Eens. Geen spiegel in Huize Advocaat.Ajax Rules schreef:Wat een ongelofelijke faler, die Advocaat. Echt een demasqué.
De reputatieschade die hij dit seizoen oploopt gaat echt veel verder dan het mislopen van de titel. Het is alsof hij zichzelf na al die jaren verraadt en eindelijk inzicht geeft in zijn werkelijke aard.
Wat een enorm verschil met Frank de Boer. In alle opzichten.
PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hoe denken jullie dat Koeman of De Boer zouden hebben gepresteerd met de PSV-selectie?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
het zelfde de laatste 4 van lampies kunnen er totaal niks vanWie kent Cees de Wolf nog schreef:Hoe denken jullie dat Koeman of De Boer zouden hebben gepresteerd met de PSV-selectie?
Weer op zoek naar een Interim coach..
Het gaat uiteindelijk maar om een verschil van een paar punten. Je kan zeker niet uitsluiten dat een andere coach er wat meer uit had gehaald. Bijvoorbeeld door de rust te bewaren en je spelers niet publiekelijk af te vallen.
Maar of één van deze twee het verschil had kunnen maken? Geen idee. Ze zouden daar anders binnenkomen. Frank de Boer is in Eindhoven geen alom geliefd clubicoon. En Koeman heeft daar ondanks de titel op de slotdag geen geweldige indruk achter gelaten. Dat telt allemaal ook mee bij de vraag hoeveel ruimte je krijgt om je stempel als trainer te zetten.
Misschien hebben ze in Eindhoven wel vooral veel last van de leiding die boven de trainer zit. Al dat geld is geïnvesteerd op verkeerde plaatsen in het elftal. Aankopen die scoren bij het publiek maar ondertussen stond er geen goede basis. Met het materiaal dat PSV heeft is het niet te doen om een degelijke defensie neer te zetten. Zowel keeper als verdedigers missen simpelweg het niveau.
Maar of één van deze twee het verschil had kunnen maken? Geen idee. Ze zouden daar anders binnenkomen. Frank de Boer is in Eindhoven geen alom geliefd clubicoon. En Koeman heeft daar ondanks de titel op de slotdag geen geweldige indruk achter gelaten. Dat telt allemaal ook mee bij de vraag hoeveel ruimte je krijgt om je stempel als trainer te zetten.
Misschien hebben ze in Eindhoven wel vooral veel last van de leiding die boven de trainer zit. Al dat geld is geïnvesteerd op verkeerde plaatsen in het elftal. Aankopen die scoren bij het publiek maar ondertussen stond er geen goede basis. Met het materiaal dat PSV heeft is het niet te doen om een degelijke defensie neer te zetten. Zowel keeper als verdedigers missen simpelweg het niveau.
Nil volentibus arduum
De Boer zou er in ieder geval niets van bakken met dat materiaal. Zijn kijk op het spelletje (verzorgd opbouwen van achteruit, controle door balbezit, positiespel met dynamische middenvelders) matcht in het geheel niet met de selectie van PSV.
Hoe zien jullie de toekomst van PSV? Blijft de huidige leiding zitten of gaat er iets gebeuren?
Cocu zal een nieuw team moeten bouwen, daarvoor heeft hij geld nodig. Welke spelers gaan ze verkopen en voor hoeveel? Ik neem aan dat Strootman in elk geval gaat vertrekken, hij is (in mijn ogen) de enige die een hoge transfersom kan opleveren. (Tenzij Barcelona zich natuurlijk meldt voor Marcelo.
)Voor de rest gaat het om kleinere bedragen, lijkt mij. Of onderschat ik de marktwaarde van Toivonen, Lens, Pieters of iemand anders?
Cocu zal een nieuw team moeten bouwen, daarvoor heeft hij geld nodig. Welke spelers gaan ze verkopen en voor hoeveel? Ik neem aan dat Strootman in elk geval gaat vertrekken, hij is (in mijn ogen) de enige die een hoge transfersom kan opleveren. (Tenzij Barcelona zich natuurlijk meldt voor Marcelo.

