Niet? Ik vond het allemaal vrij armoedig, hoor. Ajax gaat daar toch wel van winnen.wimpey schreef:Ik vind de kakkies zeker niet minder dan Ajax btw. Middenveld zeker niet. Die vreten juffie met huid en haar op.
Feyenoord
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Feyenoord
Inderdaad. Lekker de bal naar elkaar rondspelen tegenover 1 spits. Gaat helemaal nergens over.wimpey schreef:Schreuder doet het in navolging van de maestro ook met 3 centraal achterin. Die 3 zijn niet in staat om een bal vanaf de achterlijn te onderscheppen voordat Boetius inglijdt.![]()
Je bent met dat systeem m.i. defensief eerder kwetsbaarder dan sterker. De veldbezetting klopt simpelweg niet. Je verdeelt die 11 man niet logisch over de oppervlakte van een voetbalveld.
Ajax moet gewoon met 2 diepe vleugels spelen en volle bak druk zetten.
IK GELOOF!!!!!!
Hij is klaar voor volgende week!zeux schreef:Oeps. Foutje Vermeer.

@Wimpey: juffie mag dan een juffie zijn, hij kan veel beter voetballen dan Immers.
-
- AT Toto winner 15/16
Leuk voor ze dat ze gewonnen hebben maar het is en blijft een achterhoede gevecht.
Andersen is een reïncarnatie van Aissati en Lodeiro tot dusver. Af en toe een hoogstandje, nul rendement, geen fysiek en onthutsend vaak knullig balverlies.Yopi schreef: @Wimpey: juffie mag dan een juffie zijn, hij kan veel beter voetballen dan Immers.
Je volgt het voetbal net als ik al wat langer dan vandaag. Ik heb het zelden meegemaakt dat er bij Ajax 2 man op het middenveld staan, die een bal zelden zuiver over enige afstand kunnen passen. Maar dat krijg je met een TH dat prima passers als Eriksen en Blind vervangt door Duarte en Zimling... Ploegen als Groningen en Excelsior blijven makkelijk op de been, omdat ze weten dat ze niet bang hoeven te zijn voor een snelle bal in de diepte vanaf het middenveld.Peter schreef: Niet? Ik vond het allemaal vrij armoedig, hoor. Ajax gaat daar toch wel van winnen.
De kakkies hebben met Clasie, Ahmadi en Toornstra 3 middenvelders die Ajax een stuk sterker zouden maken dan het nu is. Ik kijk er dan ook niet van op wanneer zij a.s. zondag zouden winnen. Ajax oogst dit seizoen wat het heeft gezaaid. Fail to prepare...
Op een of andere manier wint Ajax bijna altijd van Feyenoord, helemaal thuis.
Dus ik denk dat Ajax 'gewoon' gaat winnen, al ben ik het met Wimpey eens dat Feyenoord moet kunnen winnen.
Dus ik denk dat Ajax 'gewoon' gaat winnen, al ben ik het met Wimpey eens dat Feyenoord moet kunnen winnen.
Baseman kan beter niet meedoen aan de toto.
F. komt op voorsprong tegen toekomstige topclub ADO: 1-0, Immers.

F. komt op voorsprong tegen toekomstige topclub ADO: 1-0, Immers.
Dankzij dit bericht zijn mijn dinsdag, woensdag en donderdag weer goed.
Waar we bij AFC Ajax Amsterdam in januari 2015 denken dat we qua speelstijl en aankoopbeleid de bodem hebben bereikt hebben
tonen onze Vrienden van Feyenoord het weer eens aan.
Het kan altijd nog treuriger. 

Feyenoord-trainer Fred Rutten ziet de komst van Dirk Kuijt wel zitten
Feyenoord-trainer Fred Rutten ziet de komst van Dirk Kuijt de komende zomer wel zitten.
De 34-jarige aanvaller van het Turkse Fenerbahçe zou graag terug willen keren naar De Kuip, waar hij eerder drie seizoenen speelde.
"Een fitte Kuijt is welkom. Kijk maar naar zijn staat van dienst", aldus Rutten dinsdag op een persconferentie.
Het contract van Kuijt bij Fenerbahçe loopt komende zomer af. Hij kwam eerder van medio 2003 tot de zomer van 2006 uit voor Feyenoord. Daarna speelde hij zes jaar voor Liverpool. Nu is Kuijt bezig aan zijn derde seizoen bij Fenerbahçe.
Waar we bij AFC Ajax Amsterdam in januari 2015 denken dat we qua speelstijl en aankoopbeleid de bodem hebben bereikt hebben

Vermeer. 

-
Briljante tekst van die kakkiespits: "als ik de 2-2 maak, wordt het een heel andere wedstrijd!"
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Briljante tekst van die kakkiespits: "als ik de 2-2 maak, wordt het een heel andere wedstrijd!"

Als hij doelpunten had kunnen maken, dan had ie een heel andere carrière.

