Feyenoord
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Feyenoord
Haha, lekker gemakkelijk inderdaad. De uitsupporters worden bij PSV altijd met naam en toenaam door de commentator genoemd, dan haal je het wel uit je hoofd.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Persoonlijk voel ik me in dat soort gevallen ook niet aangesproken. Maar in de praktijk straalt het wel op je club af als een groepje van die idioten een stad of stadion afbreekt. Sterker nog, een club als Feyenoord heeft op het randje van een schorsing gestaan.wimpey schreef:Dolblij nog wel.Baseman schreef: Ik ben in ieder geval dolblij dat de PSV supporters zich wel fatsoenlijk kunnen gedragen, ook in het buitenland.
Mij maakt het persoonlijk niets uit of zich Ajax-fans noemde spasten zich misdragen. Wangedrag heeft immers niets met de club an sich te maken.
Nil volentibus arduum
Nu is een schorsing van Feyenoord in Europa natuurlijk nauwelijks een straf.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zie het serieus al voor me haha.Thijs schreef:Haha, lekker gemakkelijk inderdaad. De uitsupporters worden bij PSV altijd met naam en toenaam door de commentator genoemd, dan haal je het wel uit je hoofd.
Wij heten de supporters van PSV van harte welkom in Borisov. Vanavond is Willy van Dongen er niet bij, vanwege de eerste communie van zijn dochter Ginia. Ook Tilly van Schaijk zal verstek laten gaan. Hij is afgereisd naar Sint Job in 't Goor voor het internationaal parcours duivenmelken.

Dus jouw zal het een zorg zijn als een situaties ontstaan zoals die met Ajax supporters richting Cambuur en Celtic supporters?wimpey schreef:Mij maakt het persoonlijk niets uit of zich Ajax-fans noemde spasten zich misdragen. Wangedrag heeft immers niets met de club an sich te maken.
Apart, aangezien dit wel degelijk ten koste gaat van de naam Ajax.
Kan ik daar wat aan doen dan? Het staat mijlenver van mijn wereld af.Baseman schreef: Dus jouw zal het een zorg zijn als een situaties ontstaan zoals die met Ajax supporters richting Cambuur en Celtic supporters?
Apart, aangezien dit wel degelijk ten koste gaat van de naam Ajax.
Hmmz, beetje opgeblazen allemaal. Ik praat het niet goed, maar de beelden lijken me mee te vallen.
Opvallend is een ME-er in burger/witte jas?
https://www.youtube.com/watch?v=udUgqEAb-AU
Opvallend is een ME-er in burger/witte jas?

https://www.youtube.com/watch?v=udUgqEAb-AU
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Een aantal gaan er de volgende keer toch even over nadenken voor ze in Italië aan een historisch monument komen:
De Italiaanse rechter heeft acht van de 23 opgepakte supporters van Feyenoord een boete gegeven van 45.000 euro. Ook kregen ze een stadionverbod opgelegd. Dat meldt RTL Nieuws donderdag. Woensdagavond werden de supporters in Rome opgepakt na openbare dronkenschap en het gooien van flessen naar de politie. Ook zouden ze tegen monumenten op het plein Campo dei Fiori hebben geplast.
In eerste instantie kregen de supporters zes maanden cel, maar deze straf werd omgezet in boetes van 45.000 euro. RTL Nieuws meldt dat men in Italië zwaar bestraft wordt voor vandalisme aan historische monumenten.
De supporters worden donderdagmiddag onder begeleiding naar het vliegveld gebracht en moeten de stad dus verlaten. Vijftien opgepakte supporters worden naar alle waarschijnlijkheid ook snel berecht.
Bron: nu.nl
Nil volentibus arduum
Precies.wimpey schreef:Kan ik daar wat aan doen dan? Het staat mijlenver van mijn wereld af.
De norm zou moeten zijn dat mensen zich fatsoenlijk gedragen. Het is niet iets waar ik 'dolblij' van word.
Je zegt het goed: Zou moeten zijn.
Het blijft gezellig in Rome:
Het blijft gezellig in Rome:
Italiaanse politie pakt rellende Feyenoord-fans op
LIVE De Italiaanse politie heeft vanmiddag de Spaanse Trappen in Rome ontruimd. Meerdere relschoppende Feyenoord-fans werden opgepakt. De Italiaanse ME greep hardhandig in. Volgens AD-verslaggever Adrianne de Koning is de situatie in de Italiaanse hoofdstad 'heel heftig'.
Volgens De Koning lagen zeker tien jongens op de grond. De politie wilde de fans vermoedelijk weghebben bij de Spaanse Trappen en richting de bussen naar het stadion te dwingen.
Boete
Eerder vanmiddag werden de eerste relschoppers van de 33 Feyenoord-supporters die gisteren zijn opgepakt in Rome zijn veroordeeld. De acht supporters kregen een boete opgelegd van 45.000 euro. Ze zouden al op het vliegtuig richting Nederland zitten.
De straffen zouden zijn opgelegd voor vandalisme van historische monumenten, zoals wildplassen. De relschoppers zijn onder politiebegeleiding naar het vliegveld gebracht.
Volgens De Koning zouden de torenhoge boetes gebruikt worden om de overige Feyenoord-fans angst aan te jagen. Er zijn 5000 supporters in Rome om het uitduel bij te wonen.
De supporters werden gisteren gearresteerd nadat er rellen uitbraken op het Campo dei Fiori. Er werden flessen naar de politie gegooid. De Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport spreekt van pure barbarij.
Vanavond wordt de wedstrijd in de Europa League gespeeld tussen AS Roma en Feyenoord. De politie heeft 1300 man op de been gebracht.
Stadion van psv zou ook vol moeten zitten voor een pot tegen een Europese topclub. Maar je hoeft jezelf er niet op aan te kijken dat het niet zo is.Baseman schreef:Je zegt het goed: Zou moeten zijn.
In Italië krijg je zware straffen van justitie waardoor je nog jarenlang de sigaar bent
zo ontdekten twee reisgenoten van mij die ooit een keer een trein in de fik staken. 
Overigens is het merendeel van die mooi ogende spullen op de pleinen in Rome van plastic. Van circa 90% van die fraaie marmeren beelden staat de originele variant ergens binnen opgeborgen (wederom geen grapje: Owen Schumacher heeft dat een paar jaar terug in een docu op Nederland 2 laten zien).

Overigens is het merendeel van die mooi ogende spullen op de pleinen in Rome van plastic. Van circa 90% van die fraaie marmeren beelden staat de originele variant ergens binnen opgeborgen (wederom geen grapje: Owen Schumacher heeft dat een paar jaar terug in een docu op Nederland 2 laten zien).
-
- AT Toto winner 15/16
Haha heerlijk die boetes van 45.000, lekker je hele leven afbetalen. Nu nog hopen dat er op weg naar het stadion nog een paar neergestoken worden. Dat is toch een beetje de specialiteit van het huis bij die Italianen?
Klopt... En zijn er een keer geen AS Roma prikkers bij Stadio Olympico dan komen de aanhangers van Lazio op scooters de orde wel even verstoren.brigade zuid schreef:Nu nog hopen dat er op weg naar het stadion nog een paar neergestoken worden. Dat is toch een beetje de specialiteit van het huis bij die Italianen?
Die zijn 1. altijd wel in voor een confrontatie met buitenlanders en 2. zorgen graag voor een calamiteit tijdens een Europese wedstrijd van AS Roma omdat de aartsrivaal vervolgens bij de UEFA de straf kan incasseren.
Zo leip is die rivaliteit daar......
Bij fey staat Boulahrouz vandaag in de basis. 

Italianen doen er meestal weinig aan in de UEFA Cup. Zou me niks verbazen als Feijenoord met een redelijk resultaat naar huis gaat.Cruijff schreef:Bij fey staat Boulahrouz vandaag in de basis.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Zo 1-0 en wat kan het voetbal toch simpel zijn..
Weer op zoek naar een Interim coach..
De UEFA benadrukt dat de bond alleen straffen kan uitdelen aan de Rotterdamse club naar aanleiding van gebeurtenissen die binnen de muren van het stadion plaatsvinden.

Dit is toch logisch?Dubbel schreef:De UEFA benadrukt dat de bond alleen straffen kan uitdelen aan de Rotterdamse club naar aanleiding van gebeurtenissen die binnen de muren van het stadion plaatsvinden.
IK GELOOF!!!!!!

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat onsmakelijk. En dan bloed hij nog ook.
Italiaanse politie kent geen genade.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik kan er wel van genieten. Lullig voor de stad Rome maar ik hoop dat ze al die idioten neerslaan. Zijn we daar voorlopig van verlost.
IK GELOOF!!!!!!