PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Reken maar dat Cocu dan gewoon Toivonen opstelt hoor. Als dat zijn beste optie is op een positie dan stel je die toch op? Het zou echt lariekoek zijn om iemand met een dik contract op de tribune te zetten. Als je hem toch moet betalen kun je hem beter ook gebruiken.
Nil volentibus arduum
Toivonen is dus nog niet weg..Baseman schreef:Lens en Mertens zijn al verkocht...Rishi schreef:Maar nu kopen ze voordat ze spelers verkocht hebben.
Toivonen moet weg door zijn 1 jarig contract, zo niet dan mag hij op de tribune plaats gaan nemen. Wijnaldum mag weg, als hij blijft dan kan hij nog wel nuttig zijn als middenvelder.
IK GELOOF!!!!!!
PSV lijkt vooral vast te houden aan de vertrouwde stofzuiger-methode. Spelers die zich in de middenmoot/subtop van Nederland hebben bewezen, halen, in de hoop dat ze de laatste stap bij PSV kunnen halen.
Zolang PSV geld heeft, kan het werken. Je kunt je alleen afvragen in hoeverre Brands de juiste man is om de portemonee te geven.
Zolang PSV geld heeft, kan het werken. Je kunt je alleen afvragen in hoeverre Brands de juiste man is om de portemonee te geven.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Klopt. Ik vind dat ook een risico en daarnaast - in tegenstelling tot de verdediger en aanvaller - tot op heden geen noodzakelijke. Dat verandert wanneer ze Toivonen weten te verkopen.Yopi schreef:Maher komt er ook aan.
Maar ter vergelijking: het TH van Ajax had ook maar wat graag Duarte, Maher of Van Ginkel al gepresenteerd, terwijl Eriksen en De Jong nog niet weg zijn.
Hmm ik lees nu dat de transfersom van Jozefzoon zo ongeveer het zomersalaris van Engelaar is. Vier ton. Als hij qua salaris rond de twee/drie ton zit, kan het nog best leuk uitpakken! Niet duur, vast geen zeurpiet, en het zal ook wel klikken met het instagramclubje van Depay.
Maher en Van Ginkel zijn ook 20 keer zo duur. Daarnaast sluit ik niet uit dat Jozefzoon absoluut zijn meerwaarde gaat hebben voor PSV. Meer bijvoorbeeld dan de even dure Sana voor Ajax. Ik vind Jozefzoon wel een interessante speler.Rishi schreef:Maar Maher en Van Ginkel zijn wel van een andere orde dan Josefzoon en worden basisspeler.
psv heeft nu een type-Lukoki en de spookrijder van de defensie van HSV te pakken. Tot dusver gaat het prima.generaal schreef:Hmm ik lees nu dat de transfersom van Jozefzoon zo ongeveer het zomersalaris van Engelaar is. Vier ton.
Maar ze gingen toch de jeugd de kans geven?DelToro schreef:Maher en Van Ginkel zijn ook 20 keer zo duur. Daarnaast sluit ik niet uit dat Jozefzoon absoluut zijn meerwaarde gaat hebben voor PSV. Meer bijvoorbeeld dan de even dure Sana voor Ajax. Ik vind Jozefzoon wel een interessante speler.Rishi schreef:Maar Maher en Van Ginkel zijn wel van een andere orde dan Josefzoon en worden basisspeler.
IK GELOOF!!!!!!
Haha ja, wat wil je nu zeggen? Depay en Bakkali voor links, Narsingh en Jozefzoon voor rechts. Voor zover ik weet is Narsingh geen PSV jeugd. Of ken jij een talentvolle rechtsbuiten uit de PSV jeugd die ik niet ken?
Of noem me een goede creatieve middenvelder uit Jong PSV/PSV A1. Die schijnen er niet te zijn.
Of noem me een goede creatieve middenvelder uit Jong PSV/PSV A1. Die schijnen er niet te zijn.
Dat bedoel ik dus. Je haalt nu Josefzoon terwijl je Wijnaldum al hebt. Josefzoon is geen 18 en ook geen supertalent. Waarom zou je hem halen voor min of meer dezelfde positie? Zeker als je Wijnaldum nog niet hebt verkocht.
IK GELOOF!!!!!!
Wijnaldum is een middenvelder die uit nood rechtsbuiten speelde, omdat PSV geen rechtsbuiten had naast de geblesseerde Narsingh. Daar hebben ze nu Jozefzoon, wel een echte rechtsbuiten, voor.
Wijnaldum moet de concurrentie aangaan met Maher, Strootman en Hiljemark. En hopelijk voor PSV niet ook nog met Toivonen. Daarom zei ik al dat ik de transfer van Maher riskant vind. Maar dat doet niks af aan de situatie omtrent Jozefzoon, omdat t om andere posities gaat.
Wijnaldum moet de concurrentie aangaan met Maher, Strootman en Hiljemark. En hopelijk voor PSV niet ook nog met Toivonen. Daarom zei ik al dat ik de transfer van Maher riskant vind. Maar dat doet niks af aan de situatie omtrent Jozefzoon, omdat t om andere posities gaat.
Nou ja, zoveel middenvelders heeft PSV niet.DelToro schreef:Wijnaldum moet de concurrentie aangaan met Maher, Strootman en Hiljemark. En hopelijk voor PSV niet ook nog met Toivonen. Daarom zei ik al dat ik de transfer van Maher riskant vind.
Dus zo bezien is de komst van Maher niet riskant.
Financieel gezien zou het alleen heel erg prettig zijn als Toivonen verkocht wordt.
Kan die Hiljemark eigenlijk meer dan onze Sana?Baseman schreef: Nou ja, zoveel middenvelders heeft PSV niet.
psv moet natuurlijk ook nog rekening houden met vertrek Strootman. Met een beetje pech / mazzel kijk je begin augustus tegen een op 11 plekken veranderd psv aan, Base...