Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Jammer dat Bilbao - Torino niet op de buis is.
Staat daar nu 2-2. Heen ook 2-2. Spannende pot dus.
Edit: is op Fox4. :-)
Staat daar nu 2-2. Heen ook 2-2. Spannende pot dus.
Edit: is op Fox4. :-)
Laatst gewijzigd door zeux op do feb 26, 2015 10:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat is dit nou allemaal voor gelul in die studio? Hij ziet inderdaad een elleboog niet, maar moet je dan marchanderen? Sjonge sjonge.
-
- AT Toto winner 15/16
Zitten Derksen en Kieft nou van alles goed te praten?
Met name Derksen wil, uit angst voor bedreigingen, de Feyenoord aanhanger die tv kijkt te vriend houden.Peter schreef:Wat is dit nou allemaal voor gelul in die studio? Hij ziet inderdaad een elleboog niet, maar moet je dan marchanderen? Sjonge sjonge.
Overigens is die scheids, zoals al door wimpey gezegd echt een uil. Grotendeels is deze wedstrijd ontspoord door het warrige gekloot (begon al toen ie vroeg in de wedstrijd een rode kaart in zijn hand had toen ie geel wilde geven) van die onwijze pannenkoek van een scheidsrechter.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Einde Feyenoord in Europa.. gestaakt.. wat stom.. stom.. maarre ik weet eigenlijk niet beter met deze 1 stomme ei cellen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Nou, nou, Derksen, de scheids is niet best, maar het wangedrag van het publiek kun je niet goedpraten.
- peter
Maar had Gudde ons niet wijs gemaakt dat de relschoppers geen Feyenoordfans zijn en dus ook niet in het stadion zitten? Bijzonder dat het nu dan met normale supporters weer uit de hand loopt. Heel bijzonder. 

Nogmaals: die Derksen is bang dat de kijkcijfers van zijn media imperium en zijn privéleven in Oudewater eronder gaan lijden wanneer hij de feyemoord tokkies niet te vriend houdt..........Wouter schreef:Nou, nou, Derksen, de scheids is niet best, maar het wangedrag van het publiek kun je niet goedpraten.

-
- AT Toto winner 15/16
Zou er bij fnoord nog een voorwaardelijke straf openstaan?
Gezien wat de supporters in binnenstad Rome hebben geflikt - waar UEFA niets mee kon -, zal Feijenoord een flinke duw gaan krijgen voor wat de 'fans' nu doen. Nu kan de UEFA wél iets. It's adds up.
Laatst gewijzigd door zeux op do feb 26, 2015 10:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ach, toch kan ik me de frustratie wel voorstellen. Het gevoel dat ik had na de penalty van Milan, de penalty in Cyprus....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
Wat zijn het toch een stel geboren losers daar in die grafstad. Dagen en dagen lang wordt er in alle media gewaarschuwd voor de destructieve Romeinen, die gedragen zich prima en dan wordt de wedstrijd gestaakt door toedoen van het fantaaaaastische "legioen". Zouden ze beseffen wat een ongelofelijke lol ze ons daarmee bezorgen? 

Knotsgekke wedstrijd zo. :-)
losers DNA zei ik toch ál...Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat zijn het toch een stel geboren losers daar in die grafstad.
En dan scoren ze 1-1.

-
- AT Toto winner 15/16
Hoe kan dit gvd nou weer.
Voetbal is en blijft een knotsgekke sport.brigade zuid schreef:Hoe kan dit gvd nou weer.
Mooiste scenario zou zijn Feyenoord dat straks de 2-1 maakt, die hele Kuip laat schudden en dan 1 minuut voor tijd Roma met de 2-2 en op uitdoelpunten uitgeschakeld.

- peter
Eens een loser altijd een loser. Doei. 

-
- AT Toto winner 15/16
Haha sukkels.
Ondertussen is AS Roma niet best hoor. Wat een onrust in dat elftal terwijl ze op voorsprong staan én met een man meer spelen.
Nil volentibus arduum
Feijenoord wordt zelfs gewoon nog gevaarlijk in de 16. Maar goed, ze moeten er twee maken, dus Roma kan ook achterin blijven hangen.Marillion schreef:Ondertussen is AS Roma niet best hoor. Wat een onrust in dat elftal terwijl ze op voorsprong staan én met een man meer spelen.
- peter
Het vertrouwen is daar tot een nulpunt gedaald. Winnen al weken geen potjes meer.
Snap trouwens niet dat Feyenoord niet eerder komt met die Manu (of zelfs laat starten).
Snap trouwens niet dat Feyenoord niet eerder komt met die Manu (of zelfs laat starten).
Dat dacht ik ook net. Lijkt me wel een aardige speler. In elk geval beter dan Te Vrede.Peter schreef:Het vertrouwen is daar tot een nulpunt gedaald. Winnen al weken geen potjes meer.
Ik wel hoor. De heer Manu dobbert hulpeloos rond. Goal was ook een aanfluiting. Maar als je punt is dat de andere twee net zo slecht zijn dan geef ik je geen ongelijk.Peter schreef:Het vertrouwen is daar tot een nulpunt gedaald. Winnen al weken geen potjes meer.