Rishi schreef:Wordt dat geld overgemaakt aan de samenleving?

Moderator: mods
Rishi schreef:Wordt dat geld overgemaakt aan de samenleving?
Onzin, ik heb nooit beweerd dat Janko kan voetballen. Hij kan wel doelpunten maken. 14 doelpunten in een seizoen waarin hij drie maanden geblesseerd is geweest, om precies te zijn.Rishi schreef:Epi zegt het hè. Als Janko tegen een zesdeklasser een man uitkapt gaat hij hem nog vergelijken met Marco van Basten.
Ik vind het wel een goed statement. Ook al heeft Feyenoord het geld hard nodig, je laat je niet onnodig naaien. Misschien wordt Feyenoord er niet beter van, door dit bod te weigeren. Maar je maakt wel een punt richting de buitenwereld en dat is ook wat waard vind ik.Epi Drost schreef:Onzin, ik heb nooit beweerd dat Janko kan voetballen. Hij kan wel doelpunten maken. 14 doelpunten in een seizoen waarin hij drie maanden geblesseerd is geweest, om precies te zijn.Rishi schreef:Epi zegt het hè. Als Janko tegen een zesdeklasser een man uitkapt gaat hij hem nog vergelijken met Marco van Basten.
Van Geel blijft maar doorgaan met janken tegen de media over hoe kwalijk het is dat Twente niet meer dan 2.5 miljoen voor Fer wil betalen. Daar zullen Aldo en Joop echt van onder de indruk zijn. Not.
Daarom denk ik dat het minder is dan 2,5. Epi komt met 2,5... misschien bedoeld ie 2,5 ton.El Clavo schreef:2,5 is toch geen belediging? Volgend jaar is ie gratis.
VZVan Geel hekelt handelswijze Twente: 'Hoe kan ik dat serieus nemen?'
Woensdag, 20 juli 2011 om 00:10
Martin van Geel had van tevoren nooit gedacht dat zijn eerste maanden als technisch directeur van Feyenoord zo hectisch zouden zijn. Niet alleen heeft hij te maken met een lege portemonnee, ook zag hij Georginio Wijnaldum vertrekken, Mario Been opstappen en probeert hij Leroy Fer niet voor een zacht prijsje te laten gaan. Hij beseft dat spelen voor Feyenoord minder aantrekkelijk is geworden.
FC Twente heeft concrete belangstelling voor Fer, die een aflopend contract heeft en niet van plan is om te verlengen. Van Geel zet zijn vraagtekens bij de handelswijze van de Tukkers. "De interesse van die club moet je eerst in de media lezen", vertelt hij aan Voetbal International. "Dan komt er wel een telefoontje en bieden ze twee miljoen euro voor Fer. Hoe kan ik dat serieus nemen? Fer is een speler met potentie die over een paar jaar voor miljoenen zal worden verkocht."
Rob Jansen, zaakwaarnemer van de 21-jarige middenvelder, sprak deze maand tegen dat er al een ‘streep’ door de transfer is gezet. “Er is helemaal niks afgeketst, want er was nog geen deal. Maar als Feyenoord het standpunt huldigt dat Leroy niet naar FC Twente gaat, is dat voor hun rekening, want dat is zeker niet het standpunt van Leroy." Fer wil een transfer niet via een arbitragezaak forceren.
2 miljoen is wel een fiks bedrag, maar Van Geel zal z'n redenen wel hebben.Jesse schreef:Blijkbaar was het 2 miljoen:
VZVan Geel hekelt handelswijze Twente: 'Hoe kan ik dat serieus nemen?'
Woensdag, 20 juli 2011 om 00:10
Martin van Geel had van tevoren nooit gedacht dat zijn eerste maanden als technisch directeur van Feyenoord zo hectisch zouden zijn. Niet alleen heeft hij te maken met een lege portemonnee, ook zag hij Georginio Wijnaldum vertrekken, Mario Been opstappen en probeert hij Leroy Fer niet voor een zacht prijsje te laten gaan. Hij beseft dat spelen voor Feyenoord minder aantrekkelijk is geworden.
FC Twente heeft concrete belangstelling voor Fer, die een aflopend contract heeft en niet van plan is om te verlengen. Van Geel zet zijn vraagtekens bij de handelswijze van de Tukkers. "De interesse van die club moet je eerst in de media lezen", vertelt hij aan Voetbal International. "Dan komt er wel een telefoontje en bieden ze twee miljoen euro voor Fer. Hoe kan ik dat serieus nemen? Fer is een speler met potentie die over een paar jaar voor miljoenen zal worden verkocht."
