De TV rechten
Moderator: mods
Nou ja zeg... wat heb je verkeerd gedaan dan?Donkey Shot schreef:het had mijn voorkeur gehad maar de dokters wilde dat niet.banjavi schreef:Waarom ga je dan niet gezellig in Nijmegen zelf liggen... Radboud is een prima ziekenhuis hoor... :-)Donkey Shot schreef:nee maar de gedachte dat het schitterende nijmegen in de buurt is biedt veel, heel veel steun.

Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ik weet niet precies meer wat ze deed, verpleegkundige hulp?
Mijn vader was daar ADL'er, en is tijdens zo'n week waar jij nu naar toe gaat in november 1996 daar overleden. Zij heeft nog geprobeerd om hem te reanimeren, vandaar dat de naam me bij is gebleven.
Mijn vader was daar ADL'er, en is tijdens zo'n week waar jij nu naar toe gaat in november 1996 daar overleden. Zij heeft nog geprobeerd om hem te reanimeren, vandaar dat de naam me bij is gebleven.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- SylvievdVaart
Wat heerlijk, voetbal kijken bij de NOS. Geen gezeik met reclames, Tom Egbers in beeld met zijn fijne, vertrouwde stem, en dan die overgangen van het aankondigen van de wedstrijd naar de samenvatting zelf... géén opstellingen, geen andere poespas.

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Donkey Shot schreef:dat is zwaar klote, frank.sorry voor t oprakelen van jouw herinnering.
Geen probleem doc, het zou niet goed zijn als ik er na 12 jaar nog niet tegen zou kunnen. En als dat al zo zou zijn geweest had ik het zelf niet opgerakeld.
Ik zat net even op de site te kijken, het zou me verbazen als er nog veel mensen van toen werken. De hele directie is in ieder geval nieuw, zo te zien.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- Ajaciedjuh
Wat ik wel lekker vind, is dat ze wedstrijden weer herhalen (ik weet niet hoe lang). Nu val ik net weer in AZ-NAC, en daar had ik alleen de laatste 20 minuten van gezien.Ajaciedjuh schreef:Ik vind voetbal live toch wel minder als vorig jaar. Vorig jaar bleef op het clubkanaal de interviews en vervolgens de persconferentie gewoon doorgaan. Nu schakelen ze meteen terug naar de presentatoren. Analyses zijn leuk, maar dan alleen op het hoofdkanaal.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Downloadwinkel.org wordt gerund door zijn een stel oplichters die geld vragen voor internet-tv die je gratis en voor niks kan scoren bij sites als
http://www.jlc-software.com/index.php?p ... et_tv.html .
Dezelfde site heeft ook al geprobeerd gratis instant messengers en P2P programma's te verkopen.
Je krijgt er geen Ajax mee te zien. Als je geluk hebt scoor je wel ergens een P2P stream of directe webuitzending op http://voetbal.moo.no .
http://www.jlc-software.com/index.php?p ... et_tv.html .
Dezelfde site heeft ook al geprobeerd gratis instant messengers en P2P programma's te verkopen.
Je krijgt er geen Ajax mee te zien. Als je geluk hebt scoor je wel ergens een P2P stream of directe webuitzending op http://voetbal.moo.no .
Donkey Shot schreef:hiermee ervaring en is 't wat?
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Succes met de tournee, Doc.Donkey Shot schreef:tis geen probleem, maar vanaf morgen ben ik inwoner van Arnep [ziekenhuisopname] , daarop ben ik even terug op het oude nest [+/- 2 dagen] om dan naar t AMC te gaan, hierna staat mn bedje in Herpen [NB] om te gaan oefenen met mn nieuwe hondje. Kortom, t word een druk maandje buiten de deur

- InnerHarbour
Piep-piep-hallo, Piep-piep-halloThijs schreef:Waar kan ik klagen over Studio Sport?!
Ik wil RTL terug! Man, wat een drama, eerst krijg je de samenvattingen afgeraffeld en daarna één of ander gaar prutstukje over Bas Dost of weet ik veel hoe die sjef van heracles heet.
Mijn god, help!
dat je op een fucken provinciaaltje lijkt. "PSV komt maar tien minuten in beeld, en Ajax wel 11, die eikels van Studio Neus toch..."
Daarbij mis ik de sfeerpraatjes van heracles-supporters totaal niet en hoef je niet een mongolenwedstrijd als Sparta - Roda JC af te wachten om verveelt te worden met NEC-Heracles voordat Ajax-Vitesse wordt uitgezonden.
En om helemaal de boel in handen te krijgen neem je een digitale tv-decoder met DVR - kan je thuis nog eens terugkijken hoe saai de eerste helft/hele wedstrijd was.
Daarbij mis ik de sfeerpraatjes van heracles-supporters totaal niet en hoef je niet een mongolenwedstrijd als Sparta - Roda JC af te wachten om verveelt te worden met NEC-Heracles voordat Ajax-Vitesse wordt uitgezonden.
En om helemaal de boel in handen te krijgen neem je een digitale tv-decoder met DVR - kan je thuis nog eens terugkijken hoe saai de eerste helft/hele wedstrijd was.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wat zit je nou te lullen man, ik heb het helemaal niet over Ajax.
Wat me stoort is dat alle wedstrijden in één uurtje worden gepropt, er nauwelijks herhalingen te zien zijn, totaal geen reacties van spelers oid, maar dat je dan wél een raar item te zien krijgt over de voortanden van Bas Dost wat twee minuten duurt, dat slaat helemaal nergens op.
En ik wil gewoon wat langer kunnen kijken naar een 'mongolenwedstrijd' (niet iedereen is voor Ajax hoor) als Sparta - Roda en NEC - Heracles. Dat wordt nu in 2,5 minuut afgeraffeld.
Wat me stoort is dat alle wedstrijden in één uurtje worden gepropt, er nauwelijks herhalingen te zien zijn, totaal geen reacties van spelers oid, maar dat je dan wél een raar item te zien krijgt over de voortanden van Bas Dost wat twee minuten duurt, dat slaat helemaal nergens op.
En ik wil gewoon wat langer kunnen kijken naar een 'mongolenwedstrijd' (niet iedereen is voor Ajax hoor) als Sparta - Roda en NEC - Heracles. Dat wordt nu in 2,5 minuut afgeraffeld.
Ik snap je vergelijking ook niet helemaal. Thijs heeft gelijk... Studio sport is niet veel beter dan RTL...Donkey Shot schreef:dat je op een fucken provinciaaltje lijkt. "PSV komt maar tien minuten in beeld, en Ajax wel 11, die eikels van Studio Neus toch..."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
hoeveel meer van de tering wedstrijd tegen vitesse had je dan willen zien, of beelden van de kutwedstrijd van NEC en Heracles, nog wat boredom van Sparta-Roda erover en je had helemaal een typhusuitzending. Alleen groningen-fucknooit was grappig, maar voor de rest was 't brandhout hoor.
En nogmaals, RTL smeerde deze bagger uit over een uur en een kwartier, denk je dat het voetbal leuker/de uitzending beter zal worden?
En nogmaals, RTL smeerde deze bagger uit over een uur en een kwartier, denk je dat het voetbal leuker/de uitzending beter zal worden?