PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Benson!!!!!! die doodleuk na de camera's verkondigd dat hij uit de rug van Markie moest weglopen van zijn coach omdat Mark dat niet kon belopen.Gotze? Reus? Ozil? Xavi? Iniesta? Nee hoor. Benson 

IK GELOOF!!!!!!
Benson blijft toch een beetje Ajacied. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
PSV heeft ook zwakkere verdedigers en ze kunnen ook niet goed opbouwen, maar desondanks zit er maar heel weinig verschil in het aantal tegendoelpunten met Feyenoord en Vitesse. Dat is in ieder geval een opvallend feitje.Jöhnk schreef:@Baseman: ik kan me toch moeilijk aan de indruk onttrekken dat PSV zwakkere verdedigers heeft dan Vitesse en Feyenoord. Daarnaast ga je compleet voorbij aan het feit dat de verdedigers van PSV opbouwend weinig brengen.
Ik weet dat Van Bommel bijna de duivel is in Amsterdam en dat haat verblindt.wimpey schreef:Ik weet dat Van Bommel bijna heilig is in Eindhoven en dat liefde verblindt. Een paar voorbeelden van persoonlijk falen...
Je begint nu trouwens over persoonlijk falen, dat is heel wat anders dan je eerdere uitspraak over de legio beslissende fouten die hij gemaakt zou hebben. Dat is onzin, niet dat hij persoonlijke fouten heeft gemaakt.
Bijna?Baseman schreef: Ik weet dat Van Bommel bijna de duivel is in Amsterdam en dat haat verblindt.

Vind je de fouten die ik noemde dan geen beslissende fouten? Ik was PEC-thuis met Benson, die telkens tussen middenveld en defensie opdook, nog vergeten. En als ik wat intensiever zoek, vind ik nog wel een x-aantal situaties waar Van Bommel de mist in ging.Je begint nu trouwens over persoonlijk falen, dat is heel wat anders dan je eerdere uitspraak over de legio beslissende fouten die hij gemaakt zou hebben. Dat is onzin, niet dat hij persoonlijke fouten heeft gemaakt.
Van Bommel ligt nu eenmaal onder de microscoop. Dat gebeurt nou eenmaal bij (eens) grote spelers. Hij is dit seizoen door het ijs gezakt, à la Winter bij zijn rentree bij Ajax. Een glansrijke rentree is niet velen gegund. Categorie Cocu / Rijkaard. Maar die waren dan ook van een ander kaliber dan Van Bommel / Winter.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het staat 1-1 bij PSV-Ajax. Balletje aan de zijkant. Kaatsje met Blind en Eriksen kan zo doorlopen. Lothar ziet, kijkt en blijft hangen.
Uiteraard geen beslissend foutje.
Uiteraard geen beslissend foutje.
Baseman, vind jij de terugkeer van MVB een succes? Zijn seizoen is toch uitgedraaid op een fiasco?
Beetje oud, beetje traag, beetje grote mond...

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zeg Yopi, er is voor Ajacieden maar 1 MVB, en dat is niet Van Bommel...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Hoe moet ik het dan afkorten? MaVaBo?
Ik vind het irritant als spelers in het buitenland blijven tot ze uit elkaar rammelen en dan hier nog een een jaartje te komen uitbollen. Daar spreekt dedain uit voor de eredivisie.

Ik vind het irritant als spelers in het buitenland blijven tot ze uit elkaar rammelen en dan hier nog een een jaartje te komen uitbollen. Daar spreekt dedain uit voor de eredivisie.
Wat dacht je van LuL?Yopi schreef:Hoe moet ik het dan afkorten? MaVaBo?![]()
In de VI staat te lezen dat PSV tussen de 15 en de 20 miljoen euro wil hebben voor Strootman. Het gevolg zal waarschijnlijk zijn dat Strootman bij PSV blijft.
En: PSV moet doorselecteren, maar ontbeert de financiële slagkracht en een degelijk fundament. Daarom zullen de netwerken van Brands en zijn scouts de komende maanden bepalend zijn voor de vraag of PSV een titelkandidaat blijft. Of dat het moet kiezen voor één of meerdere overgangsjaren.

En: PSV moet doorselecteren, maar ontbeert de financiële slagkracht en een degelijk fundament. Daarom zullen de netwerken van Brands en zijn scouts de komende maanden bepalend zijn voor de vraag of PSV een titelkandidaat blijft. Of dat het moet kiezen voor één of meerdere overgangsjaren.