Rob Jansen, zaakwaarnemer van de 21-jarige middenvelder, sprak deze maand tegen dat er al een ‘streep’ door de transfer is gezet. “Er is helemaal niks afgeketst, want er was nog geen deal. Maar als Feyenoord het standpunt huldigt dat Leroy niet naar FC Twente gaat, is dat voor hun rekening, want dat is zeker niet het standpunt van Leroy." Fer wil een transfer niet via een arbitragezaak forceren.
Ik vind dat hij wel kan voetballen. Hij gaat niet als een sierlijke hinde over het veld, maar hij heeft wel balgevoel. Hij had wel wat moeite met de hogere handelingssnelheid waardoor hij soms boven zijn macht aan het voetballen was, de macht van zijn toenmalige vorm in ieder geval. Maar hij heeft een paar klassedoelpunten gemaakt en ook wel eens hele mooie balletjes meegegeven. Ik vind hem onderschat.Epi Drost schreef:Onzin, ik heb nooit beweerd dat Janko kan voetballen. Hij kan wel doelpunten maken. 14 doelpunten in een seizoen waarin hij drie maanden geblesseerd is geweest, om precies te zijn.Rishi schreef:Epi zegt het hè. Als Janko tegen een zesdeklasser een man uitkapt gaat hij hem nog vergelijken met Marco van Basten.
Hoezo naaien? Speler van een middenmoter, nauwelijks Europese ervaring en met nog een jaar contract. Ik vind 2.5 miljoen meer dan genoeg.GangstaRiB schreef: Ik vind het wel een goed statement. Ook al heeft Feyenoord het geld hard nodig, je laat je niet onnodig naaien. Misschien wordt Feyenoord er niet beter van, door dit bod te weigeren. Maar je maakt wel een punt richting de buitenwereld en dat is ook wat waard vind ik.
Epi Drost schreef:Hoezo naaien? Speler van een middenmoter, nauwelijks Europese ervaring en met nog een jaar contract. Ik vind 2.5 miljoen meer dan genoeg.GangstaRiB schreef: Ik vind het wel een goed statement. Ook al heeft Feyenoord het geld hard nodig, je laat je niet onnodig naaien. Misschien wordt Feyenoord er niet beter van, door dit bod te weigeren. Maar je maakt wel een punt richting de buitenwereld en dat is ook wat waard vind ik.
Nee hoor.... iedereen begrijpt dat Ruiz minimaaal 8 zal moeten kosten. En iedereen begrijpt het ook als Twente meer dan 10 vraagt.joey schreef:Wij hier op AT vinden zes miljoen voor Ruiz meer dan genoeg.
Wijnaldum heeft anders 5 opgeleverdDe Dominee schreef:Epi Drost schreef:Hoezo naaien? Speler van een middenmoter, nauwelijks Europese ervaring en met nog een jaar contract. Ik vind 2.5 miljoen meer dan genoeg.GangstaRiB schreef: Ik vind het wel een goed statement. Ook al heeft Feyenoord het geld hard nodig, je laat je niet onnodig naaien. Misschien wordt Feyenoord er niet beter van, door dit bod te weigeren. Maar je maakt wel een punt richting de buitenwereld en dat is ook wat waard vind ik.
Eens met Epi. 2,5 mln voor een matige middenvelder met mogelijk enig talent en een 1 jarig contract is marktconform.
Dat mag jij (en Twente) vinden. Als Feyenoord niet toehapt moet je verder niet zeuren.Epi Drost schreef:Hoezo naaien? Speler van een middenmoter, nauwelijks Europese ervaring en met nog een jaar contract. Ik vind 2.5 miljoen meer dan genoeg.GangstaRiB schreef: Ik vind het wel een goed statement. Ook al heeft Feyenoord het geld hard nodig, je laat je niet onnodig naaien. Misschien wordt Feyenoord er niet beter van, door dit bod te weigeren. Maar je maakt wel een punt richting de buitenwereld en dat is ook wat waard vind ik.
Dan heb je het over PhilipsSubsidieVerein en Marcel Brands. Een kind in een snoepwinkel met een portemonnee van 40 mln euro.LucaS schreef: Wijnaldum heeft anders 5 opgeleverd
Ik zeur niet en Twente zeurt ook niet. Het is Van Geel die zeurt.GangstaRiB schreef:
Dat mag jij (en Twente) vinden. Als Feyenoord niet toehapt moet je verder niet zeuren.
Ja en? Dat ze bij PSV achterlijke bedragen betalen moeten ze zelf weten.LucaS schreef:Wijnaldum heeft anders 5 opgeleverd