Lens is international, kan zo naar engeland of spanje.
Toivonen ook.
Strootman misschien nog 1 jaar blijven schat ik zo in
Pieters ?
Van bommel naar fortuna?
Bouma ook?
Mertens kan ook wel wat opbrengen
Toivonen ook.
Strootman misschien nog 1 jaar blijven schat ik zo in
Pieters ?
Van bommel naar fortuna?
Bouma ook?
Mertens kan ook wel wat opbrengen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Lastig in te schatten. Er kan soms ineens een club uit Rusland of Turkije op de stoep staan met een zak geld voor een matige speler. Maar een echt goede indruk is er niet gemaakt door één van deze spelers.
Lens, Toivonen en Mertens zijn gewoon twijfelgevalletjes die te kort komen voor de top. En zo'n Toivonen kan er gewoon voor kiezen om zijn contract af te laten lopen zodat hij volgend jaar kan cashen. Strootman is in mijn ogen wel een prima kracht en interessant voor clubs uit de grote competities. Maar of er komende zomer een club concreet zal worden voor hem?
Wat er achterin loopt kun je natuurlijk nergens kwijt. De één heeft nog meer staan stuntelen dan de ander.
Lens, Toivonen en Mertens zijn gewoon twijfelgevalletjes die te kort komen voor de top. En zo'n Toivonen kan er gewoon voor kiezen om zijn contract af te laten lopen zodat hij volgend jaar kan cashen. Strootman is in mijn ogen wel een prima kracht en interessant voor clubs uit de grote competities. Maar of er komende zomer een club concreet zal worden voor hem?
Wat er achterin loopt kun je natuurlijk nergens kwijt. De één heeft nog meer staan stuntelen dan de ander.
Nil volentibus arduum
Die is alleen beslissend in thuiswedstrijden die psv zónder hem ook wel wint. En al midden-20. Die zit bij psv gewoon aan zijn plafond.elliquido schreef: Mertens kan ook wel wat opbrengen
Brands probeerde Toivonen een jaar geleden al aan een Russische club te slijten, maar Toivonen wilde niet.
Toivonen is natuurlijk probleem nummer één. Wil zijn contract niet verlengen, wil niet naar een Oosteuropese club, wil alleen wat hij wil. Kan zomaar gratis de deur uitlopen als het een beetje tegenzit.
Zulke spelers worden dan zogenaamd gevolgd door die club en door die club (bij voorkeur een Russische club of Newcastle of zo), zou daar iets van waar zijn? Of brengen clubs/zaakwaarnemers die geruchten zelf in de wereld om de speler onder de aandacht te brengen?
Toivonen is natuurlijk probleem nummer één. Wil zijn contract niet verlengen, wil niet naar een Oosteuropese club, wil alleen wat hij wil. Kan zomaar gratis de deur uitlopen als het een beetje tegenzit.
Zulke spelers worden dan zogenaamd gevolgd door die club en door die club (bij voorkeur een Russische club of Newcastle of zo), zou daar iets van waar zijn? Of brengen clubs/zaakwaarnemers die geruchten zelf in de wereld om de speler onder de aandacht te brengen?

Toivonen had toch ook al gemeld zijn contract te willen uitdienen?
I think I lost my fucking headache
Voor Strootman is de echte top een stap te ver. Bij Oranje laat hij al zien handelingssnelheid te missen. Dan is het voor PSV dus hopen op een club onder de echte top die toch met een zak geld komt.
Ja, soms kan hij het niet bijsloffen en gaat hij bekken trekken.
Misschien kan hij zich nog verbeteren, hij komt pas kijken. Maar op dit moment vind ik hem nog tekortschieten voor de Europese top. Vraag is dus of hij wegkomt, want PSV wil wel de hoofdprijs voor hem.
Toivonen zei dat hij met PSV graag de CL in wilde.

Misschien kan hij zich nog verbeteren, hij komt pas kijken. Maar op dit moment vind ik hem nog tekortschieten voor de Europese top. Vraag is dus of hij wegkomt, want PSV wil wel de hoofdprijs voor hem.
Toivonen zei dat hij met PSV graag de CL in wilde.
Strootman is kwa gedrag denk ik ook een beetje meegegaan in de negatieve tendens bij PSV. Als je hem in een andere omgeving neerzet zal dat vervelende minder zijn schat ik zo in.
Nil volentibus arduum
Volgens de PSV supporters, tenminste een groot deel ervan, is Strootman nu al 20 tot 25 miljoen waard. 

