De TV rechten

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo sep 28, 2008 8:24 pm

dat de vergelijking niet klopt, rtl had anderhalf uur de tijd, en smeerde de wedstrijden zo uit dat je 7 minuten supporter prietpraat, 3 minuten wedstrijd zag en 20 minuten analyse van die pokke-Van Halst had waarna er ons een 10 minutenlang reclameblok wachtte. Goed hè, dat RTL...

En dat calimeroverhaal rust ook op de verhouding voetbal/ander sporten, thijs jankt als een psv-er dat zijn sport/cluppie geen aandacht meer krijgt.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo sep 28, 2008 8:26 pm

Ja.. het zal mij ook een rotzorg zijn voor wie Dost is... en dat hij graag sla eet...

Net zo min dat hij mij een rotzorg zal zijn wat Suarez graag eet en wat Wisgerhof doet in zijn vrije tijd... Ik wil graag voetbal zien... daarvoor kijk ik studio sport.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo sep 28, 2008 8:36 pm

neem een abonnementje op Eredivisie Live en ga naar Nederland 3 kijken, aan het Eén mis je nix en van 't ander blijft geen reet hangen, maar jij bent de baas en vermoei mij niet met de onzin dat je het anderhalf uurtje totale verveling op rtl 4 zo mist.

Frank

Bericht door Frank » zo sep 28, 2008 8:41 pm

Slecht humeur, Doc? :aai.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo sep 28, 2008 8:43 pm

Ga lekker slapen joh... zou je goed doen, denk ik.. ;) Want het begrijpend lezen gaat je niet echt meer goed af, he. :-)

Welterusten... :aai.gif:

ps: Die verveling komt niet door studio sport of door RTL... dat komt gewoon door het niveau van het Nederlands voetbal... daar kan een Studio Sport niets aan veranderen hoor... ook RTL niet...

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo sep 28, 2008 8:56 pm

over begrijpend lezen gesproken, dat t bij rtl beter was was thijs' boodschap.

Frank

Bericht door Frank » zo sep 28, 2008 8:57 pm

Ik ben het wel met je eens dat het nooit goed is, dat er altijd wat te zeuren valt.

Ik zat me alleen af te vragen waar de felheid vandaan kwam...
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo sep 28, 2008 8:59 pm

Donkey Shot schreef:over begrijpend lezen gesproken, dat t bij rtl beter was was thijs' boodschap.
Zeer praktisch gezien zegt thijs dat het bij de NOS niet beter is dan bij RTL... dat wil nog niet zeggen dat RTL wel beter is dan de NOS... misschien zijn ze wel even goed/ slecht..

maar nu constateer ik ook dat ik gewoon zit te sarren en dat jullie daar niet goed tegen kunnen... Dus ik zal er mee ophouden. :-)

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo sep 28, 2008 9:08 pm

ik heb het niet naar mn zin, frank. fysiek gaat t allemaal niet zoals ik wil, EN DAN IS HET VOETBAL OOK NOG KLOTE!!! En dan komt er nog iemand voorbij die begint te zanikken over de hoeveelheid voetbal en dat t bij rtl zoveel beter was. de welbekende druppel...

Sorry thijs, you were in the wrong place at the wrong time... en je zeurde ook nog eens! :smallgrin.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo sep 28, 2008 9:14 pm

banjavi schreef:Zeer praktisch gezien zegt thijs dat het bij de NOS niet beter is dan bij RTL...
NOS is absoluut beter, de wedstrijden van Ajax en Feyenoord achter elkaar en geen reclameblokken meer tussen de wedstrijden. dat is wat de nos beter doet dan RTL

Frank

Bericht door Frank » zo sep 28, 2008 9:14 pm

Het was voor mij wel duidelijk, doc.

Ik denk ik vraag het maar even, is het voor iedereen duidelijk dat er wat anders speelt.

Succes met het fysieke ongemak (en met het klote voetbal :blush.gif: ).

