De TV rechten

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 29, 2008 9:19 pm

Voetske schreef:
Maar voor Nederlanders in het buitenland was dit de enige optie om de wedstrijden te kunnen aanschouwen. Voor volgend seizoen ligt dit waarschijnlijk anders. VoetbalBookmaker.com nam contact op met Eredivisie Live om te vragen hoe Nederlanders in het buitenland hun favoriete club live in actie kan zien. Het antwoord was simpel: 'Vanaf het eerste speelweekeinde (29 augustus) kan iedereen alle wedstrijden ook via internet volgen. Iedere wedstrijd wordt namelijk ook via livestreams op onze website Live uitgezonden. Via Eredivisielive.nl hoef je dus geen wedstrijd van je favoriete ploeg meer te missen.'
En wat krijg ik te zien:

Deze stream is alleen binnen Nederland beschikbaar!

Hufters!!! :666.gif:

Dit zuigt:

Kan ik Eredivisie Livestreaming ook in het buitenland bekijken?

Eredivisie Livestreaming is alleen in Nederland te bekijken. Het is dus niet mogelijk om de wedstrijden in het buitenland via internet te volgen. De check hierop wordt gedaan op basis van je IP-adres. Als je een buitenlands IP-adres hebt terwijl je in Nederland woont kun je helaas ook niet naar Eredivisie Livestreaming kijken.

En dit is nodig, want???????

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr aug 29, 2008 9:22 pm

Echt balen voor je :aai.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 29, 2008 9:27 pm

Neefkens schreef:Echt balen voor je :aai.gif:
Het was makkelijk(er) geweest. Maar de wedstrijden van Ajax zie ik toch wel...

999

Bericht door 999 » vr aug 29, 2008 9:56 pm

wimpey schreef:
Voetske schreef:
Maar voor Nederlanders in het buitenland was dit de enige optie om de wedstrijden te kunnen aanschouwen. Voor volgend seizoen ligt dit waarschijnlijk anders. VoetbalBookmaker.com nam contact op met Eredivisie Live om te vragen hoe Nederlanders in het buitenland hun favoriete club live in actie kan zien. Het antwoord was simpel: 'Vanaf het eerste speelweekeinde (29 augustus) kan iedereen alle wedstrijden ook via internet volgen. Iedere wedstrijd wordt namelijk ook via livestreams op onze website Live uitgezonden. Via Eredivisielive.nl hoef je dus geen wedstrijd van je favoriete ploeg meer te missen.'
En wat krijg ik te zien:

Deze stream is alleen binnen Nederland beschikbaar!

Hufters!!! :666.gif:

Dit zuigt:

Kan ik Eredivisie Livestreaming ook in het buitenland bekijken?

Eredivisie Livestreaming is alleen in Nederland te bekijken. Het is dus niet mogelijk om de wedstrijden in het buitenland via internet te volgen. De check hierop wordt gedaan op basis van je IP-adres. Als je een buitenlands IP-adres hebt terwijl je in Nederland woont kun je helaas ook niet naar Eredivisie Livestreaming kijken.

En dit is nodig, want???????
Voetske schreef: Het zou dus zonder problemen ook in het buitenland via internet ( Eredivisielive.nl ) te zien moeten zijn.Maar dat zei men bij Planetvoetbal ook.Verder kan ik nergens terug vinden over kosten en het hoe en wat.Dus even afwachten, of een email richting Eredivisielive.nl sturen ..
Tja, had al beetje zo'n vermoeden.Ze tetteren blijkbaar nog steeds van alles, maar dat is het dan ook ..

Zou die scheve schotel toch maar eens recht gaan zetten, die checkt niks :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » za aug 30, 2008 9:20 am

Ziggo druk met voetbalkijkers

DEN HAAG, zaterdag

Of er gisteren al naar het voetbalkanaal Eredivisie Live gekeken kon worden is voor veel tv-kijkers tot het laatste moment onzeker gebleven.

Kabelexploitant Ziggo moest gisteren alle zeilen bijzetten om duizenden voetbalenthousiasten op de dag van de lancering nog aan te sluiten.

Aan het einde van de middag was de wachtlijst teruggebracht tot 300 klanten, zo liet een woordvoerder van Ziggo weten. Hij zei goede hoop te hebben dat ook die laatste groep tijdig kon worden aangesloten op Eredivisie Live, waarbij via vier tvkanalen negen wedstrijden kunnen worden gevolgd.

Al eerder bleek Ziggo problemen te hebben met het aansluiten van de voetballiefhebbers doordat de administratieve systemen van de drie bedrijven niet aan elkaar gekoppeld waren.
De T.
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za aug 30, 2008 10:33 am

De communicatie tussen Eredivisie Live en Ziggo is niet best: ze geven elkaar de schuld.

Maar goed, toen ik de helpdesk van Ziggo eenmaal bereikt had (dat duurde even) werd ik prima geholpen. Ik heb dus beeld. En jij, Marillion?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 5:44 pm

Ik ben net thuis en het kastje is nog steeds van mening dat ik geen abonnement heb.

Daarom heb ik 'm nu alsnog maar via pay per view bestelt en dat werkt wel. Handig zo'n abonnementje...
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » za aug 30, 2008 6:35 pm

Tering Ziggo! Denk dat ik een deze dagen iemand ga vermoorden...
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 30, 2008 6:43 pm

Er is in het rommelhok ook een discussie over ziggo, toen ik vanmiddag het slachtoffer was. Binnen 10 minuten toen verholpen. :ajaxsmiley.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za aug 30, 2008 7:17 pm

Voetske schreef:
brigade zuid schreef:Houd dat in dat je op 4 kanalen tegelijk kan kijken? bijv. AJAX-NAC, Utrecht-Twente.. etc.
Nee, dat kan niet.Je heb dan voor elk kanaal een decoder nodig...
Ik kan nu gewoon AJAX-willem2 kijken en af en toe zappen naar Twente-Roda hoor..