En speciaal voor Milan 25 miljoen plus Emanuelson.
Op PN lees je de vreemdste dingen, ja. Volgens sommigen moeten zelfs Wijnaldum, Derijck, Marcelo en Tyton nog behoorlijke transfersommen opleveren. Tegelijk verwachten ze dat PSV spelers als Maher, Finnbogasson en Van Ginkel voor een appel en een ei kan ophalen.
Ze willen er niet aan dat PSV Strootman moet verkopen. Tja...
PSV heeft al een paar nieuwe Engelaartjes lopen, want spelers als Marcelo, Zanka, Wijnaldum, Derijck, Tyton, enz. raak je niet zomaar kwijt.
Komt nog die EU-zaak bij. Moeilijk hoor, voor Marcel Brands.
Ze willen er niet aan dat PSV Strootman moet verkopen. Tja...

PSV heeft al een paar nieuwe Engelaartjes lopen, want spelers als Marcelo, Zanka, Wijnaldum, Derijck, Tyton, enz. raak je niet zomaar kwijt.
Komt nog die EU-zaak bij. Moeilijk hoor, voor Marcel Brands.

Dat kun je die lui niet kwalijk nemen. Die kakelen Advocaat, Van Bommel, Brands e.c. na.Yopi schreef:Op PN lees je de vreemdste dingen, ja.
psv zou met Dickie en Bommel wel effe kampioen worden, immers. En volgens Van Bommel zou psv, gezien de selectie, met 6 punt voor i.p.v. 4 achter Ajax moeten staan. We hebben op AT een (door mij gewaardeerde) poster die meende dat psv kampioen zou worden wanneer de instelling zou deugen. Maar met instelling en zonder specifieke kwaliteiten wordt het nu eenmaal nix.
Allemaal prima natuurlijk! Men heeft nog immer niet in de smiezen dat de onmogelijkheden daar groter zijn dan de mogelijkheden. Hopelijk gaan rookie-Cocu en domoor Brands weer de eredivisie sponsoren deze zomer.
Dan gaat het licht daar een keer uit.

Het ligt niet zozeer aan de instelling. Het ligt gewoon aan de kwaliteit. Een Strootman is helemaal niet zo goed. Wanneer heeft hij nou echt een goede wedstrijd gespeeld tegen een goede tegenstander?
Hij hobbelt leuk mee tegen San Marino en tegen een mindere tegenstander in de Eredivisie wilt hij ook nog weleens schitteren. Maar hebben we hem gezien tegen Ajax? Nee toch? Zelfde met Toivonen. En met Mertens. En met Lens. En met Wijnaldum.
Kwaliteit. Dat is het sleutelwoord.
Hij hobbelt leuk mee tegen San Marino en tegen een mindere tegenstander in de Eredivisie wilt hij ook nog weleens schitteren. Maar hebben we hem gezien tegen Ajax? Nee toch? Zelfde met Toivonen. En met Mertens. En met Lens. En met Wijnaldum.
Kwaliteit. Dat is het sleutelwoord.
IK GELOOF!!!!!!
In dit verband: Brands wil het contract van Pieters verlengen. Lijkt me een prima idee. 

Heerlijk, meer van dit soort interviews, Mark!

Van Bommel: 'Titel geen verdienste Ajax'
Door sv
, 30 april 2013 10:39
, 538 views
Geen lovende woorden van Mark van Bommel voor de naderende landstitel van Ajax. De middenvelder denkt er heel anders over en is van mening dat de Amsterdammers kampioen worden door de zwakte van PSV.
'Laat ik het zo zeggen: frustrerend dat we niet bovenaan staan Als je ziet wat voor selectie wij hebben, is het onze schuld dat we vier punten achterstaan en geen voorsprong hebben van zes punten, Het is echt onze eigen schuld, niet de verdienste van Ajax. Ajax wordt kampioen omdat wij zoveel punten hebben verloren', aldus Van Bommel tegenover Omroep Brabant.
www.ajaxshowtime.nl
Heerlijk als mensen zo slecht kunnen verliezen.
LucaS schreef:Heerlijk, meer van dit soort interviews, Mark!![]()

Goed verliezer, die Mark.

Haha, dit soort berichten is inderdaad altijd lekker. Maar Mark. Hadden jullie niet op een nog grotere achterstand gestaan als Ajax niet zoveel gelijk had gespeeld? Eigenlijk hebben jullie het aan Ajax te danken dat het gat er nog acceptabel uit ziet. 

Nil volentibus arduum
Psv verloor 2 keer van Ajax, daar kan het ook aan liggen. Wint Mark die allebei dan was hij weken geleden toch al kampioen, of niet?