Waarom zou de accountant dat niet goed moeten keuren ? Ze hebben die grond toch daadwerkelijk verkocht?Khraa schreef:Even het laatste jaarverslag van PSV erbij gepakt. Toen maakten ze idd een winst van 36 miljoen voor belasting. Echter (en hoe een accountant dat heeft kunnen goedkeuren) in de omzet zit ook de verkoop van de grond a 46 miljoen. Per saldo zou je dus op een verlies van 10 miljoen uitkomen.
Dit jaar zouden quitte moeten draaien geloof ik, echter op basis van begrotingen kan ik elk overzicht sluitend krijgen.
PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Op zich vind ik het prima dat het in het jaarverslag komt, maar m.i. hoort het niet in de omzet te komen. Verkoop van grond is volgens mij een incidentele bate in plaats van "omzet". Nu wordt het op een hoop gegooid met opbrengsten uit operationele activiteiten (kaartverkoop, merchandising, tv gelden etc) waardoor er geen getrouw beeld ontstaat. Het lijkt door de omzetstijging dat PSV het operationeel beter heeft gedaan, echter dit is niet/nauwelijks het geval geweest.Iniesta schreef:Waarom zou de accountant dat niet goed moeten keuren ? Ze hebben die grond toch daadwerkelijk verkocht?Khraa schreef:Even het laatste jaarverslag van PSV erbij gepakt. Toen maakten ze idd een winst van 36 miljoen voor belasting. Echter (en hoe een accountant dat heeft kunnen goedkeuren) in de omzet zit ook de verkoop van de grond a 46 miljoen. Per saldo zou je dus op een verlies van 10 miljoen uitkomen.
Dit jaar zouden quitte moeten draaien geloof ik, echter op basis van begrotingen kan ik elk overzicht sluitend krijgen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
www.nusport.nlPSV kent mogelijke opponenten in derde voorronde
PSV stuit in de derde voorronde van de Champions League op PAOK Saloniki, Red Bull Salzburg, Nordsjaelland, Grasshoppers of Zulte Waregem.
De Griekse ploeg pakte zondag het laatste beschikbare ticket door in de laatste play-off-wedstrijd in de nationale competitie te zegevieren bij PAS Giannena: 1-2.
PSV is bij de loting op 19 juli geplaatst en treffen daarom op een op papier mindere tegenstander.
Als de Eindhovenaren die tweestrijd goed doorkomen, hebben ze die status in de vierde en laatste voorronde naar alle waarschijnlijkheid niet.
Als Olympique Lyon en/of Zenit St. Petersburg niet vroegtijdig uitgeschakeld worden, moet de ploeg van de nieuwe coach Phillip Cocu tegen die clubs of Arsenal, AC Milan en Schalke 04 kwalificatie voor het 'miljoenenbal' af zien te dwingen.
Mocht Lyon of Zenit niet tot de vierde voorronde doordringen, dan treft PSV, afhankelijk van de andere uitslagen in de derde voorronde, tegenstanders als Real Sociedad, Paços de Ferreira, Metalist Charkiv en Fenerbahçe.
De duels in de derde voorronde worden afgewerkt op 30/31 juli en 6/7 augustus, terwijl de wedstrijden in de vierde kwalificatieronde op 20/21 augustus en 27/28 augustus op het programma staan.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hup Zenit
Hup Lyon
Hup Lyon

Wimpey toch.
Bruma kiest voor PSV staat vandaag in het AD. Probleem is alleen dat Chelsea hem niet voor niets zal laten gaan, en PSV eigenlijk eerst moet verkopen om iets te kunnen doen.