Feyenooit die heeft een spits die mist 100% kansen en wij hebben een spits die creeert geen kansen 

Ze zijn toch niet zo zwak als we dachten.....

bron: http://www.nu.nl/wetenschap/3986683/kak ... kheid.html
'Kakkerlakken hebben een persoonlijkheid'
Kakkerlakken hebben een persoonlijkheid. Volgens wetenschappers zijn sommige kakkerlakken verlegen, en anderen juist stoutmoedig.
De conclusies van het onderzoek naar de persoonlijkheid van kakkerlakken werden deze week gepubliceerd in Proceedings of the Royal Society B.
Voor het onderzoek werden kakkerlakken (Periplaneta americana) in een verlichte ruimte met enkele beschutte plekken geplaatst.
Kakkerlakken verblijven niet graag in verlichte ruimtes, en de wetenschappers onderzochten hoe verschillende kakkerlakken reageerden op een plotselinge schittering van licht.
Sommigen bleken, bij herhaling, sneller de schaduw op te zoeken dan anderen. Volgens het onderzoeksteam wordt dat verschil in handelen bepaald door de persoonlijkheid van de insecten.
Ook concludeerden de onderzoekers dat kakkerlakken in een groep consensus bereiken over wanneer en waar zij beschutting moeten zoeken. Als de groep echter van samenstelling wisselt, dan verandert ook de consensus.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
- AT Toto winner 15/16
Wat is die Kuyt toch ook een varken he.. eerst roept ie dat hij ooit bij Utreg wil terugkeren, later doet hij datzelfde bij fnoord. Nu heeft fnoord hem een aanbieding gedaan op zn 35e maar meneer wil niet voor maart beslissen omdat er meerdere opties zijn.
Ja, overal zoete broodjes bakken maar uiteindelijk gaat het bij dominee dirk ook gewoon om de knaken. Dat geeft niet, veel mensen zouden bijvoorbeeld destijds voor het geld in Turkije hebben gekozen. Maar doe dan niet net alsof dat niet het geval is.
Nil volentibus arduum
Pas als ie ècht niet meer kan voetballen overweegt hij dus naar Nederland te komen.Marillion schreef:Ja, overal zoete broodjes bakken maar uiteindelijk gaat het bij dominee dirk ook gewoon om de knaken. Dat geeft niet, veel mensen zouden bijvoorbeeld destijds voor het geld in Turkije hebben gekozen. Maar doe dan niet net alsof dat niet het geval is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Op zich is dat natuurlijk wel hét moment om naar Feyenoord te gaan. 

Nil volentibus arduum
- peter
Wat zijn ze goed he? Met die mix van grootse talenten en ervaring. Wat een topclub.

Het was weer groots.
"
Wie zei ook alweer dat Jordy Clasie zo meekon bij Barcelona?
Als ballenjongen zeker.
Pure middelmaat, die ploeg.

"
Wie zei ook alweer dat Jordy Clasie zo meekon bij Barcelona?

Als ballenjongen zeker.

Pure middelmaat, die ploeg.
Ze raken in de war als ze de kans krijgen bij Ajax in de buurt te komen, lijkt het wel.
Hoe dan ook, ik ben er blij mee. Als jullie nou even winnen van Twente en Vitesse ook nog zou winnen in Enschede, doet Ernhem opeens weer mee om Europees voetbal. Wat een bizarre competitie is de eredivisie toch..

Hoe dan ook, ik ben er blij mee. Als jullie nou even winnen van Twente en Vitesse ook nog zou winnen in Enschede, doet Ernhem opeens weer mee om Europees voetbal. Wat een bizarre competitie is de eredivisie toch..
- peter
Bij die 1-0 zat de beste keeper van Nederland er ook weer lekker bij he. 

Zo kennen we Kenneth weer.
Ze raken niet in de war, Wouter. Ze zijn chronisch in de war.
Wie ook in de war zijn: al die 'analisten' die wekelijks F. de hemel in prijzen.
- peter
Ja dat blijft heel bijzonder. Het fantastische Feyenoord heeft nu 12 wedstrijdjes gewonnen en 11 niet. Een absolute wonderprestatie. Sterker nog, als het daar nog wat zwakker wordt, dan kunnen ze zo maar als 7e eindigen.
Maar ze hebben geweldige spelers, hè? Supertalenten.
In het enorme gat dat Ajax op het middenveld liet vallen, konden Jordy c.s. op hun gemakje ballen. Maar dat konden de middenvelders van Groningen óók.
Dat tweede doelpunt van Heracles was een giller. Ze stonden geloof ik met zijn drieën vrij voor het doel.

In het enorme gat dat Ajax op het middenveld liet vallen, konden Jordy c.s. op hun gemakje ballen. Maar dat konden de middenvelders van Groningen óók.
Dat tweede doelpunt van Heracles was een giller. Ze stonden geloof ik met zijn drieën vrij voor het doel.
- peter
Vermeer pakt sinds begin januari amper een bal meer. Kost ze bijna iedere pot een goal.
Ze hebben nog een loodzwaar programma daar en hebben nu al 11 wedstrijden niet gewonnen. Heel bijzonder, want ze spelen zo goed haha. Ik heb ze tegen ons goed zien spelen en thuis tegen Zwolle was het ook prima. Voor de rest was het daar ook vaak kommer en kwel.
Overigens kun je toch ook echt niet aan kakken met Boetius, Kazim en Lexie, hoor. Dat is echt niveautje Heracles.
Ze hebben nog een loodzwaar programma daar en hebben nu al 11 wedstrijden niet gewonnen. Heel bijzonder, want ze spelen zo goed haha. Ik heb ze tegen ons goed zien spelen en thuis tegen Zwolle was het ook prima. Voor de rest was het daar ook vaak kommer en kwel.
Overigens kun je toch ook echt niet aan kakken met Boetius, Kazim en Lexie, hoor. Dat is echt niveautje Heracles.