Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopi
Erelid

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » za feb 14, 2015 11:34 pm

El Ahmadi is ook niet meer dan een aardige speler. En Toornstra - ik denk nooit: hadden wij die maar.

Als deze ploeg Ajax twee keer met de rug tegen de muur zet, is er bij Ajax iets mis in tactisch opzicht.

Vermeer is geen jonge keeper meer, maar nog steeds wisselvallig. Een tijdje goed, en dan begint hij weer te blunderen. Zijn blunders zien er ook zo debiel uit. :smallgrin.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za feb 14, 2015 11:42 pm

Zo is hij altijd geweest en dat zal ook niet meer veranderen. De ene keer een geweldige wedstrijd met fantastische reflexen en dan ineens weer een handvol onvoorstelbare flaters. Dat is ook waardoor hij bij Ajax uiteindelijk zijn basisplaats is verloren. Je wil achterin rust en zekerheid hebben. En dan ben je met een jongen als Cillessen beter af.

Feyenoord is verder natuurlijk ook echt niets bijzonders. Ze halen er wel zo'n beetje uit wat er in zit.
Nil volentibus arduum

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za feb 14, 2015 11:47 pm

Misschien moeten ze daar eens wat andere jongens de kans geven. Erwin Mulder, Joris Mathijsen, Boulahrouz, Te Vrede, Basacikoglu...

:biggrin.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za feb 14, 2015 11:58 pm

Boulharouz, hoe kom je erop? Daar ga je haast wat van denken.

Wouter

Bericht door Wouter » zo feb 15, 2015 12:07 am

Tja, Ajax heeft Boilesen, Kishna, Viergever etc. Dat zijn ook zwakke schakels hoor. Die heeft elke ploeg. Veltman doet trouwens ook vaak rare dingen.

Ajax heeft gewoon geen goede spelverdeler. Daardoor komen ze niet aan voetballen toe als ze de bal veroverd hebben.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo feb 15, 2015 12:10 am

Zomaar een reactie op FN:
Ik ga voor de resterende 30 minuten wel met de *** van mijn grootmoeder spelen, lijkt me een stuk spannender dan deze wedstrijd kijken.
Natuurlijk niet van een echte Feijenoorder want die had het wel over z'n grootvader gehad.

Baseman

Bericht door Baseman » ma feb 16, 2015 10:23 am

Waarom wordt Vermeer eigenlijk die 1e goal aangerekend?
De fout daar wordt toch echt gemaakt door Kongolo, die kort daarvoor precies dezelfde fout maakte. 'Boy wonder' die zo'n geweldig groot talent zou moeten zijn, ik vind het wel meevallen. Hij kan zeker een goede CV worden, maar hij maakt nog heel regelmatig grote fouten.

Maar ongelooflijk inderdaad hoe Feyenoord omhoog werd geschreven, daar presteren ze het hele seizoen al niet naar. Ze hebben slechts 1 goede serie neergezet, daarvoor en daarna is het maar matig. Waarbij vooral de incompetente aanval opvalt, wat ook te maken heeft met de speelstijl.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma feb 16, 2015 7:38 pm

Waarom staat Vermeer niet in zijn doel? :confused.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma feb 16, 2015 9:33 pm

Hoe kers? Laat ze toch lekker in hun eigen sop gaar koken met die kringloopkeeper van ze.

Baseman

Bericht door Baseman » di feb 17, 2015 9:36 am

Jöhnk schreef:Waarom staat Vermeer niet in zijn doel?
Omdat hij uit komt lopen om die bal gewoon op te pakken?
Kongolo besluit echter 2 maal om te doen alsof hij doof is en de bal zelf weg te werken, wat een corner en een tegendoelpunt oplevert...ook knap.

Alexander

Bericht door Alexander » wo feb 18, 2015 10:34 am

Beetje gênant al die Twitter berichten over hun reisje naar Rome. Ze weten wel dat het de eerste ronde na de winterstop is?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo feb 18, 2015 11:27 am

Alexander schreef:Beetje gênant al die Twitter berichten over hun reisje naar Rome. Ze weten wel dat het de eerste ronde na de winterstop is?
Vooral ook gênant hoe weinig F word fans er de afgelopen seizoenen naar Kiev, Sevilla, Fenerbahce etc. etc. zijn afgereisd en hoe ze nu lopen te dwepen met al die duizenden trouwe supporters die de club helemaal naar Rome achterna gaan.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo feb 18, 2015 11:29 am

Jongens! Het zijn maar kakkerlakjes! Laat ze ook eens een leuk tripje hebben. De volgende zal wel weer een jaar of wat duren.

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 18, 2015 12:12 pm

Baseman schreef: 'Boy wonder' die zo'n geweldig groot talent zou moeten zijn, ik vind het wel meevallen. Hij kan zeker een goede CV worden, maar hij maakt nog heel regelmatig grote fouten.
Kongolo heeft een mindere fase. Blijft wel de CV met de meeste aanleg van dietschen bloed. Atletisch, enorme sprongkracht, sterk aan de bal. Ik zou 'm graag bij Ajax zien. Kan me voorstellen dat psv werk van hem maakt wanneer Rekik door City wordt opgeëist. Al kan ik me dat niet voorstellen...

