PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
Hij had het geduld niet om te wachten tot Tadic zou stoppen/weggaan. Nu zouden we hem, ondanks zijn lvb gedrag, goed kunnen gebruiken, maar Tadic was vrijwel niet uit de basis te spelen en nooit geblesseerd. In hindsight hadden we hem moeten verhuren vanuit de wetenschap dat ook Tadic niet het eeuwige leven had.
Ik vond Flamingo en Tilman erg goed. Die had je voor het geld wat is neergelegd voor Avila en Tahirovic gehad he.
Denk trouwens dat Bassie maar eens met Luis Enrique moet bellen over Dembélé. Die Luis is trouwens een matige trainer (zag je al bij Baffa en Spanje). Hij is zo'n uitvinder. Die Lee (slechtste speler van allen) in de spits, Kolo Muani invallend op links, die Joao Neves (nutteloos) 90 minuten laten staan. Past daar als trainer, want PSG is geen Europese top. Hakimi, Zaire-Emery, Fabian (gister matig): dat was het wel qua toppers. Scoren in 3 wedstrijden 2 keer, dankzij blunders.
Maar psv deed het goed. Met afstand het beste team in NL. Die worden fluitend kampioen.
Tilman en Flamingo waren idd goed. Boscagli viel weer eens door de mand. De breedte van de selectie voorin en aanvallend op het middenveld is wel jaloersmakend. Komen wij aanzetten met Banel, Rasmussen en Boomenwimpey schreef:Ik vond Flamingo en Tilman erg goed. Die had je voor het geld wat is neergelegd voor Avila en Tahirovic gehad he.
Denk trouwens dat Bassie maar eens met Luis Enrique moet bellen over Dembélé. Die Luis is trouwens een matige trainer (zag je al bij Baffa en Spanje). Hij is zo'n uitvinder. Die Lee (slechtste speler van allen) in de spits, Kolo Muani invallend op links, die Joao Neves (nutteloos) 90 minuten laten staan. Past daar als trainer, want PSG is geen Europese top. Hakimi, Zaire-Emery, Fabian (gister matig): dat was het wel qua toppers. Scoren in 3 wedstrijden 2 keer, dankzij blunders.
Maar psv deed het goed. Met afstand het beste team in NL. Die worden fluitend kampioen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Opportunisme slaat weer toe, heb die Flamingo alleen maar ballen zien weg roeien .. En beetje minder " we pakken deze boertjes wel " instelling en Psg stap met 4 - 0 van het veld.
Op wat schoten na en die goal van Lang en wat een malloten beslissing pass van Till hebben ze alleen maar voor de goal gehangen en vechtlust getoond ( aldus Bosz ) ( ja wat dan ? , picknicken ?) ..
Op wat schoten na en die goal van Lang en wat een malloten beslissing pass van Till hebben ze alleen maar voor de goal gehangen en vechtlust getoond ( aldus Bosz ) ( ja wat dan ? , picknicken ?) ..
Blij met de punten ...
-
Gewoon een knap resultaat met missende sterkhouders.
PSG zijn een stel gelukszoekers bij elkaar. Franse clubvoetbal staat er echt slecht voor als je de artikelen moet geloven omtrent TV gelden en de afhankelijkheid van Qatar,
PSG zijn een stel gelukszoekers bij elkaar. Franse clubvoetbal staat er echt slecht voor als je de artikelen moet geloven omtrent TV gelden en de afhankelijkheid van Qatar,
Whitey on the moon.
Goede analyse trouwens in de rust over Boscagli. Die man zouden we bij Ajax kunnen gebruiken qua kennis en het kunnen uitleggen/overbrengen van verbeteringen etc.Trab schreef: ↑wo okt 23, 2024 8:09 amTilman en Flamingo waren idd goed. Boscagli viel weer eens door de mand. De breedte van de selectie voorin en aanvallend op het middenveld is wel jaloersmakend. Komen wij aanzetten met Banel, Rasmussen en Boomenwimpey schreef:Ik vond Flamingo en Tilman erg goed. Die had je voor het geld wat is neergelegd voor Avila en Tahirovic gehad he.
IK GELOOF!!!!!!
