 11:41 am

Terwijl ze in de zomer Brenet en Van der Hoorn hadden kunnen oppikken. :ajaxsmiley.gif:

Edit: En Vlaar bood ook zijn diensten aan in de zomer, maar dat was niet goed voor het groepsproces....

elliquido

Bericht door elliquido » ma feb 15, 2016 12:30 pm

Je merkt een verzadiging in het leedvermaak. Het aantal sarcastische plaatjes op internet neemt zienderogen af.
Jammer :ajaxsmiley.gif: :ajaxsmiley.gif: :666.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma feb 15, 2016 3:06 pm

De Speld
Matchfixer weigert aanbod speler om van Feyenoord te verliezen

Een speler van Roda JC heeft een Aziatische bende aangeboden om aanstaande zondag in de Kuip van Feyenoord te verliezen. Het voorstel is door de criminelen echter geweigerd. Matchfixer Wilson Raj Perumal: “Het afgesproken resultaat moet wel haalbaar zijn, anders heeft het geen zin.”

De bende is nu in zee gegaan met een speler van Barcelona, die heeft aangeboden woensdagavond met negen doelpunten verschil van degradatiekandidaat Sporting Gijón te verliezen.
:smallgrin.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma feb 15, 2016 3:14 pm

Haha ik heb daar op gereageerd en al 544 likes op gekregen. En dat met een heeeeele oude grap.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma feb 15, 2016 5:04 pm

Marillion schreef: Ze zijn gewoon weer in een oude valkuil gestapt. Zodra er een paar centen beschikbaar kwamen hebben ze die uitgegeven aan allerlei twijfelgevallen uit de middenmoot.
Toch vond ik Vejinovic en Botteghin geen slechte aankopen. Kuyt halen kan ik van hun standpunt uit ook begrijpen, een jongen van de club, beetje vergelijkbaar met bij ons Heitinga, Winter etcetera. Kan goed of slecht uitpakken maar wel begrijpelijk dat ze er voor gingen.

Plaats reactie