Doelt Adocaat op de bekerfinale waarin hij, met PSV, verloor van hen, AZ?

Moderator: mods
Gun het AZ, maar zoiets gaat ten koste van de competitie en ik weet niet of AZ nog tegen Vitesse of Twente moet spelen.Marillion schreef:Zitten ze toch mooi in de kwartfinale. Leuk voor AZ en nog wat puntjes voor het Nederlandse voetbal.
Ach... ene Frank de Boer had een succesvolle campange boven de Eredivisie gesteld.....Demosthenes schreef:Gun het AZ, maar zoiets gaat ten koste van de competitie en ik weet niet of AZ nog tegen Vitesse of Twente moet spelen.Marillion schreef:Zitten ze toch mooi in de kwartfinale. Leuk voor AZ en nog wat puntjes voor het Nederlandse voetbal.
Anzi, stijf onderaan in Rusland, dit seizoen in de competitie één keer gewonnen.
gaizka schreef:Niemand gister naar AZ gekeken? Begonnen aardig maar waren duidelijk een maatje te klein voor Benfica, wat natuurlijk te verwachten viel en logisch is.
Beerens maakt overigens het hele seizoen al een prima indruk op mij, alleen zijn rendement zou nog beter moeten. Ik zou hem best willen halen als back up voor de flank posities, hij is beter dan iemand als de Sa wat mij betreft.
Goh.Gerbrands weg bij AZ; PSV lonkt
Van onze Telesportredactie
Toon Gerbrands vertrekt na een dienstverband van 12 jaar aan het einde van het seizoen bij AZ. Dat werd besloten na goed overleg met de raad van commissarissen. De 56-jarige oud-volleyballer is de huidige algemeen directeur van de Alkmaarse club.
De naam van Gerbrands wordt gelinkt aan PSV. Daar lijkt hij de voornaamste kandidaat om de vertrekkende Tiny Sanders op te volgen. "Voor vragen moet je bij PSV zijn", reageerde Gerbrands eind maart op de interesse vanuit Eindhoven. In Alkmaar werkte Gerbrands intensief en succesvol samen met Marcel Brands, die tegenwoordig technisch manager is bij PSV.
Gerbrands werkt al 12 jaar bij AZ en overleefde met zijn club menige storm. Sterker, hij loodste, samen met commissaris en financieel genie René Neelissen, AZ door een crisis heen toen DSB omviel en de club failliet dreigde te worden verklaard.
In al die tijd kwam er van alles op het pad van Gerbrands. Tijdens zijn periode veroverde AZ echter ook de landstitel (2009), de beker (2013) en de Johan Cruijff Schaal (2009). Gerbrands blijft nog tot 1 september actief in Alkmaar. Zo kan hij de lopende zaken afhandelen, waaronder de komst van een nieuw trainingscomplex.