Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Wouter

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » za mei 30, 2015 11:27 am

Blijft maf dat ze daar de hele tent afbreken, van alles op het veld smijten en ze uiteindelijk vooral gestraft worden vanwege een op het veld gewaaide opblaasbanaan.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za mei 30, 2015 12:42 pm

Ja, dat is op zichzelf Jiskefet waardig materiaal.

Ik ben er van overtuigd dat die rellen wel een bepalende rol spelen. Alleen kunnen ze dat waarschijnlijk volgens de reglementen niet voor elkaar krijgen en dus pakken ze het op deze manier aan.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » za mei 30, 2015 1:56 pm

Feyenoord heeft zich teruggetrokken van Europees voetbal na herverkiezing Blatter.
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jun 17, 2015 3:00 pm

Feyenoord plukt performance analist weg bij Ajax

Ruim negen maanden na de transfer van Kenneth Vermeer maakt ook David van Maurik de pikante overstap van Ajax naar Feyenoord. De 25-jarige bewegingswetenschapper gaat in de technische staf van trainer Giovanni van Bronckhorst werken als performance analist.

Van Maurik tekende woensdagmiddag in De Kuip een contract voor twee jaar en gaat nauw samenwerken met video-analist Yöri Bosschaart. Hij zal zijn werkzaamheden bij de Rotterdammers blijven combineren met die bij het Nederlands elftal, waar hij sinds 2012 ook deel uitmaakt van de trainersstaf. Tot dusverre werkte hij naast Oranje ook al drie jaar voor Ajax.

De komst van Van Maurik loopt synchroon aan de aanschaf van Inmotio, een systeem waarmee looplijnen, snelheden en afstanden van spelers nauwkeurig in kaart kunnen worden gebracht. Die informatie is voor trainers behulpzaam bij het bepalen van de tactiek en de fysieke belasting van spelers. Volgens technisch directeur Martin van Geel zorgt het voor 'een verdere professionalisering van de begeleidingsstaf en krijgen de trainers meer mogelijkheden.'

Van Maurik zelf kijkt ernaar uit om samen te werken met Van Bronckhorst. 'Toen ik werd benaderd door Feyenoord, zag ik dit direct als een mooi project. Ik zie mezelf als een gereedschap waar de trainers te allen tijde een beroep op kunnen doen. Ik heb inmiddels een aantal keer gesproken met Giovanni van Bronckhorst en hij ziet het heel erg zitten om van deze nieuwe mogelijkheden gebruik te gaan maken en denkt dat het een waardevolle toevoeging kan zijn om sportief succes te boeken.’
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » wo jun 17, 2015 3:10 pm

Waarom zou je in godsnaam naar F. gaan?
IK GELOOF!!!!!!

Wouter

Bericht door Wouter » wo jun 17, 2015 3:11 pm

Langzaam maar zeker ontmantelt Feyenoord Ajax. De assistent-trainer van Ajax F3 schijnt de volgende te zijn op het lijstje van Van Geel.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo jun 17, 2015 3:15 pm

Ik blijf! :hypocrite.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo jun 17, 2015 3:37 pm

Zoeken ze niet nog een spits en een linksback in Rotterdam? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

zeux

Bericht door zeux » wo jun 24, 2015 11:39 am

Uit de Telesport:
wo 24 jun 2015, 05:00

Wereldtop architectuur omarmt nieuwbouw Feyenoord
Door Marcel van der Kraan

De wereldtop uit de architectuur en de stadsontwikkeling wil Feyenoord de oplossing aanreiken voor het bouwen van een fonkelnieuw en iconisch voetbalstadion, waarmee de club voor vele decennia het mooiste onderkomen in West-Europa krijgt. Ook krijgt het voetbalbedrijf daardoor een begroting van 100 miljoen euro.

OMA – Office of Metropolitan Architecture van Rotterdammer Rem Koolhaas – is ’s werelds beroemdste ontwikkelaar van iconische gebouwen en stedenbouwkundige projecten. Het geniet groot aanzien van New York tot China. Arup is ’s werelds hoogst aangeschreven consultant op het gebied van uiterst complexe bouwprojecten, zoals de hoogste gebouwen in China (meer dan 600 meter) en het Bird’s Nest (stadion voor 91.000 toeschouwers voor de Olympische Spelen van 2008).

Die twee wereldspelers zijn bereid samen met de gemeente Rotterdam en Feyenoord een gebied te ontwikkelen met daarin het meest indrukwekkende stadion dat de voetbalwereld in dit deel van Europa zal kennen.

Champions League-waardig

Het betekent dat er gigantische steun komt op de totaal nieuwe weg die Feyenoord en de gemeente Rotterdam de voorbije maanden samen al zijn ingeslagen. Alleen door het hele gebied rond de huidige Kuip opnieuw in te richten met een enorme opwaardering van het lang verschopte Rotterdam-Zuid, een nieuwe verkeersstructuur en een snelle verbinding met het hart van de stad, is voor Rotterdam en Feyenoord een topstadion mogelijk dat behalve voor Feyenoord zelf in één klap geschikt is voor de Champions Leaguefinale, interlands en mega-events.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jun 24, 2015 5:28 pm

Pokerspel rond Marko Vejinovic in volle gang

Vitesse dwarsboomt vooralsnog de transfer van Marko Vejinovic naar Feyenoord. De Arnhemmers verlangen een bedrag van rond de vijf miljoen euro voor de middenvelder die nog tot 2017 onder contract staat in de Gelredome.
Feyenoord is vooralsnog niet bereid zoveel geld neer te leggen voor de middenvelder die in de Kuip na Dirk Kuyt de tweede aankoop moet worden. Vitesse voelt zich gesterkt door het feit dat technisch directeur Martin van Geel al een mondeling akkoord bereikte met de 25-jarige Vejinovic, die dolgraag naar Feyenoord wil. De Arnhemmers hebben het idee dat Van Geel moreel verplicht is om de transfer af te ronden. Vejinovic kan een meerjarig contract ondertekenen in de Kuip.

