Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Nou... daar kan NEC alleen nog maar van dromen... een partij tegen de reus van Gelderland...
Die zijn het niveau van NEC nou al zo ver overstegen dat dat utopie is geworden.
We moeten het met De Graafschap doen ben ik bang... maar dat is al een hele kluif
Die zijn het niveau van NEC nou al zo ver overstegen dat dat utopie is geworden.
We moeten het met De Graafschap doen ben ik bang... maar dat is al een hele kluif
Wouter weet nu dat hij op AT nooit meer met edsv moet dwepen.
Excelsior Defeater SV?
Vitesse heeft echt een matige selectie dit jaar. Van alle centrale verdedigers in de selectie kan alleen Clarke-Salter een klein beetje ballen. Doekhi is te druistig, Thelander kan er niks van, en Van der Werff is zo'n hopeloze zenuwpees. Voorin is die Darfalou ook wel een klasse minder dan Matavz. De enige spelers van subtopniveau zijn Karavaev, Serero, Foor (behalve vandaag dan), Matavz en Linssen. En misschien Clarke-Salter. De rest hoort in het rechterrijtje thuis. Wat een achteruitgang t.o.v. vorig seizoen, toen ze met Mount, Miazga en Kashia spelers hadden die ook bij een grotere club niet zouden misstaan.
Vitesse heeft echt een matige selectie dit jaar. Van alle centrale verdedigers in de selectie kan alleen Clarke-Salter een klein beetje ballen. Doekhi is te druistig, Thelander kan er niks van, en Van der Werff is zo'n hopeloze zenuwpees. Voorin is die Darfalou ook wel een klasse minder dan Matavz. De enige spelers van subtopniveau zijn Karavaev, Serero, Foor (behalve vandaag dan), Matavz en Linssen. En misschien Clarke-Salter. De rest hoort in het rechterrijtje thuis. Wat een achteruitgang t.o.v. vorig seizoen, toen ze met Mount, Miazga en Kashia spelers hadden die ook bij een grotere club niet zouden misstaan.
Hoe speelde Ödegaard?
Serero als de aangewezen penalty-nemer.
Die neurotische Rus bakt er heel weinig van. Wanneer grijpt Chelsea in?

Die neurotische Rus bakt er heel weinig van. Wanneer grijpt Chelsea in?

Hij mag 'm dan wel wat dichterbij leggen.wimpey schreef:Serero als de aangewezen penalty-nemer.![]()
...

Nil volentibus arduum
Lekker DeGraafschap - Vitesse kijken... wijntje erbij... wat Olijve... heerlijk...
Er is iets bijzonders gebeurd de afgelopen dagen. Eerst speelt Vitesse tegen een amateurclub voor de beker en daarna tegen een gedoodverfde degradatiekandidaat en verliest twee keer op rij NIET. Ik herken mijn club niet meer terug.
Zag je hoe De G stond te verdedigen bij die goal?Sandro schreef:Bero is wel een aardig spelertje.
Waarom kreeg scumbag pleeborstel Buttner geen rood? Arbitrage en spelers in NL zijn voor 98% dramatisch.
Ging me niet om deze goal, maar om zijn algehele indruk.wimpey schreef:Zag je hoe De G stond te verdedigen bij die goal?Sandro schreef:Bero is wel een aardig spelertje.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Ik ziehet nu bij VI... maar die malloot Buttner had er best afgemogen met rood
Omdat elke scheidsrechter een geelswert hert het.wimpey schreef:Zag je hoe De G stond te verdedigen bij die goal?Sandro schreef:Bero is wel een aardig spelertje.
Waarom kreeg scumbag pleeborstel Buttner geen rood? Arbitrage en spelers in NL zijn voor 98% dramatisch.
Dan gaat het vast nóg beter dan nu.‘Ik wil hoofdtrainer worden bij Vitesse, dat is mijn club’
Theo Janssen heeft een aflopend contract, maar hoopt dat hij een nieuwe aanbieding voorgeschoteld krijgt van Vitesse. De 37-jarige assistent-trainer van Vitesse Onder-19 heeft zich namelijk ten doel gesteld om hoofdtrainer te worden van het eerste elftal. Janssen speelde al meer dan 260 wedstrijden voor de Arnhemmers.
“Ik heb nog niets gehoord, maar ik ga ook niet zelf aankloppen. Ze moeten naar mij toe komen en als ze niet willen, als ze me niet goed vinden, ook prima”, aldus Janssen in een interview met Voetbal International. Op een dag hoopt hij de coach te zijn van het eerste, al plakt hij daar geen termijn aan vast.
“Ik wil hoofdtrainer worden bij Vitesse. Dat is mijn club. (…) Ik moet het zelf verdienen, maar je moet ook de kans krijgen. Giovanni van Bronckhorst, Frank de Boer en Mark van Bommel kregen die ook een keer. Ik wíl wel, nu even afwachten wat de club zegt.”
Janssen, die bij de Onder-19 de rechterhand is van Dennis van Beukering, liet in oktober ook al aan Omroep Gelderland weten ambities te hebben: “In de toekomst wil ik natuurlijk trainer worden van Vitesse. Daar ben ik nu al voor bezig, ik ben ervaring aan het opdoen.”

Ik zie Vitas onder Janssen wel terugkeren waar het thuishoort...

Volgens mij is Jansen meer wat voor NEC met al hun rookworsten... samen met van Beukering moet dat een perfect duo zijn.
Maar hij moet maar niet naar Vitesse gaan... dan hebben we binnen de korste keren weer een derby Nijmegen-Arnhem en ik ben allang blij dat we daar vanaf zijn...
Maar hij moet maar niet naar Vitesse gaan... dan hebben we binnen de korste keren weer een derby Nijmegen-Arnhem en ik ben allang blij dat we daar vanaf zijn...
Ik heb liever dat ze Sturing aanstellen als hoofdtrainer. Vorig seizoen liet hij ze wat aanvallender spelen dan Fraser deed en dat pakte goed uit.
Maar goed, het grootste probleem blijft het gebrek aan kwaliteit in de selectie.
Maar goed, het grootste probleem blijft het gebrek aan kwaliteit in de selectie.
- Gezond verstand
Ik snap nooit zo goed waarom een echte clubjongen hoofdtrainer wil worden van zijn club. Dat eindigd altijd in een vertrek, al dan niet gedwongen, en meestal met een beschadiging. Als je echt van de club houdt, en er de rest van je leven wilt werken, dan moet je lekker in de jeugd blijven trainen of hooguit assistent worden. De Bobby van Vitesse.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Not so sure dat die niet helemaal over de lijn was...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
AZ won dik verdiend. Vitesse weer heel beroerd.
-
Dit gaat plek 8 worden dit seizoen, zit gewoonweg geen voetbal in deze ploeg.
Onze Russische vriend klaagt dan dat zijn tactisch plan niet werd uitgevoerd maar het enige wat Vitesse doet is inzakken en hopen op een snelle counter, maar dat wil bereiken met Beerens op tien. Voor de goede orde, die werd er gisteren uitgelopen door Ron Vlaar.
Geen plan, geen niveau en geen bezieling.
Onze Russische vriend klaagt dan dat zijn tactisch plan niet werd uitgevoerd maar het enige wat Vitesse doet is inzakken en hopen op een snelle counter, maar dat wil bereiken met Beerens op tien. Voor de goede orde, die werd er gisteren uitgelopen door Ron Vlaar.
- InnerHarbour
Fortuna uit altijd lastig, misschien dat Abramovitsj nog wat spelers in zijn filiaal kan stallen het is nog geen 31 januari nietwaar? 

YNWA
Ik teken voor plek 8. Wat een beroerde ploeg is dit. Drie kutkeepers in de selectie, matige achterhoede. En zonder Matavz ook geen fatsoenlijke spits.Poeder II schreef:Dit gaat plek 8 worden dit seizoen, zit gewoonweg geen voetbal in deze ploeg.
Gedeelde smart is halve smart.