PSV
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: PSV 2012-2013
Ken die jongen amper. Heb 'm een keertje zien spelen tegen Ajax in 2010 (oefenduelletje) en toen was die jongen hopeloos. Bij HSV was het ook niet veel. Ik weet dus niet of die jongen er direct zal staan bij PSV.
Ze hoeven komend jaar ook niet perse kampioen te worden
Ze gaan bouwen aan een elftal en hebben de tijd, ze zijn financieel gezond.

IK GELOOF!!!!!!
Volgend jaar bestaan ze 101 jaar. Dat moet gevierd worden met de titel.
Maar serieus, ik vind het een groot risico om Bruma aan te stellen als Abwehrchef. Die jongen is daar vast niet aan toe.

Maar serieus, ik vind het een groot risico om Bruma aan te stellen als Abwehrchef. Die jongen is daar vast niet aan toe.
Die jongen is ook helemaal niet zo goed. Als je je bij HSV niet staande kan houden of iets van kwaliteit toont dan ben je gewoon beroerd.
IK GELOOF!!!!!!
Je dicht een evt. psv-aankoop alweer kwaliteiten toe waarover hij niet beschikt. Hardleers...Baseman schreef:Hij is ook tweebenig, kan aardig voetballen, durft door te schuiven en hij is snel.
Hij is snel, tweebenig, voetballend sterk, charismatisch, verdedigend scherp. Doen Marcel. 

Deze speler gaat Nederland wereldkampioen maken. Let maar op. En daarna kan Marcel cashen.

Bruma heeft altijd van psv gedroomd. Hij verliet de kakkies niet voor niets voor Chelsea.Yopi schreef:Deze speler gaat Nederland wereldkampioen maken. Let maar op. En daarna kan Marcel cashen.![]()

Dit wordt er weer een hoor. Niveautje Maza. Moet nog zoveel aan gesleuteld worden, want in de BuLi is ie gewoon een liability. Maar goed, een paar Masterclasses van Ernest Faber later en je hebt een toppert!!

Twijfel aan de mentaliteit van Bruma:
http://www.hsv-forum.de/showthread.php?p=1038974483
Ik begrijp Brands niet.
http://www.hsv-forum.de/showthread.php?p=1038974483
Ik begrijp Brands niet.

Die supporters zijn zwaar teleurgesteld in Bruma. De verwachtingen waren hooggespannen, want met Bruma hadden ze een groot talent binnengehaald. Dachten ze. Hij kwam van Chelsea, dus hij moest wel goed zijn.
Nu zie je hetzelfde patroon. Hij is goed op basis van??? In ieder geval niet op basis van zijn spel bij HSV.
Nu zie je hetzelfde patroon. Hij is goed op basis van??? In ieder geval niet op basis van zijn spel bij HSV.
Wie is de baas bij psv: Cocu of Brands?Yopi schreef: Ik begrijp Brands niet.
Brands wordt steeds meer als DB: geen verstand van zaken, een minimaal netwerk en een zak met geld in de hand. We hebben bij Ajax kunnen zien wat de gevolgen zijn wanneer je een ongeleid projectiel met een zak geld op pad stuurt...
Als ik hem was zou ik alleen spelers halen met een boven iedere twijfel verheven wedstrijdmentaliteit. Nog een jaar heibel in de tent en hij is gezien.
Brands heeft geen zak geld, meer, Wimpey. Hij moet eerst verkopen.
Brands heeft geen zak geld, meer, Wimpey. Hij moet eerst verkopen.
Weet iemand werkelijk wat de boekhouding van psv is.
Volgens mij draaien ze namelijk een positief resultaat, but correct me if i'm wrong
Volgens mij draaien ze namelijk een positief resultaat, but correct me if i'm wrong
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Even het laatste jaarverslag van PSV erbij gepakt. Toen maakten ze idd een winst van 36 miljoen voor belasting. Echter (en hoe een accountant dat heeft kunnen goedkeuren) in de omzet zit ook de verkoop van de grond a 46 miljoen. Per saldo zou je dus op een verlies van 10 miljoen uitkomen.
Dit jaar zouden quitte moeten draaien geloof ik, echter op basis van begrotingen kan ik elk overzicht sluitend krijgen.
Dit jaar zouden quitte moeten draaien geloof ik, echter op basis van begrotingen kan ik elk overzicht sluitend krijgen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Spellie Boy niet naar PSV (PN)
Vast benauwd voor de koosnaampjes van de Breuk.
Vast benauwd voor de koosnaampjes van de Breuk.

Na het succesjaar van Mark Van Bommel?!Yopi schreef:Als ik hem was zou ik alleen spelers halen met een boven iedere twijfel verheven wedstrijdmentaliteit.

Duidelijk is dat psv met de categorie Mertens, Matavz, Wijnaldum, Pieters weinig is opgeschoten. Aan Cocu de taak om Brands in toom te houden. Of 'm dat lukt, aangezien de naam Bruma opduikt?!

Mertens hoort natuurlijk niet in dit rijtje thuis. Behoort gewoon tot de beste spelers van Nederland!wimpey schreef:Na het succesjaar van Mark Van Bommel?!Yopi schreef:Als ik hem was zou ik alleen spelers halen met een boven iedere twijfel verheven wedstrijdmentaliteit.
Duidelijk is dat psv met de categorie Mertens, Matavz, Wijnaldum, Pieters weinig is opgeschoten. Aan Cocu de taak om Brands in toom te houden. Of 'm dat lukt, aangezien de naam Bruma opduikt?!
Oneens. Mertens valt vooral in thuiswedstrijden op, die psv zonder hem ook wel wint.WP_LeGeNd schreef: Mertens hoort natuurlijk niet in dit rijtje thuis. Behoort gewoon tot de beste spelers van Nederland!
- Ajaciedjuh
En daarnaast is hij er (bijna) nooit in topduels.wimpey schreef:Oneens. Mertens valt vooral in thuiswedstrijden op, die psv zonder hem ook wel wint.WP_LeGeNd schreef: Mertens hoort natuurlijk niet in dit rijtje thuis. Behoort gewoon tot de beste spelers van Nederland!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hoe oud is Mertens nu? 26? En hij speelt nog steeds in Nederland. Dan weet je het wel.
Strootman en Lens, daar houdt het met goede Brands-aankopen wel op.Yopi schreef:Hoe oud is Mertens nu? 26? En hij speelt nog steeds in Nederland. Dan weet je het wel.
Mertens kostte 6 miljoen, meen ik. Dan moet je als psv zijnde inmiddels hopen dat zich een Turk of Rus meldt en dat dat Driesje daar heen wil.
In de PL en BuLi wordt ie omver geblazen. Als Janmaat al als een TGV over je heen dendert...
En die spelers hebben PSV niets gebracht. Dat is nog belangrijker.
Nu mag Brands weer met Manolev gaan leuren. Succes.
Nu mag Brands weer met Manolev gaan leuren. Succes.

Hmm, toch Sociedad naar CL.... Gunstig voor PSV.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!