Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » do sep 18, 2014 8:43 pm

brigade zuid schreef:Wat een kutverdediging heeft fnoord zeg. Dit MOET gewonnen worden hoor zondag.
Natuurlijk moeten we absoluut van deze gasten winnen!

Net wel een uitstekende vrije trap van Toornstra. Gelukkig was Jasper gisteravond echt de baas bij alle vrije trappen! :biggthumpup.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » do sep 18, 2014 9:43 pm

Sevilla speelt wel echt prachtig. Mooie spelers.

Zondag erop knallen vanaf de eerste seconde. We hebben een dag langer rust, geen reis en zijn 2 klassen beter.
IK GELOOF!!!!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do sep 18, 2014 10:28 pm

2-0 geworden voor Sevilla en daar mag men in Rotterdam blij mee zijn. Heb de laatste 35 minuten gezien en vond dat ze aardig door de mangel werden gehaald.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo sep 21, 2014 6:25 pm

Wat een zure Vermeer net met zn reactie op de goal van van Rhijn. Van Rhijn schiet normaal gesproken altijd naast zegt ie. Judas kakkerlak vermeer.

columbus

Bericht door columbus » zo sep 21, 2014 6:35 pm

Ik kon er wel om lachen eigenlijk.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo sep 21, 2014 9:11 pm

Ik vond het ook wel humor van Kenneth. En laten we eerlijk zijn; hoe vaak heeft Ricardo uit een vrije trap gescoord in een officiële wedstrijd?

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo sep 21, 2014 9:19 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik vond het ook wel humor van Kenneth. En laten we eerlijk zijn; hoe vaak heeft Ricardo uit een vrije trap gescoord in een officiële wedstrijd?
1 keer :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo sep 21, 2014 9:39 pm

Vermeer heeft al heel snel zijn hart verpand aan fnoord. Lekker klappen naar het legioen, negatief doen over van Rhijn. Het is gewoon een judas kakkerlak.

Arthur

Bericht door Arthur » zo sep 21, 2014 9:40 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik vond het ook wel humor van Kenneth. En laten we eerlijk zijn; hoe vaak heeft Ricardo uit een vrije trap gescoord in een officiële wedstrijd?
Net zo vaak als hij er een genomen heeft.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo sep 21, 2014 9:46 pm

brigade zuid schreef:Vermeer heeft al heel snel zijn hart verpand aan fnoord. Lekker klappen naar het legioen, negatief doen over van Rhijn. Het is gewoon een judas kakkerlak.
Ach... wat is dat voor een goedkoop sentiment. Die jongen wil keepen en gaat naar een andere club. Big deal.

Vind em trouwens wel goed overkomen in de media. Lijkt me een goede gozer.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » zo sep 21, 2014 9:59 pm

GangstaRiB schreef:
brigade zuid schreef:Vermeer heeft al heel snel zijn hart verpand aan fnoord. Lekker klappen naar het legioen, negatief doen over van Rhijn. Het is gewoon een judas kakkerlak.
Ach... wat is dat voor een goedkoop sentiment. Die jongen wil keepen en gaat naar een andere club. Big deal.

Vind em trouwens wel goed overkomen in de media. Lijkt me een goede gozer.
Vermeer is echt een hele relaxte gast. Geen kapsones.. gewoon een normale sportman die wilt keepen. Gun hem het beste.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo sep 21, 2014 10:10 pm

Ik niet, want dan worden de kakkies kampioen.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo sep 21, 2014 10:26 pm

Humor? Zo was het niet bedoeld. Hij zei het met een gezicht als een oorwurm.

Zo geweldig zag hij er niet uit bij die vrije trap. :666.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo sep 21, 2014 10:50 pm

Yopi schreef:
Humor? Zo was het niet bedoeld. Hij zei het met een gezicht als een oorwurm.

Zo geweldig zag hij er niet uit bij die vrije trap. :666.gif:
Als je op dat moment (vlak na de wedstrijd) zegt dat Ricardo em meestal naast schoot, dan vind ik dat heerlijk onderkoelde humor eerlijk gezegd.
Whitey on the moon.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo sep 21, 2014 11:37 pm

Juist vanwege het zure gezicht van Kenneth kon ik smakelijk lachen om zijn opmerking :ajaxsmiley.gif:
Ajax!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo sep 21, 2014 11:58 pm

Mee eens. Hij zei ook dat hij alleen uit Amsterdam negatieve reacties over zijn transfer heeft gekregen en niet uit Rotterdam. Een pure leugen natuurlijk.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 22, 2014 6:57 am

Natuurlijk was dat geen humor van zijn kant. Hij stond aan de grond genageld bij die goal, verder kreeg hij 2 ballen recht op hem afgeschoten, snel de benen intrekken zodat het nog wat lijkt als hij die ballen tegenhoud.

