Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopi
Erelid

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » di okt 20, 2015 1:04 pm

Wil niet de Calimero uithangen, vandaar dat ik NIET opper dat F. het keer op keer goed getroffen heeft met arbitrage en tuchtcommissie. :hypocrite.gif:

columbus

Bericht door columbus » di okt 20, 2015 1:16 pm

Misschien wel een moment voor andere clubs om schorsingen altijd aan te vechten. Een goed verhaal hoeft niet waar te zijn... Gisteren op twitter het verhaal een beetje gevolgd maar ze hebben echt alles uit de kast gehaald...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di okt 20, 2015 2:20 pm

Ik denk dat er ook wel een beetje bedreigingen van de fnoord achterban bij komt kijken.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 20, 2015 2:23 pm

brigade zuid schreef:Ik denk dat er ook wel een beetje bedreigingen van de fnoord achterban bij komt kijken.
Zou kunnen.

Herinneren jullie je deze afloop van Twente-feyemoord nog?
https://www.youtube.com/watch?v=sEDqbmf8Ixc

Pelle werd hier niet voor geschorst... de wedstrijd die hij anders namelijk zou missen..... Feyenoord-Ajax!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 20, 2015 2:35 pm

En als we dan toch kakkerlakjes gaan uitlachen. :biggrin.gif:
https://www.youtube.com/watch?v=jpLbi4SFELE

Wouter

Bericht door Wouter » di okt 20, 2015 8:51 pm

Marillion schreef:Het zou op zichzelf nog wel geestig zijn. Na vele jaren eindigen ze dan eindelijk een keer boven Ajax én PSV. En dan staat Vitesse er ineens boven. :smallgrin.gif:

Maar ik maak me ondanks hun aardige start nog niet al te veel zorgen. Vergeet niet dat ze ook een paar keer goed zijn weggekomen. Zo'n ruime uitslag in een wedstrijd waar ze het vaak lastig hebben ziet er misschien indrukwekkend uit maar het zijn uiteindelijk ook maar drie punten. Eerst maar eens zien wat ze de komende weken tegen AZ, ADO en Ajax doen.
Ik ben van nature geen positivo (dat kan ook niet als je supporter van Vitesse bent, dan zou je er niet bij horen) en ik denk ook niet serieus dat Vitesse kampioen zal worden (zeker PSV heeft een betere selectie), maar ik vind dat de club dit jaar een sterke ploeg op de been heeft. Room is een goede keeper, met Diks-Kashia-Kruiswijk-Leerdam staat er voor eredivisiebegrippen gewoon een goede verdediging (hoewel Leerdam als linksback toch een zwakke plek blijft), Nakamba blijkt een gouden greep, Baker heeft een prachtige pass en ook een aardig schot in zijn poten, Rashica is een snelle, behendige buitenspeler (ook een gouden greep) en Solanke is een talentvolle beweeglijke spits met een goede techniek. Qazaishvili vond ik tot dusver wat tegenvallen, maar begint nu ook beter te draaien. Alleen Oliinyk vind ik echt matig. Bosz heeft even moeten puzzelen, maar het staat nu heel aardig. Solanke in plaats van Dauda is een wereld van verschil.

De zwakte zit aan de linkerkant. Verder moeten de Chelsea-boys (zelfs Baker en Solanke, die duidelijk beter zijn dan Brown en Nathan) nog wat sneller leren omschakelen. Al zie je dat dat bij Baker ook steeds beter gaat.

Wouter

Bericht door Wouter » wo okt 21, 2015 11:15 am

Klagende Feyenoorders over een tussenstand van de Speler van de week-verkiezing van Voetbal Inside...

https://twitter.com/VoetbalInside/statu ... 88/photo/1

Echt he, waar gaat het over? :drecul.gif:

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » zo okt 25, 2015 7:27 pm

Als er GVD woensdag avond weer een scheids zo thuis fluit, dan ben ik maar een Calimero.. Maar dan durft een scheids niet nadelig te fluiten
Weer op zoek naar een Interim coach..

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo okt 25, 2015 8:50 pm

Een penalty in de Kuip, tja je verwacht het niet hè :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » zo okt 25, 2015 9:26 pm

AZ had een pingel moeten krijgen. Die kregen trouwens legio kansen. Dit 010 stelt geen ruk voor.

Kramer en Kuijt is ruk. Elia staat tegen onze beste verdediger.

Hoop wel dat AEG erbij is.
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 25, 2015 10:54 pm

mattie schreef:Als er GVD woensdag avond weer een scheids zo thuis fluit, dan ben ik maar een Calimero.. Maar dan durft een scheids niet nadelig te fluiten
Niet alleen scheidsrechters maar ook de tuchtcommissie met al die vrijspraken. Ik heb echt zo'n hekel aan die club he.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo okt 25, 2015 11:47 pm

Wouter schreef:Ik ben van nature geen positivo (dat kan ook niet als je supporter van Vitesse bent, dan zou je er niet bij horen) en ik denk ook niet serieus dat Vitesse kampioen zal worden (zeker PSV heeft een betere selectie), maar ik vind dat de club dit jaar een sterke ploeg op de been heeft. Room is een goede keeper, met Diks-Kashia-Kruiswijk-Leerdam staat er voor eredivisiebegrippen gewoon een goede verdediging (hoewel Leerdam als linksback toch een zwakke plek blijft), Nakamba blijkt een gouden greep, Baker heeft een prachtige pass en ook een aardig schot in zijn poten, Rashica is een snelle, behendige buitenspeler (ook een gouden greep) en Solanke is een talentvolle beweeglijke spits met een goede techniek. Qazaishvili vond ik tot dusver wat tegenvallen, maar begint nu ook beter te draaien. Alleen Oliinyk vind ik echt matig. Bosz heeft even moeten puzzelen, maar het staat nu heel aardig. Solanke in plaats van Dauda is een wereld van verschil.

De zwakte zit aan de linkerkant. Verder moeten de Chelsea-boys (zelfs Baker en Solanke, die duidelijk beter zijn dan Brown en Nathan) nog wat sneller leren omschakelen. Al zie je dat dat bij Baker ook steeds beter gaat.
Nou zeg, wat een kanjer is die Nakamba. :excited.gif:

Denk je dat Vitesse een betere selectie heeft dan F, Wouter?

Beter dan Ajax dus niet.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma okt 26, 2015 11:25 am

Ach, nog niet zolang geleden was Ibarra ook helemaal hip to the hop. Die kan er in het echt ook geen jota van.

Feyenoord heeft absoluut niet te klagen hoe het dubbeltje hun kant op rolt. Leven echt boven hun stand wat dat betreft. Al vind ik wel dat ze het daar wel aardig voor mekaar hebben, hoor. Geen slechte selectie neergezet dit jaar. Bovengemiddeld voor Feyenoord doen.

wimpey

Bericht door wimpey » ma okt 26, 2015 11:31 am

Peter schreef: Bovengemiddeld voor Feyenoord doen.
Ze hebben vooral mazzel. Ik zag in de samenvatting meer kansen voor AZ dan voor de kakkies. En weer een pingel natuurlijk.

Alexander

Bericht door Alexander » ma okt 26, 2015 11:37 am

Ajax gaat het natuurlijk wel heel lastig krijgen tegen Feyenoord. Ze spelen erg fysiek, en daar hebben we altijd moeite mee. En het mag duidelijk zijn dat de scheidsrechters van dienst ook niet bepaald tegen zijn.

Lionel

Bericht door Lionel » ma okt 26, 2015 12:05 pm

wimpey schreef:
Peter schreef: Bovengemiddeld voor Feyenoord doen.
Ze hebben vooral mazzel. Ik zag in de samenvatting meer kansen voor AZ dan voor de kakkies. En weer een pingel natuurlijk.
Inderdaad. En geen pingel voor AZ bij 2-1.
IK GELOOF!!!!!!

Arthur

Bericht door Arthur » ma okt 26, 2015 12:52 pm

Ik vind het dit jaar wel meevallen met hoeveel moeite Ajax heeft met fysieke ploegen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma okt 26, 2015 12:54 pm

We hebben zelf ook behoorlijk wat fysiek in de ploeg met Tete, Riedewald, Dijks, Bazoer, Gudelji en El Ghazi. Daarnaast hebben Veltman en Klaassen ook behoorlijk wat duelkracht. Mocht Milik in de spits spelen, dan komt hij er ook nog bij.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel

Bericht door Lionel » ma okt 26, 2015 1:06 pm

Milik laat zich juist makkelijk wegzetten. Ik zou Klaassen trouwens lekker rust geven. Sinkgraven op zijn plek.
IK GELOOF!!!!!!

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma okt 26, 2015 1:16 pm

Peter schreef:Al vind ik wel dat ze het daar wel aardig voor mekaar hebben, hoor. Geen slechte selectie neergezet dit jaar. Bovengemiddeld voor Feyenoord doen.
Elke opstelling met Immers NIET in de basis is een vooruitgang daar. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Alexander

Bericht door Alexander » ma okt 26, 2015 2:54 pm

Zit Immers nog wel op de bank?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr okt 30, 2015 7:40 pm

Respect voor oud Kakkerlak Henk Fraser, die gewoon keihard uitspreekt dat fnoord wordt bevoordeeld door de arbitrage. :biggthumpup.gif:

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » vr okt 30, 2015 7:50 pm

Tja, die speelt zondag tegen ze dus daar zal het wel aan liggen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey

Bericht door wimpey » zo nov 01, 2015 1:57 pm

P :drecul.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo nov 01, 2015 1:58 pm

Hahaha, een wereldgoal! :666.gif: :drecul.gif:

Plaats reactie