KNVB Beker 2011-2012
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: KNVB Beker 2011-2012
Het onderscheid wat ze nu in de CL maken is helemaal lachwekkend, want daar reguleren ze het nog een stapje verder. Daar worden de potjes 4 nu gevuld door de zwakke broeders die in de voorrondes andere zwakke broeders hebben uitgeschakeld. Als je zo'n voorronde houdt, dan moet je die gewoon open gooien. Nu is het sterk versus redelijk sterk en zwak versus erg zwak en daarna word je op basis van coëfficiënten in een poultje gezet. Commercieel is het natuurlijk anders niet interessant, maar ik lach me dood als je een poule krijgt met Manchester United, Barcelona, Real Madrid en Milan aan de ene kant en aan de andere kant een poule met Racing Genk, Viktoria Plzen, Otelul Galati en FC Basel.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
De eerste rondjes in de KNVB beker zijn toch ook een soort voorronde?
Het gaat er ook niet om of je wel of niet kan kijken, maar of de topclubs mee willen doen. Als Ajax, Twente en PSV de beker laten schieten wordt het complete toernooi nog oninteressanter dan het nu al is.
Het gaat er ook niet om of je wel of niet kan kijken, maar of de topclubs mee willen doen. Als Ajax, Twente en PSV de beker laten schieten wordt het complete toernooi nog oninteressanter dan het nu al is.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Het zijn altijd best aardige wedstrijden in de KNVB Beker hoor... Het is niet 'zomaar gewonnen' voor de clubs.
En als Ajax, PSV, Feyenoord, AZ of andere clubs zich te groot voelen voor die competitie (omdat het niet interessant zou zijn)... doe ze maar niet mee. Wel mee willen doen aan CL of Europa cup waar ze niets hebben te zoeken, maar niet mee willen doen aan de KNVB Beker. Onzin natuurlijk.
En als Ajax, PSV, Feyenoord, AZ of andere clubs zich te groot voelen voor die competitie (omdat het niet interessant zou zijn)... doe ze maar niet mee. Wel mee willen doen aan CL of Europa cup waar ze niets hebben te zoeken, maar niet mee willen doen aan de KNVB Beker. Onzin natuurlijk.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Gaat er daan ook niet om wat de supporters willen maar wat de spelers willen.En die willen winnen, prijzen winnen ..
Blij met de punten ...
Nou.. precies... dus dan moeten ze ook gewoon een sterke tegenstander in de derde ronde van de beker kunnen treffen... en niet beschermd hoeven worden.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
1-0 Go Ahead. 

-
AZ moet ook overwerken, maar staan nu wel voor.
Bij mij werkt Eredivisie Live 1 niet!!
Nog steeds geen signaal op EL 1, heb GAE - fey nu wel op EL 2, wel met behoorlijke haperingen. In de tussentijd heb ik VVV tv en Heracles tv zitten kijken...
-
Ik heb geen probleem (Ik heb KPN interactieve tv)Cruijff schreef:Nog steeds geen signaal op EL 1, heb GAE - fey nu wel op EL 2, wel met behoorlijke haperingen. In de tussentijd heb ik VVV tv en Heracles tv zitten kijken...
Strafschop! Voor Eagles.
2-0!!!!
Hoe is het spel van beide teams?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Bijna 3-0. Eagles countert Feyenoord weg.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sinds lange tijd ben ik een keertje voor GAE.
Hup GAE.
Neemt niet weg dat het nog lang niet gespeeld is natuurlijk.
Hup GAE.

Neemt niet weg dat het nog lang niet gespeeld is natuurlijk.
Zo, die rechtsbuiten mag die bal wel maken zeg.
Oud-Ajacied, trouwens.Alexander schreef:Zo, die rechtsbuiten mag die bal wel maken zeg.
Ze hebben inderdaad een paar rappe buitenspelers.D_skilled schreef:Bijna 3-0. Eagles countert Feyenoord weg.
Salvador Dali
Salvador Dali
Van Feyenoord zeer matig. Erg onmachtig gewoon, Bakkal gefrustreerd, domme penalty veroorzaakt, solliciteert naar een 2e gele kaart.Duke schreef:Hoe is het spel van beide teams?
Eagles heeft de verdediging als een huis staan en komen er telkens gevaarlijk uit. Jagen ook lekker fel af in een Adelaarshorst die helemaal gek wordt. Suk (Joey heet ie toch?) loopt die r'dammers ook lekker te stangen met wat gallery play en hier en daar een poort.
Ik zie F echt niet meer terugkomen in deze wedstrijd. Zo wel, dan krijgt voor aanvang van Ajax - Dinamo Zagreb elke AT-er een biertje van me.
Het vorige (Janota) en het volgende (Achahbar) supertalent bakken er zeer weinig van.
Mokotjo ook bar slecht vandaag zeg.
Ik heb Ziggo, maar het had een simpelere oorzaak dat ik pas weer een goed signaal had op het moment dat Aad de Mos met een Arno Vermeulen smoelwerk in de rust zijn analyse aan het geven was.FCT-Bantje schreef:Ik heb geen probleem (Ik heb KPN interactieve tv)Cruijff schreef:Nog steeds geen signaal op EL 1, heb GAE - fey nu wel op EL 2, wel met behoorlijke haperingen. In de tussentijd heb ik VVV tv en Heracles tv zitten kijken...
2-1. Vlaar krijgt hem per toeval voor z'n voeten.
Haha verloren, heerlijk!
Zo is dat! 

Salvador Dali
Salvador Dali