De TV rechten
Moderator: mods
dat de vergelijking niet klopt, rtl had anderhalf uur de tijd, en smeerde de wedstrijden zo uit dat je 7 minuten supporter prietpraat, 3 minuten wedstrijd zag en 20 minuten analyse van die pokke-Van Halst had waarna er ons een 10 minutenlang reclameblok wachtte. Goed hè, dat RTL...
En dat calimeroverhaal rust ook op de verhouding voetbal/ander sporten, thijs jankt als een psv-er dat zijn sport/cluppie geen aandacht meer krijgt.
En dat calimeroverhaal rust ook op de verhouding voetbal/ander sporten, thijs jankt als een psv-er dat zijn sport/cluppie geen aandacht meer krijgt.
Ja.. het zal mij ook een rotzorg zijn voor wie Dost is... en dat hij graag sla eet...
Net zo min dat hij mij een rotzorg zal zijn wat Suarez graag eet en wat Wisgerhof doet in zijn vrije tijd... Ik wil graag voetbal zien... daarvoor kijk ik studio sport.
Net zo min dat hij mij een rotzorg zal zijn wat Suarez graag eet en wat Wisgerhof doet in zijn vrije tijd... Ik wil graag voetbal zien... daarvoor kijk ik studio sport.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ga lekker slapen joh... zou je goed doen, denk ik.. ;) Want het begrijpend lezen gaat je niet echt meer goed af, he. :-)
Welterusten...
ps: Die verveling komt niet door studio sport of door RTL... dat komt gewoon door het niveau van het Nederlands voetbal... daar kan een Studio Sport niets aan veranderen hoor... ook RTL niet...
Welterusten...

ps: Die verveling komt niet door studio sport of door RTL... dat komt gewoon door het niveau van het Nederlands voetbal... daar kan een Studio Sport niets aan veranderen hoor... ook RTL niet...
Zeer praktisch gezien zegt thijs dat het bij de NOS niet beter is dan bij RTL... dat wil nog niet zeggen dat RTL wel beter is dan de NOS... misschien zijn ze wel even goed/ slecht..Donkey Shot schreef:over begrijpend lezen gesproken, dat t bij rtl beter was was thijs' boodschap.
maar nu constateer ik ook dat ik gewoon zit te sarren en dat jullie daar niet goed tegen kunnen... Dus ik zal er mee ophouden. :-)
ik heb het niet naar mn zin, frank. fysiek gaat t allemaal niet zoals ik wil, EN DAN IS HET VOETBAL OOK NOG KLOTE!!! En dan komt er nog iemand voorbij die begint te zanikken over de hoeveelheid voetbal en dat t bij rtl zoveel beter was. de welbekende druppel...
Sorry thijs, you were in the wrong place at the wrong time... en je zeurde ook nog eens!
Sorry thijs, you were in the wrong place at the wrong time... en je zeurde ook nog eens!

Sorry dat ik je zo pestte doc... zal het niet meer doen. (in ieder geval... ik probeer het)Donkey Shot schreef:NOS is absoluut beter, de wedstrijden van Ajax en Feyenoord achter elkaar en geen reclameblokken meer tussen de wedstrijden. dat is wat de nos beter doet dan RTLbanjavi schreef:Zeer praktisch gezien zegt thijs dat het bij de NOS niet beter is dan bij RTL...
Ik weet nu anders maar mooi dat Dost in Deventer is geboren, net als Van Marwijk en Verbeek.banjavi schreef:Ja.. het zal mij ook een rotzorg zijn voor wie Dost is... en dat hij graag sla eet...

Ik had overigens nog nooit van Dost gehoord.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Normaal gesproken hoor je mij hierover nooit klagen, maar ik vind het commentaar tijdens de samenvattingen echt dramatisch !
Zo kwam er eentje bijna klaar tijdens de samenvatting van AZ en hij zag iets overduidelijks volkomen verkeerd, waarna de rest van de commentatoren ook maar leek te besluiten om grote inschattingsfouten te maken en een triest gebrek aan feitenkennis te etaleren...
PS: Dat stukje over Bas Dost was beschamend, het is mij een raadsel waarom ze dat in hemelsnaam uitzonden.
PPS: Is het verplicht om alles in 1 uur te stoppen ofzo ? Waarom spreiden ze het niet uit over 1,5 uur ?
Zo kwam er eentje bijna klaar tijdens de samenvatting van AZ en hij zag iets overduidelijks volkomen verkeerd, waarna de rest van de commentatoren ook maar leek te besluiten om grote inschattingsfouten te maken en een triest gebrek aan feitenkennis te etaleren...
PS: Dat stukje over Bas Dost was beschamend, het is mij een raadsel waarom ze dat in hemelsnaam uitzonden.
PPS: Is het verplicht om alles in 1 uur te stoppen ofzo ? Waarom spreiden ze het niet uit over 1,5 uur ?
Baseman schreef:PPS: Is het verplicht om alles in 1 uur te stoppen ofzo ? Waarom spreiden ze het niet uit over 1,5 uur ?

Heeft te maken met de duur van de samenvattingen. De eredivisie zelf wil het liefst dat je naar hun eredivisie kanaal kijkt en houden daarmee de samenvattingen erg kort.PPS: Is het verplicht om alles in 1 uur te stoppen ofzo ? Waarom spreiden ze het niet uit over 1,5 uur ?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
- AT Toto winner 15/16
- Daily Blind
-