PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopii

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma jul 08, 2024 11:24 am

Ik spin niets. Ik zeg alleen dat je niet kunt gokken op buitenproportionele bedragen. Dat gaat een keer goed, maar daarna goed fout.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jul 08, 2024 11:46 am

Had niet gezien dat Flamingo nog wel eerst door FC Utrecht was overgenomen van Sassuolo. Dus snelle 6 M winst.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 29, 2024 3:35 pm

Toppie

Bericht door Toppie » zo aug 04, 2024 6:40 pm

Deze clubs gaan in de CL,er niets van bakken

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 04, 2024 9:04 pm

Bosz is ook in zichzelf gaan geloven. Veerman Til als controleurs. Flamingo en Schouten als CV’s.
IK GELOOF!!!!!!

Toppie

Bericht door Toppie » ma aug 05, 2024 7:49 am

Vrees toch dat die lampies er weer staan en toch weer kampioen worden met een grote voorsprong :blush.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 05, 2024 8:16 am

Ja, ze lijken me absoluut de favoriet. Maar het zou wel fijn zijn als het vast voorzichtig een beetje begint in te storten. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 05, 2024 8:20 am

Marillion schreef:
ma aug 05, 2024 8:16 am
Ja, ze lijken me absoluut de favoriet. Maar het zou wel fijn zijn als het vast voorzichtig een beetje begint in te storten. :smile-ajax.gif:
Het zou mooi zijn als daar ook gewoon eind augustus nog 2-3 spelers worden weggekocht. Zelfde geldt voor Feyenoord. Laat Geertruida en Hancko maar weggaan rond 25 augustus.
IK GELOOF!!!!!!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma aug 05, 2024 8:41 am

Teze kan naar Monaco. De slechtste basisspeler dus daar missen ze niet veel aan.

999

Bericht door 999 » vr aug 09, 2024 2:20 pm

PSV hoort dat Teze weigert om te spelen, omdat hij een transfer wil afdwingen: ‘Ik begrijp het niet’
Jordan Teze heeft bij PSV aangegeven dit weekend niet in actie te willen komen, in het duel met RKC. Hij wil een transfer afdwingen naar AS Monaco. ,,Ik begrijp het niet”, zegt trainer Peter Bosz over de situatie. ,,Ik vind dit niet de juiste weg.”
ED.
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo aug 18, 2024 10:52 am

Teze zou alsnog naar Monaco gaan voor 12 miljoen euro. We hebben het bij Ajax over magere transferopbrengsten maar hoe moeten we dit dan zien? Die jongen is toch gewoon basisspeler en PSV zit op het moment zelfs krap in de verdedigers. Ik lees wel dat hij nog maar 1 jaar contract heeft.

En dan zijn er ook nog verhalen dat Brighton Boscagli naar de PL wil halen. Dan moet PSV de verdediging nog serieus gaan verbouwen.
Nil volentibus arduum

Nicolai

Bericht door Nicolai » zo aug 18, 2024 11:29 am

Twaalf miljoen lijkt mij best een mooi bedrag voor Teze zeker met iemand die volgend jaar anders gratis de deur uit zou lopen.

Ondanks dat PSV het allemaal goed voor elkaar heeft is het qua contractbeleid ook niet het sterkste dat vier basisspelers (Benitez, Boscagli, De Jong en Teze) dit jaar uit hun contract lopen, al zal De Jong wel afsluiten bij PSV.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo aug 18, 2024 11:42 am

PSV heeft het niet makkelijk vandaag Heracles staat voor en hebben daarnaast steeds veel gevaarlijke uitbraken.

Yopii

Bericht door Yopii » zo aug 18, 2024 12:27 pm

Inderdaad niet best, maar toch 1-1 door een sullig doelpunt.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo aug 18, 2024 12:45 pm

1-2 :-(

Toppie

Bericht door Toppie » zo aug 18, 2024 1:05 pm

Die kut gloeilampen boeren worden zo weer kampioen

Yopii

Bericht door Yopii » wo aug 28, 2024 9:44 am

'Boscagli gaat niet in op lucratief voorstel van PSV, nieuw bod aanstaande'

Oliver Boscagli wil nog altijd de overstap maken naar Brighton & Hove Albion, zo schrijft De Telegraaf. PSV heeft geprobeerd om de verdediger te verleiden met een lucratief voorstel, maar hier is de Fransman niet op ingegaan.

In Eindhoven hoopt de clubleiding nog steeds dat ze Boscagli kunnen verleiden van een langer verblijf. De wens is dat de verdediger zijn handtekening zet onder een nieuw contract, maar dat lijken ze te kunnen vergeten. 'De Monegask heeft op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt dat hij dit niet zal doen', klinkt het.

Technisch directeur Earnest Stewart heeft een aanbod neergelegd bij Boscagli, maar die heeft dat voorstel naast zich neergelegd. 'Een eventueel lucratief voorstel waarin de verdediger volgend jaar kan meedelen in zijn vertrek door middel van een percentage van de transfersom kan hem niet vermurwen', zo valt er te lezen. Boscagli wil graag de stap maken naar Brighton, dat snel zal terugkomen in Eindhoven met een verhoogd bod.

