Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Ik zie Cillessen geen blunder maken zoals Zoet tegen PEC overkwam.
Dat komt nog wel.
Maar tot die tijd zal ik je in de illusie laten dat Cillessen de enige keeper is die nooit blundert.
Maar tot die tijd zal ik je in de illusie laten dat Cillessen de enige keeper is die nooit blundert.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Of tegen Ajax..wimpey schreef:Ik zie Cillessen geen blunder maken zoals Zoet tegen PEC overkwam.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Keepen die allemaal in Nederland? Das nieuw voor mij...
Daarbij zet ik dat rijtje keepers in een andere volgorde.
Al is jouw mening natuurlijk de enige juiste. Waarbij vooral de hoge positie van Vermeer heel logisch is, laat staan dat hij überhaupt in dat rijtje voorkomt
Al is jouw mening natuurlijk de enige juiste. Waarbij vooral de hoge positie van Vermeer heel logisch is, laat staan dat hij überhaupt in dat rijtje voorkomt

Een inschattingsfout waarbij 3 man in de fout gaan is tegenwoordig ook al een blunder van de keeper?Raymon schreef:Of tegen Ajax..
Dus een niet onhoudbare bal die Cillessen doorlaat mag ik ook een blunder noemen?
Noem eens een Cillessen-blunder dan.Baseman schreef: Maar tot die tijd zal ik je in de illusie laten dat Cillessen de enige keeper is die nooit blundert.
Jammer dat je er een pissing content van maakt die steeds in het voordeel van psv uit moet vallen.
Hahaha, de pot verwijt de ketel
Maar goed, ik ben vanzelfsprekend de subjectieve überpositieveling die alleen maar negatief naar niet PSV'ers kan kijken
Laat verder ook maar, als je met dit soort onzin komt haak ik af.

Maar goed, ik ben vanzelfsprekend de subjectieve überpositieveling die alleen maar negatief naar niet PSV'ers kan kijken

New Lionel, same old Rishi shit.
Grapje he Lionel.

Grapje he Lionel.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Waar zeg ik dat ze in Nederland keepen? Ik zeg 'Nederlandse' keeper.Baseman schreef:Keepen die allemaal in Nederland? Das nieuw voor mij...
Vermeer is wel ff beter dan Zoet hè. En dan nog boeit het niet op welke plek je hem zet.
Zoet is stukken minder. Tegen PEC en tegen Ajax een blunder. Maar hij is nog jong. Talent heeft hij zeker. Maar om Zoet nou zo op te hemelen terwijl hij feitelijk geen fuck heeft gepresteerd slaat nergens op.
IK GELOOF!!!!!!
Noem eens een blunder van Cillessen dan. Ben je van het 'gezeur' af.Baseman schreef:Hahaha, de pot verwijt de ketel![]()
Maar goed, ik ben vanzelfsprekend de subjectieve überpositieveling die alleen maar negatief naar niet PSV'ers kan kijken![]()
Speciaal voor jou dan, de 1e hit op Google:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... jax__.htmlGalatasaray leidde bij rust met dank aan een blunder van Jasper Cillessen waardoor Burak Yilmaz kon scoren
Haha je weet dat het een oefenwedstrijd betrof?
Zoek eens iets op uit de CL, WK, of de competitie.
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Kom op zeg, dat was toch wel een zeer grote blunder, Zoet had daar helemaal niets te zoeken. Dat Cillissen ook niet foutloos is, uiteraard, maar hij is wel verreweg de beste keeper die er nu rondloopt. Heeft zich op alle niveaus bewezen. Ook Vermeer heeft een stuk meer bewezen dan Zoet vooralsnog. Zodra Zoet het laat zien op een hoger niveau dan de Eredivisie dan praten we weer verder.Baseman schreef:Een inschattingsfout waarbij 3 man in de fout gaan is tegenwoordig ook al een blunder van de keeper?Raymon schreef:Of tegen Ajax..
Dus een niet onhoudbare bal die Cillessen doorlaat mag ik ook een blunder noemen?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Wat heeft dat met zijn blunder te maken?Lionel schreef:Haha je weet dat het een oefenwedstrijd betrof?
Of gaan we net zolang door met het veranderen van criteria totdat hij inderdaad nooit een blunder heeft gemaakt?
Hij had moeten blijven staan, maar ik vind dat geen blunder.Raymon schreef:Kom op zeg, dat was toch wel een zeer grote blunder, Zoet had daar helemaal niets te zoeken.
De grootste fouten lagen bij Hendrix en Willems, waarna Zoet als laatste de fout ingaat. Dat is in mijn ogen wat anders dan een blunder.
Ik ben het dus niet eens met dat verreweg.Dat Cillissen ook niet foutloos is, uiteraard, maar hij is wel verreweg de beste keeper die er nu rondloopt.
Met name meevoetballend is hij dit seizoen nog twijfelachtig. Zo leidde hij in het begin van de wedstrijd met een slechte trap een aanval van Feyenoord in, waarbij de bal op de lat eindigde.
Dus regelmatig blunderen in de Eredivisie mag zolang je maar keept bij Oranje?Ook Vermeer heeft een stuk meer bewezen dan Zoet vooralsnog.
Vermeer is een schoolvoorbeeld van iemand die structurele fouten maakt en daardoor nooit tot de beste keepers gerekend kan worden.
-
Ik denk dat je dit al had voorbereid, wetende dat die opmerking zou komenBaseman schreef:Speciaal voor jou dan, de 1e hit op Google:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... jax__.htmlGalatasaray leidde bij rust met dank aan een blunder van Jasper Cillessen waardoor Burak Yilmaz kon scoren

