PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Slegers insinueert heel veel, gokt hier en daar maar wat en komt met zogenaamde bronnen, met onderzoeksjournalistiek heeft het weinig te maken.
Maar dat het rommelt bij PSV moge duidelijk zijn. Ik zal blij zijn als dit seizoen is afgelopen, waarna men hopelijk dit gezeik en gezeur af kan kappen en het ook buiten de deur kan gaan houden.
PSV en Ajax lijken van rol te zijn gewisseld...is het bij Ajax eindelijk rustig, begint men bij PSV gek te doen.
Maar dat het rommelt bij PSV moge duidelijk zijn. Ik zal blij zijn als dit seizoen is afgelopen, waarna men hopelijk dit gezeik en gezeur af kan kappen en het ook buiten de deur kan gaan houden.
PSV en Ajax lijken van rol te zijn gewisseld...is het bij Ajax eindelijk rustig, begint men bij PSV gek te doen.
Slegers heeft/had toch een rechtstreeks lijntje met Marcel Brands?
@Baseman: wat vind je van de rol van Sanders? Waarom houdt hij zijn kop niet? Hij maakt het alleen maar erger. Hij kan die zaken beter overlaten aan de trainer en de TD, die zijn ervoor aangesteld.
Bij PSV zijn ze allemaal hun eigen straatje aan het schoonvegen. Zijn wij bij Ajax toch mee bekend.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Die Sanders doet me denken aan Jaake. Die maakte de boel ook alleen maar erger in z'n onwetendheid. En zo zie je maar hoeveel invloed dat heeft op het eerste elftal.
Whitey on the moon.
Of aan VDB. Ook zo iemand die zo nodig op de voorgrond moest.
De AD moet de tent runnen en zich niet bemoeien met wat er in de kleedkamer gebeurt.
De AD moet de tent runnen en zich niet bemoeien met wat er in de kleedkamer gebeurt.
Dat zou hij wel willen ja, maar die heeft hij niet.Jöhnk schreef:Slegers heeft/had toch een rechtstreeks lijntje met Marcel Brands?
Zo klopt zijn verhaal in de VI over de ´5 kernwaarden van PSV´ van geen kanten, alleen al omdat hij zelf die 5 kernwaarden verzonnen heeft.
Op zich heb je gelijk, maar Advocaat en Brands blinken dit seizoen ook niet echt uit met hun uitspraken.Yopi schreef:@Baseman: wat vind je van de rol van Sanders? Waarom houdt hij zijn kop niet? Hij maakt het alleen maar erger. Hij kan die zaken beter overlaten aan de trainer en de TD, die zijn ervoor aangesteld.
Daarbij heeft Sanders wel vaak gelijk, alleen is zijn timing soms niet zo handig...
Ik moet ook zeggen dat PSV momenteel wel erg gezocht wordt. Uitspraken worden onder een vergrootglas gelegd en soms verdraaid of verkeerd uitgelegd, ook wordt er nieuws bedacht en worden er insinuaties en onwaarheden geplaatst. Dat gezegd hebbende, PSV maakt het zichzelf ook niet makkelijker, breng gewoon een tijd niets naar buiten en laat het rustig worden.
Het probleem van Sanders is dat hij niets van voetbal snapt. Lekker slim om dit soort uitspraken te doen. Nu zal Van Bommel nog beter in de groep komen te liggen.
En dan dat gedweep met Brands. PSV geeft een vermogen uit, maar hebben ze een sterkere selectie dan de concurrentie?
Sanders heeft PSV van een faillissement gered, daarvoor alle lof, maar wat hij verder toevoegt is mij onduidelijk.
En dan dat gedweep met Brands. PSV geeft een vermogen uit, maar hebben ze een sterkere selectie dan de concurrentie?

Sanders heeft PSV van een faillissement gered, daarvoor alle lof, maar wat hij verder toevoegt is mij onduidelijk.
Dan moet hij ze daarop aanspreken in plaats van zelf ook van alles te roepen.Baseman schreef:Op zich heb je gelijk, maar Advocaat en Brands blinken dit seizoen ook niet echt uit met hun uitspraken.
Hij roept wat de supporters willen horen.Daarbij heeft Sanders wel vaak gelijk, alleen is zijn timing soms niet zo handig...
Praten ze bij PSV wel met elkaar? De een zegt dit, de ander dat...
Het is de schuld van PSV zelf, dat komt met tegenstrijdige berichten naar buiten, dan krijg je speculaties. Waar is Pedro Salazar eigenlijk gebleven?Ik moet ook zeggen dat PSV momenteel wel erg gezocht wordt. Uitspraken worden onder een vergrootglas gelegd en soms verdraaid of verkeerd uitgelegd, ook wordt er nieuws bedacht en worden er insinuaties en onwaarheden geplaatst. Dat gezegd hebbende, PSV maakt het zichzelf ook niet makkelijker, breng gewoon een tijd niets naar buiten en laat het rustig worden.
- Ajaciedjuh
De technische staf van PSV heeft geen idee wie de clubleiding heeft ingeschakeld om de gedragspatronen binnen de A-selectie te analyseren. Algemeen directeur Tiny Sanders verraste vorige week met pittige uitlatingen over de gang van zaken in Eindhoven.
Sanders (foto) maakt zich onder andere zorgen over de gedragsverandering van aankopen van de club. 'We vragen al langer een aantal mensen van binnen en buiten de groep en binnen en buiten het voetbal om naar PSV te kijken. Mensen die ervaring hebben met winst en verlies. We vragen of ze iets herkennen', aldus de directeur.
De trainers van PSV werden, zoals overigens iedereen, verrast door de openbaring van de directeur in het Eindhovens Dagblad. Zij signaleerden tot op heden niemand in de buurt van zijn spelersgroep. Sanders noemde op verzoek één naam. 'Ik doel bijvoorbeeld op Mark van Bommel, want dat is ook een ervaringsdeskundige.'
De aanvoerder van PSV sprak Sanders vorige week aan op diens uitspraken, maar weet niets van een rol als observator. 'Ik ben maar met één ding bezig en dat is kampioen worden', aldus de aanvoerder van PSV. (Thijs Slegers)

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Van Bommel is de mol! 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Yep. psv mist visie, continuiteit en voetbalverstand op cruciale plekken binnen de organisatie.Bert schreef:Bij PSV zijn ze allemaal hun eigen straatje aan het schoonvegen. Zijn wij bij Ajax toch mee bekend.
Met andere woorden: het gaat prima met psv.
Sanders, Brands, Advocaat, grote ego's.
De bekende afleidingsmanoeuvre daar: het is de schuld van de media. De supporters trappen er nog steeds in.
De bekende afleidingsmanoeuvre daar: het is de schuld van de media. De supporters trappen er nog steeds in.
Volgens Brands is psv geen koopclub meer, Advocaat heeft een broertje dood aan opleiden en Sanders is geen voetbalman. En dus mag komend seizoen rookie Cocu de jeugd een kans geven.Yopi schreef:Sanders, Brands, Advocaat, grote ego's.
psv heeft geen lijn, geen daadkrachtige leiding, de vis stinkt aan de kop. Dat heeft zijn weerslag op het eerste elftal, waar Mertens, Marcelo en Van Bommel zich mogen misdragen, zonder door hun club publiekelijk op de vingers getikt te worden.
Sterker nog, Van Bommel mag meedenken, want hij is ervaringsdeskundige op het gebied van wangedrag.
Sanders voelt de voetbalwereld niet aan, hij zit er niet lang meer, schat ik.

Sanders voelt de voetbalwereld niet aan, hij zit er niet lang meer, schat ik.
Zoals al eerder gezegd, die stukjes van Slegers moet je met een korrel zout nemen.
Zijn berichtgeving is vaak gebaseerd op zijn grote duim. Alleen het transfernieuws van hem is serieus te nemen.
Het zou wel prettig zijn als Sanders zich laat bijsturen door iemand met ervaring in de voetbalwereld, hij maakt nu een aantal van dezelfde fouten die iedere bestuurder uit het bedrijfsleven maakt. En dat is in deze periode niet zo handig.
Zijn berichtgeving is vaak gebaseerd op zijn grote duim. Alleen het transfernieuws van hem is serieus te nemen.
Het zou wel prettig zijn als Sanders zich laat bijsturen door iemand met ervaring in de voetbalwereld, hij maakt nu een aantal van dezelfde fouten die iedere bestuurder uit het bedrijfsleven maakt. En dat is in deze periode niet zo handig.
Sanders suggereert dat toch zelf in het ED? Dat hij met Van Bommel de spelersgroep analyseert?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Precies, een totaal gebrek aan onderlinge communicatie lijkt het wel. Die mensen zullen toch wel eens met elkaar bellen of praten? Of iets als een overleg?
Sanders via de media: we hebben mensen ingeschakeld!
De rest via de media: huh wat, waar heb je het over?
Sanders via de media: ik doel onder meer op Van Bommel.
Van Bommel via de media: ik weet van niks?
Tsja, dan kun je echt niet Thijs Slegers de schuld gaan geven, denk ik.
Sanders via de media: we hebben mensen ingeschakeld!
De rest via de media: huh wat, waar heb je het over?
Sanders via de media: ik doel onder meer op Van Bommel.
Van Bommel via de media: ik weet van niks?
Tsja, dan kun je echt niet Thijs Slegers de schuld gaan geven, denk ik.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Wie ontslaat hem dan? De Van der Kerkhofjes?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
De communicatie bij PSV is vanaf dag 1 (Sanders) al een drama, dat het nu pas opvalt tja... Laten we zeggen clubliefde maakt blind.
Echter het functioneren van Sanders kan je pas over een aantal jaar goed beoordelen. Dan worden namelijk de gevolgen van zijn reddingsplan zichtbaar.
Echter het functioneren van Sanders kan je pas over een aantal jaar goed beoordelen. Dan worden namelijk de gevolgen van zijn reddingsplan zichtbaar.
de raad van commissarissenbeelzebub schreef:Wie ontslaat hem dan? De Van der Kerkhofjes?
http://www.psv.nl/web/show/id=51426