Op dit moment ligt er een bedrag van tien miljoen euro op tafel, maar PSV wil volgens het Eindhovens Dagblad minimaal twintig miljoen euro ontvangen. De verwachting is dat Brighton woensdag of donderdag komt met een nieuw voorstel. Boscagli rekent erop dat PSV uiteindelijk zal meewerken aan de transfer, die voor de sluiting van de internationale transferperiode van komende vrijdag afgerond zal moeten worden.
Ze wilden ook Bakayoko verpatsen.
'Ook Premier League-club deed Bakayoko aanbieding, PSV zet in op verlenging'

Naast Al-Hilal ontving Johan Bakayoko ook een aanbieding van Nottingham Forest. De aanvaller wacht echter op een optie die zowel financieel als sportief aan zijn verwachtingen voldoet. Ondertussen hoopt PSV het contract van de Belg te verlengen.

Dat meldt De Telegraaf. De ochtend krant schrijft dat de kans niet groot is dat Bakayoko deze transferzomer nog vertrekt bij PSV. De Eindhovenaren accepteerden een bod van vijftig miljoen euro van Al-Hilal, maar Bakayoko zag de transfer om sportieve redenen niet zitten. Nu blijkt dat ook Nottingham Forest, dat zich eerder in Nederland meldde voor Santiago Gimenez en Brian Brobbey, voor de aanvaller in de markt was, maar ook de Premier League-laagvlieger voldoet niet aan de verwachtingen van de Belgisch international.

Ondertussen probeert PSV het contract van Bakayoko op te waarderen en te verlengen. De Eindhovenaren hebben de 21-jarige dribbelaar een voorstel gedaan om zijn tot medio 2026 lopende contract met één jaar te verlengen. PSV hoopt op die manier volgend jaar sterk te staan in de onderhandelingen met geïnteresseerde clubs. Bakayoko heeft het voorstel van Earnest Stewart en co. 'in beraad'.

In eerdere transferperiodes bleek al dat Bakayoko kieskeurig is als het gaat om een vervolgstap in zijn carrière. De aanvaller is zich maar al te goed bewust van het feit dat hij bij PSV verzekerd is van speeltijd en Champions League-voetbal. Daarom wees hij eerder clubs als Brentford en Burnley af. Een transfer naar Paris Saint-Germain, Bayern München of Liverpool werd vooralsnog nooit écht concreet.
Uiteindelijk krijgt een club een slechte naam door zulke fratsen. Spelers willen niet meer verlengen.

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 29, 2024 7:56 pm

Karsdorp. Ze mogen 'm hebben. Die lui weten het ook niet meer, zo lijkt het.

Itakura komt ook niet. Die lui hebben nog een paar dagen om een stel verdedigers te vinden. Graag nog een paar van niveau Karsdorp.

zeux

Bericht door zeux » do aug 29, 2024 9:20 pm

Tegenstanders psv
Tegenstanders PSV:

Liverpool (thuis)
Paris Saint-Germain (uit)
Shakhtar Donetsk (thuis)
Juventus (uit)
Sporting CP (thuis)
Rode Ster (uit)
Girona (thuis)
Stade Brestois (uit)
Ok, inzetten: ze gaan 5 punten halen in deze poule.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do aug 29, 2024 9:21 pm

Ik denk wel het dubbele.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » vr aug 30, 2024 5:58 am

Jinne schreef:Ik denk wel het dubbele.
10 punten moet makkelijk kunnen, daarnaast nog een keer een uitschieter tegen Juve ofzo en je zit op 12-13 punten nou dan kom je in de playoffs.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 30, 2024 7:35 am

De vraag is nog wel hoe hun defensie er straks uit ziet. Teze is vertrokken en Boscagli doet erg zijn best om naar Brighton te gaan. Benitez wilde naar Atletico maar dat gaat geloof ik niet door. Dest is er voorlopig nog niet bij.

Daar staat als ik me niet vergis voorlopig alleen nog de komst van Flamingo tegenover. Karsdorp komt daar dan nog bij? En ik zag nog wat namen al kandidaten. Maar die laatste linie kon wel eens een stukje minder zijn. Dat zal ze in Nederland niet zo snel opbreken maar in de CL is dat vaak een ander verhaal.

Denk wel dat ze een veel betere kans hebben dan Feyenoord om er wat van te maken.
Nil volentibus arduum

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » vr aug 30, 2024 7:38 am

3x winnen moet absoluut mogelijk zijn. Paar gelijkspelletjes. Dan moet het een keertje goed vallen en dan zit je inderdaad op 12-14 punten. Dat zie ik ze wel doen hoor.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 30, 2024 7:55 am

Ja ik in principe ook wel. Of het moet defensief dus echt een bende worden.

Moet er wel bij zeggen dat ik verschillende clubs eigenlijk niet kan inschatten. Iemand hier die uit z'n hoofd even de drie beste spelers van Stade Brestois, Rode Ster en Shakhtar opnoemt?
Nil volentibus arduum

Yopii

Bericht door Yopii » vr aug 30, 2024 10:15 am

Graag nog een paar van niveau Karsdorp.
Karsdorp, best ernstig. Optimale leeftijd en transfervrij. Die jongen moet wel een tokkie zijn.

Plaats reactie