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
- AT Toto winner 15/16
Niet echt een blunder maar ik vond die bal van de zomer tegen Mexico wel houdbaar. Maargoed waar hebben we het over, ik ben iig blij dat Cillessen bij ons op de goal staat.Lionel schreef:Haha je weet dat het een oefenwedstrijd betrof?
Is een goed teken dat je google nodig hebt om een blunder van Cillessen te vinden.Baseman schreef:Speciaal voor jou dan, de 1e hit op Google:

Ik vind Zoet trouwens ook een goede keeper. Sleepte psv er tegen Ajax door. Maar gaat dan gruwelijk in de fout tegen PEC. Cillessen is verder, meer constant. Heeft ook meer ervaring op topniveau natuurlijk.
Heb ik me daar toch even een mooi bruggetje terug naar het onderwer van dit topic. Kazim Richards over onze keeper:

Haha, ik ben echt nu al fan van deze man. Voor de wedstrijd wilde hij Amsterdam al niet noemen. Ajax is kennelijk geen probleem.'Ik was niet onder de indruk van Ajax. En ook niet van Jasper Cillessen, nee. Hij nam mij in de maling en dus heb ik hem na afloop in de tunnel opgewacht. Ik hou niet van dat soort dingen.' (Bron: AS).

Nil volentibus arduum
Vinden ze mooi, daar in Rotterdam. Graziano wíe?
Voorlopig praat hij meer dan dat hij indruk maakt (los van dat mooie doelpunt met die kopbal). Nu moet Gullit het weer ontgelden omdat hij kritiek had op het kiezen van positie. Nu was Gullit geen sterke trainer maar hier had hij wel een punt. Ik vroeg me tijdens de wedstrijd ook al af waarom hij zelden echt in de spits liep.
Maar als hij zulke uitspraken over Ajax blijft doen zit het met zijn populariteit in Rotterdam wel goed.
Maar als hij zulke uitspraken over Ajax blijft doen zit het met zijn populariteit in Rotterdam wel goed.

Nil volentibus arduum
-
Hadden ze daar niet ook een keer zo'n oostblokker die kakkie in hart en nieren was na twee invalbeurten? In mijn klok en klepelgeheugen zou zijn vader zijn salaris betalen ofzo. Hilarische shit!
Ja, Babovic. Dat was ook een mooie. En het gaat er altijd in als zoete koek he?
Nil volentibus arduum
Kazim maakt tot nu toe een betere indruk dan Sig en Milik bij elkaar opgeteld.
IK GELOOF!!!!!!