AZ
Moderator: mods
Re: AZ
Ach, wat is misdragen Yopi? Volgens mij gaat het niet ten koste van (de sympathie voor) AZ. Bovendien wisten ze hoe Verbeek op dat vlak is, voordat ze hem aanstelden. Van Gaal en Adriaanse zijn ook niet de makkelijksten, die zijn bij mijn weten altijd door AZ gesteund. En dat heeft AZ veel gebracht.
I think I lost my fucking headache
Het lijkt er op dat nu ook bij AZ de weekhartigen het voor het zeggen hebben. Van die bestuurders die het belangrijker vinden dat het allemaal altijd gezellig en comfortabel is binnen de club, dan dat er gepresteerd wordt. Die zijn zichzelf het werk makkelijker en prettiger aan het maken, ipv dat ze bereid zijn om hard te werken met zeer competente maar lastige figuren.LucaS schreef:Ach, wat is misdragen Yopi? Volgens mij gaat het niet ten koste van (de sympathie voor) AZ. Bovendien wisten ze hoe Verbeek op dat vlak is, voordat ze hem aanstelden. Van Gaal en Adriaanse zijn ook niet de makkelijksten, die zijn bij mijn weten altijd door AZ gesteund. En dat heeft AZ veel gebracht.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Neukt alles wat los en vast zit. Hetgeen ten koste ging van zijn functioneren bij AZ.Scherrer schreef:Hehehe, nu willen we natuurlijk meer horen, wimpey! Juicy details, please.
Nou zal menigeen denken: die lult maar wat. Is echter niet het geval... Komt een man thuis, treft ie z'n echtgenote sinds 3 weken in flagrante aan met GJV. Is maar een van de vele voorbeeldjes.
-
- AT Toto winner 10/11
Zoveel neuken dat het ten koste gaat van je baan, wat een held!wimpey schreef:Neukt alles wat los en vast zit. Hetgeen ten koste ging van zijn functioneren bij AZ.Scherrer schreef:Hehehe, nu willen we natuurlijk meer horen, wimpey! Juicy details, please.
Nou zal menigeen denken: die lult maar wat. Is echter niet het geval... Komt een man thuis, treft ie z'n echtgenote sinds 3 weken in flagrante aan met GJV. Is maar een van de vele voorbeeldjes.

Bij mij is het meer andersom, ik werk zoveel dat het ten koste gaat van mijn..... geintje.

Dat laatste voorbeeld betreft hopelijk niet jouw eigen vrouw, wimpey?
Die voelde ik aan komen.Scherrer schreef: Dat laatste voorbeeld betreft hopelijk niet jouw eigen vrouw, wimpey?

Mijn vrouw kan veel beter krijgen dan die hondenkop. Mij bijv.

Grappig. Raakt geen kokosnoot bij psv, maar is niet minder dan een europese topspeler.
Maher: 'Ben niet minder dan Eriksen'
Maher: 'Ben niet minder dan Eriksen'
Door Daniël de Jonge
, 29 september 2013 10:43
, 1830 views
, Bron: ELF |
Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Adam Maher vindt dat hij niet minder is dan oud-Ajacied Christian Eriksen. De Deen verliet Ajax deze zomer voor Tottenham Hotspur en maakt veel indruk bij zijn nieuwe werkgever. Maher beseft zich wel dat hij nog de ervaring mist die Eriksen de afgelopen jaren bij Ajax heeft opgedaan met drie landstitels en Champions League-voetbal.
'Eriksen kwam bij Tottenham binnen met ontzettend veel wedstrijden, drie kampioenschappen en Champions League-ervaring op zak. Dan kijken ze bij zo'n buitenlandse topclub anders tegen je aan. Kwalitatief ben ik niet minder dan Eriksen, maar ik mis die bagage nog. Die hoop ik bij PSV te krijgen', laat de middenvelder weten via de clubwebsite van zijn vorige ploeg AZ.
Adam Maher maakt momenteel een moeilijke periode door bij PSV. In het duel van zaterdagavond tegen AZ (2-1 winst voor AZ) zat hij zelfs op de bank. In de zomerstop koos Maher voor PSV. Lange tijd was er sprake van dat hij zou kiezen tussen Ajax of PSV. Er was echter ook buitenlandse interesse voor het talent, maar hij achtte zichzelf nog niet rijp voor een overgang naar het buitenland: 'Er was afgelopen zomer veel interesse. Daar zaten ook topclubs uit grote buitenlandse competities bij. Voor mij kwamen die clubs echter te vroeg'.
Een vrouw moet wanhopig zijn, wil ze met GJV...wimpey schreef:Mijn vrouw kan veel beter krijgen dan die hondenkop.

