PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Wat een belachelijke analyse van Van Bommel. 'Dit is de charme van het voetbal. We willen graag groot zijn, maar Nederlanders zijn klein.' 

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Wat is daar raar aan? Zo denkt iedereen in Nederland, behalve in Mokum.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Nee OK, maar ik vind het gewoon een rare opmerking als je net bent weggepoetst door RKC. 

Heerlijk begin van de competitie! Quote van van Bommel:
Dat verhaal van de laatste pass hoor ik van Bommel ook altijd roepen alshij verliest
Afgelopen zondag speelde PSV dit spelletje en nu moesten ze zelf het spel maken, gaat ze nog vaker opbreken dit seizoen met deze defensie.'RKC wilden alleen maar kansen creëren uit fouten van ons. Dat is de ploeg gelukt. Je zag dat we vastgezet werden, daar kwamen we goed onderuit. Alleen was de laatste pass vaak niet goed.'
Dat verhaal van de laatste pass hoor ik van Bommel ook altijd roepen alshij verliest

Is er trouwens niet iemand handig met fotoshop, die 'beroemde' foto waarbij die 2 clowns in beeld komen terwijl PSV 3-0 achter staat kan wel een update gebruiken 

Ik vind de reacties van Advocaat wel grappig. Eerst het hebben over 'onoverwinnelijk met Van Bommel' en na pas een wedstrijd gespeeld en verloren te hebben in de competitie al beginnen over 'bepaalde spelers denken al veel verder te zijn dan ze in werkelijkheid zijn', 'hier moeten conclusies uitkomen', 'we gaan bij elkaar zitten en praten', etc. Daar begint hij wel erg snel mee. Als ze straks een keer in een dipje zitten dan denken ze ook dit riedeltje hebben wij al eens gehoord.
-
Lothar kwam wel weer goed weg met een gele kaart. Scheidsrechters zouden nu toch weleens moeten weten hoe die vent tackles inzet? Altijd probeert ie een tegenstander mee te nemen. Irritante voetballer.
Whitey on the moon.
Huh????Dick Advocaat is zijn hernieuwde avontuur als coach van PSV teleurstellend begonnen. In zijn eerste competitieduel ging de Eindhovense formatie met 3-2 onderuit bij provinciegenoot RKC Waalwijk.
Advocaat trok na afloop een harde conclusie over het spel van PSV. "Als we met deze instelling spelen, gaan we veel verliezen. Gelukkig is dit pas de eerste wedstrijd en hebben we er nog 33 te gaan", oordeelde de oud-bondscoach van Oranje en Rusland.
"Ik heb vooraf in de bespreking gezegd: je kan niet van RKC verliezen", vervolgde Advocaat. "Want wij hebben meer kwaliteit, je kan alleen van jezelf verliezen. Iedereen die deze wedstrijd heeft gezien, kan alleen maar concluderen dat RKC verdiend heeft gewonnen. RKC was in grote delen van de wedstrijd de betere ploeg, ook qua instelling."
"Soms heb ik het idee dat bepaalde spelers al veel verder denken te zijn dan ze in werkelijkheid zijn. Ik moet een beetje uitkijken hoe ik ze dat ga vertellen, maar dat ga ik wel doen. Je kan een voetbalwedstrijd niet alleen op techniek winnen. Je moet ook de instelling hebben, hard willen werken. Hier moeten conclusies uit komen, ook qua speelwijze. Zondag gaan we bij elkaar zitten, dan mogen zij praten", besloot Advocaat.
Hij gaat tegen de pers vertellen dat hij spelers niet weet te vertellen dat ze het niet goed gedaan hebben?
Begrijp ik iets niet??
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ik snap er echt geen reet van, er is toch geen enkele twijfel over dat die bal van van Bommel terecht afgekeurd werd? Strootman maakt een overtreding op Zoet en staat bovendien hinderlijk buitenspel. Bijzonder dat van Bommel en met hem veel PSV fans vinden dat ie ook best goedgekeurd had kunnen worden.
Het gaat goed daar, twee officiele wedstrijden met van Bommel en al (minstens) twee opstootjes.
Het gaat goed daar, twee officiele wedstrijden met van Bommel en al (minstens) twee opstootjes.
I think I lost my fucking headache
Kut boeren. Klote Lothar. Lekker dat ze meteen goed op hun plaat zijn gezet.
15 mei 2011.
Hoe speelde Nasringh?
- Ajaciedjuh
Hij deed niet meeWP_LeGeNd schreef:Hoe speelde Nasringh?

