Tja met zo'n uitkomende keeper...Jesse schreef:AZ 1-0 voor tegen RKC. Toch wel knap als ze gewoon blijven winnen ondanks het zware programma.

Moderator: mods
Tja met zo'n uitkomende keeper...Jesse schreef:AZ 1-0 voor tegen RKC. Toch wel knap als ze gewoon blijven winnen ondanks het zware programma.
Beter team
Valencia-speler Hedwiges Maduro noemde AZ op de website van de Alkmaarders een beter team dan PSV. "Dat bewijzen we al driekwart jaar", geeft Verbeek de verdediger gelijk.
"We staan bovenaan in de eredivisie en lopen naar behoren te voetballen. Het vertrouwen is groot en de goede prestaties geven ons energie."
Verbeek beseft dat zijn elftal met veel aandacht van buitenaf te maken krijgt. "De buitenwereld en de media proberen ons druk op te leggen. Dat mag ook, maar daar moeten wij ons niets van aantrekken. We moeten er zelf voor zorgen dat we het maximale eruit halen en niet met een ontevreden gevoel achterblijven."
Programma
Over het drukke programma maakt Verbeek zich weinig zorgen. "In mijn tijd als speler speelde je bijvoorbeeld met Pasen altijd op zaterdag en maandag. Dat was geen probleem."
"Voorzitter Riemer van der Velde was bij sc Heerenveen altijd erg zuinig, dus ik moest er nog naast werken om een goede boterham te verdienen. Daar zat ook nog beleg op, omdat ik mijn eigen boksschool had."
Verbeek ergert zich aan de vragen van journalisten over vermeende vermoeidheid bij zijn spelers. ''Ik gaf overdag nog jeugdtraining. Ik stond elke dag gewoon van negen uur 's ochtends tot acht uur 's avonds op het veld."
Sam schreef:Jullie zijn gewoon jaloers. Toppie is een echte kenner, dat zie je zo
Duke schreef:Sam schreef:Jullie zijn gewoon jaloers. Toppie is een echte kenner, dat zie je zo
Ja!banjavi schreef:Tsja... tsja... tsja... lastig... moet ik nou hopen dat AZ punten verspeelt vandaag?
Tuurlijk, en dat gaan ze doen ook!banjavi schreef:Tsja... tsja... tsja... lastig... moet ik nou hopen dat AZ punten verspeelt vandaag?