Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
Nou, ik heb hem er nooit op kunnen betrappen. Zelfs Feyenoorders ergeren zich aan z'n constante gemopper. Hij wil eigenlijk nooit iets zeggen en ik heb hem dit hele seizoen nog niets bijzonders over voetbal horen zeggen.
Genee is in ieder geval nog een goede journalist, want hij kent z'n feiten en komt voorbereid. De echte roddeltante is Derksen. Genee probeert hem daar juist regelmatig op af te rekenen. Zoals laatst toen hij hem vroeg wat nu eigenlijk het wezenlijke verschil was tussen het vertrek van Koeman (die Derksen afmaakte) en het vertrek van Ten Cate (die Derksen in bescherming nam).
Genee is in ieder geval nog een goede journalist, want hij kent z'n feiten en komt voorbereid. De echte roddeltante is Derksen. Genee probeert hem daar juist regelmatig op af te rekenen. Zoals laatst toen hij hem vroeg wat nu eigenlijk het wezenlijke verschil was tussen het vertrek van Koeman (die Derksen afmaakte) en het vertrek van Ten Cate (die Derksen in bescherming nam).
Zegt niets. Genoeg Ajacieden die Cruijff niet kunnen luchten.Thomas schreef:Nou, ik heb hem er nooit op kunnen betrappen. Zelfs Feyenoorders ergeren zich aan z'n constante gemopper. Hij wil eigenlijk nooit iets zeggen en ik heb hem dit hele seizoen nog niets bijzonders over voetbal horen zeggen.
Een journalist komt met een goed verhaal aan de hand van onderzoek. Wellicht kun je het lezen van wat columns onderzoek noemen, maar met een verhaal komt Genee niet. Die zit er alleen om Derksen zijn mening te laten ventileren. Derksen is dan ook een veel betere journalist dan Genee, voor zover dat uit Voetbal Insite blijkt.Genee is in ieder geval nog een goede journalist, want hij kent z'n feiten en komt voorbereid. De echte roddeltante is Derksen. Genee probeert hem daar juist regelmatig op af te rekenen. Zoals laatst toen hij hem vroeg wat nu eigenlijk het wezenlijke verschil was tussen het vertrek van Koeman (die Derksen afmaakte) en het vertrek van Ten Cate (die Derksen in bescherming nam).
Gewoon niet waar. Genee doet heel vaak navraag bij betrokkenen over de verhalen die Derksen uitkraamt. Hij kent z'n feitjes. Daarnaast volgt hij Derksen goed en weet hij wanneer hij met twee maten meet. Derksen schrijft wellicht beter, maar Genee is absoluut betrouwbaarder en professioneler in Voetbal Insite. En dat is nogal wat, gezien het feit dat Genee telkens het onderspit moet delven tegen dat geschreeuw van die twee brulapen.
Onzin. Van Hanegem en Derksen worden gezien als de 'experts' en Genee is daar om de vragen aan hen te stellen en de dialoog aan te gaan. Hij benadert ze kritisch en dat is te merken aan het aantal keren dat Van Hanegem zegt dat hij niet heeft opgelet of dat Derksen hem weer in de zeik gaat zitten nemen.Bertje schreef:Dan ben je dus geen journalist.
Ach, het is makkelijk scoren voor Derksen en Van Hanegem, die het alleen maar met elkaar eens zijn. Heb jij Derksen ooit Van Hanegem in de zeik horen nemen?Bertje schreef:En dat weerleggen doet hij dan barslecht, aangezien hij zich gewoon weg laat schreeuwen.
-
- AT Toto winner 15/16
Derksen vind ik wel OK. Afgezien van het feit dat hij zo zijn vriendjes heeft.
En als Derksen zegt dat Rommedahl en Delorge geen goede aankopen zijn en dat dat Ten Cate verontschuldigd, waarom komt er dan niemand op het idee om te zeggen dat ook een verzwakt Ajax van Slavia moet kunnen winnen? En waarom neemt Genee Ten Cate niet onder vuur terwijl daar alle aanleiding toe is?
En als Derksen zegt dat Rommedahl en Delorge geen goede aankopen zijn en dat dat Ten Cate verontschuldigd, waarom komt er dan niemand op het idee om te zeggen dat ook een verzwakt Ajax van Slavia moet kunnen winnen? En waarom neemt Genee Ten Cate niet onder vuur terwijl daar alle aanleiding toe is?