Bruma kiest voor PSV staat vandaag in het AD. Probleem is alleen dat Chelsea hem niet voor niets zal laten gaan, en PSV eigenlijk eerst moet verkopen om iets te kunnen doen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Als PSV Paok loot moet ik nog maar zien dat ze door die voorronde komen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
ik denk dat alle teams voor psv zwaar zijn.
Salzburg is de zwaarste gezien hun resultaten de laatste jaren
Salzburg is de zwaarste gezien hun resultaten de laatste jaren
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Strootman wéér stap dichter bij United
Het zoemt al weken dat Kevin Strootman deze zomer de overstap maakt naar Manchester United, maar in kannen en kruiken is de overgang van de PSV'er - momenteel met Jong Oranje in Israël voor het EK - nog steeds niet. Mogelijk dat vandaag het licht op groen staat. De bookmakers van Sky Bet hebben het gokken op de komst van Strootman naar Old Trafford stopgezet, zo meldt het gokkantoor op Twitter. Dat gebeurt in Groot-Brittannië doorgaans alleen als er een 'done-deal' op komst is. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Het zoemt al weken dat Kevin Strootman deze zomer de overstap maakt naar Manchester United, maar in kannen en kruiken is de overgang van de PSV'er - momenteel met Jong Oranje in Israël voor het EK - nog steeds niet. Mogelijk dat vandaag het licht op groen staat. De bookmakers van Sky Bet hebben het gokken op de komst van Strootman naar Old Trafford stopgezet, zo meldt het gokkantoor op Twitter. Dat gebeurt in Groot-Brittannië doorgaans alleen als er een 'done-deal' op komst is. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Benieuwd naar het bedrag. Denk niet dat hij het zal gaan halen daar.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Natuurlijk haalt hij het daar niet. Strootman is niet zo goed. Niveau PSV.
IK GELOOF!!!!!!
David Moyes lijkt me wel zo'n eigenwijze Schot die een speler van dit kaliber gaat kopen. Ongetwijfeld zal hem een omvangrijk transferpotje zijn toegezegd.
RKC uit, NEC uit en Roda uit waren afgelopen seizoen buitengewoon lastig voor PSV. Een tweestrijd met één van de bovengenoemde ploegen ongetwijfeld ook.
Wie wordt komend seizoen in Eindhoven nu eigenlijk de eerste keeper?
RKC uit, NEC uit en Roda uit waren afgelopen seizoen buitengewoon lastig voor PSV. Een tweestrijd met één van de bovengenoemde ploegen ongetwijfeld ook.