De komst van Vejinovic naar de Kuip staat los van de sportieve toekomst van Jordy Clasie. De aanvoerder geniet nog van zijn vakantie en maakt zich op voor de geboorte van zijn tweede kind. Er is interesse voor de international, maar concrete aanbiedingen liggen er nog niet voor hem.

Clasie ontbreekt zondag nog tijdens de eerste training van Feyenoord, net als Kenneth Vermeer, Dirk Kuyt en Karim El Ahmadi. De kans dat Vejinovic al aansluit voor de komende zondag is erg klein.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do jun 25, 2015 4:49 am

Goh weer een ex-ajacied voor Feyenoord...

vind het wel een goede speler voor de rest, had hem graag bij ons gezien als VM.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » vr jun 26, 2015 2:46 pm

En het is rond met Vejinovic...

goede aankoop, beter dan Clasie!

beelzebub

Bericht door beelzebub » vr jun 26, 2015 3:16 pm

Clasie moet er niet uit, maar Immers. Stel dat Clasie niet wegkomt, benieuwd of die twee samen kunnen op een middenveld. Weer een geboren Amsterdammer in Rotterdamse dienst.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Wouter

Bericht door Wouter » vr jun 26, 2015 4:41 pm

Blijkbaar gaat Vejinovic al afbouwen.

zeux

Bericht door zeux » vr jun 26, 2015 4:45 pm

Wouter schreef:Blijkbaar gaat Vejinovic al afbouwen.
Je kunt hem nu wel dichter bij huis bewonderen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wouter

Bericht door Wouter » vr jun 26, 2015 4:57 pm

Je denkt toch niet dat ik in Rotterdam ooit zuidelijker kom dan het Wilhelminaplein?

Het is trouwens wel weer een bizar laag bedrag zeg. Als Feyenoord meer dan tien miljoen voor Clasie weet te krijgen zijn ze wel echt spekkoper. Vejinovic is gewoon een betere speler .
Laatst gewijzigd door Wouter op vr jun 26, 2015 5:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

zeux

Bericht door zeux » vr jun 26, 2015 5:09 pm

Wouter schreef:Je denkt toch niet dat ik in Rotterdam ooit zuidelijker kom dan het Wilhelminaplein?
Ook niet als je naar de A16/A20 moet? ;-)

Wouter

Bericht door Wouter » vr jun 26, 2015 5:11 pm

zeux schreef:
Wouter schreef:Je denkt toch niet dat ik in Rotterdam ooit zuidelijker kom dan het Wilhelminaplein?
Ook niet als je naar de A16/A20 moet? ;-)
Nee?

Khraa

Bericht door Khraa » vr jun 26, 2015 6:38 pm

Je komt nooit op Katendrecht?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr jun 26, 2015 6:43 pm

Wilhelminaplein? Samen met PI De Schie de enige plek in die stad waar ik uit de auto kom, omdat daar de rechtbank staat. Voor de rest rij ik er met een grote boog omheen. En dan sta ik er uit principe geen kakkies bij. Die zaken weiger ik en geef ik weg.

Wouter

Bericht door Wouter » vr jun 26, 2015 8:32 pm

Khraa schreef:Je komt nooit op Katendrecht?
Hmja, twee keer naartoe gefietst.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jun 27, 2015 9:52 am

Ze hebben daar wel graag een paar middenvelders onder contract he? Zou grappig zijn als ze Clasie nu niet weten te verkopen. Ik moet eerlijk gezegd ook nog even zien wie de portemonnee trekt. Best een grappige speler maar fysiek natuurlijk beperkt en af en toe een doelpunt maken is er ook niet bij.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za jun 27, 2015 10:40 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wilhelminaplein? Samen met PI De Schie de enige plek in die stad waar ik uit de auto kom, omdat daar de rechtbank staat. Voor de rest rij ik er met een grote boog omheen. En dan sta ik er uit principe geen kakkies bij. Die zaken weiger ik en geef ik weg.
Oei, laat Wouter het niet lezen! :666.gif:

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » za jun 27, 2015 11:45 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wilhelminaplein? Samen met PI De Schie de enige plek in die stad waar ik uit de auto kom, omdat daar de rechtbank staat. Voor de rest rij ik er met een grote boog omheen. En dan sta ik er uit principe geen kakkies bij. Die zaken weiger ik en geef ik weg.
...off topic

:smallgrin.gif:

Alleen, moet een advocaat niet onafhankelijk zijn?

Wouter

Bericht door Wouter » za jun 27, 2015 12:02 pm

Yopi schreef:
Oei, laat Wouter het niet lezen! :666.gif:

???? Verklaar u nader?

Plaats reactie