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zo gaat dat nu eenmaal bij veel supporters. Zelf hadden ze één a twee strafschoppen moeten krijgen, de tegenstander minimaal één keer rood en alles wat tegenzat was uiteraard onterecht. Gebeurd in Eindhoven maar ook bij ons. Ontzettend flauw, dat wel.LucaS schreef:Ik snap er echt geen reet van, er is toch geen enkele twijfel over dat die bal van van Bommel terecht afgekeurd werd? Strootman maakt een overtreding op Zoet en staat bovendien hinderlijk buitenspel. Bijzonder dat van Bommel en met hem veel PSV fans vinden dat ie ook best goedgekeurd had kunnen worden.
Van Bommel gaat het lastig krijgen in Eindhoven. De verwachtigen liggen te hoog. Hij is de jongste niet meer en er gaat om hem heen te veel mis. Dat kan hij nooit allemaal corrigeren en dan krijg je irritaties.
Nil volentibus arduum
Hier wat quotes van PN:WP_LeGeNd schreef:Hoe speelde Nasringh?
Wijnaldum, Strootman, Narsingh, Marcelo en vooral Bouma waren vreselijk slecht. Ongelofelijk hoe kut we het seizoen weer beginnen.
Narsingh 3 (dit kan een vleugelspits gebeuren, maar niet te vaak)
Narsingh had de vallende ziekte denk ik.
Narcingh 4 (niets lukte)
-
Dit resultaat is natuurlijk smullen, maar PSV nu uitvlakken als concurrent gaat me te ver. Eerst maar eens zien hoe wij ervoor staan.
Neemt niet weg dat Lothar z'n naam als duikelaar/zuiger/zeurpiet in 2 wedstrijden in PSV-shirt al weer heeft verdiend. Scheidsrechters moeten hiertegen gaan optreden.
Neemt niet weg dat Lothar z'n naam als duikelaar/zuiger/zeurpiet in 2 wedstrijden in PSV-shirt al weer heeft verdiend. Scheidsrechters moeten hiertegen gaan optreden.
Whitey on the moon.
Natuurlijk is PSV nog altijd de grootste concurrent. Ik sta er niet raar van te kijken als we straks samen onderaan staan. Dan hebben we helemaal niets gewonnen.
Maar het is natuurlijk wel een lekker begin!
Het doet me vooral goed dat de verdediging nog altijd een absolute gatenkaas is. Daarmee ben je gewoon in iedere wedstrijd kwetsbaar als de tegenstander er druk op zet.
Maar het is natuurlijk wel een lekker begin!

Het doet me vooral goed dat de verdediging nog altijd een absolute gatenkaas is. Daarmee ben je gewoon in iedere wedstrijd kwetsbaar als de tegenstander er druk op zet.
Nil volentibus arduum
Ik vond het optreden van Narsingh zeer frappant. Hij lag zonder overdrijven in 90 minuten net zoveel op de grond als in een half seizoen Heerenveen. Je gaat serieus denken dat ze op schwalbes trainen in Eindhoven.WP_LeGeNd schreef:Hoe speelde Nasringh?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Enige vervelende is dat PSV nu nog 3 weken heeft om daar wat aan te doen. Of zouden ze geen budget meer hebben?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ik weiger hierop te happen...Jöhnk schreef:Ik vond het optreden van Narsingh zeer frappant. Hij lag zonder overdrijven in 90 minuten net zoveel op de grond als in een half seizoen Heerenveen. Je gaat serieus denken dat ze op schwalbes trainen in Eindhoven.WP_LeGeNd schreef:Hoe speelde Nasringh?

Ik denk dat Pisv€€ zich meld voor Assaidi 

Wat ik frappant vind, is dat ze in Eindhoven een prestigestrijd met Ajax aangaan om die jongen te halen en hun defensie blijven verwaarlozen.Jöhnk schreef: Ik vond het optreden van Narsingh zeer frappant. Hij lag zonder overdrijven in 90 minuten net zoveel op de grond als in een half seizoen Heerenveen. Je gaat serieus denken dat ze op schwalbes trainen in Eindhoven.
Volgens mij had van Bommel hier ook een rode kaart moeten hebben
Wat deed hij?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Schopt een tegenstander tegen de enkel zonder ook maar te proberen de bal te raken.