Gelukkig zit Jimmy Floyd Hasselbaink in de studio om een en ander te duiden in perfect stonecoal English.
Moderator: mods
Guidetti is overigens nogal 'pissed' dat Feyenoord hem niet heeft gehaald. Komt met teksten als "karma's a bitch" op Twitter na de nederlaag van Feyenoord.Marillion schreef:Feyenoord ziet ondertussen af van Guidetti. Men schat het risico in als te groot. Nou, dat is een verrassende conclusie. Kan me voorstellen dat ze daar weken over hebben moeten nadenken.
Toch wel verrassend! van Geel zijn ass wordt een klein beetje geredBevestiging: Clasie verlengt contract tot 2018
29 augustus 2014
Op de persconferentie direct na de loting had Feyenoord even verrassend als prachtig nieuws. Niet alleen blijft Jordy Clasie definitief dit seizoen, ook verlengt hij zijn contract met twee jaar tot 2018. Er is geen transferclausule in zijn contract opgenomen, waardoor Feyenoord ook de komende jaren kan vragen wat het wil. 'Ik heb het gevoel dat ik me bij Feyenoord nog kan verbeteren,' zo liet de aanvoerder in een eerste reactie weten. 'Er was interesse van diverse clubs, maar het kwam niet rond. Feyenoord kwam met een goed voorstel en toen zijn we gaan praten. De club spreekt met deze verbintenis veel vertrouwen in mij uit, terwijl ik veel vertrouwen heb in de toekomst van de club.'
Feyenoord Netwerk
Martin van Geel over zijn grootste succes deze zomer: 'Dit is fantastisch nieuws voor de hele club. Jordy is een kind van Feyenoord. Ik ben ontzettend blij dat hij bij ons blijft.'
Laat hij eerst maar eens proberen 90 minuten te voetballen.Baseman schreef:Zou er dan zo weinig belangstelling zijn geweest voor hem?
Hij zal niet voor niets ook nog bijtekenen voor 2 extra jaren, dat vind ik opvallend.
Clasie zal kampioen willen worden met de kakkies.Baseman schreef:Zou er dan zo weinig belangstelling zijn geweest voor hem?
Hij zal niet voor niets ook nog bijtekenen voor 2 extra jaren, dat vind ik opvallend.
Een middenveld met Toornstra en Toornstra is natuurlijk onverslaanbaar!Giacomo Puccini schreef:Ik sta wel te kijken van het verlengen van Clasie. Goed nieuws voor Feyenoord. Net als Wijnaldum-PSV. Dit zijn jongens die de Eredivisie nog een klein beetje aanzien en klasse geven.
Het wordt wel dringen bij fey op het middenveld met Immers, Clasie, Toornstra, El Ahmadi en Toornstra. Van deze 5 kunnen er volgens mij maar 3 tegelijkertijd spelen.