wimpey schreef:Alexander schreef:Kan je lullen wat je wilt, maar 2-0 is wel heel erg knap. Hopelijk houden ze dit vast.
Goede ploegen in NL verslaan goede ploegen uit Italie en Duitsland.

en ManU verliest thuis

Moderator: mods
wimpey schreef:Alexander schreef:Kan je lullen wat je wilt, maar 2-0 is wel heel erg knap. Hopelijk houden ze dit vast.
Kun je nagaan wat Ajax in deze tijden zou kunnen doen als we naar onze mogelijkheden voetballen zoals AZ naar de zijne voetbalt. Europa ligt open voor vette jaren, op een paar hele rijke clubs na is Nederland gewoon sterker geworden, minder geldproblemen, spelers blijven langer, beter georganiseerd, beter in aanvallend voetbal dat tegenwoordig meer loont. Geldt ook voor PSV trouwens.wimpey schreef:Zeer knap. Zoals het ook knap is dat Twente effe van S04 wint.Alexander schreef:Kan je lullen wat je wilt, maar 2-0 is wel heel erg knap. Hopelijk houden ze dit vast.
Eens, ontzettend knap wat Verbeek momenteel met AZ presteert terwijl afgelopen seizoen zijn beste spelers weggingen en er nauwelijks geinvesteerd kon/mocht worden.Le T. schreef:Kun je nagaan wat Ajax in deze tijden zou kunnen doen als we naar onze mogelijkheden voetballen zoals AZ naar de zijne voetbalt. Europa ligt open voor vette jaren, op een paar hele rijke clubs na is Nederland gewoon sterker geworden, minder geldproblemen, spelers blijven langer, beter georganiseerd, beter in aanvallend voetbal dat tegenwoordig meer loont. Geldt ook voor PSV trouwens.wimpey schreef:Zeer knap. Zoals het ook knap is dat Twente effe van S04 wint.Alexander schreef:Kan je lullen wat je wilt, maar 2-0 is wel heel erg knap. Hopelijk houden ze dit vast.
Verbeek boos op Van Praag
ZEIST - Gertjan Verbeek vindt het niet correct dat Michael van Praag zich zondag in Studio Voetbal al uitsprak over zijn rode kaart. "Dat is schandalig. Je bent in Nederland pas schuldig als je bent veroordeeld.”
AZ-trainer Gertjan Verbeek spreekt de vierde man aan tijdens de wedstrijd tegen Heracles en dat komt hem op een rode kaart te staan.
Verbeek beargumenteerde dat zijn agressie richting vierde man ook anders uitgelegd had kunnen worden. "Ik ben binnen mijn eigen gebied gebleven. Hij kwam mijn gebied binnen. Dat kun je ook als intimiderend of arrogant uitleggen. Bij Ajax kan zo’n official alles horen, zelfs wat je tegen je eigen assistenten zegt. Bij AZ hebben we zijn hok expres al richting de dug-out van de tegenstander geduwd. Ik zal onze directeur Toon Gerbrands vragen of ze ook voor de vierde man in Alkmaar een gebied kunnen maken waar hij binnen moet blijven. 0
Komt hij daaruit, dan volgt er ook een straf.”
Zijn der ook mensen in de voetbalwereld waar die hippie niet boos op is?999 schreef:Verbeek boos op Van Praag
ZEIST - Gertjan Verbeek vindt het niet correct dat Michael van Praag zich zondag in Studio Voetbal al uitsprak over zijn rode kaart. "Dat is schandalig. Je bent in Nederland pas schuldig als je bent veroordeeld.”
AZ-trainer Gertjan Verbeek spreekt de vierde man aan tijdens de wedstrijd tegen Heracles en dat komt hem op een rode kaart te staan.
Verbeek beargumenteerde dat zijn agressie richting vierde man ook anders uitgelegd had kunnen worden. "Ik ben binnen mijn eigen gebied gebleven. Hij kwam mijn gebied binnen. Dat kun je ook als intimiderend of arrogant uitleggen. Bij Ajax kan zo’n official alles horen, zelfs wat je tegen je eigen assistenten zegt. Bij AZ hebben we zijn hok expres al richting de dug-out van de tegenstander geduwd. Ik zal onze directeur Toon Gerbrands vragen of ze ook voor de vierde man in Alkmaar een gebied kunnen maken waar hij binnen moet blijven. 0
Komt hij daaruit, dan volgt er ook een straf.”
Jezus, wat een wereldgoal. Natuurlijk moet de keeper zo'n bal hebben, maar wat een strakke bal.Jöhnk schreef:0-1 Elm.
Verbeek: Ik ga wraken
ALKMAAR - De beroepszaak van Gertjan Verbeek dient volgende week dinsdagavond om acht uur in Zeist. De AZ-trainer haakte gisteren in op de actualiteit van Robert M. en zei: „Na alle artikelen in de krant ga ik ook wraken. Ik ben al veroordeeld.”
Het zat Verbeek nog steeds enorm hoog dat Michael van Praag zich in Studio Voetbal uitsprak over zijn zaak. „Hij is de hoogste bondsbaas en dan doet hij uitspraken voordat de zaak ook maar voor is geweest. Dat vind ik belachelijk. Hij begon ook nog eens over de bekerwedstrijd Ajax-AZ. Dat het mijn schuld is en dat ik een voorbeeldfunctie heb. Nou, ze hadden zelf het goede voorbeeld moeten geven. Ze hadden de wedstrijd voor Ajax verloren moeten verklaren, zoals internationaal gebruikelijk is. Dan ben je gelijk van het gezeik af. De thuisclub heeft ervoor te zorgen dat de gasten veilig hun sport kunnen beoefenen. Dus zíj hadden een voorbeeld moeten stellen.”
AZ en zijn trainer hebben deze week nauwelijks tijd voor de beroepszaak, omdat ze van vandaag tot vrijdag in Udine verkeren voor hun Europese verplichtingen. „Bovendien hebben wij de toelichting nog niet ontvangen waarom de straf van twee duels plus één voorwaardelijk gehandhaafd blijft. Daarop gaan wij onze verdediging weer baseren”, aldus de AZ-trainer.
Peter schreef:Waarom wordt dit niet uitgezonden op RTL? 2-1 inmiddels.
Er zitten 9000 man in Udine. Jaja, het leeft.
Of alle 3 verliezen in de finaleLe T. schreef:Ik zou het helemaal knap vinden als ze met zo'n smalle selectie lang om 3 prijzen blijven meedoen.