Feyenoord
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Feyenoord
Het is al 0-1 hehe..
Gaat niet gebeuren. Ik was toen het nog het eredivisiekanaal was al niet van plan om de begroting van clubs sluitend te maken. Fox heeft het bedrag vervolgens nog eens stevig hoger gemaakt. Met name een losse wedstrijd is duur. En ik heb hooguit interesse in af en toe een losse wedstrijd. De rest zie ik wel in het stadion of niet. Laten we eerlijk zijn. Voor het gros van de wedstrijden is een samenvatting toch meer dan genoeg?Duke schreef:Kom jongens, trek die portemonnee nu gewoon!
Voorlopig gaat het in ieder geval prima. Ik denk dat ik straks de samenvatting wel even wil zien.

Nil volentibus arduum
Ik zit te kijken. Echt, het is nog slechter dan eenieder had durven denken. Feyenoord heeft niks gedaan dat op het creëren van een kans lijkt, heeft zelfs geen enkele keer op doel geschoten. De Turken houden na de 0-1 op halve kracht stand. Ze kunnen hun lachen bijna niet inhouden als ze om zich heen kijken en dan Verhoek, Te Vrede en Schaken zien. En dan doet Boulahrouz nog niet eens mee.
Een speciale vermelding voor Te Vrede trouwens. Verhoek is slecht, Immers is slecht, Schaken is slecht, maar Te Vrede is echt heeeel slecht. Wanneer je als topclub met Te Vrede in de spits speelt, dan weet je zeker dat je diep gezonken bent.
Wat FOX betreft: die komen er vanzelf wel achter dat betaal-tv in Nederland niet werkt.
Een speciale vermelding voor Te Vrede trouwens. Verhoek is slecht, Immers is slecht, Schaken is slecht, maar Te Vrede is echt heeeel slecht. Wanneer je als topclub met Te Vrede in de spits speelt, dan weet je zeker dat je diep gezonken bent.
Wat FOX betreft: die komen er vanzelf wel achter dat betaal-tv in Nederland niet werkt.
-
- AT Toto winner 15/16
Oh heerlijk dit klinkt me als muziek in de oren. Ga straks echt wel ff kijken.
Bedroevend. Deze combinatie van shirt(gaan ze daar een heel jaar in voetballen?) en spelniveau (gaan ze op die manier een heel jaar voetballen?) zal de CL dit jaar moeten missen.
Publiek op de banken bij elke ros naar voren, nu maar gaan jagen.
IH, als je Panini plaatjes spaart mag ik dan de dubbele Verhoeks, Vormers en Immersen hebben? Hebben een blind paard in de buurt en ik wil er als verrassing z'n kooi mee behangen.
Publiek op de banken bij elke ros naar voren, nu maar gaan jagen.
IH, als je Panini plaatjes spaart mag ik dan de dubbele Verhoeks, Vormers en Immersen hebben? Hebben een blind paard in de buurt en ik wil er als verrassing z'n kooi mee behangen.

2-0 e.d. Bouhlarouz... 

Eigen doelpunt Boulahrouz. 

Is het nog wel een beetje sfeervol in die kolkende kuip? Het grappige is dat ze het vooraf zelf al zagen aankomen:

Nil volentibus arduum
Waarom worden Schaken en Te Vrede steeds uitgefloten? Soms iets gebeurd in de 1e helft?
Nog 1-2 pingel laatste minuut. En nou de EL winnen, he Clasie.
Nog 1-2 pingel laatste minuut. En nou de EL winnen, he Clasie.

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hangen die kakkies dit serieus voor zichzelf op?!Marillion schreef:![]()
Is het nog wel een beetje sfeervol in die kolkende kuip? Het grappige is dat ze het vooraf zelf al zagen aankomen:

“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Mijn stream was niet zo goed. Wie was die sukkel die zich in de aanloop naar de 0-2 liet piepelen bij de zijlijn?
Besiktas is niet veel soeps, maar het spel van F. tartte elke beschrijving. Ach, ach, het was gewoon zielig.

Besiktas is niet veel soeps, maar het spel van F. tartte elke beschrijving. Ach, ach, het was gewoon zielig.
De eerste teleurstelling in Rotterdam Zuid. Ja mensen, het seizoen is weer begonnen. 

