Of ..... van Gaal als definitieve coach

Moderator: mods
Sowieso als je die supporters ziet, wat een sukkeltjes.Marillion schreef:Zo'n vertoning bij die spelersbus daar snap ik dus helemaal niets van. Waarom zou je in hemelsnaam verantwoording af moeten leggen aan een groepje supporters die dat willen afdwingen door de bus te stoppen. Kom op zeg, moet je nu echt aan die brabantse hangjeugd gaan uitleggen wat er niet goed gaat? Zo'n discussie is niet te winnen.
Precies. Presenteert zich op een waardige manier. Speelt geen rol en blijft gewoon zichzelf. Met al zijn plussen en minnen. Kon wel een mens zijn.Duke schreef:Ik geef hem geen ongelijk.999 schreef:Rutten loopt weg uit interview
Forget it. Spreekt amper Duits. FC Utrecht ofzo.Peter schreef:Ben wel benieuwd wat de volgende klus van Rutten wordt. Iets in Duitsland?
TD is een zekere baan. Trainer niet. Ik heb het gevoel dat die vrienden van psv (vd Leegte enzo) het aankoopbeleid mede hebben bepaald onder het mom van 'wie betaalt, bepaalt'.Rutten weet ze 'niet te raken', maar Brands is natuurlijk de grootste sufferd. Miljoenen en miljoenen gespendeerd, maar de verdediging 'versterkt' met een Derijck en een broekie van 17.
Precies. Wanneer je op de trappen van het stadhuis een rechtsback presenteert, klapt het volk niet.Duke schreef:Ach Peter, dat is toch herkenbaar? Het is toch veel leuker om een aanvaller te kopen?
Complot theorieën.Jöhnk schreef:Waterreus zit in Studio Voetbal.
De uitzending is bijna klaarPeter schreef:Jantje hoeft niets te zeggen.
Het gaat dan ook helemaal niet alleen om het verliezen van die 2 competitiewedstrijden en dat Europese potje. Het gaat om een veel langer durende voorgeschiedenis. Allereerst is PSV intussen al weer enkele jaren geen landskampioen meer geworden. Dat zijn ze in Eindhoven helemaal niet gewend. Ze hadden de jaren daarvoor zo ongeveer een abonnement op de titel. Het PSV-publiek is in die jaren enorm verwend geraakt door de successen. De supporters vonden het onderhand haast vanzelfsprekend dat ze jaar in jaar uit met die schaal stonden te zwaaiden. Dat lukt nu al enkele seizoenen niet meer en daar kan de Eindhovense goegemeente absoluut niet mee omgaan.Le T. schreef:Toch vind ik het raar dat de positie van een trainer 'onhoudbaar' wordt wanneer er 2 competitiewedstrijden en een zware Europese uitwedstrijd worden verloren. Hij doet nog gewoon mee om de titel en hij zit in maar nog in Europa, dus het kan nog een mooi seizoen voor PSV worden. Het lijkt me een beetje opgeklopt allemaal.
Ik hoop dat Ajax - PSV de laatste wedstrijd van PSV onder Rutten zal zijn. Ik vrees echter dat we hem niet meer terug zien. Jammer, want een schokeffect kan zomaar een titel opleveren.Thijs schreef:Natuurlijk niet. Deze situatie is al lang en breed verloren, de spelers willen het gras niet meer opvreten voor Rutten en alles zit op een dood spoor. Alleen een frisse kop voor de groep kan nu nog iets van het seizoen maken.
Valencia maakt er donderdag een eind aan, dan nog Heerenveen thuis en Ajax uit, en dan weer naar Heerenveen voor de beker. Met Rutten aan het roer verpest je het hele seizoen in twee weken.
Ja maar die verstaat ook niemand.Marillion schreef:Een alternatief is misschien Sef Vergoossen. Die is toch gewoon beschikbaar?