Een veeg teken dat hij zoiets zegt.Grappig. Raakt geen kokosnoot bij psv, maar is niet minder dan een europese topspeler.
Mahr is, (let wel) tot dusver, niets anders dan een dure miskoop van psv.Yopi schreef: Hij kan wel een grote mond hebben, maar voorlopig wordt hij door Toivonen (!) uit de basis gespeeld.
Voor Le T. is het natuurlijk effe slikken, want die heeft Maher tot hemelse proporties gehyped en Eriksen vanaf de knieen afgezaagd.
Wouter schreef:En voor wimpey feest, want hij wint voorlopig een slag in de priveoorlog.

Ik vind Eriksen de duidelijk betere speler van de twee. Neemt niet weg dat Maher een groot talent is.
Die Piazon van jullie bevalt me trouwens ook errug goed. Al vanaf z'n eerste wedstrijd.

Maher is inderdaad een talent. Ik ga ervan uit dat hij wel komt bovendrijven, te zijner tijd.
Eriksen wordt/werd in Nederland onderschat. Zijn grootste 'probleem': hij is geen Nederlander.
Eriksen wordt/werd in Nederland onderschat. Zijn grootste 'probleem': hij is geen Nederlander.
Pastoor naar AZ?
Hij zou zich wel kapot lachen. Eruit worden geflikkerd door een amateurclub om aan de slag te mogen bij zijn "liefde".
Alex Pastoor wordt vrijwel zeker de nieuwe trainer van AZ. Volgens de NOS ging de trainer dit weekend zelfs al naar Griekenland om PAOK, de tegenstander van donderdag, te bekijken.
AZ maakte zondagochtend bekend dat Gertjan Verbeek per direct is ontslagen. De relatie tussen de immer uitgesproken coach en de spelersgroep zou dusdanig verslechterd zijn dat een verdere samenwerking onmogelijk was.
Technisch directeur Earnest Stewart liet op de persconferentie over het ontslag van Verbeek nog niets los over een mogelijke opvolger. "Het is niet respectvol om nu over een nieuwe trainer te praten. Daar gaan we ons vanaf dit moment op richten."
Het lijkt er echter sterk op dat AZ zich al eerder dan vandaag had gericht op een opvolger voor Verbeek. Pastoor, eerder dit seizoen ontslagen bij NEC na een historisch slechte reeks resultaten, wordt vermoedelijk snel aangesteld als nieuwe hoofdtrainer in Alkmaar.
Hij zou zich wel kapot lachen. Eruit worden geflikkerd door een amateurclub om aan de slag te mogen bij zijn "liefde".
Alex Pastoor wordt vrijwel zeker de nieuwe trainer van AZ. Volgens de NOS ging de trainer dit weekend zelfs al naar Griekenland om PAOK, de tegenstander van donderdag, te bekijken.
AZ maakte zondagochtend bekend dat Gertjan Verbeek per direct is ontslagen. De relatie tussen de immer uitgesproken coach en de spelersgroep zou dusdanig verslechterd zijn dat een verdere samenwerking onmogelijk was.
Technisch directeur Earnest Stewart liet op de persconferentie over het ontslag van Verbeek nog niets los over een mogelijke opvolger. "Het is niet respectvol om nu over een nieuwe trainer te praten. Daar gaan we ons vanaf dit moment op richten."
Het lijkt er echter sterk op dat AZ zich al eerder dan vandaag had gericht op een opvolger voor Verbeek. Pastoor, eerder dit seizoen ontslagen bij NEC na een historisch slechte reeks resultaten, wordt vermoedelijk snel aangesteld als nieuwe hoofdtrainer in Alkmaar.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Eerder zijn uitstraling. Hij is een beetje een dooie.Jöhnk schreef:Maher is inderdaad een talent. Ik ga ervan uit dat hij wel komt bovendrijven, te zijner tijd.
Hij is met zijn loopvermogen en secure passing een waardevolle speler voor (bijna) elk team. Dat heeft hij op Maher voor.