Ja het gros van de analisten is ruk. Wat Wimpey zegt. Zo’n Bassie komt geen zinnig woord uit. Pastoor daarentegen steekt er met kop en schouders bovenuit. Altijd heldere analyses waar je als kijker wat aan hebt. Ik luister graag naar die man.Lionel schreef:Goede analyse trouwens in de rust over Boscagli. Die man zouden we bij Ajax kunnen gebruiken qua kennis en het kunnen uitleggen/overbrengen van verbeteringen etc.Trab schreef: ↑wo okt 23, 2024 8:09 amTilman en Flamingo waren idd goed. Boscagli viel weer eens door de mand. De breedte van de selectie voorin en aanvallend op het middenveld is wel jaloersmakend. Komen wij aanzetten met Banel, Rasmussen en Boomenwimpey schreef: Ik vond Flamingo en Tilman erg goed. Die had je voor het geld wat is neergelegd voor Avila en Tahirovic gehad he.
Ze gooien het over een andere boeg. Niet meer de grote namen van weleer, maar meer jeugdig talent. Wat ze vooral missen is een echte spits. Ze hebben Gonzalo Ramos, maar die was geblesseerd. Nou stond er een middenvelder in de spits. Dat schiet niet op. Dembélé is ook al geen goalgetter dus die komen heel moeilijk tot scoren. Wel genoten van Hakimi. Wat een beest is dat. Die blijft maar gaanGangstaRiB schreef:Gewoon een knap resultaat met missende sterkhouders.
Lang lag overhoop met Ten Hag en Tadic, dan maak je als club een keuze.peter schreef: ↑wo okt 23, 2024 7:11 amPrecies. Ergens is het natuurlijk doodzonde dat we in de afgelopen jaren zo'n 60 mio kapot hebben geslagen op vleugelflitsers, maar dat je ook met Lang had kunnen spelen. Ja, vaak geblesseerd en vaak onbegrepen, maar natuurlijk van een heel ander kaliber dan een Forbs, Daramy of zelfs een Bergwijn.
Moet ook zeggen dat er steeds wat is met die jongen, is wel een rotte appel.
Het schiet niet op dat ie spits Kolo Muani niet opstelt. En laat invallen op links. Waanzin, als PSG een spits had gehad voor al die ballen van Barcola en Hakimi die voor het doel langs gingen...
Ik denk dat je die man niet als trainer moet willen hebben. Zie Spanje, zie Baffa. Vorig seizoen verliest ie de halve finale van BVB. De man is geen ziener.
Puur voetbaltalent heeft hij wel. Maar het gaat bij die jongen teveel over zijn eigen ego. Bij AZ was 'ie ook weer met het publiek bezig en laat hij zich niet corrigeren door zijn medespelers en aanvoerder. Er is met hem altijd wat aan de hand en dan krijg je weer die iedereen is tegen mij houding.Yopii schreef: ↑wo okt 23, 2024 2:22 pmLang lag overhoop met Ten Hag en Tadic, dan maak je als club een keuze.peter schreef: ↑wo okt 23, 2024 7:11 amPrecies. Ergens is het natuurlijk doodzonde dat we in de afgelopen jaren zo'n 60 mio kapot hebben geslagen op vleugelflitsers, maar dat je ook met Lang had kunnen spelen. Ja, vaak geblesseerd en vaak onbegrepen, maar natuurlijk van een heel ander kaliber dan een Forbs, Daramy of zelfs een Bergwijn.
Moet ook zeggen dat er steeds wat is met die jongen, is wel een rotte appel.
De voetballer hadden we absoluut kunnen gebruiken maar dat verongelijkte kleuter gedrag niet.
Nil volentibus arduum
Het publiek had weer een gouwe ouwe: https://www.voetbalzone.nl/nieuws/psv-s ... 286f93651f
Ik meende het gister al te horen toen ik effe zat te kijken. De supporters van andere clubs hebben de naam, maar die eencelligen daar zakken vaker door de ondergrens dan anderen.
Mooi om te zien dat een goal uit een inworp een wapen is maar met 4 man een tegenstander onder druk zetten in de 16 en daaruit scoren wordt gezien als een fout… genieten.
Girona is heul slecht overigens.
Girona is heul slecht overigens.
IK GELOOF!!!!!!
Inderdaad, die jongen moet hulp krijgen. Erg sneu.
Girona heeft de beste spelers verkocht, stelt weinig meer voor.
Verder heeft PSV het best moeilijk in de CL.
Girona heeft de beste spelers verkocht, stelt weinig meer voor.
Verder heeft PSV het best moeilijk in de CL.
-
Als hij nou de enige was.. Die lui hebben zoveel scorend vermogen. Niet normaal. En ook heel sterk in de breedte. Gisteren een bank met Schouten, Veerman, De Jong, Perisic, Lozano, Til, Babadi. Jaloersmakend.Lionel schreef:Die Saibari… wauw.