Vandaar dat de 'elite' van Gelderland uitgeschakeld is in de KNVB-beker en vooralsnog nog steeds onder de grootste stad van Gelderland staat.
Come ONNNNNN, EnieSee And MAKE My Day Sunday!

Moderator: mods
Zo doen wij dat in de beker, Ramona. Of we laten ons uitschakelen door een amateurclub, of we gaan gelijk naar de finale. Zo tot een achtste of kwartfinale komen en er dan mee ophouden is zonde van de moeite.
Jankers bij Vitesse.De betreffende speler kan zo het theater in ..
Gezwijnd? Waarom in hemelsnaam? Omdat Tannane zo dom is?Ramona schreef: ↑zo jan 15, 2023 6:09 pmJa en mwah; daarbij hebben jullie weer gezwijnd. Kut scheids.
NEC bleef er iig voor gaan; daarbij lieten ze weinig toe voor Vitas. En de kansen die ze kregen waren voor Jasper. Terecht MOTM. Ik heb de 1e helft niet gezien overigens.
Soms kun je ook blij zijn met een punt. Ik wel iig. En eerlijk gezegd krijg ik nog steeds een big smile.![]()
![]()
En Ajax!Wouter schreef: ↑wo jan 25, 2023 9:52 pmCocu heeft het toch zowaar een beetje op de rit gekregen. De uitwedstrijd tegen Twente (eerste wedstrijd Cocu) was niet eens een wedstrijd, meer een training voor Twente waarbij Vitesse als pylonnenset fungeerde. Nu geven ze AZ, PSV en Twente opeens aardig partij.
Zit inderdaad een stuk meer in dan toen.Wouter schreef: ↑wo jan 25, 2023 9:52 pmCocu heeft het toch zowaar een beetje op de rit gekregen. De uitwedstrijd tegen Twente (eerste wedstrijd Cocu) was niet eens een wedstrijd, meer een training voor Twente waarbij Vitesse als pylonnenset fungeerde. Nu geven ze AZ, PSV en Twente opeens aardig partij.
Nee, dat vond ik een andere wedstrijd. Tegen Ajax was het een mirakel dat Vitesse met een punt wegkwam. Tegen AZ, PSV en vandaag Twente deden ze qua spel, kansenverhouding e.d. weinig onder voor de tegenstander.Andriy Demchenko schreef: ↑wo jan 25, 2023 10:44 pmEn Ajax!Wouter schreef: ↑wo jan 25, 2023 9:52 pmCocu heeft het toch zowaar een beetje op de rit gekregen. De uitwedstrijd tegen Twente (eerste wedstrijd Cocu) was niet eens een wedstrijd, meer een training voor Twente waarbij Vitesse als pylonnenset fungeerde. Nu geven ze AZ, PSV en Twente opeens aardig partij.