Waardeloze kutkeeper, blij dat hij opgerot is.
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma sep 22, 2014 7:16 am

Het was in ieder geval sympathiek dat hij weigerde naar die bal te duiken bij de 0-1. Want zo onhoudbaar was hij in mijn ogen niet. Die bal komt van grote afstand en zat niet strak in de hoek.
Nil volentibus arduum

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma sep 22, 2014 7:53 am

Marillion schreef:Het was in ieder geval sympathiek dat hij weigerde naar die bal te duiken bij de 0-1. Want zo onhoudbaar was hij in mijn ogen niet. Die bal komt van grote afstand en zat niet strak in de hoek.
Je onderschat de snelheid van die bal.
Whitey on the moon.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma sep 22, 2014 7:57 am

Jöhnk schreef:
Mee eens. Hij zei ook dat hij alleen uit Amsterdam negatieve reacties over zijn transfer heeft gekregen en niet uit Rotterdam. Een pure leugen natuurlijk.
Hij zal wel verplicht zijn dergelijke teksten te gebruiken, die Kazim zei vorige week al het woord "Amsterdam" niet te willen/kunnen uitspreken, had het over 020. Die Babovic zei een paar jaar geleden na één week al hetzelfde. Bilal (Is hij geblesseerd?) had ook al opmerkingen.

Op FN schaamden supporters zich voor wat Vermeer in de eerste thuiswedstrijd naar zijn hoofd heeft gekregen, maar Vermeer kiest eieren voor zijn geld en Feyenoord denkt aan het contract van vier jaar; stel dat Vermeer positief over Ajax is, hij wordt kapotgemaakt door de eencelligen (daar gebruiken ze die cel voor), schiet niemand wat mee op, komt Mulder weer in het doel.

Van FN
Kazim: dit heb ik nooit eerder in mijn leven meegemaakt

22 september 2014

Voor Kazim was de Klassieker een hele belevenis. "Ik heb echt in de grootste derby’s ter wereld gespeeld. Daarin ’swingde’ het spel altijd van links naar rechts. Je kon nooit een topfavoriet aanwijzen. Maar dit was gewoon niet normaal om mee te maken. De dominantie die Feyenoord tegen Ajax in een topwedstrijd had, ging nog veel verder dan alleen al het balbezit van meer dan 65 procent,' zo stelt hij in De Telegraaf.
Die Kazim toch.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

zeux

Bericht door zeux » ma sep 22, 2014 8:02 am

Aandoenlijk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma sep 22, 2014 8:07 am

GangstaRiB schreef:
Marillion schreef:Het was in ieder geval sympathiek dat hij weigerde naar die bal te duiken bij de 0-1. Want zo onhoudbaar was hij in mijn ogen niet. Die bal komt van grote afstand en zat niet strak in de hoek.
Je onderschat de snelheid van die bal.
We hebben het over een bal die niet strak in de hoek zit en komt vanaf zeker 30 meter. En dat in combinatie met een keeper die bekend staat om zijn geweldige reflexen. Ik vond het prima hoor. Maar hij was in mijn ogen absoluut niet onhoudbaar.

Laat die Kazim ondertussen maar roepen. Zolang hij open kansen vanaf 3 meter naast schiet hoor je mij niet klagen. :biggthumpup.gif:
Nil volentibus arduum

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma sep 22, 2014 8:14 am

Laat iedereen maar positief zijn over feyenood. Ondertusen staan ze heerlijk 15e, hebben we heerlijk 3 punten gstolen op de schuimbekkies en lach ik nog even verder.

O ja, kan iemand dat legioen uitleggen dat ze niet moeten gaan janken om een penalty zodra een feyenoord speler de 16 alleen ook maar in loopt. Kansloos.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 22, 2014 8:44 am

Als ik eerlijk ben vind ik stiekem zo'n gestolen overwinning nog veel leuker dan die 5-0 partijen uit de midden jaren 90. Dit was zo'n onverdiende nederlaag daar worden ze helemaal leip van daar in Rotterdam. :smile-ajax.gif:
YNWA

Baseman

Bericht door Baseman » ma sep 22, 2014 8:47 am

Over het algemeen zijn gestolen overwinningen inderdaad heerlijk!
Aan de andere kant is weggespeeld worden door Feyenoord niet iets om trots over te zijn.

De Eredivisie is de laatste jaren een vreemde competitie geworden.

Plaats reactie