15-20 miljoen voor Strootman? Misschien heeft gemeente Eindhoven nog een potje liggen ergens.
Door de weeks verkeersleider, in het weekend de spil van PSV
Door de weeks verkeersleider, in het weekend de spil van PSV

IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Je mag vinden dat hij weinig persoonlijke fouten maakt. Zelfs als er een lijstje komt met beslissende fouten.Yopi schreef:Baseman, vind jij de terugkeer van MVB een succes? Zijn seizoen is toch uitgedraaid op een fiasco?![]()
De vraag is dan echter wel wat het lijstje is waar je van Bommel mee uit de wind zet.
Leiderschap? Baasje van de kleedkamer? Sturing geven op cruciale momenten? Zorgen dat het team niet ten onder gaat aan de druk? Beslissend zijn in het veld? Imago van de club versterken?
Normaliter zijn dat zaken die je als oude rot, min of meer, mee moet brengen. Zeker als je binnen wordt gehaald op basis van je merites. Ook op basis van dat lijstje zie ik louter minnetjes.
Moet ik hem uit de wind zetten?

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/12224/Vo ... -uit.dhtml
Dit vond ik wel een grappig stukje. Het is een onderbouwing van het vermoeden dat de ondergrens van PSV nu eenmaal een stuk lager licht dan bij AJAX.
Dit vond ik wel een grappig stukje. Het is een onderbouwing van het vermoeden dat de ondergrens van PSV nu eenmaal een stuk lager licht dan bij AJAX.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Klagen, zeuren, spin doctoring. Voetballend staat ie in een noordwester storm.Peter schreef: De vraag is dan echter wel wat het lijstje is waar je van Bommel mee uit de wind zet.
Ik zie in Van Bommel geen toekomstig toptrainer. Hij is een zeurpiet.
Maher had gisteren weer heerlijk vrij spel. Wat is Van Bommel toch een klasbak, houden die gast 

IK GELOOF!!!!!!
-
Marcelo greep ook een paar goed in bij beide goals van AZ.
Echt, het is een grote droevenis wat PSV heeft lopen. En Dick had het al in december gezien bij PSV. Iets met ratten die als eerste het zinkende schip verlaten.......
Geweldig om te zien hoe een beleid, gebaseerd op luchtkastelen, zo erg kan terugslaan. PSV is sportief en financieel failliet.
Echt, het is een grote droevenis wat PSV heeft lopen. En Dick had het al in december gezien bij PSV. Iets met ratten die als eerste het zinkende schip verlaten.......
Geweldig om te zien hoe een beleid, gebaseerd op luchtkastelen, zo erg kan terugslaan. PSV is sportief en financieel failliet.
Whitey on the moon.
Was zeker zo ergens halverwege Ajax-PSV dat Dickie er uit was. 

Nil volentibus arduum
Ja, het is een prachtige voorstelling geworden. Er komt toch nog een jubileumwedstrijd? Misschien is het verstandig als ze daar FC Eindhoven voor uitnodigen.
Nil volentibus arduum
Cocu tekent voor 4 jaar. Met evaluatiemoment na 2 jaar. Dat doet me denken aan MVB bij Ajax, die had ook zo'n constructie! 

- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
BREKEND: De gemeente Eindhoven neemt voor 45 miljoen euro de lucht boven het Philips Stadion over van PSV. PSV kondigt versterkingen aan.
K.
K.
Still alive...
Helemaal niet nodig! Ze gaan namelijk Tyton verkopen voor 1,5 miljoen, voor Marcelo krijgen ze geld en ze verkopen Lens en Toivonen ook voor ettelijke miljoenen (tja het regelmatig niet kunnen inloggen op Ajaxtalk leid je naar vreemde plekken, in dit geval ramptoerisme op Psv Netwerk)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Kowalczyk schreef:BREKEND: De gemeente Eindhoven neemt voor 45 miljoen euro de lucht boven het Philips Stadion over van PSV. PSV kondigt versterkingen aan.
K.

Ik wil de gem. Eindhoven niet op ideeen brengen, maaarrrrr: als ze dan een x-aantal bomen planten in de buurt van het stadion, dan neemt het zuurstofgehalte in die lucht toe. Ergo: dan kunnen ze psv nog een paar méér miljoenen toeschuiven, die Brands e.c. dan in een rits aan nieuwe faalhazen en chokers kunnen steken!!