Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Re: Feyenoord

Bericht door El Clavo » zo feb 22, 2015 8:07 pm

Goh, heeft Feyenoord weer een penalty in eigen huis gekregen?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo feb 22, 2015 9:50 pm

Lionel schreef:Ik vond het geen opzet. Hands natuurlijk wel. Ik hoop dat die Kazim iets breekt. Wat een engnek.
Guidetti de tweede, ze kiezen ze wel uit daar. :excited.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma feb 23, 2015 11:50 am

Afbeelding

Willem was al vrij seniel, maar het wordt nu toch wel erg, erg, treurig.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 23, 2015 11:51 am

Hij haalde ook nog MH-17 erbij. Kunnen ze hem geen spuit geven?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma feb 23, 2015 11:53 am

Ja vooraangestaan met het uitdelen heeft hij niet maar bij de weinig kritische Feyenoord aanhang gaat het vergelijken met de daders van de MH17 aanslag er prima in.
YNWA

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma feb 23, 2015 12:04 pm

Ik las het ook vanmorgen, wat een niveau. Bedroevend en het wordt steeds erger.

Wouter

Bericht door Wouter » ma feb 23, 2015 12:12 pm

Het is weer het Calimero-achtige "hunnie (Den Haag, Hilversum, media) zijn allemaal tegen ons"-gejank. Met Ajax heb ik ook niks maar na het wangedrag tijdens de bekerfinale hoorde je dit gejank over de media en politici tenminste niet.

Le T.

Bericht door Le T. » ma feb 23, 2015 12:38 pm

Wouter schreef:Je ziet vaak dat scheidsrechters bij een aangeschoten handsbal die een doelpunt voorkomt rood geven. Je kunt je afvragen of dat wel terecht is. Volgens mij is het strikt volgens de regels niet eens een strafschop.
Het idee is dat als je zo naar een bal gaat je opzettelijk het risico neemt dat die tegen je hand komt. Daar zit op zich ook wel wat in, en werkt prima als het gaat om het risico nemen om je tegenstander te blesseren of een doorgebroken speler neer te halen.

Alleen heb je in de zestien natuurlijk ultieme verdedigende acties, en trek je er geen voordeel van want een penalty is een uitstekende kans op een goal, vaak zelfs beter dan zonder dergelijke hands. In mijn optiek moet je rood geven voor dingen die op het voetbalveld niet thuis horen, en dat vind ik niet van zo'n actie. Een verdediger mag proberen zich voor de bal te gooien of de bal nog net weg te tikken voor de voeten van een aanvaller. Lukt het hebben we een mooie verdedigende actie, mislukt het dan is dat omdat het ultieme pogingen betrof en is dat met een penalty opgelost.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma feb 23, 2015 12:57 pm

Neefkens schreef:Ik las het ook vanmorgen, wat een niveau. Bedroevend en het wordt steeds erger.
Wat een gozert! :drecul.gif:

InnerHarbour schreef:Ja vooraangestaan met het uitdelen heeft hij niet maar bij de weinig kritische Feyenoord aanhang gaat het vergelijken met de daders van de MH17 aanslag er prima in.
En jij wilt nog steeds overeind houden dat mijn stelling van een aantal jaren terug onzin was? Dat het verschil tussen Ajax en Feyenoord niet zo ongeveer Bijbelse proporties aanneemt?
Dat er gewoon een genetisch verschil is tussen Ajacieden (voor het geluk geboren, Godenzonen) en feyemoorders (vieze kakkerlakken, domme havenslaven).

Willem van H. bewijst mijn gelijk..!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma feb 23, 2015 1:10 pm

Ja natuurlijk bestrijd ik dat. Ik ken genoeg Feyenoorders die niks verschillen van de gemiddelde Ajacied. Als ik het over de weinig kritische Feyenoord aanhang heb, heb ik het over een bepaald gedeelte van die aanhang. Laatst kwam ik er weer zo een tegen die alleen al agressief wordt als je opmerkt dat die hele Clasie zwaar overschat wordt en te klein voor het topvoetbal is. Ben ik snel mij uitgepraat maar zoals ik al vertelde ken ik ze ook die daar serieus op in willen gaan. Daar drink ik graag een pint mee.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma feb 23, 2015 1:17 pm

Daar kan ik met je in meegaan, IH. Ik ken ook zat 'goede Feyenoorders' maar dat zijn doorgaans zeer relativerende types van ongeveer jouw leeftijd en wanneer ze van mijn leeftijd zijn en echt 'goed', dan zijn het doorgaans de nogal intelligente en rustige types. Lui waar niets mis mee is, maar wel van die 'duffe' "kamertemperatuur personen" persoonlijk houd ik meer van vurige types die snel uit hun vel springen dan van gasten die altijd het lauwe klimaat van een TL buis aannemen...

...Het is grotendeels een generatieverschil, want kakkerlakken jonger dan 25 of 35 jaar lijken nog amper te kunnen relativeren en springen idd al uit hun vel als iemand zegt dat Clasie wat overschat wordt.