Nil volentibus arduum
Moeilijke naam. Tonny de Vilhuena oid.Yopi schreef:Mijn stream was niet zo goed. Wie was die sukkel die zich in de aanloop naar de 0-2 liet piepelen bij de zijlijn?![]()
Wat zou Rutten doen met de Kerst denk je? Vind ik nou helemaal geen type voor Fnoord. En als het ze tegen zit al helemaal niet.
- Giacomo Puccini
Inderdaad, van Geel & Feyenoord wisten dat er een aantal spelers zou vertrekken. Nu zijn ze bezig met die rechtsbuiten van Heerenveen, met hem en eventueel Dost erbij (mits haalbaar) had er al een hele andere voorhoede gestaan. Het middenveld is nog intact, achterin is wel een groot probleem, geen idee hoe ze dat gaan invullen/aanpakken.Giacomo Puccini schreef:Slecht geanticipeerd op de leegloop deze zomer. Stelletje amateurs.
Gaat een moeilijk seizoen worden!
Er was geen geld. Van Geel kon niet kopen voor hij spelers had verkocht.
- Giacomo Puccini
Aan het begin van het WK zag je al dat de kassa voor feyenoord zou gaan rinkelen. Dan doe je je huiswerk en ga je de transfers in gang zetten die je als je je vak verstaat als TD, lang van te voren al had voorbereid. Maar Van Geel heeft gewoon geen plan en geen idee waar hij mee bezig is. De namen die ik lees: Boulahrouz, Affelay en Guidetti zijn lachwekkend. De snelheid van handelen is gewoon reden voor ontslag op staande voet. Aan de andere kant, weer een weggegooid seizoen Europees voetbal zijn ze in rotterdam inmiddels aan gewend. Die club lijkt er bewust op aan te sturen.
Ajax!
Jöhnk schreef:Eigen doelpunt Boulahrouz.
Wel echt classic die eigen goal

Waarom heb je niet gewoon een stream aangezet op gofirstrow.eu ?Marillion schreef:Gaat niet gebeuren. Ik was toen het nog het eredivisiekanaal was al niet van plan om de begroting van clubs sluitend te maken. Fox heeft het bedrag vervolgens nog eens stevig hoger gemaakt. Met name een losse wedstrijd is duur. En ik heb hooguit interesse in af en toe een losse wedstrijd.Duke schreef:Kom jongens, trek die portemonnee nu gewoon!
Zelfs Maarten Stekelenburg keek toen hij pas net in Rome woonde de Champions League wedstrijden van Ajax via illegale internetstreams. Toch best een mooi gegeven dat (toen nog) de keeper van het Nederlands Elftal met droge ogen tegen een interviewer van een sportblad vertelt dat hij zonder te betalen via internet naar wedstrijden kijkt.

gaizka heb je nog wat eurootjes gewonnen met een bet op Besiktas?
Gefrustreerde Schaken uit stevige kritiek op Feyenoord-leiding
Ruben Schaken heeft woensdagavond na de thuisnederlaag van Feyenoord tegen Besiktas stevige kritiek geuit op het Feyenoord-bestuur. Hij baalt ervan dat de club nauwelijks nog versterkingen heeft aangetrokken.
Feyenoord kwam in kwalitatief opzicht te kort in het duel in de derde voorronde van de Champions League en verloor met 2-1. Met de uitwedstrijd nog voor de boeg lijkt het haast onmogelijk de play-offs te halen.
Volgens Schaken komt dit doordat er niet snel genoeg gehandeld is op de transfermarkt. ''Dit is frustrerend. Ik zit hier al vijf jaar en elk seizoen beginnen we Europees weer met een selectie die, met alle respect, nog niet op volle oorlogssterkte is'', zei de aanvaller die noodgedwongen als rechtsback speelde.
Feyenoord verkocht basisspelers Graziano Pellè, Daryl Janmaat, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi en haalde tot nu toe alleen Khalid Boulahrouz en reservedoelman Warner Hahn.
''We hebben vorig jaar en al die jaren ervoor keihard gewerkt om Europees voetbal te halen. Dan is het zover, maar zijn er spelers verkocht, en moeten wij wachten, wachten en wachten. Als er dan misschien wat bij komt zijn we al uitgeschakeld.''
''Dit gevoel leeft niet alleen bij mij maar bij iedereen'', ging Schaken verder. ''Dus spreek ik het maar een keer uit. Er moet wat gebeuren, dat is duidelijk. Dus ik hoop dat de mensen dit horen en er wat mee gaan doen.''
Eerder anticiperen
Hij doelde daarmee onder meer op technisch directeur Martin van Geel. ''Dat klopt. Begrijp me niet verkeerd hoor, onze technisch directeur heeft het hartstikke goed gedaan. De club is gezond gemaakt, er is veel geld binnengekomen."
"Maar nu is het tijd om sportief weer gezonder te worden. Dan moet je dus spelers halen. Daar zijn ze vast mee bezig, maar er had eerder geanticipeerd kunnen worden. Ze wisten welke spelers in trek waren, vooral de WK-gangers. Dan heb je toch een schaduwlijstje?''
De spelersgroep van Feyenoord heeft hierover niet bij het bestuur aan de bel getrokken. ''Nee, dat is niet mijn werk. We vertrouwen op de club. Het geld binnenhalen, dat doen ze goed. Maar als spelers kijken we niet naar dat plaatje. Wij willen op het veld iets terugzien en niet altijd achteraf zeggen: hadden we maar... En Europees voetbal kan voor de club ook veel geld binnenhalen.''
Het gedaalde niveau van de selectie zag Schaken terug in het duel met Besiktas. ''We begonnen goed aan de wedstrijd, maar na hun snelle 1-0 zag je de onervarenheid bij ons. Zij waren veel zakelijker. Het werd een wedstrijd van grote kerels tegen kleine jongens en dat hebben we al vaker meegemaakt.''
Teleurstelling
Toch heeft Schaken het bereiken van de play-offs om een plek in het miljoenenbal nog niet opgegeven. ''We moeten daar twee keer scoren. Dat is niet makkelijk, maar ook niet onmogelijk. Dit is gezonde teleurstelling, maar morgen moeten we weer door.''
Al wordt hij in elk geval liever niet meer als rechtsback gebruikt door trainer Fred Rutten. ''Ik ben hier in loondienst en dan hoort dit er bij. Maar ik heb meermaals aangegeven dat ik rechtsbuiten ben, volgens mij weet de trainer dat ook. Maar dan kom ik dus weer terug op mijn punt: dit was nodig omdat we niet op volle oorlogsssterkte zijn.''
''Verdedigend heb ik het volgens mij wel redelijk gedaan, maar aan de bal is het wennen. Ik wil acties maken, maar moet op deze positie de bal afspelen en dat zit niet in mijn genen. Maar daar loop ik niet voor weg, iedereen heeft zijn stinkende best gedaan. Daar lag het niet aan.''
De blinde pipo die totaal uit positie liep en als een domme dwaas langs de bal heen gleed en zo een 3 tegen 1 situatie aan Besiktas cadeau gaf was Joris Mathijsen.Yopi schreef:Mijn stream was niet zo goed. Wie was die sukkel die zich in de aanloop naar de 0-2 liet piepelen bij de zijlijn?
- Giacomo Puccini
Grappig dat Schaken, iemand uit en naar eigen zeggen namens de spelersgroep van feyenoord, verwoordt wat ik net ervoor had gepost.
Het gedeelte dat feyenoord bewust lijkt aan te sturen op deze malaise laat hij beleefd achterwege maar de bevestiging hiervan lees ik zojuist al weer op Nos.nl, namelijk dat de transfer van Basacikoglu naar feyenoord vandaag zou gaan rondkomen. In plaats van dat ze hun zaakjes tijdig regelen, wordt er blijkbaar vertraagd om na een cruciale nederlaag de aandacht mee te kunnen afleiden. Met zulke beleidsbepalers heb je geen vijanden nodig!
De dag nadat de uitschakeling voor Europees voetbal een voldongen feit is zullen ze wel weer een spits en een centrale verdediger uit de hoge hoed toveren.
Het gedeelte dat feyenoord bewust lijkt aan te sturen op deze malaise laat hij beleefd achterwege maar de bevestiging hiervan lees ik zojuist al weer op Nos.nl, namelijk dat de transfer van Basacikoglu naar feyenoord vandaag zou gaan rondkomen. In plaats van dat ze hun zaakjes tijdig regelen, wordt er blijkbaar vertraagd om na een cruciale nederlaag de aandacht mee te kunnen afleiden. Met zulke beleidsbepalers heb je geen vijanden nodig!

