Het geeft in mijn ogen vooral aan wat een enorme losers Fer en Castaignos zijn. Na de wedstrijd maken deze twee pannenkoeken zich vooral druk om het shirt van de spits van de tegenstander inplaats van zich bezig te houden met alweer een nederlaag en de reëele kans dat ook FC Utrecht Twente binnenkort nog voorbij gaat op de ranglijst.Duke schreef:Sowieso vreemd dat je bij een gewone competitiewedstrijd shirtjes gaat ruilen. Maar blijkbaar was het shirt aan Fer beloofd, Van Aanholt kaapte het shirt en gaf hem aan Fer.Cruijff schreef:Wat zag ik nou voor een raar tafereel na afloop? Castaignos wilde shirtje ruilen met Bony, laatstgenoemde trekt zijn shirt uit en vervolgens gaat iemand anders ermee vandoor...?
Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse 2012-2013
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Precies, en dan nog op het veld ook. In plaats van dat je je kapotschaamt dat je van fucking Vitesse thuis verliest.
PEC liep gisteren ook met z'n allen de toerist uit te hangen trouwens. Medewerkers die handtekeningen vragen, shirtjes die geruild moesten worden, foto's maken. Ja, dan sta je dus al met 2-0 achter.
Ajax moet dat ook niet doen tegen clubs van het kaliber Real Madrid en Manchester United. Dat je na afloop shirtjes ruilt is prima, maar gaan kibbelen om het shirt van Ronaldo ofzo...of vooraf al shirtjes claimen. Je maakt jezelf kleiner, en ook al BEN je kleiner...dan laat je dat natuurlijk niet merken. Altijd cool blijven.
PEC liep gisteren ook met z'n allen de toerist uit te hangen trouwens. Medewerkers die handtekeningen vragen, shirtjes die geruild moesten worden, foto's maken. Ja, dan sta je dus al met 2-0 achter.
Ajax moet dat ook niet doen tegen clubs van het kaliber Real Madrid en Manchester United. Dat je na afloop shirtjes ruilt is prima, maar gaan kibbelen om het shirt van Ronaldo ofzo...of vooraf al shirtjes claimen. Je maakt jezelf kleiner, en ook al BEN je kleiner...dan laat je dat natuurlijk niet merken. Altijd cool blijven.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Fer zal ongetwijfeld met een uitleg komen dat persoon X aan hem gevraagd had of hij voor hem het shirt van Bony kon regelen. Maar ik vind dat je jezelf inderdaad als Kleinduimpje neerzet, ik erger me er al aan als Derk Boerrigter met zijn mobiele telefoon foto's maakt in Bernabeu.
Van wie wilden de PEC medewerkers handtekeningen hebben? Van Frankie, Eriksen... Siem? Of van Dennis Bergkamp?
Van wie wilden de PEC medewerkers handtekeningen hebben? Van Frankie, Eriksen... Siem? Of van Dennis Bergkamp?
- Jinne
- Site Admin
Bony waarschijnlijk naar West Ham. Clubs zijn al dicht bij een akkoord. Ben benieuwd of Bony de club ziet zitten. Dit is middenmoot PL op zijn best, maar eerder strijden tegen degradatie.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Mooie club, dat zeker. Maar ik denk niet dat het voor Bony slim zou zijn om daar te gaan spelen. Hij zal daar gemiddeld genomen te ver van het doel afspelen. Zijn kracht ligt juist rond de 16 meter.
Nil volentibus arduum
-
Topscorer van NL gaat naar West Ham. Is de Eredivisie dan zo slecht?
Whitey on the moon.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
West Ham is een leuke ploeg, binnenkort een mooi stadium en ze betalen goed. 1 of 2 seizoenen goed spelen en een transfer hogerop is zo verdiend.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Onzin gerucht. Vitesse weet van niks.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De vraag is of het ook loopt via Vitesse. 

De top clubs liepen ook niet warm voor Vlemincks nee. :-)Topscorer van NL gaat naar West Ham. Is de Eredivisie dan zo slecht?
Posted: Sun Mar 24 11:10:10 GMT
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
De maand maart is nogal een vreemd moment om een transfer af te ronden. Maarja ook in deze tijd van het jaar moeten de kranten vol.
- raymon
- Contacteer:
Staan ook gewoon weer 1-0 voor en komen als ze winnen op gelijke hoogte met PSV. gezien hun programma maken ze nog een goeie kans!
- raymon
- Contacteer:
Wow Vitesse..
- Jinne
- Site Admin
Vitesse stort nog bijna in na 3-0 voorsprong bij Roda JC. Nu 3-2 inmiddels. Goal net afgekeurd en een bal op de paal.
- raymon
- Contacteer:
Teletekst had al de 3-3 staan! Klote zooi
ZES minuten extra tijd??
- Jinne
- Site Admin
Velthuizen is er geblesseerd uitgegaan volgens mij.
Ja ja. Onze eigenste Mitchell Donald!
Mooi meegenomen!
Ik moet nog even wennen aan Vitesse als "concurrent".
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Tja, ik had al gedacht dat ze punten zouden verspelen tegen Roda of RKC. Dat ze het weer op een typische Vitessemanier doen mag ook geen verrassing heten. Er moet ook wel wat te mopperen blijven voor Ernhemmers
Ik blijf Rutten trouwens een matige trainer vinden. Snapte niet waarom hij Ibarta wisselde.
En wat een lelijke shirts.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali