Precies, first things first...InnerHarbour schreef: Prima zo, vooral de verdediging en keeper laten voor wat het is.

Die Zweed die er weinig van kan (naam kwijt) moet toch ook nog betaald worden?
Moderator: mods
Precies, first things first...InnerHarbour schreef: Prima zo, vooral de verdediging en keeper laten voor wat het is.
Dit was mij niet bekend, wel slim natuurlijk! Dus dan blijft er misschien 6 a 7 miljoen over voor AZ.Peter schreef:PSV start nieuwe gesprekken met zaakwaarnemer Maher
18/06/2013 11:48
PSV-manager Marcel Brands heeft de gesprekken met Sigi Lens, de zaakwaarnemer van de door PSV en Ajax begeerde middenvelder Adam Maher, weer opgestart. De technische baas van PSV sprak onlangs opnieuw met de agent over een eventuele overstap van de (Jong)Oranje-international naar Eindhoven.
PSV wil graag weten of Maher inderdaad nog steeds openstaat voor een vertrek naar Brabant, zoals in de winterstop het geval was. Destijds kwam het niet tot een deal, ondanks het feit dat PSV een investeerdersgroep bereid vond om mee te betalen. Een mogelijk struikelblok is de vraagprijs.
Maher heeft in zijn contract laten opnemen dat hij een fors percentage van de transfersom krijgt en is vooralsnog niet van plan om daar vanaf te zien.
PSV ontvangt een dezer dagen bijna negen miljoen euro voor de transfer van Jeremain Lens naar Dinamo Kiev en verwacht ook nog Ola Toivonen en Dries Mertens te verkopen. (Thijs Slegers)
VI
PSV is zeker niet bang om te investeren. Pompen er al jaren miljoenen in en kapen alle prijzen voor onze neus weg. Hadden wij Mertens, Wijnaldum, Toivonen, Strootman maar. Mij benieuwen hoeveel Eriksen, de Jong, Alderweireld en Fischer op gaan leveren. Ik denk niets. Die zijn nog lastiger te slijten als een Manolev of een Engelaar denk ik.GangstaRiB schreef:
Lens voor een aanzienlijk bedrag verkocht, Mertens wellicht ook. Mij benieuwen hoeveel Boerrigter, Lukoki of Sana opbrengen.![]()
PSV is niet bang om te investeren en die investering betaald zich aardig uit op dit moment. Jammer dat Ajax die gok niet meer durft te wagen.
Peter schreef:PSV is zeker niet bang om te investeren. Pompen er al jaren miljoenen in en kapen alle prijzen voor onze neus weg. Hadden wij Mertens, Wijnaldum, Toivonen, Strootman maar. Mij benieuwen hoeveel Eriksen, de Jong, Alderweireld en Fischer op gaan leveren. Ik denk niets. Die zijn nog lastiger te slijten als een Manolev of een Engelaar denk ik.GangstaRiB schreef:
Lens voor een aanzienlijk bedrag verkocht, Mertens wellicht ook. Mij benieuwen hoeveel Boerrigter, Lukoki of Sana opbrengen.![]()
PSV is niet bang om te investeren en die investering betaald zich aardig uit op dit moment. Jammer dat Ajax die gok niet meer durft te wagen.
Dat moeten ze ook niet, lekker die Waterman in de goal laten staan.Baseman schreef:Waarom moet PSV op zoek naar een nieuwe keeper?
