PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Elm zegt ook gewoon dat ze de wedstrijd hebben laten lopen. 'We hebben PSV zand in de ogen gestrooid.'
Eigen schuld van Ajax natuurlijk. AZ kreeg vrije doorgang in het bekertoernooi.
Eigen schuld van Ajax natuurlijk. AZ kreeg vrije doorgang in het bekertoernooi.
Prachtige goal!Cruijff schreef:Hij schoot die bal inderdaad errug strak in de kruising.

Had gekund. Maar AZ deed er niets aan.Kan nog een interessante tweede helft worden.
Elke keer hetzelfde liedje; de KNVB zou eens iets moeten doen aan die competitevervalsing. Het zou beter zijn als de verliezende bekerfinalist niet langer toegang kreeg tot de UEFA-cup.
Dat zou het beste zijn. Een alternatief is om de bekerfinale niet pas na afloop van het seizoen te spelen. Dan kan het nog misgaan, maar is er meestal in ieder geval geen duidelijkheid over wie er 2e wordt.
- Jinne
- Site Admin
Volgens mij is het een verplichting vanuit de UEFA dat de verliezende finalist Europa in mag in het geval dat de winnaar CL haalt.
Makkelijkste is gewoon afschaffing van die regel. Dan kan de bekerfinale nog prima aan het einde van het seizoen worden gespeeld.
Makkelijkste is gewoon afschaffing van die regel. Dan kan de bekerfinale nog prima aan het einde van het seizoen worden gespeeld.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
En de Calimero's van het jaar 2013 zijn ook al bekend:
Schiet er maar op los
]"De media heeft dit opgepakt om PSV in een kwaad daglicht te stellen", meent René in gesprek met Omroep Brabant. "Het is duidelijk dat de media hopen dat PSV geen kampioen wordt, al is de kans daarop nog steeds aanwezig." Willy is het met zijn broer eens: "De media proberen om PSV geen eerste of tweede te laten worden. Ze zien liever Feyenoord tweede worden."
Schiet er maar op los

IK GELOOF!!!!!!
'Neymar moet naar Europa komen', is Ronaldo overtuigd in gesprek met AS. 'In Brazilië kan hij niet meer groeien. Om dat te bewerkstelligen moet hij naar een grote club.'
'Wat hij niet moet doen, is wat ik deed. Naar een club als PSV gaan', vervolgt Ronaldo.
http://www.vi.nl/nieuws/239829/Neymar-m ... ar-PSV.htm

Al zal meneer Ronaldo Ajax waarschijnlijk ook 'een club zoals Psv' vinden...
Heeft Ronaldo geen heimwee naar de gevulde koeken?
Niet alleen de media... Ook ik zie Feyenoord of Vitesse liever 2de worden.Rishi schreef:En de Calimero's van het jaar 2013 zijn ook al bekend:
]"De media heeft dit opgepakt om PSV in een kwaad daglicht te stellen", meent René in gesprek met Omroep Brabant. "Het is duidelijk dat de media hopen dat PSV geen kampioen wordt, al is de kans daarop nog steeds aanwezig." Willy is het met zijn broer eens: "De media proberen om PSV geen eerste of tweede te laten worden. Ze zien liever Feyenoord tweede worden."
Schiet er maar op los
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
3e spits achter Pat en Kanu...Laudrup schreef:Ronaldo baalt dat hij in 1994 niet naar Ajax is gegaan.

@Laudrup: hoe kom je daar nou bij? 

Ik loop te ouwehoeren.Yopi schreef:@Laudrup: hoe kom je daar nou bij?
Ronaldo kwam bij een zeer matig PSV terecht, en Ajax won dat seizoen bijna alles wat er te winnen viel

15 mei 2011.
Ronaldo speelde op intuïtie, hij had zomaar kunnen mislukken bij Ajax.Van Gaal houdt niet van zulke spelers. Zeker met leeftijdgenoot Kluivert in zijn nek.
Oh ik ben achteraf ook heel blij dat PSV hem voor de neus van Ajax heeft weggekaapt hoor.Yopi schreef:Ronaldo speelde op intuïtie, hij had zomaar kunnen mislukken bij Ajax.Van Gaal houdt niet van zulke spelers. Zeker met leeftijdgenoot Kluivert in zijn nek.
15 mei 2011.
Het schijnt wel echt een close call te zijn geweest, voor hetzelfde geld was hij wel in Amsterdam beland.
In zijn gloriedagen werkelijk een geweldige speler die Ronaldo, toch heeft hij een zeer opmerkelijk track-record. Hij heeft achtereenvolgens bij PSV, Barcelona en Inter rondgelopen zonder ook maar één landstitel te winnen. Dat zijn 8 seizoenen achter elkaar zonder titel bij clubs die in het desbetreffende decennium (zonder hem) toch best wel het een en ander wisten te oogsten.
In zijn gloriedagen werkelijk een geweldige speler die Ronaldo, toch heeft hij een zeer opmerkelijk track-record. Hij heeft achtereenvolgens bij PSV, Barcelona en Inter rondgelopen zonder ook maar één landstitel te winnen. Dat zijn 8 seizoenen achter elkaar zonder titel bij clubs die in het desbetreffende decennium (zonder hem) toch best wel het een en ander wisten te oogsten.
Individueel was hij geweldig, maar in het teamspel had je niks aan hem. Dat is toch wel nodig om landstitels te winnen.
Cruijff schreef:In zijn gloriedagen werkelijk een geweldige speler die Ronaldo, toch heeft hij een zeer opmerkelijk track-record. Hij heeft achtereenvolgens bij PSV, Barcelona en Inter rondgelopen zonder ook maar één landstitel te winnen. Dat zijn 8 seizoenen achter elkaar zonder titel bij clubs die in het desbetreffende decennium (zonder hem) toch best wel het een en ander wisten te oogsten.
Maar wel wereldkampioen.
Ja, mooi was dat. De FIFA die Oliver Kahn voor de finale uitroept tot speler van het toernooi en Kahn die dan in die finale twee blunders maakt waardoor Ronaldo die finale in de pocket kan stoppen. 

Absoluut. Die hadden we fluitend moeten winnen.
(Als we ons hadden geplaatst...)
(Als we ons hadden geplaatst...)
Tja, dat was het probleem. Prutswerk van de bondscoach.
Dat gaat rap
Zo dan... En dat is 2
De 100 gaan ze vanavond al wel halen denk ik
Zo dan... En dat is 2
De 100 gaan ze vanavond al wel halen denk ik
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Zoals ik al voorspelde (ik lijk Bert van Marwijk wel) krijgt PSV een vrijgeleide in de laatste vier wedstrijden. Die zege in Eindhoven was zó ontzettend belangrijk.
-
Yup. Toch gek. Je zou verwachten dat PSV definitief in een crisis gegooid ging worden, maar ze laten PSV massaal lopen.Jöhnk schreef:Zoals ik al voorspelde (ik lijk Bert van Marwijk wel) krijgt PSV een vrijgeleide in de laatste vier wedstrijden. Die zege in Eindhoven was zó ontzettend belangrijk.
Whitey on the moon.