Moyes weet nog niet dat hij trainer van United is en niet van Everton.
Laatst gewijzigd door Lionel op di jun 04, 2013 7:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.
IK GELOOF!!!!!!
Waarom mengen ze zich niet even lekker in de strijd om Eriksen? Altijd goed voor de prijs. Niet te hopen dat PSV de hoofdprijs ontvangt. Laat ze maar ff zweten daar in Eindhoven.Cruijff schreef:David Moyes lijkt me wel zo'n eigenwijze Schot die een speler van dit kaliber gaat kopen. Ongetwijfeld zal hem een omvangrijk transferpotje zijn toegezegd.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Het lijkt me dat dit soort zaken in het nieuwe takenpakket van Edwin van der Sar horen. Gewoon even met zijn makkers bij zijn ouwe cluppie afspreken dat United 17 of 18 miljoen op Eriksen biedt. Ajax zal zo aardig zijn om United niet aan dat bod te houden, maar verkoopt Eriksen vervolgens voor 19 miljoen aan Liverpool.De Dominee schreef:Waarom mengen ze zich niet even lekker in de strijd om Eriksen? Altijd goed voor de prijs.
Als tegemoetkoming geven we United over enige tijd 5 ton korting op Mitchell Dijks tegen de tijd dat ze een opvolger voor Büttner zoeken.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Hier wordt er over een bedrag van £15m gesproken.De Dominee schreef:Waarom mengen ze zich niet even lekker in de strijd om Eriksen? Altijd goed voor de prijs. Niet te hopen dat PSV de hoofdprijs ontvangt. Laat ze maar ff zweten daar in Eindhoven.Cruijff schreef:David Moyes lijkt me wel zo'n eigenwijze Schot die een speler van dit kaliber gaat kopen. Ongetwijfeld zal hem een omvangrijk transferpotje zijn toegezegd.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dus Strootman weg en Bruma terug..
Mocht deze deal niet doorgaan waar haalt deze koopclub.. Ander woord heb ik er niet voor.. het geld vandaan om de circa 4 milj. euro te betalen..?
Mocht deze deal niet doorgaan waar haalt deze koopclub.. Ander woord heb ik er niet voor.. het geld vandaan om de circa 4 milj. euro te betalen..?
Weer op zoek naar een Interim coach..
Hebben jullie de artikelen van Van Hanegem in het ad gelezen? Echt kostelijk. Hij is het niet helemaal eens met de opstelling van Cor Pot. Volgens 'de kromme' moet Leerdam op de plek van Van Rhijn, Van Aanholt op de plek van Bind, Vilhena op de plek van Strootman en Castaignos op de plek van Hoesen. Verder moet Wijnaldum altijd spelen. Van Hanegem kan zich wel vinden in de keuze voor Ola John (bij afwezigheid van Boetius). Maher moet echter in de discipline leren spelen, zoals Fer dat kan, en eigenlijk had Bruma er ook bij moeten zijn. Van Hanegem blijkt ook een groot aanhanger te zijn van de voetbalfilosofie van Marcel Brands:
ADJong Oranje jaagt de komende weken in Israël op de Europese titel. Willem van Hanegem volgt het EK voor AD Sportwereld op de voet. De Kromme (69) dicht de Nederlandse talenten een serieuze kans op de hoofdprijs toe. Op verzoek van AD Sportwereld licht hij vandaag in vijf delen de selectie door, elke linie én een algeheel oordeel. Deel 2 van Het Oordeel van de Kromme: de verdediging.
De Ajacieden Ricardo van Rhijn en Daley Blind zullen de basisplaatsen krijgen in het openingsduel.
Willem van Hanegem: 'En dat vind ik dus een veel minder logische keuze dan bij de keepers. Kelvin Leerdam is volgens mij namelijk niets minder dan Van Rhijn. Ja, Leerdam heeft minder gespeeld omdat hij bij Feyenoord uit beeld raakte. Maar dat is geen argument, anders hadden ze hem thuis moeten laten. Wat mij vaak opviel bij Ajax en Van Rhijn is dat veel tegentreffers of gevaarlijke momenten over zijn rechterkant kwamen. Leerdam is degelijk. Ik ben wel blij dat hij niet meer zanikt. Hij had een periode dat hij hardop riep dat hij geen rechtsback meer wilde spelen. Daar ergerde ik mij aan. Je speelt bij Feyenoord en dan moet je blij zijn als je speelt. Daley Blind heeft zich ontwikkeld, hij krijgt van Pot zeker de voorkeur omdat hij A-international is? Maar ik zou toch kiezen voor Patrick van Aanholt. Die kan heel agressief verdedigen, legt de afstanden op het veld veel makkelijker af. En hij is veel sneller, al klinkt dat misschien gek uit mijn mond. En de omschakeling van Van Aanholt is prima.'
De Feyenoorders Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi vormen het hart van de defensie. Daar wil Louis van Gaal volgende zomer ook mee starten tijdens het WK in Brazilië. Mike van der Hoorn (FC Utrecht) en Bram Nuytinck (Anderlecht) zijn slechts reservespelers.
Van Hanegem: 'In de selectie had ik vooral twijfels bij de centrale verdedigers. Ik had altijd Jeffrey Gouweleeuw (Heerenveen, red.) en Jeffrey Bruma (Hamburger SV, red.) genomen. Gouweleeuw kan centraal achterin spelen, maar ook op het middenveld. En zijn passing is erg goed. Dat Bruma in Duitsland de laatste weken weinig speelde, is geen argument. Die gozer heeft zoveel in huis, die heeft die laatste paar wedstrijdjes toch niet nodig? En dat gezanik over wedstrijdritme, dat is nou echt zo'n term die iedereen maar gebruikt omdat het er kennelijk bij hoort. Het lijkt mode om die dingen te roepen. Bruma zag ik tegen Jong Noorwegen en toen was ik diep onder de indruk. Hij kan voetballen, is sterk in de duels en straalt kracht uit. Dat Phillip Cocu hem naar PSV wil halen, is een goede zet. Ook als hij vijf miljoen kost moet PSV hem ophalen, want die investering krijgen ze er altijd uit.'
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Heeft wel gelijk over Van Rhijn als zwakste schakel bij Ajax.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Het lijkt me sterk dat een transfer van Strootman voor of tijdens dat EK met Jong Oranje rond zou komen.
Maar als hij er heen gaat geef ik 'm wel degelijk kans om daar serieus aan speeltijd toe te komen. Die jongen komt wat onsympathiek over, zeker voor supporters van de tegenpartij. Maar Strootman is echt wel een hele behoorlijke speler. Duelkracht, een hele behoorlijke trap. Ik zie er best wat in. Ik denk ook dat het goed voor hem zou zijn als hij bij zo'n club naar binnen zou wandelen. Dan laat je dat gedrag van de verongelijkte pseudo vedette namelijk wel achterwege en dan zal hij zich weer moeten concentreren op zijn eigen spel.
Hij is geen uniek toptalent en een hele dikke transfersom zou ik als United niet betalen. Maar Strootman is beter dan sommigen hier willen doen geloven.
Ik ben overigens wel benieuwd wat hij wil met het oog op het WK. Naar United gaan maar dan niet aan spelen toekomen zou slecht voor zijn kansen zijn. Hij moet dan dus wel de overtuiging hebben dat hij daar gaat spelen.
Maar als hij er heen gaat geef ik 'm wel degelijk kans om daar serieus aan speeltijd toe te komen. Die jongen komt wat onsympathiek over, zeker voor supporters van de tegenpartij. Maar Strootman is echt wel een hele behoorlijke speler. Duelkracht, een hele behoorlijke trap. Ik zie er best wat in. Ik denk ook dat het goed voor hem zou zijn als hij bij zo'n club naar binnen zou wandelen. Dan laat je dat gedrag van de verongelijkte pseudo vedette namelijk wel achterwege en dan zal hij zich weer moeten concentreren op zijn eigen spel.
Hij is geen uniek toptalent en een hele dikke transfersom zou ik als United niet betalen. Maar Strootman is beter dan sommigen hier willen doen geloven.
Ik ben overigens wel benieuwd wat hij wil met het oog op het WK. Naar United gaan maar dan niet aan spelen toekomen zou slecht voor zijn kansen zijn. Hij moet dan dus wel de overtuiging hebben dat hij daar gaat spelen.
Nil volentibus arduum
Je mist denk ik nog het woordje geen voor het woord uniek? En ook moet zijn oog neem ik aan? 
Strootman is inderdaad wel beter dan veel AT-ers er de laatste maanden van maken. Hij speelt nu 2 seizoenen bij PSV en ik denk dat als hij exact op hetzelfde moment als Theo Janssen en exact voor dezelfde positie bij Ajax binnen was gekomen, hij prima op het middenveld had meegedraaid. En hij dan ook meteen heel wat minder irritant was geweest / zou worden gevonden.
Voor veel Ajacieden is hij echter een beetje afgegaan, 2 jaar lang geen titel en in 3 van de 4 competitiewedstrijden tegen Ajax een zwakke beurt. Dat kwam 2 maal doordat de statistische tandem die hij met Van Bommel vormde gewoon niet mee kon in de tempowisselingen van de Ajax middenvelders en de andere keer stond hij in de Arena al niet heel fantastisch te spelen en werd het hem nog veel moeilijker gemaakt door een Toivonen die dramatischer dan dramatisch speelde.
Als Ruud Gullit de afgelopen jaren toevallig nog trainer, speler of clubicoon van PSV zou zijn geweest, dan hij ongetwijfeld geroepen hebben dat hij niet is te benijden.

Strootman is inderdaad wel beter dan veel AT-ers er de laatste maanden van maken. Hij speelt nu 2 seizoenen bij PSV en ik denk dat als hij exact op hetzelfde moment als Theo Janssen en exact voor dezelfde positie bij Ajax binnen was gekomen, hij prima op het middenveld had meegedraaid. En hij dan ook meteen heel wat minder irritant was geweest / zou worden gevonden.

Voor veel Ajacieden is hij echter een beetje afgegaan, 2 jaar lang geen titel en in 3 van de 4 competitiewedstrijden tegen Ajax een zwakke beurt. Dat kwam 2 maal doordat de statistische tandem die hij met Van Bommel vormde gewoon niet mee kon in de tempowisselingen van de Ajax middenvelders en de andere keer stond hij in de Arena al niet heel fantastisch te spelen en werd het hem nog veel moeilijker gemaakt door een Toivonen die dramatischer dan dramatisch speelde.
Als Ruud Gullit de afgelopen jaren toevallig nog trainer, speler of clubicoon van PSV zou zijn geweest, dan hij ongetwijfeld geroepen hebben dat hij niet is te benijden.
- InnerHarbour
Tja het kakkie van Hanegem vindt eigenlijk dat JO geheel uit huidige of voormalige kakkies moet bestaan. Vindt hij van alle vertegenwoordigende elftallen. Man neemt niemand buiten Rotterdam serieus.Jöhnk schreef:Hebben jullie de artikelen van Van Hanegem in het ad gelezen? Echt kostelijk. Hij is het niet helemaal eens met de opstelling van Cor Pot. Volgens 'de kromme' moet Leerdam op de plek van Van Rhijn, Van Aanholt op de plek van Bind, Vilhena op de plek van Strootman en Castaignos op de plek van Hoesen. Verder moet Wijnaldum altijd spelen. Van Hanegem kan zich wel vinden in de keuze voor Ola John (bij afwezigheid van Boetius). Maher moet echter in de discipline leren spelen, zoals Fer dat kan, en eigenlijk had Bruma er ook bij moeten zijn. Van Hanegem blijkt ook een groot aanhanger te zijn van de voetbalfilosofie van Marcel Brands:
ADJong Oranje jaagt de komende weken in Israël op de Europese titel. Willem van Hanegem volgt het EK voor AD Sportwereld op de voet. De Kromme (69) dicht de Nederlandse talenten een serieuze kans op de hoofdprijs toe. Op verzoek van AD Sportwereld licht hij vandaag in vijf delen de selectie door, elke linie én een algeheel oordeel. Deel 2 van Het Oordeel van de Kromme: de verdediging.
De Ajacieden Ricardo van Rhijn en Daley Blind zullen de basisplaatsen krijgen in het openingsduel.
Willem van Hanegem: 'En dat vind ik dus een veel minder logische keuze dan bij de keepers. Kelvin Leerdam is volgens mij namelijk niets minder dan Van Rhijn. Ja, Leerdam heeft minder gespeeld omdat hij bij Feyenoord uit beeld raakte. Maar dat is geen argument, anders hadden ze hem thuis moeten laten. Wat mij vaak opviel bij Ajax en Van Rhijn is dat veel tegentreffers of gevaarlijke momenten over zijn rechterkant kwamen. Leerdam is degelijk. Ik ben wel blij dat hij niet meer zanikt. Hij had een periode dat hij hardop riep dat hij geen rechtsback meer wilde spelen. Daar ergerde ik mij aan. Je speelt bij Feyenoord en dan moet je blij zijn als je speelt. Daley Blind heeft zich ontwikkeld, hij krijgt van Pot zeker de voorkeur omdat hij A-international is? Maar ik zou toch kiezen voor Patrick van Aanholt. Die kan heel agressief verdedigen, legt de afstanden op het veld veel makkelijker af. En hij is veel sneller, al klinkt dat misschien gek uit mijn mond. En de omschakeling van Van Aanholt is prima.'
De Feyenoorders Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi vormen het hart van de defensie. Daar wil Louis van Gaal volgende zomer ook mee starten tijdens het WK in Brazilië. Mike van der Hoorn (FC Utrecht) en Bram Nuytinck (Anderlecht) zijn slechts reservespelers.
Van Hanegem: 'In de selectie had ik vooral twijfels bij de centrale verdedigers. Ik had altijd Jeffrey Gouweleeuw (Heerenveen, red.) en Jeffrey Bruma (Hamburger SV, red.) genomen. Gouweleeuw kan centraal achterin spelen, maar ook op het middenveld. En zijn passing is erg goed. Dat Bruma in Duitsland de laatste weken weinig speelde, is geen argument. Die gozer heeft zoveel in huis, die heeft die laatste paar wedstrijdjes toch niet nodig? En dat gezanik over wedstrijdritme, dat is nou echt zo'n term die iedereen maar gebruikt omdat het er kennelijk bij hoort. Het lijkt mode om die dingen te roepen. Bruma zag ik tegen Jong Noorwegen en toen was ik diep onder de indruk. Hij kan voetballen, is sterk in de duels en straalt kracht uit. Dat Phillip Cocu hem naar PSV wil halen, is een goede zet. Ook als hij vijf miljoen kost moet PSV hem ophalen, want die investering krijgen ze er altijd uit.'

YNWA
Huh, wat bedoel je?Cruijff schreef:Je mist denk ik nog het woordje geen voor het woord uniek? En ook moet zijn oog neem ik aan?

Was kennelijk niet meer zo scherp gisteravond. Aangepast!

Nil volentibus arduum
Volgens mij heb jij een probleem met lezen...Van Hanegem zegt namelijk helemaal niet dat Vilhena en Castaignos moeten spelen ipv Strootman en Hoesen en dat Wijnaldum altijd moet spelen.Jöhnk schreef:Hebben jullie de artikelen van Van Hanegem in het ad gelezen? Echt kostelijk. Hij is het niet helemaal eens met de opstelling van Cor Pot. Volgens 'de kromme' moet Leerdam op de plek van Van Rhijn, Van Aanholt op de plek van Bind, Vilhena op de plek van Strootman en Castaignos op de plek van Hoesen. Verder moet Wijnaldum altijd spelen.
- Ajaciedjuh
Morgen in de VI: 
Dickie die zijn straatje weer gaat schoonvegen.Dick Advocaat rekent af met PSV

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."