Van Hanegem spreekt de taal van de 'tokkie kakkerlakken' en Willem is óf echt heel erg dom óf hij naait die groep bewust elke week nog wat verder op. Kwalijke zaak. :blush.gif:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma feb 23, 2015 4:16 pm

Haha Willempie. Je oordeel klaar hebben over mensen die oordelen terwijl ze er zelf niet bij waren, terwijl je er zelf ook geen eens was. Prutser!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma feb 23, 2015 5:21 pm

02/23/2015
AS Roma supporters travelling to the Europa League match against Feyenoord on Thursday have been issued with the following travel information by the Dutch authorities:
On February 26th, there will only be one direct train service from Amsterdam Central Station to the Rotterdam Feyenoord Stadium. This special train service for AS Roma fans is leaving from Platform 2B at Amsterdam Central Station. The departure time of the train is 17.15 and will arrive at will arrive at Rotterdam Feyenoord Stadium at 18.45. The return journey to Amsterdam will depart from Rotterdam Feyenoord Stadium at 23.50 and will arrive at Amsterdam Central Station at 01.15.
Supporters are advised to visit https://www.b-europe.com/Travel/Promoti ... elgianRail to purchase special return tickets in advance (credit card only).
AS Roma supporters are also advised that there will a fan zone available at the Old Harbour in Rotterdam. The Old Harbour is situated near the Blaak in Rotterdam and has a variety of bars, restaurants and hotels. Busses will leave the Old Harbour for Feyenoord Stadium from 18:15.

The location where the busses will be waiting to transport fans to the stadium is within walking distance of the fan zone and will be clearly signposted on the day.
The police in Rotterdam have advised that all alcohol is prohibited outside the fan zone and any supporters who attempt to take alcoholic beverages outside of the fan zone and onto busses or into the city centre risk a fine or arrest.
Roma

Gaan ze heel Rotterdam nou droogleggen en hopen dat elke Italiaan met een 'treincombi' naar de Kuip gaat?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma feb 23, 2015 9:09 pm

Rare jongens die Romeinen. Amsterdam zal ook wel paraat staan, in meerdere opzichten.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 24, 2015 7:19 am

Wat die ongein de gemeenschap allemaal kost, lekker voetballen zonder uitsupporters van de clubs die zich niet kunnen gedragen.
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?

Feyenoord

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di feb 24, 2015 9:58 am

Een beetje een Romein heeft vermoedelijk al besloten het beeld van Zadkine op te zoeken en er lekker tegenaan te pissen, het een Roma-shirt aan te trekken, er wat bierflesjes tegenaan te smijten en er misschien per ongeluk een paar kleine stukjes af te breken. Dit alles vanzelfsprekend omdat ze geprovoceerd werden door de ME. Toch?

beelzebub

Bericht door beelzebub » di feb 24, 2015 10:00 am

Nou, zal me niet verbazen als er vanavond al wat Roma supporters in Amsterdam zijn om de wedstrijd tegen onze A1 te supporten. Daarna anderhalve dag de toerist uithangen en dan richting Rotterdam met het veevervoer. Daar wil je natuurlijk zo kort mogelijk zijn. Qua historische binnenstad valt er ook weinig te slopen. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

peter

Bericht door peter » di feb 24, 2015 1:19 pm

Kwam onderstaand stukje tegen via 'de' social media:

https://levenmetfeyenoord.wordpress.com ... n-verhaal/

Belicht het incident van een andere kant.

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 24, 2015 1:34 pm

Bij gebrek aan een prullenbak gooi je glazen flessen maar stuk op een plein of in een fontein?

:confused.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 24, 2015 1:35 pm

Bij gebrek aan een prullenbak gooi je glazen flessen maar stuk op een plein of in een fontein?

:confused.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » di feb 24, 2015 2:04 pm

Peter schreef:Kwam onderstaand stukje tegen via 'de' social media:
https://levenmetfeyenoord.wordpress.com ... n-verhaal/
Belicht het incident van een andere kant.
Een bewoner in die bewuste steeg heeft een tijdje gefilmd:
http://video.repubblica.it/edizione/rom ... 25?ref=tbl

In dit filmpje lijkt het er toch op dat de ME afstand bewaart en de Feyenoorders rustig laat lopen.
Die Feyenoorders besluiten om onderweg over auto's te lopen en autoruiten te slopen, pas als er een vuurwerkbom naar de ME wordt gegooid volgt er een charge van de ME en worden de Feyenoorders opgejaagd.

peter

Bericht door peter » di feb 24, 2015 2:58 pm

Goed filmpje Baseman. Ik ben een volslagen leek als het gaat om uitduels, maar kun je als stad niet zorgen dat deze supporters/fans een betere plek krijgen dan Piazza di Spagna? Bijvoorbeeld Piazza del Popolo ofzo, omdat dat veel uitgestrekter is? Zorg je daar voor wat bierkramen, wc's, afvalbakken en klaar ben je. Of werkt dat niet zo? Die kleine straatjes maakt het makkelijker om de boel onder controle te houden, maar zorgt ook voor veel meer paniek en dergelijke.

Baseman

Bericht door Baseman » di feb 24, 2015 3:13 pm

Dat ben ik wel met die Feyenoorder eens, de Italianen hadden een betere ontvangst kunnen/moeten regelen.
Als je vooraf weet dat er een 5.000 man komen, zorg er dan inderdaad voor dat ze ruimte hebben en dat er voldoende zaken als bierkramen, wc's en afvalbakken staan.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di feb 24, 2015 3:45 pm

Die kakkerlakken konden helemaal los gaan in Rome en aankomende donderdag mogen die Romeinen helemaal niks, ze kunnen de stad niet in of niks. Belachelijk, nou ik hoop sowiezo dat ze winnen en ik hoop dat er buiten het veld tocht ook nog enige genoegdoening ontstaat voor Roma supporters.

Mano

Bericht door Mano » di feb 24, 2015 3:58 pm

Ik hoop dat die italianen niet beginnen in Amsterdam.....
Onder het motto: Rotterdam is afgesloten, dan maar hier slopen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie