Ben trouwens best benieuwd hoeveel centen FC Utrecht en Vitesse per seizoen ontvangen van Simpel.nlThijs schreef:Vitesse presenteert zelfde hoofdsponsor als Utrecht
13/10/2011 12:13
Vitesse is er in geslaagd een nieuwe hoofdsponsor te vinden. Simpel.nl, het bedrijf dat tevens eredivisionist FC Utrecht sponsort, heeft zich verbonden aan de Gelderse club.
Aanstaande zondag, als de Gelderse derby tegen NEC op het programma staat, prijkt de nieuwe shirtsponsor voor het eerst op het wedstrijdshirt.
Vitesse brak vorig seizoen met shirtsponsor Zuka. De Arnhemse club speelt sindsdien met Spieren voor Spieren als sponsor op het shirt.
Die sim-only aanbieder kan toch niet extreem groot en winstgevend zijn?
Ik zal er niet teveel over uitwijden, maar omdat ik 9 dagen geleden dus op De Vijverberg was bij De Graafschap - Vitesse zat ik me ook enorm te ergeren aan Chanturia. Bij de samenvatting van de NOS kreeg hij er al behoorlijk van langs, maar 90 minuten live naar die gozer kijken waarvan hij 45 minuten aan 'jouw kant' allerlei mislukte acties maakt was echt tenenkrommend. Erger nog dan men op tv kon verwoorden.Wouter schreef:Van Ginkel? Die gaat pas liggen als hij zijn been breekt.
Chanturia is wel zo'n mannetje, daar heb je gelijk in.
Nu heeft het ventje best wat talent in z'n donder, maar ik vind het gewoon zonde van al die goede Nederlandse talenten die Vitesse toch vaak weet te kweken dat er zoveel over het paard getilde huurlingen in het veld staan. Van Ginkel, Pröpper en Büttner zijn gewoon lekkere spelers die niet lopen te janken. Zouden bij veel Eredivisie clubs niet misstaan en zeker nu Büttner heeft besloten zich op de linksback positie te richten zie ik niet in waarom hij niet op korte termijn Erik Pieters voorbij zou kunnen streven.
Je ziet vaak bij oersterke sporters dat ze veel vaker kampen met fysiek ongemak. Het valt voor Vitesse te hopen dat Bony zijn rustperiode inplant in de periode dat de Afrika Cup wordt gespeeld...banjavi schreef:Hoe is het nou eigenlijk met Bony??
Hij wil rust nemen??
Hoop voor hem dat dit niet chronisch ofzo is...