Maher moet het hebben van briljante momenten. In het internationale topvoetbal lopen middenvelders rond die net zo briljant zijn als hij, maar veel constanter en taakbewuster.
(Geen schande natuurlijk. Maher is nog jong. Hij moet echter wel spelen, anders staat hij stil.)
Qua puur voetbaltalent ontlopen ze elkaar niet zoveel. Alleen heeft Maher meer brille, improvisatievermogen, ingevingen en is zich bewuster van wat er 360 graden om hem heen gebeurt, niet alleen voor zich. Daarom kan hij verder komen en kan hij belangrijker zijn voor aanvallende teams.Yopi schreef:Eerder zijn uitstraling. Hij is een beetje een dooie.Jöhnk schreef:Maher is inderdaad een talent. Ik ga ervan uit dat hij wel komt bovendrijven, te zijner tijd.
Hij is met zijn loopvermogen en secure passing een waardevolle speler voor (bijna) elk team. Dat heeft hij op Maher voor.
Maher moet het hebben van briljante momenten. In het internationale topvoetbal lopen middenvelders rond die net zo briljant zijn als hij, maar veel constanter en taakbewuster.
(Geen schande natuurlijk. Maher is nog jong. Hij moet echter wel spelen, anders staat hij stil.)
Eriksen is een stuk voorspelbaarder. Hij werd in Engeland even gehyped omdat het zo'n koopje was, maar werd gisteren na een onzichtbare tweede helft gewisseld, zijn momenten waren op.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Le T. schreef:Qua puur voetbaltalent ontlopen ze elkaar niet zoveel. Alleen heeft Maher meer brille, improvisatievermogen, ingevingen en is zich bewuster van wat er 360 graden om hem heen gebeurt, niet alleen voor zich. Daarom kan hij verder komen en kan hij belangrijker zijn voor aanvallende teams.Yopi schreef:Eerder zijn uitstraling. Hij is een beetje een dooie.Jöhnk schreef:Maher is inderdaad een talent. Ik ga ervan uit dat hij wel komt bovendrijven, te zijner tijd.
Eriksen is een stuk voorspelbaarder. Hij werd in Engeland even gehyped omdat het zo'n koopje was, maar werd gisteren na een onzichtbare tweede helft gewisseld, zijn momenten waren op.
Na een assist in de eerste helft. Wederom. Maar Maher laat inderdaad wekelijks zien ontzettend knap op de bank te kunnen zitten daaro. Duidelijk de betere van de twee.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Lijkt een beetje op het gedonder rondom Mario Been toen de Feyenoord spelers hem totaal niet meer pruimden. Die deed het met de moeder van Luigi Bruins en papte met nog een aantal andere "nageboorte-gevers" van die Feyenoord spelers aan en ook in Rotterdam zorgde dat voor een heleboel intern gekonkel.Jöhnk schreef:Doet hij het dan ook met de vrouwen van zijn spelers? Het verhaal gaat namelijk dat de spelersgroep hem niet meer moet.
Ik krijg dit net pas mee. Wat een nieuws zeg. Verbeek zit vanavond "gewoon" zoals afgesproken bij Studio Voetbal geven ze net aan bij Studio Sport. Héél misschien ga ik dat dan toch een keertje opzetten. Ben wel benieuwd wat hij te vertellen heeft.
Nil volentibus arduum
Je weet een hoop cliché's in een paar zinnen te proppen.Le T. schreef: Qua puur voetbaltalent ontlopen ze elkaar niet zoveel. Alleen heeft Maher meer brille, improvisatievermogen, ingevingen en is zich bewuster van wat er 360 graden om hem heen gebeurt, niet alleen voor zich. Daarom kan hij verder komen en kan hij belangrijker zijn voor aanvallende teams.

Feit is dat Maher voorlopig moeite heeft met een stapje omhoog binnen de eredivsie. En dat Eriksen de stap van eredivisie naar top-PL moeiteloos heeft weten te zetten.