Geen idee of Van Bronckhorst het in zich heeft.

Moderator: mods
Zou Van Geel het wel weten? Het schijnt dat Van Bronckhorst nog nooit een elftal heeft geleid, ook niet in de jeugd.Yopi schreef:Dat zou een zegen zijn voor de Rotterdamse snackbars.![]()
Geen idee of Van Bronckhorst het in zich heeft.
Uit de T.Karim El Ahmadi hoeft niet te vrezen voor een lange schorsing. De routinier van Feyenoord deelde zondag in de topper tegen PSV een weinig sportieve schop uit aan Jetro Willems, maar zal hiervoor niet vervolgd worden. Dat meldt De Telegraaf.
Scheidsrechter Pol van Boeken nam het incident niet waar, maar één van zijn assistenten deed dit wel en vond het niet zwaar genoeg om de arbiter ervan op de hoogte te stellen. Omdat de actie van El Ahmadi is waargenomen door de arbitrage kan de Marokkaanse international niet meer vervolgd worden door de aanklager betaald voetbal.
Kuyt heeft een zeer speciale band met de volksclub uit Rotterdam-Zuid: ''Als onderzoeken uitwijzen dat Ajax groter is, geloof ik daar niks van. Ja, die club is vier keer op rij kampioen geworden, dan trek je latente successupporters aan. Maar noem mij een club in de wereld waar de fans zo betrokken en loyaal zijn, bij winst of verlies.''
www.voetbalcentraal.nl
Nee hoor Dirk, die onderzoeken kloppen echt niet!In Nederland is Ajax duidelijk de grote favoriet op social media. De Amsterdammers hebben 1,8 miljoen likes op Facebook en 516.000 volgers op Twitter. Feyenoord volgt op gepaste afstand met 436.000 likes en 217.000 volgers. Ongeveer dezelfde cijfers als PSV: 339.000 likes en 211.000 volgers.
www.metronieuws
Gezien alle ellende en treurnis die F. al een paar decennia over zijn fans uitstort, moet je wel bijna masochistisch zijn als je supporter van die club blijft. In dat opzicht scoort F. dan best wel goed in die statistieken.LucaS schreef: Nee hoor Dirk, die onderzoeken kloppen echt niet!
ze zullen in ieder geval geen success-supporters hebben nee..Zuidema schreef:Gezien alle ellende en treurnis die F. al een paar decennia over zijn fans uitstort, moet je wel bijna masochistisch zijn als je supporter van die club blijft. In dat opzicht scoort F. dan best wel goed in die statistieken.LucaS schreef: Nee hoor Dirk, die onderzoeken kloppen echt niet!
Kazim werd ook al vrijgesproken voor die tik in het gezicht van die Excelsior-speler een aantal weken geleden. Toch opmerkelijk.Baseman schreef:Man man, te droevig/corrupt voor woorden dit:Uit de T.Karim El Ahmadi hoeft niet te vrezen voor een lange schorsing. De routinier van Feyenoord deelde zondag in de topper tegen PSV een weinig sportieve schop uit aan Jetro Willems, maar zal hiervoor niet vervolgd worden. Dat meldt De Telegraaf.
Scheidsrechter Pol van Boeken nam het incident niet waar, maar één van zijn assistenten deed dit wel en vond het niet zwaar genoeg om de arbiter ervan op de hoogte te stellen. Omdat de actie van El Ahmadi is waargenomen door de arbitrage kan de Marokkaanse international niet meer vervolgd worden door de aanklager betaald voetbal.
Inderdaad. Hij wilde een 8!!!!-jarig contract toen hij 31 of 32 wasInnerHarbour schreef:Lekker boeien ook wie de meeste supporters heeft.
Het enige waar die enge Kuyt mee bezig is het inlikken bij dat gedeelte van de Feyenoorders die door hebben dat het hem alleen maar om de munten gaat en dat hij pas terugkomt als er ergens anders niet meer op te halen is. Nu ongeveer dus..
Klopt. Zelfs de thuiswedstrijden tegen Ajax verkochten de kakkies toen niet uit.Peter schreef:Stukje geschiedvervalsing ook. Ik herinner me de periode in 2008/2009 bijvoorbeeld nog wel. Was een van de mindere jaren bij Feyenoord, maar dat stadion zat toen half vol. En stroomde vervolgens echt leeg gedurende het verloop van de wedstrijd haha.
Moker Prettig Persoon!InnerHarbour schreef:Oh wist ik niet dat van dat slang.