999

Bericht door 999 » zo aug 31, 2008 8:08 am

Ik zie bij de sport1 programma gids dit staan:
19:00: Primera Division

Verslag van de wedstrijd tussen Numancia - Barcelona
Gaat Sport1 de spaanse competitie dan toch uitzenden ?.
Blij met de punten ...

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo aug 31, 2008 8:41 am

Voetske, heb je hiermee ervaring en is 't wat?

999

Bericht door 999 » zo aug 31, 2008 9:57 am

Donkey Shot schreef:Voetske, heb je hiermee ervaring en is 't wat?
Beste Dokkie.

Alle streams die Live worden uitgezonden krijgen een ( laat ik het simpel zeggen ) code ( cijferreeks mee ).B.v. de wedstrijd van Willem II - AJAX van gisteravond.En die stream wordt door het digitale kastje en je smartcard, dat kaartje wat lijkt op je bankkaart, vergeleken met de cijferreeks die op je smartcard is gezet door de aanbieder.Nogmaals dit heel simplistisch uitgelegd om het duidelijk te maken.Dit betreft dus kabel en satelliet aanbieders.

Nu internet, in principe gebeurt daar precies het zelfde met een verschil dat het digitale kastje en smartcard is vervangen door DRM programma.Dat download je dan op je PC, via internet of telefonisch krijg jij dan je nummer dat type je in, en jij kan kijken.Dit alles natuurlijk nadat je betaald hebt.

Terug naar die download winkel .. waar ik dus nergens kan vinden welke specifieke kanalen men aanbied ?.Welke live-sport kanaal(en) Eurosport ?.Kanalen die je vrij kan ontvangen ?.Daarbij, je download een programma, en wat je daarmee in huis haalt ?.Nergens te vinden hoe het programma er uit ziet enz.

Ik kan geen info vinden over het hoe en wat van dit gebeuren, persoonlijk denk ik dat het fake is.Of een programma wat de al normaal te ontvangen vrije internet stream kanalen bundelt ( net zoals b.v. Sopcast doet ) zodat je een makkelijker overzicht hebt van de beschikbare kanalen op internet.M.a.w. ik zou me zwaar vergissen als je niet een kat in de zak download.

Maar wat is je probleem eigenlijk Doc? .Kan je geen Upc of Ziggo ontvangen, heb je wel of niet een abonnement op Ere-divisie live, of vind je het gewoon te duur ?.
Blij met de punten ...

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo aug 31, 2008 10:54 am

tis geen probleem, maar vanaf morgen ben ik inwoner van Arnep [ziekenhuisopname] , daarop ben ik even terug op het oude nest [+/- 2 dagen] om dan naar t AMC te gaan, hierna staat mn bedje in Herpen [NB] om te gaan oefenen met mn nieuwe hondje. Kortom, t word een druk maandje buiten de deur

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo aug 31, 2008 11:08 am

Donkey Shot schreef:tis geen probleem, maar vanaf morgen ben ik inwoner van Arnep [ziekenhuisopname] , daarop ben ik even terug op het oude nest [+/- 2 dagen] om dan naar t AMC te gaan, hierna staat mn bedje in Herpen [NB] om te gaan oefenen met mn nieuwe hondje. Kortom, t word een druk maandje buiten de deur
Sterkte jongen!! :aai.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo aug 31, 2008 11:11 am

bedankt banjavi

Frank

Bericht door Frank » zo aug 31, 2008 11:19 am

Voetske schreef:Ik zie bij de sport1 programma gids dit staan:
19:00: Primera Division

Verslag van de wedstrijd tussen Numancia - Barcelona
Gaat Sport1 de spaanse competitie dan toch uitzenden ?.
Blijkbaar wel, gisteren werd Valencia - Mallorca in ieder geval uitgezonden.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

999

Bericht door 999 » zo aug 31, 2008 5:54 pm

Ja, wordt net bevestigd door Jansma en Kieft, spaans voetbal terug bij Sport1 ..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » zo aug 31, 2008 5:55 pm

Donkey Shot schreef:tis geen probleem, maar vanaf morgen ben ik inwoner van Arnep [ziekenhuisopname] , daarop ben ik even terug op het oude nest [+/- 2 dagen] om dan naar t AMC te gaan, hierna staat mn bedje in Herpen [NB] om te gaan oefenen met mn nieuwe hondje. Kortom, t word een druk maandje buiten de deur
Okee, hou je taai hé .. :aai.gif:
Blij met de punten ...

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo aug 31, 2008 5:58 pm

komt goed Voetske. :biggthumpup.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo aug 31, 2008 6:00 pm

Donkey Shot schreef:komt goed Voetske. :biggthumpup.gif:
Ik ga er gemakshalve vanuit dat je niet uit vrije wil inwoner van Arnhep bent, dus ik houd, totdat je er weg bent, medelijden met je.. ;)

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo aug 31, 2008 6:05 pm

nee maar de gedachte dat het schitterende nijmegen in de buurt is biedt veel, heel veel steun.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo aug 31, 2008 6:06 pm

Donkey Shot schreef:nee maar de gedachte dat het schitterende nijmegen in de buurt is biedt veel, heel veel steun.
Waarom ga je dan niet gezellig in Nijmegen zelf liggen... Radboud is een prima ziekenhuis hoor... :-)

Frank

Bericht door Frank » zo aug 31, 2008 6:06 pm

Werkt er nog steeds een Thea in Herpen, Doc?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo aug 31, 2008 6:09 pm

thea? Weet ik niet, maar er zijn wel drie Truussen :smallgrin.gif:

Plaats reactie