Ik ben fan van Ajax vanwege de speelstijl, niet zozeer vanwege de prijzen. Die 3 kampioenschappen op rij zijn knap, maar voetballend gezien vond ik het maar weinig verheffend.Peter schreef:PSV is zeker niet bang om te investeren. Pompen er al jaren miljoenen in en kapen alle prijzen voor onze neus weg. Hadden wij Mertens, Wijnaldum, Toivonen, Strootman maar. Mij benieuwen hoeveel Eriksen, de Jong, Alderweireld en Fischer op gaan leveren. Ik denk niets. Die zijn nog lastiger te slijten als een Manolev of een Engelaar denk ik.GangstaRiB schreef:
PSV kwam in een negative flow terecht. Potentieel zit er natuurlijk veel meer in dan wat ze vorig jaar hebben laten zien.GangstaRiB schreef:Ik ben fan van Ajax vanwege de speelstijl, niet zozeer vanwege de prijzen. Die 3 kampioenschappen op rij zijn knap, maar voetballend gezien vond ik het maar weinig verheffend.Peter schreef:PSV is zeker niet bang om te investeren. Pompen er al jaren miljoenen in en kapen alle prijzen voor onze neus weg. Hadden wij Mertens, Wijnaldum, Toivonen, Strootman maar. Mij benieuwen hoeveel Eriksen, de Jong, Alderweireld en Fischer op gaan leveren. Ik denk niets. Die zijn nog lastiger te slijten als een Manolev of een Engelaar denk ik.GangstaRiB schreef:
PSV heeft meer kwaliteit lopen, ze weten het alleen niet te vertalen in een teamprestatie. Maar waar iedereen een debacle verwachtte mbt financien, lijkt PSV z'n waar aardig te verkopen. Wij blijven het proberen met Boerrigter. Dat is goedkoop, maar brengt je geen stap vooruit.
Natuurlijk gaan ze ook nog de markt op. Het is niet voor niets dat Brands inmiddels weer contact zoekt met Maher.Peter schreef:Haha uiteraard chargeer ik. Feit is echter wel dat Gangsta ook een stevige duit in het zakje doet door de sufferdjes van Ajax te vergelijken met de kroonjuwelen van PSV.
Verder verliezen ze door het vertrek van Lens en Mertens natuurlijk wel twee jongens die goed zijn voor zo'n 30 goals en 40 assists per jaar. Leuk dat je dan denkt dit met Locadia, Depay en Wijnaldum op te vangen, maar dat wil ik ook nog wel eens zien.
Over een Ajax-bril gesproken. Tegen Valencia heeft Ajax ongeveer een hele hemel vol met engeltjes aangewend om de ballen in de buurt van Lobont te houden.Cruijff schreef:Ik vond het een mooie post Peter!
In 2001 vroegen veel Ajacieden zich nog af waar Co Adriaanse mee bezig was, in 2003 veroverde die club ieders hart in de CL. In november 2004 was het PSV van Hiddink niet om aan te zien, in april 2005 verliezen ze onterecht de halve finale CL van AC Milan. .
En koop er nog maar 1, 2, 3, 4, 5...................generaal schreef:Ik denk dat PSV pas echt concreet wordt voor Maher als Toivonen weg is. Die is topverdiener, en je wilt als club geen doemscenario waarin zo'n grootverdiener met nog maar een éénjarig contract op de bank zit door de komst van Maher. Die Zweed moet dus weg. Daarnaast ben ik van mening dat Toornstra moet worden gehaald. Met Strootman en Maher heb je dan een prima middenveld.
Met het vertrek van Van Bommel, Hutchinson, Bouma, Waterman en Engelaar is er in ieder geval weer een hoop salarisruimte vrij.
Het is belangrijk dat Pieters in ieder geval blijft. Die kan zowel op de linksbackpositie als centraal in de verdediging uit de voeten. Manolev raak je aan de straatstenen niet kwijt, en dat is prima. Want met hem heb je zowel rechtshalf als rechtsback een dubbele bezetting.
Voor Marcelo schijnt nog wel wat interesse te zijn, omdat hij ondanks zijn blunders in de Eredivisie genoeg verdedigende kwaliteiten heeft voor een andere competitie. Bijvoorbeeld Griekenland, Turkije of de onderste helft van de Bundesliga. Hopelijk klopt dat. Dan houdt Derijck Zanka wel gezelschap op de bank.
Kortom, in het ideale scenario worden naast Lens Marcelo, Toivonen, en Mertens nog verkocht.
Als aankopen denk ik aan Leerdam (kan ook op het middenveld spelen), Bruma, Toornstra en Maher.
Als basis krijg je dan een Nederlands elftal:
Zoet
Leerdam, Bruma, Pieters, Willems
Toornstra, Strootman
Maher
Narsingh, Locadia, Depay
Bank:
Tyton, Manolev, Zanka, Hiljemark, Bakkali, Matavz, Wijnaldum
Tribune: Derijck, Bertrams, Van Overbeek, en Marcelo
Achterin blijf je een probleem houden. Pieters... ik snap niet wat iedereen in em ziet..... Bruma.. ook geflopt bij HSVgeneraal schreef:Ik denk dat PSV pas echt concreet wordt voor Maher als Toivonen weg is. Die is topverdiener, en je wilt als club geen doemscenario waarin zo'n grootverdiener met nog maar een éénjarig contract op de bank zit door de komst van Maher. Die Zweed moet dus weg. Daarnaast ben ik van mening dat Toornstra moet worden gehaald. Met Strootman en Maher heb je dan een prima middenveld.
Met het vertrek van Van Bommel, Hutchinson, Bouma, Waterman en Engelaar is er in ieder geval weer een hoop salarisruimte vrij.
Het is belangrijk dat Pieters in ieder geval blijft. Die kan zowel op de linksbackpositie als centraal in de verdediging uit de voeten. Manolev raak je aan de straatstenen niet kwijt, en dat is prima. Want met hem heb je zowel rechtshalf als rechtsback een dubbele bezetting.
Voor Marcelo schijnt nog wel wat interesse te zijn, omdat hij ondanks zijn blunders in de Eredivisie genoeg verdedigende kwaliteiten heeft voor een andere competitie. Bijvoorbeeld Griekenland, Turkije of de onderste helft van de Bundesliga. Hopelijk klopt dat. Dan houdt Derijck Zanka wel gezelschap op de bank.
Kortom, in het ideale scenario worden naast Lens Marcelo, Toivonen, en Mertens nog verkocht.
Als aankopen denk ik aan Leerdam (kan ook op het middenveld spelen), Bruma, Toornstra en Maher.
Als basis krijg je dan een Nederlands elftal:
Zoet
Leerdam, Bruma, Pieters, Willems
Toornstra, Strootman
Maher
Narsingh, Locadia, Depay
Bank:
Tyton, Manolev, Zanka, Hiljemark, Bakkali, Matavz, Wijnaldum
Tribune: Derijck, Bertrams, Van Overbeek, en Marcelo
Dat laatste klopt, maar als Kelvin Leerdam tijdens Ajax-PSV het veld op komt worden we daar in de Arena niet erg bang van hoor.Alexander schreef:Als ik PSV was zou ik ook voor Leerdam gaan. Prima spelertje voor NL en gaat nog wel een beetje doorgroeien. Al 1 klasse beter met wat ze nu hebben.
Oekraïne, een fijn land om te gaan wonen als je zwart bent, zal zich snel thuisvoelen.Overgang Jeremain Lens naar Dinamo Kiev rond
BEWAAR
Door: redactie
18-6-13 - 11:58 bron: ANP
© epa.
PSV-aanvaller Jeremain Lens heeft dinsdag een persoonlijk akkoord bereikt over een contract bij Dinamo Kiev. De 25-jarige spits uit Amsterdam tekent bij de topclub uit de Oekraïne een verbintenis voor 4 jaar. Dat meldt VI.nl.
© anp.
PSV en Dinamo Kiev hadden al overeenstemming bereikt over een afkoopsom van bijna 9 miljoen euro. Lens speelde de laatste 3 jaar voor de club uit Eindhoven. Zijn contract bij PSV liep nog door tot medio 2015.
Lens vervulde het afgelopen seizoen met 4 doelpunten een hoofdrol bij het Nederlands elftal in het WK-kwalificatietoernooi. 'De competitie in Oekraïne is niet minder dan de Nederlandse. Ik speel Europees voetbal en bondscoach Van Gaal heeft laten weten dat ik gewoon voor Oranje blijf uitkomen als ik mijn niveau haal', liet Lens op VI.nl weten.
GangstaRiB schreef:PSV is niet bang om te investeren en die investering betaald zich aardig uit op dit moment. Jammer dat Ajax die gok niet meer durft te wagen.