Baseman

Bericht door Baseman » do feb 19, 2015 9:21 am

Die mindere fase duurt nogal...vorig seizoen maakte Kongolo indruk, dit seizoen absoluut niet.
Daarbij zou het dit seizoen ook nog makkelijker moeten zijn voor hem, gezien het meer verdedigende spel van Feyenoord.

Het is de laatste jaren 'in' om de talenten van Feyenoord nogal omhoog te schrijven.
Kongolo heeft inderdaad veel aanleg, hij moet het alleen ook wel laten zien.

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 19, 2015 9:42 am

Feyenoord talenten worden altijd onhoog geschreven maar uiteindelijk is het allemaal middelmaat. Wijnaldum zie ik wel bij een mooie club belanden.

BMI zit alweer op de bank bij Porto. Lazio lijkt me het eindstation voor De Vrij. Wijnaldum zie ik wel iets hoger eindigen maar geen absolute top.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Feyenoord talenten worden altijd onhoog geschreven maar uiteindelijk is het allemaal middelmaat. Wijnaldum zie ik wel bij een mooie club belanden.

BMI zit alweer op de bank bij Porto. Lazio lijkt me het eindstation voor De Vrij. Wijnaldum zie ik wel iets hoger eindigen maar geen absolute top.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » do feb 19, 2015 11:05 am

Verrassend trouwens...het geweldige/fantastische/beste supporters ter wereld legioen heeft zich in het buitenland misdragen. Het zou juist nieuws zijn als Feyenoorders zich niet misdragen :excited.gif:
Kroegen Rome drooggelegd, onrust op Feyenoordplein

Het Campo di Fiori in Rome -door Nederlandse supporters uitgeroepen tot Feyenoordplein- is door de autoriteiten drooggelegd tot na de wedstrijd tegen AS Roma. Ook in de rest van het centrum van Rome hebben horeca de opdracht gekregen de verkoop van alcohol te staken.

Vanavond was het onrustig op het plein. De aanhangers zouden zich onder invloed van alcohol hebben misdragen en met flessen en vuurwerk hebben gegooid. Een grote politiemacht veegde het marktplein tegen negen uur vanavond schoon.

Supporters die, nadat kroegen de deuren sloten bleven hangen, renden weg. Volgens verschillende Italiaanse media zijn er zeker meer dan twintig supporters van de Rotterdamse club gearresteerd. Tijdens charges van agenten is ook een onbekend aantal fans gewond geraakt.

De horeca aan het plein kreeg rond vier uur vanmiddag opdracht de verkoop van alcohol te staken, aldus een uitbater. Dit zou vaker gebeuren bij risicowedstrijden. Fans sloegen grote flessen bier in bij winkels in de buurt. Enkele kroegen sloten de deuren. De restaurants bleven open.

Veel supporters gingen naar elders maar een groep bleef hangen en zong Feyenoordliederen. De politie heeft tot vrijdag een alcoholverbod afgekondigd. Tot dan mag er in het openbaar niet meer worden gedronken.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » do feb 19, 2015 11:07 am

Dat zal PSV inderdaad niet zo gauw gebeuren met hun fantastische uitpubliek :smallgrin.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 19, 2015 11:38 am

Raymon schreef:Dat zal PSV inderdaad niet zo gauw gebeuren met hun fantastische uitpubliek :smallgrin.gif:
Die gaan na 7 jaar droogte straks weer de klassieker "helemaal niets in Amsterdam" aanheffen. :excited.gif:

peter

Bericht door peter » do feb 19, 2015 11:51 am

Zolang ze het plein maar heel houden daar. :1evil.gif:
Inmiddels 23 lui gearresteerd.

Hoop dat ze vanavond flink op de kloten krijgen, trouwens. Ga er wel vanuit dat Roma met een goed basiselftal op de proppen komt. :blush.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » do feb 19, 2015 12:47 pm

Raymon schreef:Dat zal PSV inderdaad niet zo gauw gebeuren met hun fantastische uitpubliek
Aparte reactie op de zoveelste keer dat het legioen de boel sloopt (in het buitenland)...het is maar wat je grappig vindt.

Ik ben in ieder geval dolblij dat de PSV supporters zich wel fatsoenlijk kunnen gedragen, ook in het buitenland.

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 19, 2015 12:56 pm

Baseman schreef: Ik ben in ieder geval dolblij dat de PSV supporters zich wel fatsoenlijk kunnen gedragen, ook in het buitenland.
Dolblij nog wel.

Mij maakt het persoonlijk niets uit of zich Ajax-fans noemde spasten zich misdragen. Wangedrag heeft immers niets met de club an sich te maken.

peter

Bericht door peter » do feb 19, 2015 1:08 pm

Die 7 fans in Borisov en die 5 fans in Moskou hebben zich voorbeeldig gedragen. :biggrin.gif:

Plaats reactie