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Sanders praat over operationele zaken. Daar zijn 'voetbalmensen' doorgaans nou eenmaal allergisch voor: een niet-voetbalman die zich uit m.b.t. voetbal(gerelateerde) zaken. Zie Boog, Jaakke, Munsterman. Sanders maakt dezelfde rookie-fouten: psv is i.t.t. Campina immers publiek bezit.Oscarito schreef:De communicatie bij PSV is vanaf dag 1 (Sanders) al een drama, dat het nu pas opvalt tja...
Bij Ajax lijkt men van het verleden geleerd te hebben: zakenman Kinsbergen op de achtergrond, voetbalmensen op de voorgrond. En Gudde is bij Feyenoord inmiddels in de anonimiteit verzeild geraakt.
Maar probleem psv is groter dan Sanders: geen continuïteit, geen eenduidige visie, een lightweight als Brands i.p.v. een onomstreden 'kapitein'. En dan heb je ook nog zeikerds met weinig zelfreflectie zoals Advocaat, Bommel en Mertens aan boord. Ik denk dat zakenman Sanders bij psv prima zou kunnen functioneren wanneer de werkvloer bij psv op orde zou zijn.
De broertjes Van der Kerkhof ontbreken maar Hans van Breukelen zit wel in de RvC. Dat is toch een aardig alternatief.elliquido schreef:......de raad van commissarissen.....beelzebub schreef:Wie ontslaat hem dan? De Van der Kerkhofjes?

Nil volentibus arduum
-
Ik ben het met je eens inzake Sanders en Jaake. De andere namen die jij opnoemt vind ik geen rookie fouten maken. Munsterman heeft Twente kampioen gemaakt, Gudde heeft voor de Feyenoord revival gezorgd en ik vond Van den Boog aardig puinruimen na het Van Basten drama.wimpey schreef:Sanders praat over operationele zaken. Daar zijn 'voetbalmensen' doorgaans nou eenmaal allergisch voor: een niet-voetbalman die zich uit m.b.t. voetbal(gerelateerde) zaken. Zie Boog, Jaakke, Munsterman. Sanders maakt dezelfde rookie-fouten: psv is i.t.t. Campina immers publiek bezit.Oscarito schreef:De communicatie bij PSV is vanaf dag 1 (Sanders) al een drama, dat het nu pas opvalt tja...
Bij Ajax lijkt men van het verleden geleerd te hebben: zakenman Kinsbergen op de achtergrond, voetbalmensen op de voorgrond. En Gudde is bij Feyenoord inmiddels in de anonimiteit verzeild geraakt.
Maar probleem psv is groter dan Sanders: geen continuïteit, geen eenduidige visie, een lightweight als Brands i.p.v. een onomstreden 'kapitein'. En dan heb je ook nog zeikerds met weinig zelfreflectie zoals Advocaat, Bommel en Mertens aan boord. Ik denk dat zakenman Sanders bij psv prima zou kunnen functioneren wanneer de werkvloer bij psv op orde zou zijn.
Wat die met elkaar gemeen hebben is dat ze standvastig zijn gebleken. Gudde is meermalen bedreigd door z'n supporters maar is blijven zitten, Munsterman heeft door zijn beleid Twente laten meedraaien in de top en Van den Boog stelde ook orde op zaken door een ervaren coach aan te trekken die binnen één jaar de boel aardig op orde had. Sanders en Jaakke zijn volgens mij gewoon slappe persoonlijkheden. Dat is hun grootste euvel. En dat ruikt de pers als geen ander.
Whitey on the moon.