Hopelijk blijft het dan wel bij die ene overeenkomst. Anders kunnen we later nog wel eens erg veel last van die jongen krijgen...beelzebub schreef:Wel mooi dat het grootste Feyenoordtalent van dit moment Jari heet en is vernoemd naar onze Amsterdamse held.
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

- InnerHarbour
Voetballers zijn geen helden.beelzebub schreef:Wel mooi dat het grootste Feyenoordtalent van dit moment Jari heet en is vernoemd naar onze Amsterdamse held.
YNWA
Daarvoor heeft hij nog een lange weg te gaan. Mij viel hij de keren dat ik hem zag spelen tegen.Zuidema schreef:Hopelijk blijft het dan wel bij die ene overeenkomst. Anders kunnen we later nog wel eens erg veel last van die jongen krijgen...
- InnerHarbour
Voor Jari maak ik graag een uitzonderingInnerHarbour schreef:Voetballers zijn geen helden.beelzebub schreef:Wel mooi dat het grootste Feyenoordtalent van dit moment Jari heet en is vernoemd naar onze Amsterdamse held.

In dezelfde week dat Ajax bijna 2-2 speelt in Barcelona wordt Feijenoord met 3-1 geveegd tegen een oostblok ploeg.
De ene 3-1 is de andere niet.
De ene 3-1 is de andere niet.

Ik dacht eerst dat ze tegen Reykjavik speelden? Was het Rijeka. Werkelijk nooit van gehoord. Maar goed, Vitesse legde het een jaar geleden nog af tegen Petropenis, dus ik houd mijn mond verder maar.
-
- AT Toto winner 15/16
De afgelopen weken zie je toch wel de totale ineenstorting van het Nederlandse voetbal.
Ajax bijna 2-2?
Eerder Ajax bijna 7-1.......
Eerder Ajax bijna 7-1.......
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
Tja, dat mag je wel concluderen ja.brigade zuid schreef:De afgelopen weken zie je toch wel de totale ineenstorting van het Nederlandse voetbal.
Ajax eerder tegen Salzburg kansloos eraf. Nu weer Feyenoord en PSV die matige resultaten behalen. Het is allemaal zo soft. Kansen worden niet benut omdat de gedachte is dat je er straks nog wel één krijgt ofzo. Zo werkt dat in de Eredivsie, in Europa niet.
Whitey on the moon.
Kansen worden niet benut omdat de spelers kwaliteit missen. Niet omdat ze denken dat ze meer kansen krijgen. Hoe verzin je dat?
IK GELOOF!!!!!!
Nou misschien niet bewust, maar het zit wel in de mindset op een of andere manier. "Ah jammer, volgende x beter."
8 op de 10 schoten binnen de 16 moeten gewoon binnen de palen zijn, daar begint het mee.
Het is dan aan de keeper om ze eruit te halen.
8 op de 10 schoten binnen de 16 moeten gewoon binnen de palen zijn, daar begint het mee.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
Psies. Ik heb alleen de eerste helft gezien van Feyenoord en ik vond ze beter dan Rijeka. Maar Manu moet een aantal ballen gewoon afmaken. Nederlandse teams kunnen gewoon niet efficient te werk gaan. Net zoals PSV. Die waren ook veel beter dan die Grieken, maar toch wordt het 1-1.beelzebub schreef:Nou misschien niet bewust, maar het zit wel in de mindset op een of andere manier. "Ah jammer, volgende x beter."
Het is zo zonde, want kwalitatief waren Feyenoord en PSV echt niet minder dan hun tegenstanders. Maar ja, resultaat telt!
Whitey on the moon.
NL ploegen zijn veel te lief en naïef. We kunnen niet 'killen'.GangstaRiB schreef: Het is zo zonde, want kwalitatief waren Feyenoord en PSV echt niet minder dan hun tegenstanders. Maar ja, resultaat telt!
Die Kramaric is wel een spitsje trouwens. Ik las vanochtend in De T. dat de kakkies hem deze zomer voor 2 M hadden kunnen binnenhalen. Dat gaat nu niet meer lukken.

-
Jammer dat ie niet eens op de radar van Ajax is verschenen. Lopen toch wel een hoop goeie spelers te ballen in de Balkan die de Eredivsie nog wel als stap vooruit zien.wimpey schreef:NL ploegen zijn veel te lief en naïef. We kunnen niet 'killen'.GangstaRiB schreef: Het is zo zonde, want kwalitatief waren Feyenoord en PSV echt niet minder dan hun tegenstanders. Maar ja, resultaat telt!
Die Kramaric is wel een spitsje trouwens. Ik las vanochtend in De T. dat de kakkies hem deze zomer voor 2 M hadden kunnen binnenhalen. Dat gaat nu niet meer lukken.
Whitey on the moon.
Tegen Ajax misten ze ook kansen. Manu mist iedere wedstrijd kansen. Kwaliteitgebrek.
Van Geel heeft aangegeven dat hij niet voor 2 miljoen te koop was.
Van Geel heeft aangegeven dat hij niet voor 2 miljoen te koop was.
IK GELOOF!!!!!!
Hoppa. 2-0 al.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Na het eerste furieuze half uur, is feijenoord behoorlijk ingekakt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Krijg nou wat.... Vermeer opgeroepen en Zoet nietBaseman schreef:Hahaha, de pot verwijt de ketel![]()
Maar goed, ik ben vanzelfsprekend de subjectieve überpositieveling die alleen maar negatief naar niet PSV'ers kan kijken![]()
Laat verder ook maar, als je met dit soort onzin komt haak ik af.

IK GELOOF!!!!!!
Wat doet die Pietje nou weer raar.
Hotseknotsbegonia voetbal, op zich wel vermakelijk. Vitesse had een pingel moeten hebben, maar wellicht daarvoor ook al een rode kaart voor een bewuste handsbal.
Daar is ie dan eindelijk, Boulahrouz.