De dag nadat de uitschakeling voor Europees voetbal een voldongen feit is zullen ze wel weer een spits en een centrale verdediger uit de hoge hoed toveren.
Ajax!
Een iets minder grote mond zou die Schaken beter staan. Laat hem nou gewoon blij zijn dat hij daar regelmatig in een vol stadion mag komen opdraven en dat hij daar een mooi salaris voor krijgt. Maar nee, de nederlaag ligt aan de beleidsbepalers en hij wil eigenlijk geen rechtsback spelen. Wie denkt dat ventje precies dat hij is dan? 

Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Dwerg Clasie is het met hem eens

Ook leuk voor je collega's die nu in het elftal staan.Balende Clasie kritisch na nederlaag Feyenoord
Jordy Clasie was na de thuisnederlaag van Feyenoord in de derde voorronde van de Champions League tegen Besiktas (1-2) kritisch over het optreden van zijn elftal, maar ook dat van de clubleiding.
De middenvelder baalt dat Feyenoord het verlies van de basisspelers Graziano Pellè, Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij niet heeft weten op te vangen. 'Ze wisten dat er spelers weg zouden gaan, dan vind ik het jammer dat er geen nieuwe zijn gehaald.'
Ook over de openingstreffer van de Turken, uit een hoekschop, was de aanvoerder niet te spreken. 'Er zijn afspraken niet nagekomen. Er mogen nooit twee, drie man vrij staan bij een hoekschop. Op dit niveau wordt dat meteen afgestraft.'
Clasie onthulde dat trainer Fred Rutten in de rust had aangedrongen op het beperken van de schade. 'Het moest geen al te grote uitslag worden, geen 0-3 of 0-4. Dan is het helemaal afgelopen. Het wordt nu ook moeilijk, want we winnen daar niet zomaar met 2-0. Laat dat duidelijk zijn.'

YNWA
Dat bedoel ik. Wie denken die gasten precies dat ze zijn? Ze staan toch zelf te falen?
Die Clasie had vooraf nog zo'n grote mond. Meneer had nu een wk achter zijn naam staan (
) dus mensen zouden nu meer van hem verwachten. Nou, voorlopig maakt hij nog precies dezelfde indruk als vóór dat rondje bankzitten in Brazilië.
Die Clasie had vooraf nog zo'n grote mond. Meneer had nu een wk achter zijn naam staan (

Nil volentibus arduum
-