Feyenoord
Moderator: mods
-
Re: Feyenoord
Kramer: nummer 14 in twee seizoenen, dan krijg je met de beste jeugdopleiding ter wereld, hoorde ik een Feyenoorder zeggen, "Ze worden allemaal weggekocht!"(citaat)
De verwachtingen zullen torenhoog zijn, meestal gaat Feyenoord kapot aan verwachtingen.
Kramer zal als pinchhitter wel zijn kans krijgen, leuk voor Cillessen tegenover Kramer en Kazim (de K3 met Kuijt)
De verwachtingen zullen torenhoog zijn, meestal gaat Feyenoord kapot aan verwachtingen.
Kramer zal als pinchhitter wel zijn kans krijgen, leuk voor Cillessen tegenover Kramer en Kazim (de K3 met Kuijt)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Grabbel van Vermeer. 1-1 Utrecht (sinds 50ste minuut met man meer).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Oeps duur foutje Vermeer
En dan op andere boos zijn

En dan op andere boos zijn
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- AT Toto winner 15/16
Ah gelukkig maar, met een overwinning van fnoord ga je ook niet lekker naar bed straks.
Dan heb je pech, want het staat in no time 3-1 voor Feyenoord. Fraaie aanval + penalty.brigade zuid schreef:Ah gelukkig maar, met een overwinning van fnoord ga je ook niet lekker naar bed straks.
Laatst gewijzigd door zeux op za aug 08, 2015 9:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Gvd gelijk 2-1 voor fnoord, hoe krijgt Utrecht het voor elkaar tegen 10 man. Die Eric ten Hag is toch zo'n Hollandse school trainertje? (dus rete naief)
-
- AT Toto winner 15/16
Ah de eerste penalty in de kuip. Er zullen er dit seizoen nog wel een stuk of 20 volgen.
Ajax kreeg vorig seizoen maar 2 pingels. Ajax kreeg ze niet meer toen ze bij Studio Voetbal zo tekeer gingen hoe zielig het was voor Heerenveen dat Ajax wel een pingel kreeg en Heerenveen niet. Dat Feyenoord er per thuiswedstrijd gemiddeld 1 krijgt doet er dan blijkbaar niet toe....
15 mei 2011.
Te goed naar Ajax gekeken denk ikbrigade zuid schreef:Gvd gelijk 2-1 voor fnoord, hoe krijgt Utrecht het voor elkaar tegen 10 man. Die Eric ten Hag is toch zo'n Hollandse school trainertje? (dus rete naief)
-
- AT Toto winner 15/16
Vooral met die viskop erbij. Ik ga serieus uit van gemiddeld 1 penalty per thuiswedstijd.
Dat ligt er denk ik voornamelijk aan dat wij nooit een mannetje met de bal in het strafschopgebied van de tegenstander hebben...Laudrup schreef:Ajax kreeg vorig seizoen maar 2 pingels. Ajax kreeg ze niet meer toen ze bij Studio Voetbal zo tekeer gingen hoe zielig het was voor Heerenveen dat Ajax wel een pingel kreeg en Heerenveen niet. Dat Feyenoord er per thuiswedstrijd gemiddeld 1 krijgt doet er dan blijkbaar niet toe....
Die rooie kaart sloeg nergens op... Foutje van Blom
Deels waar. Maar er zijn alsnog genoeg momenten geweest waar we een pingel hadden moeten krijgen en er geen kregen. En dat is al jaren het geval.Benji schreef:Dat ligt er denk ik voornamelijk aan dat wij nooit een mannetje met de bal in het strafschopgebied van de tegenstander hebben...Laudrup schreef:Ajax kreeg vorig seizoen maar 2 pingels. Ajax kreeg ze niet meer toen ze bij Studio Voetbal zo tekeer gingen hoe zielig het was voor Heerenveen dat Ajax wel een pingel kreeg en Heerenveen niet. Dat Feyenoord er per thuiswedstrijd gemiddeld 1 krijgt doet er dan blijkbaar niet toe....
15 mei 2011.
Ja, die was erg zwaar.Skampie schreef:Die rooie kaart sloeg nergens op... Foutje van Blom
Terechte pingel volgens mij
-
Alleen als het nodig is, dat is bij een gelijke stand of als één doelpunt verschil is.brigade zuid schreef:Vooral met die viskop erbij. Ik ga serieus uit van gemiddeld 1 penalty per thuiswedstijd.
20 is overdreven, maar tien strafschoppen is voor Feyenoord een redelijk aantal.Ah de eerste penalty in de kuip. Er zullen er dit seizoen nog wel een stuk of 20 volgen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Grapjas.Skampie schreef:Terechte pingel volgens mij
Kuyt was trouwens erg goed. Dat wordt geen rentree à la Heitinga / Van Bommel. Gast neemt dat elftal op sleeptouw.
Ik neem aan dat Botteghin / vd Heijden het centrum moet worden en dat Van Beek / Kongolo naar de backposities gaan. Karsdorp / Nelom kan namelijk echt niet.
Gezien het niveau van Ajax en psv's CL-beslommeringen kunnen de kakkies zomaar eens per ongeluk een tijdje meedoen om de titel.
Als fey nog ergens een goede rechtsback vind , dan hebben ze kans. Hoewel ik het middenveld nog licht vind, en bij tegenslag als blessures helemaal
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ik dacht trouwens dat ze die Vilhena niet meer moesten daar in de kuip? Daar was gisteravond weinig van te merken bij dat doelpunt.
Vermeer weer met z'n traditionele foutje. Dat gaat dit seizoen wel weer een paar keer punten kosten. Nu komen ze goed weg omdat Utrecht het uit handen geeft.
Vermeer weer met z'n traditionele foutje. Dat gaat dit seizoen wel weer een paar keer punten kosten. Nu komen ze goed weg omdat Utrecht het uit handen geeft.
Nil volentibus arduum
Beetje het Veltmannetje van Ajax dus
-
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar het lijkt erop dat Kuyt de druk van De Kuip op z'n schouders neemt en dat feitelijk wegneemt bij de rest. Dat is knap en kan weleens heel goed gaan uitpakken voor Feyenoord. Ze hebben nog een aantal slimme voetballers lopen, zoals die Vejovic (of hoe ie ook heet).wimpey schreef:Grapjas.Skampie schreef:Terechte pingel volgens mij
Kuyt was trouwens erg goed. Dat wordt geen rentree à la Heitinga / Van Bommel. Gast neemt dat elftal op sleeptouw.
Ik neem aan dat Botteghin / vd Heijden het centrum moet worden en dat Van Beek / Kongolo naar de backposities gaan. Karsdorp / Nelom kan namelijk echt niet.
Gezien het niveau van Ajax en psv's CL-beslommeringen kunnen de kakkies zomaar eens per ongeluk een tijdje meedoen om de titel.
In de samenvatting zag ik Kazim echter rare dingen doen. Had ie teveel gesnoven ofzo?
Whitey on the moon.
Die Kazim moeten ze zo snel mogelijk proberen te loodsen. Domme voetballer, heb je helemaal niks aan.
-
Da's dus vooral reden om hem te laten blijven!
Botteghin naar Feyenoord, contract Wilkshere 'in goed overleg' ontbonden 
Zomertransfer vol typische Van Geel - aankopen, benieuwd hoe het uit gaat pakken.

Zomertransfer vol typische Van Geel - aankopen, benieuwd hoe het uit gaat pakken.
Mooi voorbeeld van wat ik in een andere topic bedoelde. Botteghin heeft wel ervaring, maar hij kan er niet zoveel van. En zo'n speler komt dan bij een topclub terecht.