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo sep 28, 2008 9:19 pm

Donkey Shot schreef:
banjavi schreef:Zeer praktisch gezien zegt thijs dat het bij de NOS niet beter is dan bij RTL...
NOS is absoluut beter, de wedstrijden van Ajax en Feyenoord achter elkaar en geen reclameblokken meer tussen de wedstrijden. dat is wat de nos beter doet dan RTL
Sorry dat ik je zo pestte doc... zal het niet meer doen. (in ieder geval... ik probeer het)

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo sep 28, 2008 9:24 pm

Rotjoch... :drls.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo sep 28, 2008 9:25 pm

Donkey Shot schreef:Rotjoch... :drls.gif:
Afbeelding

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo sep 28, 2008 9:32 pm

banjavi schreef:Ja.. het zal mij ook een rotzorg zijn voor wie Dost is... en dat hij graag sla eet...
Ik weet nu anders maar mooi dat Dost in Deventer is geboren, net als Van Marwijk en Verbeek. :smallgrin.gif:

Ik had overigens nog nooit van Dost gehoord. :blush.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo sep 28, 2008 10:06 pm

Donkey Shot schreef: Sorry thijs, you were in the wrong place at the wrong time... en je zeurde ook nog eens! :smallgrin.gif:
Haha, we hebben het er al niet meer over. Hou je taai, Doc.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo sep 28, 2008 10:29 pm

Alle overmatige aandacht voor Heracles is natuurlijk te danken aan Tom Egbers. Het was niet eens relevant nu. Hij scoorde niet eens tegen NEC.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Baseman

Bericht door Baseman » ma sep 29, 2008 7:16 am

Normaal gesproken hoor je mij hierover nooit klagen, maar ik vind het commentaar tijdens de samenvattingen echt dramatisch !

Zo kwam er eentje bijna klaar tijdens de samenvatting van AZ en hij zag iets overduidelijks volkomen verkeerd, waarna de rest van de commentatoren ook maar leek te besluiten om grote inschattingsfouten te maken en een triest gebrek aan feitenkennis te etaleren...

PS: Dat stukje over Bas Dost was beschamend, het is mij een raadsel waarom ze dat in hemelsnaam uitzonden.

PPS: Is het verplicht om alles in 1 uur te stoppen ofzo ? Waarom spreiden ze het niet uit over 1,5 uur ?

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » ma sep 29, 2008 11:04 am

Baseman schreef:PPS: Is het verplicht om alles in 1 uur te stoppen ofzo ? Waarom spreiden ze het niet uit over 1,5 uur ?
:drls.gif: commentaar overbodig!!! :drls.gif:

Nihad

Bericht door Nihad » ma sep 29, 2008 11:22 am

PPS: Is het verplicht om alles in 1 uur te stoppen ofzo ? Waarom spreiden ze het niet uit over 1,5 uur ?
Heeft te maken met de duur van de samenvattingen. De eredivisie zelf wil het liefst dat je naar hun eredivisie kanaal kijkt en houden daarmee de samenvattingen erg kort.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma sep 29, 2008 1:45 pm

En dat vind ik juist wel prettig, gewoon lekker compact alles in een uurtje.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma sep 29, 2008 1:54 pm

Ik vond RTL ook beter, op de volgorde en reclames na. De NOS maakt er een potje van.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma sep 29, 2008 1:58 pm

Jöhnk schreef:Ik vond RTL ook beter, op de volgorde en reclames na. De NOS maakt er een potje van.
NOS is als vanouds! Missen veel belangrijke momenten van de wedstrijd.

999

Bericht door 999 » ma sep 29, 2008 2:02 pm

Flikker toch op met dat RTL .. een hoop geneuzel, en meestal eerst de boel aan het zeiken brengen en naderhand weten ze van niks.Zelfde met die Derksen ...
Blij met de punten ...

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » ma sep 29, 2008 2:04 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:25 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie