Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Ik hoop dat ze een jaar uitgesloten worden van Europees voetbal, want dat vergroot de kansen van Vitesse... 

Je wordt pas uitgesloten van Europees voetbal als je je ervoor plaatst toch? Hadden ze nog iets voorwaardelijks openstaan?
Zou wat zijn. Winnen ze de playoffs, gaan ze Europa niet in.
Zou wat zijn. Winnen ze de playoffs, gaan ze Europa niet in.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ben trouwens benieuwd of Fredje R. nog naar Twente gaat. De komende jaren moet je daar nog creatiever zijn dan Van Geel.
- InnerHarbour
Bam jonguh.
Mag ik het raar vinden dat een nieuw stadion in 1991 nog 110 miljoen euro kostte (Arena) en vernieuwbouw nu 250 miljoen (nieuwe Kuip)? De laatste 25 jaar zijn de grondkosten gigantisch gestegen, maar voor zo een stadion heb je relatief weinig grond nodig. De bouwkosten zijn toch niet over de kop gegaan? Vernieuwbouw(combi van verbouwen en nieuwbouw) is meestal zo 'n 70% van nieuwbouwkosten. Dus eigenlijk zou je 110 miljoen tegen 355 miljoen moeten afzetten.
Mag ik het raar vinden dat een nieuw stadion in 1991 nog 110 miljoen euro kostte (Arena) en vernieuwbouw nu 250 miljoen (nieuwe Kuip)? De laatste 25 jaar zijn de grondkosten gigantisch gestegen, maar voor zo een stadion heb je relatief weinig grond nodig. De bouwkosten zijn toch niet over de kop gegaan? Vernieuwbouw(combi van verbouwen en nieuwbouw) is meestal zo 'n 70% van nieuwbouwkosten. Dus eigenlijk zou je 110 miljoen tegen 355 miljoen moeten afzetten.
Het zijn nogal een bedragen inderdaad. Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Hele ambitieuze plannen konden wel eens een nieuwe molensteen om de nek van de club worden.
Nil volentibus arduum
Stel dat Fledje dacht: ik ga op een breuk aansturen en dan lekker terug naar Twente. Goed gesprek gehad met Munsterman, dat worden gouden jaren....beelzebub schreef:Ben trouwens benieuwd of Fredje R. nog naar Twente gaat. De komende jaren moet je daar nog creatiever zijn dan Van Geel.
Hij gaat gesprek aan met Feyenoord en een dag na zijn breuk, komt het nieuws van Twente naar buiten...

ik hoor hem al: Gofffedommme kolele zjooi
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Ze moeten de Biereco's maar inhuren.beelzebub schreef:Bam jonguh.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: Ze moeten de Biereco's maar inhuren.

Ik zat even de wikipedia van de Kuip door te struinen en achteraf zijn ze (in mijn ogen) hartstikke gek geweest om voor de prijs van een halve Arena (120 mln gulden) de Kuip te verbouwen in 1994.
Ze werden en worden gegijzeld door sentimenten daar in Rotterdam. Vergeet die oude rommel uit de jaren dertig en begin met een blanco tekenvel.
Ze werden en worden gegijzeld door sentimenten daar in Rotterdam. Vergeet die oude rommel uit de jaren dertig en begin met een blanco tekenvel.
-
- AT Toto winner 15/16
Het lijkt nu een geheel nieuw stadion te gaan worden. Dat wordt nog weer veel duurder dan het afgeschoten BAM plan natuurlijk. Hoe zou de financiering daarvan precies gaan eigenlijk?
Feyenoord moet eens gaan shoppen over de grenzen en niet aan Nederlandse bouwers blijven plakken. Het nieuwe San Mames in Bilbao kostte 170 miljoen en is een mooi stadion geworden.

Edit: op deze foto was de bouw nog niet af trouwens.

Edit: op deze foto was de bouw nog niet af trouwens.
Laatst gewijzigd door beelzebub op do mar 12, 2015 10:51 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het kan zomaar de introductie voor nieuwe mooie tijden worden. Ik sluit namelijk zeker niet uit dat ze zich uiteindelijk verslikken in dit vraagstuk. Zo'n project kost op het einde altijd meer dan vooraf begroot en ze hebben natuurlijk geen vet op de botten om dat op te kunnen vangen.brigade zuid schreef:Het lijkt nu een geheel nieuw stadion te gaan worden. Dat wordt nog weer veel duurder dan het afgeschoten BAM plan natuurlijk. Hoe zou de financiering daarvan precies gaan eigenlijk?

Nil volentibus arduum
Ik heb al tijden het gevoel dat die bouwmaatschappijen, met name VolkerWessels, Feyenoord proberen uit te knijpen met dat nieuwe stadion. Als ze slim zijn gooien ze die louche oplichters er allemaal uit en kijken ze inderdaad in het buitenland o.i.d. Of ze laten het stadion zoals het nu is. Als ze hiermee doorgaan wordt dat volgens mij een ongekende financiële strop en gaan alleen de bouwmaatschappijen hier beter van worden.
Manu stond niet een klein beetje vrij....
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dordrecht is dan ook ontzettend slecht.
Ik vind F. een simpele ploeg, maar dat zal aan mij/mijn clubvoorkeur liggen. Hoor en lees steeds weer dat F. fantastische talenten heeft.
Ik vind F. een simpele ploeg, maar dat zal aan mij/mijn clubvoorkeur liggen. Hoor en lees steeds weer dat F. fantastische talenten heeft.

F. staat op 1-1 in Dordt. 

1-2 in injury time door Achahbar.
Jeugdtrainer Feyenoord rijdt dronken door na ongeval
Door: redactie
16-3-15 - 06:14
© anp.
Oud-profvoetballer Edwin de Graaf is afgelopen weekeinde aangehouden nadat hij dronken een ongeluk op de A12 had veroorzaakt en was doorgereden. Dat meldt De Telegraaf.
In de nacht van zaterdag op zondag reed hij om half drie met zijn lease-Opel van Feyenoord, waarvoor hij werkt als jeugdtrainer, in op zijn voorganger op de snelweg ter hoogte van Zoetermeer. De auto van het slachtoffer zou total loss zijn. De Graaf is doorgereden na het ongeluk en werd enkele kilometers verderop aangehouden door de politie.
Een woordvoerder van de politie bevestigt dat de aanrijding heeft plaatsgevonden. ,,De man in kwestie heeft inderdaad een ongeluk veroorzaakt, dat gebeurde onder invloed. Hij heeft een blaastest gedaan en daar kwam het uit naar voren."

Uitzetten naar Marokko! 

Proberen die achterbakse Amsterdamse media Feyenoord nou weer in diskrediet te brengen?
Tegenoffensief om de aandacht af te leiden van die zaak van onze jeugdspelers.
Nil volentibus arduum
Ik las het in de krant van Rotterdam! Daar zit een mol!Wouter schreef:Proberen die achterbakse Amsterdamse media Feyenoord nou weer in diskrediet te brengen?